Suso27
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Suso27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2015. április 01. szerda, 19:32


szabomate írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
szabomate írta: Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm


Olaszból behozott autókról inkább nem mondok semmit. Még 1,2 évest is meleg onnan bevállalni..


A légszűrőház lemezanyája szokott nyikogni a kasztniban.


Sajnos nem ez a probléma

Szerk.: Probléma megoldódott

azert leirhattad volna mi volt , ha mar vegigolvastam





autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2004

státusz tacko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. április 01. szerda, 15:54


Sziasztok
Téma: Kopogás érzékelő szenzor
2004-es BMW 116i E87 (85kw-os motor, 4 hengeres)járművem van. Röviden a hiba jellege. Diagnosztikai műszerrel ellenőriztem a motort, és műszer kiírta, hogy az 1. és 4. henger kopog. A 2. és 3. jó, nincs kopogás. Ezt a hibát diagram formában is kimutatta a műszer. Már alapjáraton is jelzi a hibát, nagyobb fordulaton még erősebb a jel érték. Érdekesség még annyi, hogy műszer nélkül nem is lehet érzékelni a kopogás jelenségét a motor hangján. A motoron kettős kopogás érzékelő szenzor van. (Fotó a galériában) Nem értem, hogy tud elkülönülni a hengerek kopogása. Nem ismerem a rendszer kapcsolási vázlatát. Mi okozhatja a két henger ilyen problémáját. A műszerfalon hibajelzés nincs (MIL).
Előre is köszönöm szépen válaszotokat.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 01. szerda, 15:56

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. október 16. csütörtök, 17:03


Sziasztok

Még mindig zöldfülűnek érzem magam BMW téren, ezért így jártam ma:
6(-7) hónapja van meg a kocsim, és kb. 2 hónapja tűnt fel, hogy alacsony fordulaton, amikor szegény még nincs lendületben, de épp adom a gázt, akkor gyenge csörömpölésszerűt hallok a motor felől. Nem tűnt fel semmi egyéb baj, csak ez egyre jobban idegesített.

Ma végül megmutattam egy privát (, de BMWre specializálódott) szerelőnek és megnyugtatott, egy szemrevételezés és próbakörözés után, hogy nincs semmi baj. Amit hallok, az az előgyújtás vezérlő (vezérlés), vagy micsoda, hangja.
Én jól meg is nyugodtam, de azért délutánra megint kezdem furán érezni magam, hogy ez tényleg normális?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 11. szerda, 07:03


kennylow írta: Sziasztok segítség kellene ilyen hangot ad ki a kocsim e36 320i vanos mi lehet a probláma segítségeteket előre is köszönöm !
neve[/url] ::
https://www.youtube.com/watch?...HmLm-fBVEQ



szerintem a fékrásegítő vákuumpumpája., ami a motor végében van a tűzfalnál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1994

státusz kennylow

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 18:55


Sziasztok segítség kellene ilyen hangot ad ki a kocsim e36 320i vanos mi lehet a probláma segítségeteket előre is köszönöm !
neve[/url] ::
https://www.youtube.com/watch?...HmLm-fBVEQ



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. június 10. kedd, 18:58

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz szabomate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 21:11


bmw320d4 írta:
anubisz írta:
szabomate írta: Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm


Olaszból behozott autókról inkább nem mondok semmit. Még 1,2 évest is meleg onnan bevállalni..


A légszűrőház lemezanyája szokott nyikogni a kasztniban.


Sajnos nem ez a probléma

Szerk.: Probléma megoldódott




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 05. csütörtök, 22:32

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 00:56


anubisz írta:
szabomate írta: Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm


Olaszból behozott autókról inkább nem mondok semmit. Még 1,2 évest is meleg onnan bevállalni..


A légszűrőház lemezanyája szokott nyikogni a kasztniban.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 16:19


szabomate írta: Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm


Olaszból behozott autókról inkább nem mondok semmit. Még 1,2 évest is meleg onnan bevállalni..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz szabomate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 16:12


Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm

nobi03
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz nobi03

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 12:18


valter320d írta:
Neo954 írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...


Nem vennék rá mérget, hogy vezérlés vagy szelep mert elég csendes volt mikor odatette a kamerát. Viszont ami ijesztő, a kommentek között szerepelt egy főtengelycsapágyas tipp is, és nemrég az egyik traktorunknál ez történt (15000 üó után) és kísértetiesen hasonlított rá a hangja.


Hát a "csendes" az relatív. Viszont ha igazad van, akkor zsebbenyúlós lesz a mutatvány viszont lesz egy teljesen felújított blokkja. Mert ugye ha rendesen meg kell bontani, akkor már illendő cserélni mindent ami csere érett.


Ha hajtókar csapágya lenne oda, akkor melegen is nagy hangja lenne.


Ez igaz!
És a kipufogón jól hallani a szelep/hidrotőke problémát, a hajtókarcsapágynál nem hiszem, hogy így pöfögne, mint ahogy a videón.

