dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 16:55


jons írta:
Sn4k3 írta: Üdvözlet a segítségeteket kérem vettem klímatiszitó habot amit a kondenzvíz leeresztőbe is kel fújni nah ezt nem találom e46 320 D esetleg vaki tudja merre van?


A habos dobozt be kell olajozni és jobb kézzel, bal váll felett elhajítani.

Olyan cumót kell venni, amit a hátsó lábtérbe teszel, lenyomod a gombját és kifújja a tartalmát. Eközben a klíma+belső keringtetést használsz.
Ennek van egy másik megoldása.
Klíma nélkül indítod a szellőztetést és a pollenszűrőt kivéve fújod be ezt a gázt. Preventet tudom ajánlani. Két flakon használata után nekem nincs állott szaga a klímának.

A hab azért necces, mert folyadék lesz belőle és becsoroghat oda ahova nem kéne...



Az "olyan cumóra" én ezt használtam :

A gépkocsi ablakait húzza fel. Indítsa be a motort, kapcsolja be a klímaberendezést, a ventillátort állítsa maximális teljesítményere.
A szellőzőrendszert állítsa belső keringetésre. Húzza előre a vezetőülést és lehetőség szerint döntse előre a támláját is.
Száljon ki, rázza fel az aerosolt és talpára állítva helyezze a vezetőülés mögé a jármű padlójára. A palack alá és a kárpit /
ülések közeli részére tegyen újságpapírt vagy rongyot, hogy a kiáramló alapanyag ne károsítsa azokat! Határozott mozdulattal
nyomja le a szórófejet úgy, hogy az lenyomott állapotban maradjon, és kívűről csukja be az ajtót. 15 perc után nyissa ki
a jármű valamennyi ajtaját minimum 10 percig szellőztesse az utasteret és csak ezután állítsa le a motort.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 05. péntek, 16:55

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 16:47


Sn4k3 írta: Üdvözlet a segítségeteket kérem vettem klímatiszitó habot amit a kondenzvíz leeresztőbe is kel fújni nah ezt nem találom e46 320 D esetleg vaki tudja merre van?


A habos dobozt be kell olajozni és jobb kézzel, bal váll felett elhajítani.

Olyan cumót kell venni, amit a hátsó lábtérbe teszel, lenyomod a gombját és kifújja a tartalmát. Eközben a klíma+belső keringtetést használsz.
Ennek van egy másik megoldása.
Klíma nélkül indítod a szellőztetést és a pollenszűrőt kivéve fújod be ezt a gázt. Preventet tudom ajánlani. Két flakon használata után nekem nincs állott szaga a klímának.

A hab azért necces, mert folyadék lesz belőle és becsoroghat oda ahova nem kéne...



státusz Sn4k3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 10:08


Üdvözlet a segítségeteket kérem vettem klímatiszitó habot amit a kondenzvíz leeresztőbe is kel fújni nah ezt nem találom e46 320 D esetleg vaki tudja merre van?

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 00:34


Ropika írta:
Atesz írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ok. Köszi.

Már csak az a kérdés hogy tudnám kideríteni hogy a gáz a kevés, vagy a kompresszor romlott el, vagy a klimaventi?


Én is ugyanezzel a problémával álltam szemben. Klíma bekapcsol, de nekem sem hűtött rendesen. Nekem is olyan volt, mintha csak a kinti levegőt fújta volna be. Bár én nem vettem észre semmilyen folyást. Nekem sem kapcsolt a klímakompresszorom. Elvittem egy klíma szervizbe, feltöltötték aztán most már minden OK. Kompresszor kapcsol, jéghideg a levegő. Ropika ha Budapesti vagy tudok ajánlani egy jó klímást! Átnézték a klímát, de nem akarták mindenáron feleslegesen szétkapni a kocsit!


Köszi Atesz,

Mint az előbbiekben írtam, magam szétkaptam és egyből láttam a szétment klímacsövet, amit azóta már meg is rendeltem Ati-tól, és magam beépítem a hétvége folyamán, a feltöltést meg egy közeli helyen megoldják.



Oksa!
Remélem jól fog szuperálni!

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. július 02. kedd, 15:49


Atesz írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ok. Köszi.

Már csak az a kérdés hogy tudnám kideríteni hogy a gáz a kevés, vagy a kompresszor romlott el, vagy a klimaventi?


Én is ugyanezzel a problémával álltam szemben. Klíma bekapcsol, de nekem sem hűtött rendesen. Nekem is olyan volt, mintha csak a kinti levegőt fújta volna be. Bár én nem vettem észre semmilyen folyást. Nekem sem kapcsolt a klímakompresszorom. Elvittem egy klíma szervizbe, feltöltötték aztán most már minden OK. Kompresszor kapcsol, jéghideg a levegő. Ropika ha Budapesti vagy tudok ajánlani egy jó klímást! Átnézték a klímát, de nem akarták mindenáron feleslegesen szétkapni a kocsit!


