YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 19:01


davech írta:
b_imi írta:
davech írta: Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


Felül van egy csonk amit keresel. Ha lecsavarozod a váltót rögzítő kereszttartót talán le lehet engedni annyira, hogy hozzáférj, vagy egy endoszkóppal keresd meg. Sajnos nem sok hely van ott.


Köszönöm a képet! Így már világos hol van és miért nem találtam.
Egyáltalán nem folyik ki a kondenzvíz a levezetőn (se a kocsi alatt se a váltókörül semmi folyadék). Klíma kikapcsolása után a párás levegő lecsapatódik és minden vizes. Eléggé szopóroller a helyzet.
- Lehetne a váltótartó leszedésével próbálkozni hátha annyit lehetne engedni, billenteni a váltón hogy beférjen a kezem hogy megpucoljam, de sztem úgyse tudnám annyira megtisztítani amennyire kellene.
- Váltót is le lehetne szedni és akkor hozzáférhető lenne, de az inkább szkippelős.
- Marad a felülről szerelés, műszerfal ki...
Szarjon sünt aki ezt így kitalálta, már elnézést.


én sosem tapasztaltam folyást eddig. pedig amikor klímatisztítok, akkor helyben áll, de semmi nem folyik a földre az autó alatt, pedig garázsban is csináltam már. eldugulva nincs, mert klímánál nem vizes az utatér sehol. ezt csak azért írom, hogy nem feltétlen lesz víz az autó alatt. kollégám off autónál sem tapasztal, neki sincs dugulás.
egyébként minap pont elkezdtem írni egy kommentet, hogy ritka rosszul van megoldva a klímabox, motorostúl mindenestül.
van bent nekünk egy újabb box, abban legalább a motor könnyebben cserélhető, könnyen hozzáférhetőa hőcserélőhöz a téma. mondjuk kicsit olyan kommersz lett, mert sok off autó hasonló megoldást hazsnál. vagy lehet másik cég gyártja a boxot, mint azoknak, E46-ban meg megint másik cég.
nem rég jött meg az endoszkópom, de a lábtér felől sme tudtam csak egy pillanatra meglátni a hőcserlőt, azóta sme sikerült, vagy más mozgatási irányítási megoldás kellene neki. más nyílásról sem elérhető. gondoltam alulrúl megnézem a lefolyón, de még nem volt rá alkalom.

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 20:25


b_imi írta:
davech írta: Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


Felül van egy csonk amit keresel. Ha lecsavarozod a váltót rögzítő kereszttartót talán le lehet engedni annyira, hogy hozzáférj, vagy egy endoszkóppal keresd meg. Sajnos nem sok hely van ott.


Köszönöm a képet! Így már világos hol van és miért nem találtam.
Egyáltalán nem folyik ki a kondenzvíz a levezetőn (se a kocsi alatt se a váltókörül semmi folyadék). Klíma kikapcsolása után a párás levegő lecsapatódik és minden vizes. Eléggé szopóroller a helyzet.
- Lehetne a váltótartó leszedésével próbálkozni hátha annyit lehetne engedni, billenteni a váltón hogy beférjen a kezem hogy megpucoljam, de sztem úgyse tudnám annyira megtisztítani amennyire kellene.
- Váltót is le lehetne szedni és akkor hozzáférhető lenne, de az inkább szkippelős.
- Marad a felülről szerelés, műszerfal ki...
Szarjon sünt aki ezt így kitalálta, már elnézést.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 11:32


b_imi írta:
davech írta: Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


Felül van egy csonk amit keresel. Ha lecsavarozod a váltót rögzítő kereszttartót talán le lehet engedni annyira, hogy hozzáférj, vagy egy endoszkóppal keresd meg. Sajnos nem sok hely van ott.


Erre írtam,hogy lehet ki kell szedni a fűtésboxot(evaporator-t),ha nincs mákja.Mondjuk ha így el lehet érni,akkor meg lehet próbálni megfújkálni onnantól sűrített levegővel.Mondjuk ezzel meg az a baj,hogy így a dzsuva meg visszakerül ugyanoda,vissza a doboz aljába...De ez mégiscsak jobb megoldás,mint műszerfalat bontani...Jó bu*in találta ezt ki a gyár.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 18. szombat, 11:33

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 11:25


davech írta: Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


Felül van egy csonk amit keresel. Ha lecsavarozod a váltót rögzítő kereszttartót talán le lehet engedni annyira, hogy hozzáférj, vagy egy endoszkóppal keresd meg. Sajnos nem sok hely van ott.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 11:09


b_imi írta:
Bitu79 írta:
davech írta: Bituka látom el se olvastad mit írtam.
Nagy segítség lenne ha valaki Érdemben hozzá tudna szólni a kérdésemhez, köszönöm!


http://mechanics.stackexchange...se-located

A váltó alatt van a cső.Szerintem fűtésbox kiszerelés nélkül nem lehet kipucolni azt...
Esetleg ahogy írtam,valami dróttal meg lehet próbálni...Davech-écske

Szerintem mielőtt nekiesel,azért nézz át mást is.A párásodást okozhatja a vizes pollenszűrő pl,esetleg még beázás is okozhatja.Nézd meg az ajtókat,rendesen szigetelnek e...,nem e vizes valahol a lábtérnél!Nekem anno az ajtók miatt párásodott...



