minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 18:09


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: megjöttek hétfőn a mikroszálas lópikulák.
10db volt kb 600 Ft. a legolcsóbban választottam. de jól tettem, mert keveset buktam.
irtó gyenge anyag. 1 oldalas, szálak kihúzódva. egyik irányba nyúlik, másikba nem annyira. vékony anyag. nem minőség. bár az ujjamban megakadnak a szálak, a kis bőr dolgokon, tehát mikroszálas, csak gyenge.
a probléma, hogy ugyanezt több színben árulják, és van, hogy sokkal drágábban is. én azt mondom, még ezt a 600-at sem érte meg, nem hogy a 2-3ezret.


Jó az,ennyit megért.Én is "gagyi" mikroszálast szoktam venni. 6db 1000ft-ért a Müllerbe.
Te harmad áron vetted,az nem olyan rossz.


hiába olcsó, ha sok mindenre nem jó. néha szokott lenni ilyen vásárféle, ott 3db 300Ft, majd lehet megnézem azokat is 1x.


Jók ezek bármire.Ennyit simán megértek,főleg ennyiért.



Én a Riwax-tól 600ft/db veszem, de ezzel takarózhatnál is ha nagyobb lenne...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 09:36


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: megjöttek hétfőn a mikroszálas lópikulák.
10db volt kb 600 Ft. a legolcsóbban választottam. de jól tettem, mert keveset buktam.
irtó gyenge anyag. 1 oldalas, szálak kihúzódva. egyik irányba nyúlik, másikba nem annyira. vékony anyag. nem minőség. bár az ujjamban megakadnak a szálak, a kis bőr dolgokon, tehát mikroszálas, csak gyenge.
a probléma, hogy ugyanezt több színben árulják, és van, hogy sokkal drágábban is. én azt mondom, még ezt a 600-at sem érte meg, nem hogy a 2-3ezret.


Jó az,ennyit megért.Én is "gagyi" mikroszálast szoktam venni. 6db 1000ft-ért a Müllerbe.
Te harmad áron vetted,az nem olyan rossz.


hiába olcsó, ha sok mindenre nem jó. néha szokott lenni ilyen vásárféle, ott 3db 300Ft, majd lehet megnézem azokat is 1x.


Jók ezek bármire.Ennyit simán megértek,főleg ennyiért.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 09:36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 09:34


Bitu79 írta:
YELLOW írta: megjöttek hétfőn a mikroszálas lópikulák.
10db volt kb 600 Ft. a legolcsóbban választottam. de jól tettem, mert keveset buktam.
irtó gyenge anyag. 1 oldalas, szálak kihúzódva. egyik irányba nyúlik, másikba nem annyira. vékony anyag. nem minőség. bár az ujjamban megakadnak a szálak, a kis bőr dolgokon, tehát mikroszálas, csak gyenge.
a probléma, hogy ugyanezt több színben árulják, és van, hogy sokkal drágábban is. én azt mondom, még ezt a 600-at sem érte meg, nem hogy a 2-3ezret.


Jó az,ennyit megért.Én is "gagyi" mikroszálast szoktam venni. 6db 1000ft-ért a Müllerbe.
Te harmad áron vetted,az nem olyan rossz.


hiába olcsó, ha sok mindenre nem jó. néha szokott lenni ilyen vásárféle, ott 3db 300Ft, majd lehet megnézem azokat is 1x.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 09:32


YELLOW írta: megjöttek hétfőn a mikroszálas lópikulák.
10db volt kb 600 Ft. a legolcsóbban választottam. de jól tettem, mert keveset buktam.
irtó gyenge anyag. 1 oldalas, szálak kihúzódva. egyik irányba nyúlik, másikba nem annyira. vékony anyag. nem minőség. bár az ujjamban megakadnak a szálak, a kis bőr dolgokon, tehát mikroszálas, csak gyenge.
a probléma, hogy ugyanezt több színben árulják, és van, hogy sokkal drágábban is. én azt mondom, még ezt a 600-at sem érte meg, nem hogy a 2-3ezret.


Jó az,ennyit megért.Én is "gagyi" mikroszálast szoktam venni. 6db 1000ft-ért a Müllerbe.
Te harmad áron vetted,az nem olyan rossz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 11. péntek, 09:29


megjöttek hétfőn a mikroszálas lópikulák.
10db volt kb 600 Ft. a legolcsóbban választottam. de jól tettem, mert keveset buktam.
irtó gyenge anyag. 1 oldalas, szálak kihúzódva. egyik irányba nyúlik, másikba nem annyira. vékony anyag. nem minőség. bár az ujjamban megakadnak a szálak, a kis bőr dolgokon, tehát mikroszálas, csak gyenge.
a probléma, hogy ugyanezt több színben árulják, és van, hogy sokkal drágábban is. én azt mondom, még ezt a 600-at sem érte meg, nem hogy a 2-3ezret.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 15:31


Így kell profin radiátort pucolni.Nekem csak a gőzpingvin állt rendelkezésemre,azért pucoltam azzal.
Egyszer én is megcsinálom így,habár nekem tisztának tűnik.Az a pár bogár leázott a gőztől is.

https://www.youtube.com/watch?v=qYs0_WI8rcE

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 17:12


Az esti autómosás után(csupa bogár lett 400 km alatt,mikor autókat mentem el nézni),ma délután megpucoltam a radiátort gőzpingvinnel.Lökös felőli oldalról jó alaposan kigőzöltem(szétszedni nagyon nem akartam semmit ez miatt)főleg ott,ahol a vesék vannak.Oda csapódnak be a bogarak...Volt benne a tegnapi út miatt jó sok bogár...A lökhárító rácsait is leszedtem 2 oldalt(ködlámpák alatt),és azt a részt is kipucoltam mikroszálassal.Ott is volt pár bogár tetem.A rács középső részét nem tudtam leszedni...Feszegetni nem akartam nagyon,ezért hagytam a fenébe.A radiátor lenti része annyira úgysem kap bogarat,mint az a része,ahol a vesék vannak.Azért szedtem volna kia középső rácsot is,hogy az alsó részét is ki tudjam gőzölni...







