autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2007

státusz nyestezoltan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. március 19. hétfő, 21:14


Sziasztok!
Új vagyok az oldalon, mégcsak ismerkedem a felülettel úgy mint az autómmal. Egy M47 -es 120d -ről van szó ami 2007-es gyártású. Egyik pillanatról a másikra a fogyasztásmérőm elkezdett teljesen irreális értékeket mutatni amit lehetséges hogy Én nyomkodtam volna el menetközben. Pl. Tempomat 110-nél eddig korrekt 5.3-at mutatott és motorféknél közelített a 0 felé, most motorféknél kiakad 99.9 -re gázadásra, gyorsításkor max 20 ig megy le. Ma mértem tartósabb M0 -ás etapon és 16.5 -nél nem ment lentebb. Ez eléggé aggaszt, mert hiába reseteltem ki mindent amit tudtam a BC- n igazából semmi sem változott. Ettől teljesen függetlenül nem lett hangosabb, egyáltalán nem füstöl, nincs hiba visszajelzés és megmaradt a dinamika is. Ha valakinek van ötlete, vagy hasonló gondja ami mrgoldódott kérem segítsen!

Köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz gandalfcappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2018. március 18. vasárnap, 16:00


Sziasztok!
Volt korábban a 136 lovas 320d-mnek pár problémája, nem ide volt írva, mert más baja is volt, akkor azt csinálta, h torpant 2000 körüli fordulaton, és szaggatva gyorsult. 2 hete megoldottam egy szívótorok és töltőnyomás érzékelő takarítással. Fasza lett, a pótfűtéssel nem foglalkoztam, meg hozta hibának a "digitális dízelelektronikai szabályzót (e-eprpm és konfigurációt)", de hát jó lett a kocsi, mit guberáljak tovább. Ez utóbbiról mindig nemtom, h mi.
Na de, tegnap 500m-t mentem 1esbe alapjáraton, és mikor felértem a kövesútra, vagy 200m után elfogyott az erő a kocsiból, minden sebességben, szaggatva-rángatva ment, max 40km/h-val, füst nélkül, a fogyasztás mérőm sem volt maxon, pedig a gázpedált kitapostam a tűzfalon. Leállítottam, egyből indít, és elindul,-megint nem jó. Rákuplungoztam vagy 2x, ugyanolyan szar. Ez 3km-en át ment. Meg kellett állnom, mikor a főútra felmentem, vagy 30 másodpercig alapjáraton vártam a soromra, majd üvegen kifordultam, meglepődve, mert rendesen tette a seggét a csúszós úton, hazáig agyaltam, nem mertem visszavenni. Aztán letértem, és ott is húzott mint atom. Alapjáratom jó volt.
Mitől lehet ez szerintetek???
A motor térben tiszta a gázolaj szűrőm. Van neki máshol is? -mert erre gyanakszok, vagy szivattyúra, Pedig az szokott indításkor zúgni, ha az egyáltalán.
Mi a véleményetek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2018. március 18. vasárnap, 14:29


Bitu79 írta:
tade írta: Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?
Itt olvasgass kicsit


Hallo.
Nekem is csak tekert az onindito bar nem allt le.
Egyszeruen nem indult.Igaz 20d de egy probat meger...
Ac pumpa rele:

https://youtu.be/tebbZOPxYAM



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 18. vasárnap, 14:30

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2018. március 17. szombat, 18:02


tade írta: Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?
Itt olvasgass kicsit

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz tade

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. március 17. szombat, 17:55


Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 19:50


takacsvik írta:
YELLOW írta:
takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.



Még a téli gumik vannak fent, tél előtt volt utoljára cserélve, azóta ezekkel járok és már tavaly is ezek voltak fent. Érdekes mert van, hogy 30 km-en keresztül nincs semmi gond, utána elkezd villogni és folyamatosan fékezget. Próbakörre is mentem hibakód olvasóval, elvileg mind a 4 jeladó párhuzamosan adja a jelet!


a kormányszög jeladó is adhat rossz jelet. lehet csak kontakt hiba jelentkezik néha.
így bármi lehet, aminek köze van a kipörgésgátlóhoz. lehet csak kalibrálni kellene a DTC rendszert.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz takacsvik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 19:42


YELLOW írta:
takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.