A váltó alatt a burkolat van. A kérdéses cső a váltó fölött helyezkedik el, mivel a kondenzvíz a váltóra folyik.


....Nem tök mindegy?Rosszul fogalmaztam.... lol-ozhatsz ahogy csak akarsz
Közben meg ha feltűnt volna,szerkesztettem rég...

Mellesleg még nézd meg,hogy a klíma használat közben csöpög e a kondenzvíz az autó alatt...Ha igen,akkor nincs semmiféle dugulás.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. június 18. szombat, 11:13

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 11:07


Bitu79 írta:
davech írta: Bituka látom el se olvastad mit írtam.
Nagy segítség lenne ha valaki Érdemben hozzá tudna szólni a kérdésemhez, köszönöm!


http://mechanics.stackexchange...se-located

A váltó alatt van a cső.Szerintem fűtésbox kiszerelés nélkül nem lehet kipucolni azt...
Esetleg ahogy írtam,valami dróttal meg lehet próbálni...Davech-écske

Szerintem mielőtt nekiesel,azért nézz át mást is.A párásodást okozhatja a vizes pollenszűrő pl,esetleg még beázás is okozhatja.Nézd meg az ajtókat,rendesen szigetelnek e...,nem e vizes valahol a lábtérnél!Nekem anno az ajtók miatt párásodott...



A váltó alatt a burkolat van. A kérdéses cső a váltó fölött helyezkedik el, mivel a kondenzvíz a váltóra folyik.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 10:39


davech írta: Bituka látom el se olvastad mit írtam.
Nagy segítség lenne ha valaki Érdemben hozzá tudna szólni a kérdésemhez, köszönöm!


http://mechanics.stackexchange...se-located

A váltó felett van a cső.
Esetleg ahogy írtam,valami dróttal meg lehet próbálni,vagy megfűjkálni sűrített levegővel...Davech-écske

Itt egy videó a menetéről:

https://www.youtube.com/watch?v=DfXyo7a2F9A

Szerintem mielőtt nekiesel,azért nézz át mást is.A párásodást okozhatja a vizes pollenszűrő pl,esetleg még beázás is okozhatja.Nézd meg az ajtókat,rendesen szigetelnek e...,nem e vizes valahol a lábtérnél!Nekem anno az ajtók miatt párásodott...








Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2016. június 18. szombat, 11:11


davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 10:19


Bituka látom el se olvastad mit írtam.
Nagy segítség lenne ha valaki Érdemben hozzá tudna szólni a kérdésemhez, köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 09:33


davech írta: Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


Esetleg valami pálcával/dróttal kipucolni a csövet?


davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 09:24


Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. június 17. péntek, 18:21


davech írta: Halihó!

Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


A link neve



davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. június 17. péntek, 18:06


Halihó!

Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz verdamponthu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 09:37


szotakdavid írta:

üdv,


Manuál panel helyére digitet raktál??[/quote]


Nem , akkor azért sejteném mi a gondja.

update
közben kiderült, hogy bár kinézetre szinte ugyanaz a két vezérkő panel, a cikkszámuk nem egyezik, és az új más jelet küld. Egyelőre visszaraktam a régit (pixel hibás és karcos).
Nyomozom, hogy fel lehet-e a programozni az újat...






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 11. hétfő, 09:39

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. április 10. vasárnap, 21:26


verdamponthu írta: sziasztok,

Felmerült egy kis problémám.
Klíma panelt cseréltem e46 323-on (2000-es évjárat).
Amit vettem designra egy kicsit újabbnak tűnik, de passzolt minden és simán beraktam.
Indítás után működik is rendben, viszont a ventillátor nagyon hangos (rendellenesen) lett és kb. olyan mintha fullon nyomatnám a klímát, miközben kikapcsolva van.

Szerintetek?

üdv,


Manuál panel helyére digitet raktál??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz verdamponthu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. április 09. szombat, 18:58


sziasztok,

Felmerült egy kis problémám.
Klíma panelt cseréltem e46 323-on (2000-es évjárat).
Amit vettem designra egy kicsit újabbnak tűnik, de passzolt minden és simán beraktam.
Indítás után működik is rendben, viszont a ventillátor nagyon hangos (rendellenesen) lett és kb. olyan mintha fullon nyomatnám a klímát, miközben kikapcsolva van.

Szerintetek?

üdv,