autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz pejko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. április 01. vasárnap, 20:18


Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. A típus: 318i e46.
A probléma a következő. Első indításkor nem jellemző, de rövid szakasz megtétele után, indítást követően a fordulatszámom elkezd ingadozni 500 - 1000 között. Rosszabb esetben ezt követően le is áll, volt már rá példa, hogy menet közben 70-80 as tempónál egyszerűen leállt. Ilyen esetben újra indításkor gázadásra visszahörög az autó, és leáll. Ingadozó fordulatszám esetén benzin szagú sűrű fehér füst hagyja el a kipufogót. Kiszámíthatatlan , hogy mikor csinálja, volt rá példa hogy 2 km után. De van úgy hogy hetekig nem csinálja. Válaszotokat, segítségeteket, ötleteiteket köszönöm szépen. Csak a BMW


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz gandalfcappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2018. április 01. vasárnap, 18:45


A szívótorok végében lévő nyomás érzékelő szenzor hányt be, csere után minden fasza lett.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2018. március 31. szombat, 00:31


Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2018. március 28. szerda, 14:31


Sziasztok, a minap CC-ID136 hibakódot kaptam, aminek utánanézve a hátsó bal féklámpa hibája. De annak semmi baja, helyette a bal fényszóróba, a xenon melletti lámpa nem ég. Miért írhatta ki rosszul a BC? Válaszaitokat köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2018. március 27. kedd, 19:08


Hectorr írta: Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem. A következő történt felvillant a műszerfalon EML jelzés. (E46, 318I) az autó elkezdett remegni, 1 henger leállt. Sajnos ezek után használtam még 3-400km-t mire eljutottam vele szerelőhöz. Diagra rá, hiba a 3-4 hengernél. Gyertyák, trafók csere. Szikra van de a 4-es henger továbbra sem akar működni.Ötletek esetleg ?
Azóta ac pumpa ellenőrizve nyomás rendben, befecskendezes ellenőrizve.. Motor vezérlő?


Diag ettől biztos többet ír, amiből következtetni lehetne estleg jeladóra utaló hibára hibára. Ha a befecskendezés rendben van, szikra is van nem marad más hátra mint a kompresszió mérése. Ez valószínüleg mutatni fog valamit. Vagy mechanikai hibára, helytelen vezérlésre lehet esetleg következtetni. Milyen motorkódos? Vanos, vvt van ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Hectorr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2018. március 27. kedd, 09:46


Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem. A következő történt felvillant a műszerfalon EML jelzés. (E46, 318I) az autó elkezdett remegni, 1 henger leállt. Sajnos ezek után használtam még 3-400km-t mire eljutottam vele szerelőhöz. Diagra rá, hiba a 3-4 hengernél. Gyertyák, trafók csere. Szikra van de a 4-es henger továbbra sem akar működni.Ötletek esetleg ?
Azóta ac pumpa ellenőrizve nyomás rendben, befecskendezes ellenőrizve.. Motor vezérlő?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 27. kedd, 14:53

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. március 26. hétfő, 18:44


hil írta:
YELLOW írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Néha elöjön egy hiba (m43b19) elindulásnál torpan és mintha 3 henger menne csak, visszadurrog a légszürőig, aztán magasabb fordulaton rendesen megy.Gyertyák rendben.
Mi lehet a gond , vagy mit kellene megnéznem elsősorba?:


trafó

De arra szokott leni Engine Check lámpa



Köszönöm megprobálom egy cseredarabbal,semmi hibalámpa nem villan ki amikor ezeket produkálja.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2018. március 25. vasárnap, 20:15


YELLOW írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Néha elöjön egy hiba (m43b19) elindulásnál torpan és mintha 3 henger menne csak, visszadurrog a légszürőig, aztán magasabb fordulaton rendesen megy.Gyertyák rendben.
Mi lehet a gond , vagy mit kellene megnéznem elsősorba?:


trafó

De arra szokott leni Engine Check lámpa



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 25. vasárnap, 18:58


Dinnye11 írta: Sziasztok!
Néha elöjön egy hiba (m43b19) elindulásnál torpan és mintha 3 henger menne csak, visszadurrog a légszürőig, aztán magasabb fordulaton rendesen megy.Gyertyák rendben.
Mi lehet a gond , vagy mit kellene megnéznem elsősorba?:


trafó

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. március 25. vasárnap, 12:15


Sziasztok!
Néha elöjön egy hiba (m43b19) elindulásnál torpan és mintha 3 henger menne csak, visszadurrog a légszürőig, aztán magasabb fordulaton rendesen megy.Gyertyák rendben.
Mi lehet a gond , vagy mit kellene megnéznem elsősorba?:

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2018. március 22. csütörtök, 20:12


De
YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Nekem is volna egy problémám bizonyos idő közönként torpan az autó e46 320d 136 os .
Le videóztam https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Link 2
EGR tisztítottam. Valamiért a fogyasztás mérő vissza esik ilyenkor.
Válaszotokat előre is köszönőm.


előtte se ment jobban? nem lehet, hogy speed limiter lett beállítva neki?
de lehet elektromos gázpedál, vagy a turbo geója nem állítódik tovább.