Még a téli gumik vannak fent, tél előtt volt utoljára cserélve, azóta ezekkel járok és már tavaly is ezek voltak fent. Érdekes mert van, hogy 30 km-en keresztül nincs semmi gond, utána elkezd villogni és folyamatosan fékezget. Próbakörre is mentem hibakód olvasóval, elvileg mind a 4 jeladó párhuzamosan adja a jelet!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 18:45


takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 10:41


takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


valami oknál fogva beavatkozik az elektronika nem érzi stabilnak az autót, csúszást vagy a kerekek kipörgését érzékeli. természetesen ha kikapcsolod akkor megszűnik



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 14. szerda, 10:42

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz takacsvik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 08:16


Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. március 13. kedd, 15:34


TomyMU írta:
Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...


Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.


Kész a gép! Úgy megy mint régen Ki lett cserélve a CCV szelep, a hozzá tartozó összes cső, mivel 1,5l motorolajat csapott szét a régi a szívósorba, így az olajat is lecseréltük és a szűrőt. Mobil 5W-40. Szívósor tömítés csere is volt, a vezérlést pedig valamikor nyáron lecserélem még és aztán reméljük jó lesz minden.


Örülök, hogy megoldódott a problémád. Látod nem kell mindjárt motor cserére gondolni. Ahhoz azért kicsit több kell.


TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. március 13. kedd, 09:03


Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...


Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.


Kész a gép! Úgy megy mint régen Ki lett cserélve a CCV szelep, a hozzá tartozó összes cső, mivel 1,5l motorolajat csapott szét a régi a szívósorba, így az olajat is lecseréltük és a szűrőt. Mobil 5W-40. Szívósor tömítés csere is volt, a vezérlést pedig valamikor nyáron lecserélem még és aztán reméljük jó lesz minden.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2018. március 10. szombat, 17:24


RatMan írta: Sziasztok!Én egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy a kormányba lévő kör légzsák mozog és engem nagyon zavar!! Kiszedtem a légzsákot átnéztem a dolgokat rendeben találtam mindent! Olyan mintha nem pattanna be normálisan...Le- fel mozog a légzsák! Mi lehet a baj? Gyenge a légzsákot tartó rugó, konzol?(a rugót erősen kell nyomni légzsák kivételkor) Vagy maga a légzsák nem jó? Jaa és a duda is magától életre kell és dudálgat Válaszotok előre is köszönöm!Üdv. Norbi
Szia.Volt már a kérdés.Legközelebb használd felül a keresőt te is.Duda szól légzsákjelzõ folyamat világít!!!!!! A fel-le mozgás attól lehet,hogy nincs bepattintva a helyére a közép rész.A csavarokat a dudánál nézd meg,lehet nálad is az a baj,esetleg valamelyik vezeték a baj.Itt egy videó is,hátha segít: BMW E46 fix for stuck horn

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. március 10. szombat, 17:30

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz RatMan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. március 10. szombat, 15:46


Sziasztok!

Én egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy a kormányba lévő kör légzsák mozog és engem nagyon zavar!! Kiszedtem a légzsákot átnéztem a dolgokat rendeben találtam mindent! Olyan mintha nem pattanna be normálisan...Le- fel mozog a légzsák! Mi lehet a baj? Gyenge a légzsákot tartó rugó, konzol?(a rugót erősen kell nyomni légzsák kivételkor) Vagy maga a légzsák nem jó? Jaa és a duda is magától életre kell és dudálgat

Válaszotok előre is köszönöm!

Üdv. Norbi







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. március 10. szombat, 16:13

Szotyesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz Szotyesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. március 09. péntek, 11:13


Sziasztok

Egy E46 320i M52tub20 automataval lennenek problemaim.
Elegge sokszor sokat tekerve nehezen indul es ilyenkor nagyon lomha az auto. ( lentebb linkelek videot a hibarol). A fogyasztas is nagyon megnott. Napi hasznalatban kb 30-40 km es 80km/h-as sebesseggel 14,5-15 l tojashejjal a lab alatt. Meg palyan sem megy 12-nel lejebb. Inpa-val nezve jelenleg a szivo oldali vez.m. tengely jelado van beirva hibakodnak. Szerintetek okozhat ilyen problemat? Holnap lesz kicserelve. Vanos felujitason mar tul vagyok, mert a "korrekt" szerelok elvileg kicsereltek mar ketszer a jeladot, csak a kipuff oldalit. ( igen 2x ugyan azt, mert a masik "nehez" helyen van.. ) Mas hibat nem ad a diagnosztika.
https://youtu.be/OKcy3VYJ5MU
https://youtu.be/NO8D_NnVtf4