lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 13:07


Robin68 írta:
tbadzs írta:
YELLOW írta:
tbadzs írta:
YELLOW írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


a vastag kábelek miatt lehet pont az ülésfűtés előkészítése.


Örülnék neki, de ahogy írtam Tano-nak, egyik ülés alatt 4-es, másik alatt 2-es, ezt nem igazán értem, ha ülésfűtés lenne, akkor mindkettő ugyanúgy nézne ki, nem? Mindegy, megnézem a WDS-t, csak vmiért nem tudok benne keresni, de majd rájövök...


nem néztem utána, nem néztem még ülésfűtéses alatt milyen csati van, csak azért gondoltam, mert ugye a fűtés miatt kell a vastagabb vezeték (ugye Amper-ral fűtünk) és azért gondoltam a 4 vezeték miatt, mert 2-2, a támla és az ülőlaőnak is 2-2 vezeték. de ha amoda meg csak 2-es van, akkor passz.

szerk.: lehet tényleg az elektromos ülés motorjainak a csatija lesz, most nézegettem képeket és hasonló színek mennek a motorokra.


Az ülés mozgatható motorral: üléslap előre-hátra, le-föl, támla előre-hátra, a 3 eltárolt pozícióra szintén mozog, mi lehetne még? mi hiányzik? (combtámasz?) a WDS-t java miatt még nem tudtam megnézni.

Engedélyezned kell a Java-ban az oldal megnyitását.


Ülesfütes tuti nem lehet. Neigungsverstellung (dölesszög oldal iränyu tämasztek) M3-ban az oldal iränyu gyorsuläsi erö ellensulyozäsära van ilyen,es elkepzelhetö,hogy a vfl QP be van hozzä käbelezve,esetleg Lordosenstütze (ami automatikusan kemenyiti az oldaltartäst) Esetleg üles memoria csati?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 10:15


tbadzs írta:
YELLOW írta:
tbadzs írta:
YELLOW írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


a vastag kábelek miatt lehet pont az ülésfűtés előkészítése.


Örülnék neki, de ahogy írtam Tano-nak, egyik ülés alatt 4-es, másik alatt 2-es, ezt nem igazán értem, ha ülésfűtés lenne, akkor mindkettő ugyanúgy nézne ki, nem? Mindegy, megnézem a WDS-t, csak vmiért nem tudok benne keresni, de majd rájövök...


nem néztem utána, nem néztem még ülésfűtéses alatt milyen csati van, csak azért gondoltam, mert ugye a fűtés miatt kell a vastagabb vezeték (ugye Amper-ral fűtünk) és azért gondoltam a 4 vezeték miatt, mert 2-2, a támla és az ülőlaőnak is 2-2 vezeték. de ha amoda meg csak 2-es van, akkor passz.

szerk.: lehet tényleg az elektromos ülés motorjainak a csatija lesz, most nézegettem képeket és hasonló színek mennek a motorokra.


Az ülés mozgatható motorral: üléslap előre-hátra, le-föl, támla előre-hátra, a 3 eltárolt pozícióra szintén mozog, mi lehetne még? mi hiányzik? (combtámasz?) a WDS-t java miatt még nem tudtam megnézni.

Engedélyezned kell a Java-ban az oldal megnyitását.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 09:52


YELLOW írta:
tbadzs írta:
YELLOW írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


a vastag kábelek miatt lehet pont az ülésfűtés előkészítése.


Örülnék neki, de ahogy írtam Tano-nak, egyik ülés alatt 4-es, másik alatt 2-es, ezt nem igazán értem, ha ülésfűtés lenne, akkor mindkettő ugyanúgy nézne ki, nem? Mindegy, megnézem a WDS-t, csak vmiért nem tudok benne keresni, de majd rájövök...


nem néztem utána, nem néztem még ülésfűtéses alatt milyen csati van, csak azért gondoltam, mert ugye a fűtés miatt kell a vastagabb vezeték (ugye Amper-ral fűtünk) és azért gondoltam a 4 vezeték miatt, mert 2-2, a támla és az ülőlaőnak is 2-2 vezeték. de ha amoda meg csak 2-es van, akkor passz.

szerk.: lehet tényleg az elektromos ülés motorjainak a csatija lesz, most nézegettem képeket és hasonló színek mennek a motorokra.