Ha hajtókarcsapágyas lenne egy kicsit durvább is lenne,melegen nem tünne el a hang és egyre erőtlenebb lenne és hangosodna, és a ciripelésből csattogás lenne,hidrotőke!


Gondoltam még arra is hogy hidrotöke probléma lehet a baj forràsa

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 19:31


Neo954 írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...


Nem vennék rá mérget, hogy vezérlés vagy szelep mert elég csendes volt mikor odatette a kamerát. Viszont ami ijesztő, a kommentek között szerepelt egy főtengelycsapágyas tipp is, és nemrég az egyik traktorunknál ez történt (15000 üó után) és kísértetiesen hasonlított rá a hangja.


Hát a "csendes" az relatív. Viszont ha igazad van, akkor zsebbenyúlós lesz a mutatvány viszont lesz egy teljesen felújított blokkja. Mert ugye ha rendesen meg kell bontani, akkor már illendő cserélni mindent ami csere érett.


Ha hajtókar csapágya lenne oda, akkor melegen is nagy hangja lenne.


Ez igaz!
És a kipufogón jól hallani a szelep/hidrotőke problémát, a hajtókarcsapágynál nem hiszem, hogy így pöfögne, mint ahogy a videón.

Ha hajtókarcsapágyas lenne egy kicsit durvább is lenne,melegen nem tünne el a hang és egyre erőtlenebb lenne és hangosodna, és a ciripelésből csattogás lenne,hidrotőke!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 20:31


hancurozo írta:
YELLOW írta:
engem a sajátom nem hagy nyugodni. hiába nyugtatom magam, meg tényleg mondják ez iylen, valami mégis benenm van. igazából attól starok egyszer csúnyán kell költenem, amiatt hogy nem akciózok időben. de amúgy semmi gondja nincs, nem fogyaszt többet, jól megy, hidegen annyira finoman jár, meghajtás után alapjáraton olyan fura, de a fordulat is 650 körüli max meleg alapjératnál. bocs, hogy megint az én hülyeségem keverem ide. csak na...


Ez most lehet "durva" lesz, de leírom. Rendszeresen kell használni (és bár a heti alkalom is rendszeres, de kevés). A sok állás nem tesz jót egy járműnek sem. Sokat szívok/szívtam olyan gépekkel, amik nem mennek sokat. (ellenben sokat állnak)


nem áll sokat. ha dolgozom akkor áll 3 napot, de hetente 1-2x megy. ez nem sok. 34-35ezret mentem vele, azóta ilyen. az elején volt, hogy 2 hónap alatt, vagy 2x mentem vele, ez egy ilyen szakasz volt. azóta a tendencia hasonló, sőt eleinte havi szinten 20ezer ment arra hogy dolgozni jártam vele, naponta. igaz jobb időben főleg.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 19:55


YELLOW írta:
engem a sajátom nem hagy nyugodni. hiába nyugtatom magam, meg tényleg mondják ez iylen, valami mégis benenm van. igazából attól starok egyszer csúnyán kell költenem, amiatt hogy nem akciózok időben. de amúgy semmi gondja nincs, nem fogyaszt többet, jól megy, hidegen annyira finoman jár, meghajtás után alapjáraton olyan fura, de a fordulat is 650 körüli max meleg alapjératnál. bocs, hogy megint az én hülyeségem keverem ide. csak na...


Ez most lehet "durva" lesz, de leírom. Rendszeresen kell használni (és bár a heti alkalom is rendszeres, de kevés). A sok állás nem tesz jót egy járműnek sem. Sokat szívok/szívtam olyan gépekkel, amik nem mennek sokat. (ellenben sokat állnak)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 19:45


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:

Ha hajtókar csapágya lenne oda, akkor melegen is nagy hangja lenne.


és ha hidegen nincs, csak melegen?


Akkor sem hajtókar. Ha hidegen, melegen csattog, akkor is lehet hidrotőke. (a hang alapján mindig be lehet azonosítani a hang forrását, csak nem felvételről)


engem a sajátom nem hagy nyugodni. hiába nyugtatom magam, meg tényleg mondják ez iylen, valami mégis benenm van. igazából attól starok egyszer csúnyán kell költenem, amiatt hogy nem akciózok időben. de amúgy semmi gondja nincs, nem fogyaszt többet, jól megy, hidegen annyira finoman jár, meghajtás után alapjáraton olyan fura, de a fordulat is 650 körüli max meleg alapjératnál. bocs, hogy megint az én hülyeségem keverem ide. csak na...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 19:41


YELLOW írta:
hancurozo írta:

Ha hajtókar csapágya lenne oda, akkor melegen is nagy hangja lenne.


és ha hidegen nincs, csak melegen?


Akkor sem hajtókar. Ha hidegen, melegen csattog, akkor is lehet hidrotőke. (a hang alapján mindig be lehet azonosítani a hang forrását, csak nem felvételről)