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. augusztus 04. péntek, 17:24


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 02. szerda, 12:36


minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.


En egy szoval nem mondtam, hogy nem eri meg
De egy 316i sedant nem szabad osszehasonlitani sem egy 30d coupehoz sem egy 20i cabriohoz.
Ebben a korban ha valaki hosszutavra tervez egy e46-tal akkor allapotot fog venni... Ebben benne van hogy vesz valamit 1m korul es egy masik 1m-ot rakolt es akkor tudja hogy mit koltott ra es rendben van az auto, vagy megveszi mondjuk ezt 1.8m-ert es 1-200e ft-ot rakolt es ugyan ugy rendben lesz.


olyan szinten lehet hasonlítani, hogy milyen az állapota. az a coupe olyan, amit linkelt, mint ami egy párszor már beázott. haver kint parkolt, közben nyalták a fagyit, jött a zuhé, tető lent, stb. csak egy példa, milyen gazdája lehetett. és az ára is tükrözi ezt. egy jó cabrio-nak sem annyi lenne az ára. most nem nézek rá a hahu-ra, d ebiztos vagyok benne, hogy egy patika állapotú E46 cabrio, simán 2,5 milla felett van. ahhoz képest viszonyítva ez az 1.8millás 316i már reális.
ezzt mondom ne a kínálat nagy részéhez hasonlítsunk, mikor lehet látni milyen állapotok vannak. és a képek még szépítenek is a dolgon, élőben milyen lehet azok nagy része.
persze lehet venni 1m-ért is E46-ot meg be lehet vállalni, hogy újabb 1misit rá versz, de új alkatrészt nehéz beszerezni, a bontott ugyanúgy lutri, ráadásul bontogatni kell, ami sosem lesz olyan, mint amit a gyárban összeraktak. idő, pénz, stressz. kinek mi éri meg.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2017. augusztus 02. szerda, 11:34


YELLOW írta:
minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.


En egy szoval nem mondtam, hogy nem eri meg
De egy 316i sedant nem szabad osszehasonlitani sem egy 30d coupehoz sem egy 20i cabriohoz.
Ebben a korban ha valaki hosszutavra tervez egy e46-tal akkor allapotot fog venni... Ebben benne van hogy vesz valamit 1m korul es egy masik 1m-ot rakolt es akkor tudja hogy mit koltott ra es rendben van az auto, vagy megveszi mondjuk ezt 1.8m-ert es 1-200e ft-ot rakolt es ugyan ugy rendben lesz.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 15:04


YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ma hívott egy ember,aki meg akarja venni.Azt mondta,hogy autószerelő,és a videóból is látja,hogy egybe van az autóm,és kell neki Ha minden jól megy,akkor nézhetek utód után nemsokára.


ezen azért ne buzdulj fel. ritka, amikor az első jelentkező rögtön vevő lesz. meg autószerelő, jah mindenki önjelölt autószerelő. valószínű kötekedni fog és alku a célja.
de sok sikert, te dolgod, nem engedném az ár alá.


A kért ár alá már nem megyek sehogy sem.Valami olyasmit mondott,hogy nem akar alkudni sem,most a telefonba.2 éve volt egy másik ember,az is megvette volna alku nélkül a kért árba,amikor meglátta a kocsit.Csak akkor ugye meggondoltam magam,és megtartottam az autót.De el kell adjam sajnos,mert ezt nem akarom befogni munkára.Nagyon szép állapotban van,és sajnálnám nagyon.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 15:00


Bitu79 írta: Ma hívott egy ember,aki meg akarja venni.Azt mondta,hogy autószerelő,és a videóból is látja,hogy egybe van az autóm,és kell neki Ha minden jól megy,akkor nézhetek utód után nemsokára.


ezen azért ne buzdulj fel. ritka, amikor az első jelentkező rögtön vevő lesz. meg autószerelő, jah mindenki önjelölt autószerelő. valószínű kötekedni fog és alku a célja.
de sok sikert, te dolgod, nem engedném az ár alá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 14:45


Ma hívott egy ember,aki meg akarja venni.Azt mondta,hogy autószerelő,és a videóból is látja,hogy egybe van az autóm,és kell neki Ha minden jól megy,akkor nézhetek utód után nemsokára.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 09:24


YELLOW írta:
minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.


Köszönöm Yellow.Te legalább jól látod a helyzetet.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 01. kedd, 00:37


minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2017. július 31. hétfő, 23:23


Bitu79 írta: Csak összehasonlításképpen mutatok egy hírdetést.Ennek is hogy néz ki a beltere,és kérnek érte 1400000-et:

https://www.youtube.com/watch?v=QMAobCuGeA0


Ezt nem tudod a tieddel osszehasonlitani mert ez egy 6 hengeres cabrio
hiaba van lelakva a belseje ez teljesen mas ar katekori es vevo kor. Aki ilyet keres nem vesz 4 hengeres sedant.