anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:58


Tudod az a gond ha megnézed a robbantott rajzot hány szilent van hátul, égnek fog állni a hajad. Megvenni se kis dolog,de mindet kicserélni a szarrá vannak rohadva, na az nem lesz kis munka.
Akkor csak jól beszélek. Hiába masszírozták a kocsit,hol itt,hol ott a koppanás csak visszajött. Én már minden szart kicseréltem,váltóm is fel lett újítva 3 hónapja, de pont tegnap is azt néztem,ha hirtelen lépkedek a gázra csak üt egyet hátul,sőt néha ha alacsony fordulaton megyek alig 20 al,és el lépek a gázról,még akkor is néha koppan egyet .
Még anyit, amíg a koppanás miatt nem cseréltettem hátsó difi nagy szilentet addig legalább nem búgott,mióta kicserélték és megpiszkáltak ott mindent,azóta már búg is 140,és 150 között, úgy morog mintha egy medve lenne a csomagtartóba,főleg ha elemelem a lábam 140 nél a gázról. Így most már nem csak kopog, már morog is.
Teszi ezt új leng csillapítóval, kicserélt lengőkar szilentel, új rugóval, új difi szilentel, bontott de tökéletes kardánnal, osztóműben kicserélt csapágyakkal, felújított váltóval, lecserélt kf felnikkel gumikkal.
Szóval már csak 5 liter benzin kéne az utastérbe, meg egy égő gyufa.....

djpeky
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2004

státusz djpeky

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:42


Ja még annyit ,hogy Gm váltó van benne , 1 éve újíttattam fel. Gondolom az nem lehet probléma...nagyon szépen vált.
A kardán felújítás tél végén történt.
Ja és Köszi a gyors válaszokért




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:51

djpeky
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2004

státusz djpeky

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:39


Már írom is a plusz infókat

A kardán felújítást Hantos Ricsiék csináltatták , és nagyon jó lett, azután 2 hétre teljesen abbamaradt a dobogás, de utána lassan fokozatosan újra előjött.
Lekopogom az autó pöpec nagyon, és tudom ,hogy mivel összkerekes emiatt hatványozódnak a problémák, de gondolom minden problémát meg lehet oldani, csak pénz kérdése.
Akkor az lenne a legjobb ha a hátsó szilenteket az összeset kicserélném?!
Van a két hátsó lengőkar szilent, azt xd-nél ki lehet cserélni ugye?! Nem kell komplettet venni mint az első bumerángnál?!









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:53

djpeky
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2004

státusz djpeky

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:33


Jaja!
Intézkednem kell ez ügyben, nehogy sérüljön valami más is emiatt.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:33


djpeky írta:

Sziasztok!
Sajnos még nem tudok új topicot nyitni ezért ide írom a kérdésemet , hátha tud segíteni valaki.

Nekem egy e46 330xd 150kw os autómata váltós gépem van.
Az autóra nagyon odafigyelek , karban tartom..már gyakorlatilag minden ki van cserélve gyári alkatrészre. A kardán kereszteket nemrég újították fel, a futóművem is rendben van.

A problémám az lenne , hogy hirtelen gázadásnál vagy akár normál gázadásnál is, hátulról doboló hang hallatszik.
Mivel ,hogy a kardán rendben van, a hardy tárcsa és minden rendben van , arra gyanakszom ,hogy a diffi szilent körül van valami probléma, esetleg a hátsó lengőkar szilenttel is lehet valami?!

Esetletleg aki hozzáértő , tudna mondani pár dolgot?! Nagyon megköszönném.