De ment mint a doxa . Autópályán kicsit idegesítő ez a limit. Néha 100 nál is csinálja
Turbó geot azt hogy ellenőrizem le?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 22. csütörtök, 20:00


southboy írta: Sziasztok.
Nekem is volna egy problémám bizonyos idő közönként torpan az autó e46 320d 136 os .
Le videóztam https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Link 2
EGR tisztítottam. Valamiért a fogyasztás mérő vissza esik ilyenkor.
Válaszotokat előre is köszönőm.


előtte se ment jobban? nem lehet, hogy speed limiter lett beállítva neki?
de lehet elektromos gázpedál, vagy a turbo geója nem állítódik tovább.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2018. március 22. csütörtök, 19:42


Sziasztok.
Nekem is volna egy problémám bizonyos idő közönként torpan az autó e46 320d 136 os .
Le videóztam https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Link 2
EGR tisztítottam. Valamiért a fogyasztás mérő vissza esik ilyenkor.
Válaszotokat előre is köszönőm.









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2018. március 22. csütörtök, 19:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz gandalfcappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2018. március 21. szerda, 18:29


gandalfcappy írta: Sziasztok!
Volt korábban a 136 lovas 320d-mnek pár problémája, nem ide volt írva, mert más baja is volt, akkor azt csinálta, h torpant 2000 körüli fordulaton, és szaggatva gyorsult. 2 hete megoldottam egy szívótorok és töltőnyomás érzékelő takarítással. Fasza lett, a pótfűtéssel nem foglalkoztam, meg hozta hibának a "digitális dízelelektronikai szabályzót (e-eprpm és konfigurációt)", de hát jó lett a kocsi, mit guberáljak tovább. Ez utóbbiról mindig nemtom, h mi.
Na de, tegnap 500m-t mentem 1esbe alapjáraton, és mikor felértem a kövesútra, vagy 200m után elfogyott az erő a kocsiból, minden sebességben, szaggatva-rángatva ment, max 40km/h-val, füst nélkül, a fogyasztás mérőm sem volt maxon, pedig a gázpedált kitapostam a tűzfalon. Leállítottam, egyből indít, és elindul,-megint nem jó. Rákuplungoztam vagy 2x, ugyanolyan szar. Ez 3km-en át ment. Meg kellett állnom, mikor a főútra felmentem, vagy 30 másodpercig alapjáraton vártam a soromra, majd üvegen kifordultam, meglepődve, mert rendesen tette a seggét a csúszós úton, hazáig agyaltam, nem mertem visszavenni. Aztán letértem, és ott is húzott mint atom. Alapjáratom jó volt.
Mitől lehet ez szerintetek???
A motor térben tiszta a gázolaj szűrőm. Van neki máshol is? -mert erre gyanakszok, vagy szivattyúra, Pedig az szokott indításkor zúgni, ha az egyáltalán.
Mi a véleményetek?


Mi a véleményetek?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz takacsvik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. március 20. kedd, 13:33


YELLOW írta:
takacsvik írta:
YELLOW írta:
takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.



Még a téli gumik vannak fent, tél előtt volt utoljára cserélve, azóta ezekkel járok és már tavaly is ezek voltak fent. Érdekes mert van, hogy 30 km-en keresztül nincs semmi gond, utána elkezd villogni és folyamatosan fékezget. Próbakörre is mentem hibakód olvasóval, elvileg mind a 4 jeladó párhuzamosan adja a jelet!


a kormányszög jeladó is adhat rossz jelet. lehet csak kontakt hiba jelentkezik néha.
így bármi lehet, aminek köze van a kipörgésgátlóhoz. lehet csak kalibrálni kellene a DTC rendszert.



Sikerült megoldani a problémát, ha esetleg valaki ezzel a jelenséggel találkozna:

az ABS gyűrűt kellett megtisztítani, ha már nem tisztítható akkor cserélni. (Kb 5 ezer forint/db) Nekem a tisztítás megoldotta a problémát, szóval szerencsére nincs akkora gond mint amekkorának hirtelen tűnik.

Köszönöm a segítő szándékokat! Üdv.