Köszi Atesz,

Mint az előbbiekben írtam, magam szétkaptam és egyből láttam a szétment klímacsövet, amit azóta már meg is rendeltem Ati-tól, és magam beépítem a hétvége folyamán, a feltöltést meg egy közeli helyen megoldják.



Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 13:20


Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ok. Köszi.

Már csak az a kérdés hogy tudnám kideríteni hogy a gáz a kevés, vagy a kompresszor romlott el, vagy a klimaventi?


Én is ugyanezzel a problémával álltam szemben. Klíma bekapcsol, de nekem sem hűtött rendesen. Nekem is olyan volt, mintha csak a kinti levegőt fújta volna be. Bár én nem vettem észre semmilyen folyást. Nekem sem kapcsolt a klímakompresszorom. Elvittem egy klíma szervizbe, feltöltötték aztán most már minden OK. Kompresszor kapcsol, jéghideg a levegő. Ropika ha Budapesti vagy tudok ajánlani egy jó klímást! Átnézték a klímát, de nem akarták mindenáron feleslegesen szétkapni a kocsit!

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 13:17


aranyijanos írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ok. Köszi.

Már csak az a kérdés hogy tudnám kideríteni hogy a gáz a kevés, vagy a kompresszor romlott el, vagy a klimaventi?


elviszed egy klímáshoz, aki megméri benne a nyomást... hűtőgép szerelő is jó lehet.


Azt ellenőrizd először, hogy a kopresszor mágnese behúz-e (kattan az ac gomb bekapcsolásakor) ketten egyszerübb egyikőtök a nyitott géptetőnél.



Köszönöm a segítséget, a hiba megoldódni látszik. A klímakompresszor és klíma hűtő között lévő cső ment szét a toldásnál. Sajnos mivel préselve van újat kell venni.



aranyijanos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz aranyijanos

Újonc

Elismertség: 16% (3 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 13:11


YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ok. Köszi.

Már csak az a kérdés hogy tudnám kideríteni hogy a gáz a kevés, vagy a kompresszor romlott el, vagy a klimaventi?


elviszed egy klímáshoz, aki megméri benne a nyomást... hűtőgép szerelő is jó lehet.


Azt ellenőrizd először, hogy a kopresszor mágnese behúz-e (kattan az ac gomb bekapcsolásakor) ketten egyszerübb egyikőtök a nyitott géptetőnél.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 10:48


Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ok. Köszi.

Már csak az a kérdés hogy tudnám kideríteni hogy a gáz a kevés, vagy a kompresszor romlott el, vagy a klimaventi?


elviszed egy klímáshoz, aki megméri benne a nyomást... hűtőgép szerelő is jó lehet.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 09:53


YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ok. Köszi.

Már csak az a kérdés hogy tudnám kideríteni hogy a gáz a kevés, vagy a kompresszor romlott el, vagy a klimaventi?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 19:09


Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?


hogy menne a klímaventi, ha el sem indul a klímakompresszor? ezért írtam összefügg.


Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 19:02


YELLOW írta:
Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát
, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.


A klima ventilátort kérdezem mert hogy nekem az sem megy. Az összefügg a gáznyomással vagya kompresszoral?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 18:47


Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?


mi van vele? összefügg. ha a sima hűtőventire gondolsz, az meg akkor kapcsol ha kell.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 16:01


YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.


És a ventilátor?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 14:50


Ropika írta: Sziasztok.

Klíma probléma adódott. A jelenség: klíma bekapcsol, hűvös levegő nem jön csak kb. a kinti, előremegyek megnézni, a ventilátor meg sem mozdul. A Kompresszoron az ékszij rajta van,viszont valami fura barna szinű kenőanyag félét véltem felfedezni a viszko ventilátoron. Diag nem tárolt el semmi hibát, viszont az A/C control sysetm/ pressure senzorra élőadat olvasásnál -0.018 bar írt. A ventilátor kb. 3 éve lett cserélve szóval azt kizárnám. A kérdés ha nincs elég gáz a rendszerben akkor a klíma kompresszor vajon magától lekapcsol? A másik ha a kompresszor nem megy akkor azt tudja a ventilátor és az sem megy? A harmadik hogy milyen meghibásodásai lehetnek egy kompresszornak, meg mi lehet az fura barna színű lötyi, mert nem motorolaj volt az tuti? Arra gondolok hogy valami elszállt a kompresszorban és a kenőanyagát az ékszíj szétspriccolta a motorban. Vélemény?


hát ha kevés a gáz nyomása, akkor valóban nem indul el a kompresszor.