autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz CzZD

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 00:39


Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz HJozsef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. január 06. szombat, 20:26


Sziasztok!
Valaki találkozott már az alábbi hibával?:
3F31 3F31 (0192) commen rail sensor
P0192 Fuel Rail Pressure Sensor 'A' Circuit Low
Ha igen mi volt a baj? Egyébként azért lett diagra téve mert egyenletlen volt az alapjárat, 500-1000 között ugrált üzem meleg közeli állapotban. Aztán már be sem indult, ha pedig véletlenül elindult akkor kb 20 másodpercenként valami koppanás-reccsenés szerű hang hallatszott a motorból. Valaki jár már hasonlóan?

drherczeg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz drherczeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. január 03. szerda, 13:41


YELLOW írta:
drherczeg írta: Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?


hát ez érdekes, ha lekötöd az akksit rögtön kinullázza.
amit te írsz az csak akkor lehetséges, vagyis akkor tartom lehetségesnek, elképzelhetőnek, ha az autóban valami nagy hifi van és a mélynyomóhoz van egy nagy kondi.
úgy gondolnám hifi vonalon indulnék el, az zavarhat be.
már ha arról az autóról van szó, ami szerepel az adatlapodon.


Az az autó igen, de nincsen benne hi-fi...gyári hangszórók egy alap kenwood fejegységgel és ennyi...én is furcsálltam, mert a régi akksit egyszer kivettük, mert meghülyült a ventilátor, ment éjjel-nappal és teljesen leszívta. Szóval akkor az akksi kiszedése lenullázta a computert...most nem, hanem csak "megállította"

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. január 02. kedd, 20:12


drherczeg írta: Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?


hát ez érdekes, ha lekötöd az akksit rögtön kinullázza.
amit te írsz az csak akkor lehetséges, vagyis akkor tartom lehetségesnek, elképzelhetőnek, ha az autóban valami nagy hifi van és a mélynyomóhoz van egy nagy kondi.
úgy gondolnám hifi vonalon indulnék el, az zavarhat be.
már ha arról az autóról van szó, ami szerepel az adatlapodon.

drherczeg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz drherczeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. január 02. kedd, 19:14


Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Rolando

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. december 29. péntek, 11:12


Sziasztok!
olyan gondom lenne srácok van egy e36 compotom (316i)fedélzeti computerem,benzinszint,höfokméröm ezeket folyamatosan kicsapja a biztositékomat (kék 15A peres) valaki találkozott mar valami hasonlo problémával?

Válaszotokat elöre is köszönöm!

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. december 29. péntek, 06:47


Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!


A kettő hiba teljesen külön kezelendő. A "Swirl flaps" az a beömlőben lévő pillangószelepek, ezeknek vákuumos/elektromos szelepes a vezérlése. A hibajeled erre vonatkozik. Lásd még itt.


Köszönöm! A pillangószelepek ki vannak szedve,de a működtető mechanizmus és elektronika nincs kiiktatva,ezek benne vannak. Akkor ennek a vezérlése hibás. Kell valamit csináljak vele,vagy így már nincs jelentősége?
Közben meg is találtam a hibát,csak a csatlakozót felejtettem el visszadugni!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 29. péntek, 17:08


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. december 28. csütörtök, 22:45


Jani69 írta: Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!


A kettő hiba teljesen külön kezelendő. A "Swirl flaps" az a beömlőben lévő pillangószelepek, ezeknek vákuumos/elektromos szelepes a vezérlése. A hibajeled erre vonatkozik. Lásd még itt.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. december 28. csütörtök, 11:23


Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2017. december 19. kedd, 21:34


legendz írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi



Hali.
Ugyan ilyen tunet miatt az ac pumpa relejet csereltem ki...
Proba keppen a duda relejevel csereltem fel es atment a hiba "filleres " tetel..
A kesztyutarto mogott vannak a relek.azt hiszem zold szinu relek.
Egy probat meger.


Anno csinaltam videot is rola :

https://youtu.be/tebbZOPxYAM

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 19. kedd, 21:35

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz legendz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. december 19. kedd, 21:20


Tano írta:
legendz írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi


És melyik szivattyút cseréltetted benne?
Izzítás rendben van egyébként?


Konkrétan ez lett cserélve, cikkszámot tudok mondani: ERA775055
Nem tudok róla, hogy az izzítással gond lenne.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. december 19. kedd, 20:37


legendz írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi


És melyik szivattyút cseréltetted benne?
Izzítás rendben van egyébként?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz legendz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. december 19. kedd, 15:23


Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 19. kedd, 18:10

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz yvette71

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. december 18. hétfő, 14:16


borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete?


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs


elvileg nem ázhatna be a levélrács miatt. ugyanis a szélvédő körben be van ragasztva.
a levélrácsnak a felső kb 15mm-es része (ami gumi), szokott repedezni. ha ott bejut a víz, akkor is a kaszninak is van egy pereme, ami szintén kivezeti a vizet.
viszont elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb mennyiségű vizet nem tud elvezetni, viszont a műanyag már igen, bár annak is van egy határa.
nekem viszont a szélvédőt nem nagyon fogta a ragasztó.


Pár esős nap a jövőben és kiderül, hogy használt-e! Hibakód mentes, Békés karácsonyt mindenkinek!


A levélrács volt az első, amit kicseréltünk... sajnos ott sincs probléma. Köszönöm szépen a segítséget! Remélem kiszárad és magától megjavul, mert még az autószerelőig 800km vár rá pénteken...

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. december 18. hétfő, 10:37


YELLOW írta:
borbelyi írta:
bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete?


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs


elvileg nem ázhatna be a levélrács miatt. ugyanis a szélvédő körben be van ragasztva.
a levélrácsnak a felső kb 15mm-es része (ami gumi), szokott repedezni. ha ott bejut a víz, akkor is a kaszninak is van egy pereme, ami szintén kivezeti a vizet.
viszont elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb mennyiségű vizet nem tud elvezetni, viszont a műanyag már igen, bár annak is van egy határa.
nekem viszont a szélvédőt nem nagyon fogta a ragasztó.


Pár esős nap a jövőben és kiderül, hogy használt-e! Hibakód mentes, Békés karácsonyt mindenkinek!