Az ülés mozgatható motorral: üléslap előre-hátra, le-föl, támla előre-hátra, a 3 eltárolt pozícióra szintén mozog, mi lehetne még? mi hiányzik? (combtámasz?) a WDS-t java miatt még nem tudtam megnézni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 08:35


tbadzs írta:
YELLOW írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


a vastag kábelek miatt lehet pont az ülésfűtés előkészítése.


Örülnék neki, de ahogy írtam Tano-nak, egyik ülés alatt 4-es, másik alatt 2-es, ezt nem igazán értem, ha ülésfűtés lenne, akkor mindkettő ugyanúgy nézne ki, nem? Mindegy, megnézem a WDS-t, csak vmiért nem tudok benne keresni, de majd rájövök...


nem néztem utána, nem néztem még ülésfűtéses alatt milyen csati van, csak azért gondoltam, mert ugye a fűtés miatt kell a vastagabb vezeték (ugye Amper-ral fűtünk) és azért gondoltam a 4 vezeték miatt, mert 2-2, a támla és az ülőlaőnak is 2-2 vezeték. de ha amoda meg csak 2-es van, akkor passz.

szerk.: lehet tényleg az elektromos ülés motorjainak a csatija lesz, most nézegettem képeket és hasonló színek mennek a motorokra.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 19. vasárnap, 09:27

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 07:59


YELLOW írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


a vastag kábelek miatt lehet pont az ülésfűtés előkészítése.


Örülnék neki, de ahogy írtam Tano-nak, egyik ülés alatt 4-es, másik alatt 2-es, ezt nem igazán értem, ha ülésfűtés lenne, akkor mindkettő ugyanúgy nézne ki, nem? Mindegy, megnézem a WDS-t, csak vmiért nem tudok benne keresni, de majd rájövök...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 07:48


Tano írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


Pedig ez az egyik ülésmozgató motornak a csatlakozója. Pontosan nem látom a kábelek színcsíkjait, de amennyit látok az alapján szerintem az döntéshez tartozó színek vannak rajta. Nem lehet hogy kupéból való az ülés?
A WDS-ben le tudod csekkolni a színkombináció alapján.


Az autó kupé /a Ci-ből én sem tudom mikor kabrió mikor kupé, egyébként az miért számít, hogy kupé-e/, az érdekesség még annyi, hogy a sofőr ülés alatt 4 vezetékes /ez van a fotón/ az utas oldal alatt ua. a fazon, csak 2 vezetékes. Mindenesetre köszönöm, megnézem a színek alapján...


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 22:03


tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


Pedig ez az egyik ülésmozgató motornak a csatlakozója. Pontosan nem látom a kábelek színcsíkjait, de amennyit látok az alapján szerintem az döntéshez tartozó színek vannak rajta. Nem lehet hogy kupéból való az ülés?
A WDS-ben le tudod csekkolni a színkombináció alapján.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 22:02


tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


a vastag kábelek miatt lehet pont az ülésfűtés előkészítése.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 21:20


Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg















Utoljára szerkesztve (8 alkalommal): 2016. június 18. szombat, 21:32

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. június 06. hétfő, 08:02


GNoRbY88 írta:
b_imi írta:
GNoRbY88 írta:
Tano írta:
GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.


Ok. Kösz. És azt miért szedhették le onnan? Hogyan működik ez a rendszer ami nyitja-zárja ventinél rácsokat?


Az autód vélhetően egy kontár szerelőnél volt. A zsalu indítás után bezáródik és az autó alá tereli a levegőt. Ez azért is jó, mert a por, víz nem jut be a motortérbe. Leállítás után kinyílik.
A vákuumcsöveket cseréld ki, mert elég rossz állapotban vannak.


