George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 30. szerda, 13:10


Tiba írta: Mindegyikben van. Tedd rá a kezed.


Létezik hogy nekem nincsen??
Reggelente mostanában állandóan küzdök a párával :S,
már gondolkodtam hogy lehetne utólag beszerelni...

George

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 07:59


YELLOW írta: írd már le mégegyszer, hol van a tükörfûtés szenzor!
a hõfok szenzor az a jobb oldalon az elsõ sárvédõ elõtt van, az alsó rácsot ki is lehet nyitni nálam a lökösben... mondjuk nekem a másik oldalon is van valami, arra meg talán gyorsulásmérõt mondtak, de ebben nem vok biztos


Mégegyszer:
ha felnyitod a motorháztetõt és szembeállsz az autóval, akkor a bal oldalon alol a hûtõ mögött a fenéklemezen egy kör alakú mûanyag valami) és ez kapcsolja a fûtést

hil

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 22:03


MitoGabor írta: Az Audiknál (szerintem teljesen értelmesen) a hátsó ablak fûtésére van kötve a tükör fûtés is. Tehát, ha párátlanítod a hátsóablakot, akkor egybõl megy vele a tükör fûtés is.

Az Accordomban meg volt egy kis kapcsolo a tukorallito gombok mellett, tokeletesen megfelelt a celnak, bar nem automatikus, akkor kapcsoltam be, amikor szukseg volt ra. Az Audi megoldasa sem hangzik rosszul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 21:58


hil írta:
YELLOW írta: ha másik szenzor akkor ok, de egy szenzorral is meg lehetett volna oldani, az meg tény, hogy tutti nem így tervezték, legalábbis ennyire csak nem voltak részegek

A tükörfûtés sensor helyét már korábban megírtam, a hõm érzékelõ pedig emlékeim szerint a jobb oldalon, alul és hátrébb van. Nagy tökfejnek kell lenni ahhoz, hogy ilyenre tervezzék a tükörfûtést, hogy állandóan fû 15 fok alatt, én nem gondolom, hogy az igaz.
hil

Valoban nem. A 15 fokot Yellow vszeg a 'terminal 15'-bol vette, ami igazabol a gyujtas. Tehat amikor rajta a gyujtas, a tukor fut. WDS szerint. Az meg miert hazudna. Annyi van, h ha az akksi feszultseg kicsi, akkor kikapcsolja, mert vszeg mashol tobb szukseg van az aramra.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 21:56


írd már le mégegyszer, hol van a tükörfûtés szenzor!
a hõfok szenzor az a jobb oldalon az elsõ sárvédõ elõtt van, az alsó rácsot ki is lehet nyitni nálam a lökösben... mondjuk nekem a másik oldalon is van valami, arra meg talán gyorsulásmérõt mondtak, de ebben nem vok biztos

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 21:50


YELLOW írta: ha másik szenzor akkor ok, de egy szenzorral is meg lehetett volna oldani, az meg tény, hogy tutti nem így tervezték, legalábbis ennyire csak nem voltak részegek

A tükörfûtés sensor helyét már korábban megírtam, a hõm érzékelõ pedig emlékeim szerint a jobb oldalon, alul és hátrébb van. Nagy tökfejnek kell lenni ahhoz, hogy ilyenre tervezzék a tükörfûtést, hogy állandóan fû 15 fok alatt, én nem gondolom, hogy az igaz.
hil

státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 21:50


Az Audiknál (szerintem teljesen értelmesen) a hátsó ablak fûtésére van kötve a tükör fûtés is. Tehát, ha párátlanítod a hátsóablakot, akkor egybõl megy vele a tükör fûtés is.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. július 29. szerda, 21:51


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 21:46


ha másik szenzor akkor ok, de egy szenzorral is meg lehetett volna oldani, az meg tény, hogy tutti nem így tervezték, legalábbis ennyire csak nem voltak részegek

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 21:42


YELLOW írta:
ami fura ha ez a cucc nem lenne jó, akkor gondolom a külsõ hõmérséklet kijelzés is fals lenne, de nekem az jó +3 foknál sípol, szal akkor nem értem mi vezérelhetné a tükörfûtést???