Sok lehetőséged nincs. Kicseréled a difi szilenteket ( nálam az se oldotta meg a hirtelen gázadáskor hátulról hallatszó koppanást ) aztán ha még mindig kopog ,kicserélsz hátul minden szilentet,ha utána is kopog, visszaviszed a kardánt,hátha nem centrírozták ki a felújítás után, ha utána is kopog rá lehet nézni az osztóműre,hátha onnan nem stabil a hajtás,ha ott minden csapágy rendben,lehet gyanakodni a váltóra is ha GM van benne. Mire ezeken végig mész megőszülsz, zsebpénzed egy darabig biztos nem lesz, utálni fogsz minden szerelőt aki megint egy újabb alkatrész cserét javasol. Ha nagyon szerencsés leszel akkor egy difi szilent cserével megúszod, és fohászkodhatsz krisztushoz.
Mivel az xi nem egyből megy a váltóból a kardán a difihez, hanem még plusz szét van osztva,és közé van baszva az osztómű,bárhol a rendszerben egy kicsi kopás lazulás, nem stimmelés van, azonnal rezonancia, és minden csörgő,rezgő, rázó szarság keletkezik. Kiszűrése hatványozottan több idő,és több mani. Van, hogy lehetetlen.
Ugye emelőn se lehet meghajtani,és alul nézni mi,hol kopog, mert az xi nem tudod emelőn járatni.
Ezeken a mandulákon már rég átestem.
Amugyan meg aztán pont a lényeget nem írtad,hogy mióta kopog, mert nem mindegy, hogy kardán javítás előtt, vagy csak utána. Mert ugye ez a lényeg, de itt ugye mindig a lényeg szokott lemaradni.
Elnézést a sok rossz hírért, de jót sajnos nem tudok írni.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:30


djpeky írta: Köszi a választ!
Váltásnál kicsit nehezebben tudom megnézni mert autómata és a manuális váltogatásoknál annyira nem csinálja...A vissza váltásoknál viszont néha hallom.
Gázadásnál viszont ha hirtelen nyomogatom a pedált legtöbbször elő tudom már hozni a jelenséget.




Afelett elsiklottam, hogy autómata...
Akkor neked is jöhet egy akna és megnézni!
Nekem múlthéten mondta egy szerelő, hogy 10000ft körül megcsinálja!
Az nem is vészes csak jobban szét ne verjen ott valamit...



djpeky
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2004

státusz djpeky

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:23


Köszi a választ!
Váltásnál kicsit nehezebben tudom megnézni mert autómata és a manuális váltogatásoknál annyira nem csinálja...A vissza váltásoknál viszont néha hallom.
Gázadásnál viszont ha hirtelen nyomogatom a pedált legtöbbször elő tudom már hozni a jelenséget.





Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:13


djpeky írta:

Sziasztok!
Sajnos még nem tudok új topicot nyitni ezért ide írom a kérdésemet , hátha tud segíteni valaki.

Nekem egy e46 330xd 150kw os autómata váltós gépem van.
Az autóra nagyon odafigyelek , karban tartom..már gyakorlatilag minden ki van cserélve gyári alkatrészre. A kardán kereszteket nemrég újították fel, a futóművem is rendben van.

A problémám az lenne , hogy hirtelen gázadásnál vagy akár normál gázadásnál is, hátulról doboló hang hallatszik.
Mivel ,hogy a kardán rendben van, a hardy tárcsa és minden rendben van , arra gyanakszom ,hogy a diffi szilent körül van valami probléma, esetleg a hátsó lengőkar szilenttel is lehet valami?!

Esetletleg aki hozzáértő , tudna mondani pár dolgot?! Nagyon megköszönném.






Hali!
Nekem hasonló most a gondom, csak nekem váltáskor dübben hátulról!
Gázadásra még nem. Próbáld ki, hogy csak ha váltogatsz adja e a hangot.
Nekem erre azt mondták, hogy hátsó nagy szilent a rossz!
Hátha neked is ez okozza a gondot!
Vagy még a kardántartót megnézni nincs e szétmenve!
Remélem tudtam segíteni...
De úgy is ír majd egy hozzá jobban értő is

A képen a 9-es!

http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=30




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 10. vasárnap, 12:15

djpeky
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2004

státusz djpeky

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 10:22




Sziasztok!
Sajnos még nem tudok új topicot nyitni ezért ide írom a kérdésemet , hátha tud segíteni valaki.

Nekem egy e46 330xd 150kw os autómata váltós gépem van.
Az autóra nagyon odafigyelek , karban tartom..már gyakorlatilag minden ki van cserélve gyári alkatrészre. A kardán kereszteket nemrég újították fel, a futóművem is rendben van.