Az tuti! Csövek kaptak egy réteg hőálló szigetelőszalagot egyenlőre. Szívósor visszarakása után a szívbaj kerülgetett, mikor ilyen hangja lett az autónak és füstölni kezdett kartergázszűrőnél Vissza levettem és akkor láttam, hogy a két szélső csavar alá raktak egy alátétet (ahol az 5 anya van), de hogy minek?.. Meg a két szélső csavarnál a gumi mintha nem is oda való lenne, mert nem feküdt bele rendesen helyére és ezért tudott kifújni. Héten veszek új tömítéseket is és lecserélem. Ez a "tapping noise" (tak-tak-tak) majdnem teljesen el is hallgatott, csak most meg kicsit füstöl. Még nem volt ledugózva nem füstölt, de azt már majd szervíz után meglássuk.. Youtube-os videóknál meg itt is füstprobléma topikban porlasztókat írják. Majd az is meglesz nézve.. Inpában néztem őket 1.-2.-nál 0 körül volt, harmadik +2, negyedik -2. A zsaluknak gondolom azért ki kell nyilni mikor venti bekapcsol, nem? Hány fokon szokott bekapcsolni?


Jó át kell nézni ezt az autót.
A zsalu azért van zárt állapotban, hogy a meleg levegő, ami a hűtőkről jön, ne a motortérbe, hanem az autó alá kerüljön. A ventilátor klíma üzemben bekapcsol, máskor nem jellemző ha minden rendben van.


GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 23:10


b_imi írta:
GNoRbY88 írta:
Tano írta:
GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.


Ok. Kösz. És azt miért szedhették le onnan? Hogyan működik ez a rendszer ami nyitja-zárja ventinél rácsokat?


Az autód vélhetően egy kontár szerelőnél volt. A zsalu indítás után bezáródik és az autó alá tereli a levegőt. Ez azért is jó, mert a por, víz nem jut be a motortérbe. Leállítás után kinyílik.
A vákuumcsöveket cseréld ki, mert elég rossz állapotban vannak.


Az tuti! Csövek kaptak egy réteg hőálló szigetelőszalagot egyenlőre. Szívósor visszarakása után a szívbaj kerülgetett, mikor ilyen hangja lett az autónak és füstölni kezdett kartergázszűrőnél Vissza levettem és akkor láttam, hogy a két szélső csavar alá raktak egy alátétet (ahol az 5 anya van), de hogy minek?.. Meg a két szélső csavarnál a gumi mintha nem is oda való lenne, mert nem feküdt bele rendesen helyére és ezért tudott kifújni. Héten veszek új tömítéseket is és lecserélem. Ez a "tapping noise" (tak-tak-tak) majdnem teljesen el is hallgatott, csak most meg kicsit füstöl. Még nem volt ledugózva nem füstölt, de azt már majd szervíz után meglássuk.. Youtube-os videóknál meg itt is füstprobléma topikban porlasztókat írják. Majd az is meglesz nézve.. Inpában néztem őket 1.-2.-nál 0 körül volt, harmadik +2, negyedik -2. A zsaluknak gondolom azért ki kell nyilni mikor venti bekapcsol, nem? Hány fokon szokott bekapcsolni?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 10:58


GNoRbY88 írta:
Tano írta:
GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.


Ok. Kösz. És azt miért szedhették le onnan? Hogyan működik ez a rendszer ami nyitja-zárja ventinél rácsokat?


Az autód vélhetően egy kontár szerelőnél volt. A zsalu indítás után bezáródik és az autó alá tereli a levegőt. Ez azért is jó, mert a por, víz nem jut be a motortérbe. Leállítás után kinyílik.
A vákuumcsöveket cseréld ki, mert elég rossz állapotban vannak.

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 09:42


Tano írta:
GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.


Ok. Kösz. És azt miért szedhették le onnan? Hogyan működik ez a rendszer ami nyitja-zárja ventinél rácsokat?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 08:36


GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. június 04. szombat, 22:20


2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2