autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Krajcsi97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 15. péntek, 19:27


Krajcsi97 írta:
YELLOW írta:
Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!


néha én is tapasztalok ilyet. de aztán kb rájövök, hogy nem éreztem, hogy levettem volna a lábam a kuplungról. tehát, mintha kicsit nyomtam volna még.
mert amúgy akármelyik fokozatban próbálom, hogy megcsúszik-e, nem sikerül.. tehát én azt mondtam én vagyok béna. ráadásul mindig akkor történik, amikor a kormány pont kitakarja a sebességmérőt, vagy a kezem, mert úgy fordulok, és csak azt látom, hogy a fordulat emelkedik, én meg mintha nem mennék.
nem lehet, hogy nálad is ez van?
amennyiben te konkrétan látod egyenesben, hogy a fordulat megkúszik felfelé, de a sebesség nem vele azonos ütemben változik, akkor megcsúszhat. a 3. és 5. fokozat pont necces ilyen szempontból. ugye akkor rizikós amikor megjön a nagyobb nyomaték.
ami esetleg még lehet, hogy a DSC azt érzékeli, hogy a kerék kipörög csúszik, így nem ad annyi vonóerőt. de azt meg jelezné a műszerfalon.


Sajnos nem..a lábam levéve a kuplungról..műszerfalon semmi. Ahogy túljut ezen az 1800as fordulaton valamelyest észhez tér de akkor sem ahogy kellene az enyémben még ASC van de annak is jeleznie kellene tudtommal..





autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Krajcsi97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 15. péntek, 18:59


YELLOW írta:
Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!


néha én is tapasztalok ilyet. de aztán kb rájövök, hogy nem éreztem, hogy levettem volna a lábam a kuplungról. tehát, mintha kicsit nyomtam volna még.
mert amúgy akármelyik fokozatban próbálom, hogy megcsúszik-e, nem sikerül.. tehát én azt mondtam én vagyok béna. ráadásul mindig akkor történik, amikor a kormány pont kitakarja a sebességmérőt, vagy a kezem, mert úgy fordulok, és csak azt látom, hogy a fordulat emelkedik, én meg mintha nem mennék.
nem lehet, hogy nálad is ez van?
amennyiben te konkrétan látod egyenesben, hogy a fordulat megkúszik felfelé, de a sebesség nem vele azonos ütemben változik, akkor megcsúszhat. a 3. és 5. fokozat pont necces ilyen szempontból. ugye akkor rizikós amikor megjön a nagyobb nyomaték.
ami esetleg még lehet, hogy a DSC azt érzékeli, hogy a kerék kipörög csúszik, így nem ad annyi vonóerőt. de azt meg jelezné a műszerfalon.


Sajnos nem..a lábam levéve a kuplungról..műszerfalon semmi. Ahogy túljut ezen az 1800as fordulaton valamelyest észhez tér de akkor sem ahogy kellene



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. március 15. péntek, 15:10


Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!


néha én is tapasztalok ilyet. de aztán kb rájövök, hogy nem éreztem, hogy levettem volna a lábam a kuplungról. tehát, mintha kicsit nyomtam volna még.
mert amúgy akármelyik fokozatban próbálom, hogy megcsúszik-e, nem sikerül.. tehát én azt mondtam én vagyok béna. ráadásul mindig akkor történik, amikor a kormány pont kitakarja a sebességmérőt, vagy a kezem, mert úgy fordulok, és csak azt látom, hogy a fordulat emelkedik, én meg mintha nem mennék.
nem lehet, hogy nálad is ez van?
amennyiben te konkrétan látod egyenesben, hogy a fordulat megkúszik felfelé, de a sebesség nem vele azonos ütemben változik, akkor megcsúszhat. a 3. és 5. fokozat pont necces ilyen szempontból. ugye akkor rizikós amikor megjön a nagyobb nyomaték.
ami esetleg még lehet, hogy a DSC azt érzékeli, hogy a kerék kipörög csúszik, így nem ad annyi vonóerőt. de azt meg jelezné a műszerfalon.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Krajcsi97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 15. péntek, 10:24


Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. március 15. péntek, 10:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 30. szerda, 21:47


boticselly írta:
YELLOW írta:
boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!


hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.


Hello Sajnos nem segített a próba, igy csere lessz belőle. Tudnátok segíteni? vajon van benne, Kettős tömegű ? Mert az baromi drága!


van benne kettőstömegű, BMW-ben elég rég...
de nem amiatt csúszik, egyszerűen már csak xar a kuplung. ha szerencséd van nem kell kettőstömegűt cserélni. de ha már annyi a km, akkor célszerű együtt, mert azért megspórolsz egy szerelést.

boticselly
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz boticselly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. január 30. szerda, 20:39


YELLOW írta:
boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!


hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.


Hello Sajnos nem segített a próba, igy csere lessz belőle. Tudnátok segíteni? vajon van benne, Kettős tömegű ? Mert az baromi drága!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. január 28. hétfő, 06:59


boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!


hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.


boticselly
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz boticselly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 17:26


Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 08:38


Sziasztok!