A külsõ hõmérsékletet egy másik sensor méri! Szerintem ez így, hogy állandóan fût, értelmetlen és f...ság, kicsi az esély arra, hogy ilyen ostobán tervezték volna meg.
hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 21:05


egy tény, szerintem a BMW mérnökei nem hülyék, és nem hiszem, hogy feleslegesen mûködõ dolgot tennének az autóba... azért írtam korábban, hogy számomra úgy lenne reális, ha mondjuk +7 fok alatt kapcsolna, vagy ha megy a párátlanítás bent, vagy mondjuk akinek van esõszenzor és érzékel, akkor menne...

egy biztos, hogy a V értékek tutti az érzékelõ feszültségére vonatkoznak, legyen az akármilyen hõmérséklet változást mérõ szerkezet is, nekem a hõelem a leggyanúsabb...
ami fura ha ez a cucc nem lenne jó, akkor gondolom a külsõ hõmérséklet kijelzés is fals lenne, de nekem az jó +3 foknál sípol, szal akkor nem értem mi vezérelhetné a tükörfûtést???

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 20:18


Nekem még csak 91000km van benne és barna pöty van rajta 1cm-es, mind a kettõn. 150-170000km futott e46-okon nem volt foltos.
Akkor másoknál miért mûködik jól?

YELLOW írta: akkor mondjuk abból jó, hogy a tükör állapotából akár közelítõleg saccilag a futásteljesítményre is lehet következtetni.... ami barnult foltos, az sokat futott, ami nem az kevesebbet..... csak hol a határ?

és ha a 10,8 és 11,6 V em az akku feszre vonatkozik?
talán lehet a hõelem feszültségére... ugye ha csökken a hõfok, akkor változik a hõelem feszültsége is...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 19:37


akkor mondjuk abból jó, hogy a tükör állapotából akár közelítõleg saccilag a futásteljesítményre is lehet következtetni.... ami barnult foltos, az sokat futott, ami nem az kevesebbet..... csak hol a határ?

és ha a 10,8 és 11,6 V em az akku feszre vonatkozik?
talán lehet a hõelem feszültségére... ugye ha csökken a hõfok, akkor változik a hõelem feszültsége is...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 19:29


YELLOW írta: hát ma megéztem én is és nekem is fût, pedig valahogy nem ez rémlett...

Woockie irásából azt veszem ki, hogy 15 fok alatt kell neki mûködni... annyira nem tok angliánul

Nemnem. Allandoan kell mukodnie, kiveve ha a feszultseg 10.8V ala esik, akkor kikapcsol es ha visszaall a normal kerekvagasba (11.6V), akkor ujra bekapcsol. Mondjuk ez igy eleg balfaszsag, felesleges pazarlas, a tukorlap felesleges nyustolese, de e46ban WDS szerint igy mukodik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 19:25


hát ma megéztem én is és nekem is fût, pedig valahogy nem ez rémlett...

Woockie irásából azt veszem ki, hogy 15 fok alatt kell neki mûködni... annyira nem tok angliánul

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. július 29. szerda, 15:29


bomos535 írta: Ma megkerdeztem 12 E46 tulajdonost errol es abbol 9nek mukodik egyfolytaban es a tobbinek nem. A szerelok sincsenek tisztaban a dologgal.

Akkor kerdezzuk meg Mr. WDS-t.


szerk.:

Ez szerintem mindent elmond a "problemarol", idezet a wdsbol:

Mirror Heating

The mirror heating is controlled by the SPM-FT and SPM-BT in the doors. The heating is active as of terminal 15.
The relevant SPM switches the mirror heating off when there is undervoltage. Switch off at 10.8V and switch on again at 11.6V.