John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. június 25. kedd, 16:50


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?


nincs szentírás, minden ember más. ha forró az autó, akkor leghidegebbre kell átkapcsolni, sőt célszerű a belső keringetést is benyomni, mert az növeli a hatásfokot.
általános alapszabály klímánál, hogy a kinti hőfoktól cirka 7-8 esetleg 10 fokkal célszerűbb hidegebbre állítani. tehát ha kint 30 fok van, akkor 20-23 fok.
neked is sötét autód van, szóval felforrósodik. klíma indítás után kb 5 perccel, ha már lehűlt a klímabox és a rendszer, akkor hideget kell nyomnia, ezt sima hőmérővel is ellenőrizheted, hogy a rács elé tartod. ha beállítod 16 fokra, vagy Lo állásba, akkor ha 6 fokos a befújt lebegő, az még simán jó.
sajnos hasonlóak az érzéseim, pedig az enyém 1-1,5 fokos hideget nyom be, és sosem volt még klíma töltve. szóval sok idő kell, ráadásul a szervezetednek is akklimatizálódnia kell, ami idő. ezért is tűnhet hatástalannak.
akárcsak télen, nyáron is érdemes "melegíteni az autót" ha a napon áll. vagyis hűteni. klímázni, legalább egy 5 percig, belső keringetéssel, hogy bent ne főj szét. kb 5sec alatt lever a víz, ha egy forró autóba ülsz, aztán sok-sok perc mire visszanyered a komfortot.

Köszönöm.Sajnos fekete az autó és napon áll,nincs még fedett helyem,jelenleg ha 20-fokra állítom akkor már jobb a hideg de persze jelenleg odakint pontosan 30 fok van és ami a fura hogy a szélvédőre épphogy fúj valamit pedig az a legforróbb pont,ezért is fura hogy éreznie kéne hogy hoppá az ablak izzik



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. június 25. kedd, 16:38


John írta: Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?


nincs szentírás, minden ember más. ha forró az autó, akkor leghidegebbre kell átkapcsolni, sőt célszerű a belső keringetést is benyomni, mert az növeli a hatásfokot.
általános alapszabály klímánál, hogy a kinti hőfoktól cirka 7-8 esetleg 10 fokkal célszerűbb hidegebbre állítani. tehát ha kint 30 fok van, akkor 20-23 fok.
neked is sötét autód van, szóval felforrósodik. klíma indítás után kb 5 perccel, ha már lehűlt a klímabox és a rendszer, akkor hideget kell nyomnia, ezt sima hőmérővel is ellenőrizheted, hogy a rács elé tartod. ha beállítod 16 fokra, vagy Lo állásba, akkor ha 6 fokos a befújt lebegő, az még simán jó.
sajnos hasonlóak az érzéseim, pedig az enyém 1-1,5 fokos hideget nyom be, és sosem volt még klíma töltve. szóval sok idő kell, ráadásul a szervezetednek is akklimatizálódnia kell, ami idő. ezért is tűnhet hatástalannak.
akárcsak télen, nyáron is érdemes "melegíteni az autót" ha a napon áll. vagyis hűteni. klímázni, legalább egy 5 percig, belső keringetéssel, hogy bent ne főj szét. kb 5sec alatt lever a víz, ha egy forró autóba ülsz, aztán sok-sok perc mire visszanyered a komfortot.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. június 25. kedd, 13:15


Sziasztok.Digitnél mennyire szentírás a könyv által javasolt 22 fok,ha nem az akkor mennyire szoktátok le vinni kánikulában? Csak mert vagy én vagyok izzadós vagy gyenge a hatásfoka a klímámnak mert a hátamon izzadságfolt van.A másik hogy hány évente érdemes feltöltetni gázzal a rendszert?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 12:54


berci74 írta: Sziasztok,
van egy E46 316i sedanom, amibe gyárilag nem tettek klímát. Néztem bontott alkatrészeket hogy esetleg utólag beszereltessek egy manuálisat vagy egy digitálisat. Az iránt érdeklődnék, hogy van e esetleg ebben valakinek tapasztalata, hogy egyáltalán lehetséges-e, milyen nehézségekre kell felkészülni, illetve csinál e valaki ilyen beépítést? Köszönöm előre is az értékes infókat.


Természetesen van tapasztalatunk benne. Kell egy új box,köteget újra fűzni,konzol,kompresszor,csövek ,hűtő stb..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz berci74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 10:27


Sziasztok,
van egy E46 316i sedanom, amibe gyárilag nem tettek klímát. Néztem bontott alkatrészeket hogy esetleg utólag beszereltessek egy manuálisat vagy egy digitálisat. Az iránt érdeklődnék, hogy van e esetleg ebben valakinek tapasztalata, hogy egyáltalán lehetséges-e, milyen nehézségekre kell felkészülni, illetve csinál e valaki ilyen beépítést? Köszönöm előre is az értékes infókat.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 19:26


zsozseszka írta: Sziasztok!
A klímapanel bekristályosodott(remélem így kell leírni ezt a jelenséget)alig lehet leolvasni a számokat. Hogy tudnám orvosolni a problémám?
Köszönöm!


Igy

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 18:33


Sziasztok!
A klímapanel bekristályosodott(remélem így kell leírni ezt a jelenséget)alig lehet leolvasni a számokat. Hogy tudnám orvosolni a problémám?
Köszönöm!

BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!