A problémám az lenne , hogy hirtelen gázadásnál vagy akár normál gázadásnál is, hátulról doboló hang hallatszik.
Mivel ,hogy a kardán rendben van, a hardy tárcsa és minden rendben van , arra gyanakszom ,hogy a diffi szilent körül van valami probléma, esetleg a hátsó lengőkar szilenttel is lehet valami?!

Esetletleg aki hozzáértő , tudna mondani pár dolgot?! Nagyon megköszönném.





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. augusztus 10. vasárnap, 10:28

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 06. vasárnap, 19:30


Zoli90 írta: Sziasztok! Segítsetek már picit, hol, milyet és mennyiért kapok hátsó diffi alá azt a nagy szilenetet? Kopog mintha muszáj lenne..


Van egy fölös darabom,ha kell írj.

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2014. április 06. vasárnap, 19:17


Sziasztok! Segítsetek már picit, hol, milyet és mennyiért kapok hátsó diffi alá azt a nagy szilenetet? Kopog mintha muszáj lenne..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2014. április 06. vasárnap, 11:02


Na megoldódott a kopogás probléma, a jobb hátsó gátló fingta el magát az kopogott, Ennyit a 2 éves állítható futóműről! Most kapott 2db új M es gátlót teljesen jól viselkedik a gépezet és no kopogás!

boraizs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz boraizs

Újonc

Elismertség: 33% (3 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 21:46


laci320d írta: üdv! Még mindig a kopogással szívok, hátul a futóműves szerint nem lóg semmi a hátsó futóműben, és mégis ha rossz úton megyek kopog valami hátul inkább a jobb oldalon hallani de ha ülnek benne, akkor mind két oldalt hallani, állítható futómű van benne! Minden okos ötletet szívesen meghallgatok! Köszi


Szia! Nekem kompletten ki volt szakadva a hátsó híd az alvázból. Viszont nem kopogott csak sebváltáskor koppant. A hátsó hídtartó szilentek szoktak még kimenni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 16:50


üdv! Még mindig a kopogással szívok, hátul a futóműves szerint nem lóg semmi a hátsó futóműben, és mégis ha rossz úton megyek kopog valami hátul inkább a jobb oldalon hallani de ha ülnek benne, akkor mind két oldalt hallani, állítható futómű van benne! Minden okos ötletet szívesen meghallgatok! Köszi

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 21:15


Robin68 írta:

abba is van csapágy. múltkor én is majdnem beszóltam itt, mikor mondták, mert nekem is úgy rémlett, hogy az csak egy gumiszerű vacak, de ott van benne a csapágy. legalábbis akkor láttam egy ilyen bontott rajzot.
Azt a rajzot én is megnézném mert valahogy nem tudom felfogni az apró agyammal, hogy oda minek csapágy.... és mi lenne a szerepe egy csapágynak olyan helyen ahol nincs nincs forgás.
És ha van csapágy akkor nekem miért nem volt abban ami szét szakadt és cserélnem kellett....


Sziasztok!
Megnéztem azt a hátsó toronycsapágyat, amiről szó van (vadi új Sachs) Ha az csapágy, akkor nevezzük annak, de szerintem az egy 10,25mm átmérőjű, 32 mm hosszú durva felületű persely gumiba ágyazva. A durva felülete miatt elképzelhető, hogy szinter csapágy. Viszont a gátló oda illeszkedő része 9,25mm átmérőjű, lejjebb 11 mm átmérővel, tehát oda már nem megy le az a torony valami. A méretekből úgy ítélem meg, hogy az csapágy nem lehet, mert ilyen tűrésekkel nem beszélhetünk csapágyazásról (a gátló is vadi új Sachs)
Ami hátúl kopoghat és alattomos, az a kerékagy felső bekötésénél lévő talán szilent. Nekem kedden cserélik mindkét oldalon 56k pénzért, az eredményről majd beszámolok. Előzetes érzésem az, hogy potyára adok ki ennyit, mert az nem fogja megszüntetni a kopogást.

hil







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 30. vasárnap, 21:19