Nekem is hasonló a gond, alacsonyabb fokozatokon amikor berakom felengedem a kuplungot, akkor hátul mintha bedobtak volna a csomagtartóba egy zsákot. Mintha egy mélynyomó lenne ott. De csak akkor és egyet. Ha nagyon finoman engedem fel, akkor nem hallom a hangot. Difi tartó szilent lehet ez is?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2018. augusztus 27. hétfő, 04:26


BMW_Noob83 írta: Üdv!
Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra.
BMWblk írta: Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!
Difi tartó szilent.De sokaknál a csere után is megmaradt a hang.Az enyém is kopog kicsit,ha rondán váltok... Difi kopogás

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. augusztus 27. hétfő, 04:28

státusz BMW_Noob83

Újonc

Elismertség: 22% (4 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2018. augusztus 27. hétfő, 00:34


Üdv!

Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra.

BMWblk írta: Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.

Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.

Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.

Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??

Előre is köszi a segítséget!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz lexx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2018. augusztus 12. vasárnap, 09:10


YELLOW írta:
lexx írta: Sziasztok!
A segìtsègetek kèrem! (e36 320i) 1995
Hidegen kuplung pedàl lenyomàsakor nincs semmilyen zaj, viszont mikor màr megyek vele ès màr rendesen bemelegszik, kuplung pedàl lenyomàsakor hangosan nyekereg( akkor is ha nem jàr a motor.Ezt hangot hangos kipuff mellettt is jol hallani Nyekergő rugò szerű hang.Maga a kuplung csendes nem hallani semmilyen zörejt ès jòl old. Teljes vezèrlès cserèn vagyok tùl,24 db hydrò tőke new.. aamit èrtem Magam szerelem a kocsim es kezdek fàradni. Legyszìves ha van ötletetek segìtsetek.


nem kell 20 helyre beírnod.
az enyém is nyekereg. évek óta. mit mondtak? ez ilyen (nagy szaki mondta). nekem van, hogy melegben sem csinálja. tény, hogy fagypont körül sokszor csendes.
kicsit zavaró, de nem foglalkozom vele, amíg a váltás oké vagy egyéb gond nincs vele.
lehet amikor fékfolyadék van cserélve,. akkor a kuplung munkahengeren is át kellene járatni az új anyagot. én ezt gyanítom, de sokaknak utána beesik a kuplung, szóval inkább hagyom.


Rendben nem irom 20 helyre. Az a gond hogy mikor bemelegszik annyira hangosan nyekereg hogy az autotol 5-6 mèterre is jòl hallani. Erős nagyon ez a "recsegős nyekergő hang.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. augusztus 11. szombat, 11:52


lexx írta: Sziasztok!
A segìtsègetek kèrem! (e36 320i) 1995
Hidegen kuplung pedàl lenyomàsakor nincs semmilyen zaj, viszont mikor màr megyek vele ès màr rendesen bemelegszik, kuplung pedàl lenyomàsakor hangosan nyekereg( akkor is ha nem jàr a motor.Ezt hangot hangos kipuff mellettt is jol hallani Nyekergő rugò szerű hang.Maga a kuplung csendes nem hallani semmilyen zörejt ès jòl old. Teljes vezèrlès cserèn vagyok tùl,24 db hydrò tőke new.. aamit èrtem Magam szerelem a kocsim es kezdek fàradni. Legyszìves ha van ötletetek segìtsetek.


nem kell 20 helyre beírnod.
az enyém is nyekereg. évek óta. mit mondtak? ez ilyen (nagy szaki mondta). nekem van, hogy melegben sem csinálja. tény, hogy fagypont körül sokszor csendes.
kicsit zavaró, de nem foglalkozom vele, amíg a váltás oké vagy egyéb gond nincs vele.
lehet amikor fékfolyadék van cserélve,. akkor a kuplung munkahengeren is át kellene járatni az új anyagot. én ezt gyanítom, de sokaknak utána beesik a kuplung, szóval inkább hagyom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz lexx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2018. augusztus 11. szombat, 00:45


Sziasztok!
A segìtsègetek kèrem! (e36 320i) 1995
Hidegen kuplung pedàl lenyomàsakor nincs semmilyen zaj, viszont mikor màr megyek vele ès màr rendesen bemelegszik, kuplung pedàl lenyomàsakor hangosan nyekereg( akkor is ha nem jàr a motor.Ezt hangot hangos kipuff mellettt is jol hallani Nyekergő rugò szerű hang.Maga a kuplung csendes nem hallani semmilyen zörejt ès jòl old. Teljes vezèrlès cserèn vagyok tùl,24 db hydrò tőke new.. aamit èrtem Magam szerelem a kocsim es kezdek fàradni. Legyszìves ha van ötletetek segìtsetek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz BMWblk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. május 02. szerda, 18:33


Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.

Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.

Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.

Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??

Előre is köszi a segítséget!