Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2019. november 04. hétfő, 17:38


hil írta:
Pitykoo írta: Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy menetkozben elkezdett villogni az aksi lámpa. Néha 10 percenként 1-1-et aztán egy idő múlva meg többet egymás után. Ak aksira rámérve 11,70V volt benne, beindìtás után mérve nem volt változás. Kiszedtem a generátort, leszedtem róla a fesszabályzót. A réz kontaktokat megcsiszoltam meg kipucoltam az egeszet. Szénkefe még jónak tűnik benne.
Ezután beindítva már 12,40-et mértem. Ez már haladás, de édes kevés. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet kideríteni melyik a szar. A generátor vagy a fesz,szab.?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szia,
a generátor tengelyén a szabadonfutót megnézted?
Bye: hil



A tengelyt azt megpörgettem kint és forgott rendesen.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. november 04. hétfő, 17:51

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2019. november 04. hétfő, 17:00


Pitykoo írta: Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy menetkozben elkezdett villogni az aksi lámpa. Néha 10 percenként 1-1-et aztán egy idő múlva meg többet egymás után. Ak aksira rámérve 11,70V volt benne, beindìtás után mérve nem volt változás. Kiszedtem a generátort, leszedtem róla a fesszabályzót. A réz kontaktokat megcsiszoltam meg kipucoltam az egeszet. Szénkefe még jónak tűnik benne.
Ezután beindítva már 12,40-et mértem. Ez már haladás, de édes kevés. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet kideríteni melyik a szar. A generátor vagy a fesz,szab.?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szia,
a generátor tengelyén a szabadonfutót megnézted?
Bye: hil



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2019. november 04. hétfő, 15:48


Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy menetkozben elkezdett villogni az aksi lámpa. Néha 10 percenként 1-1-et aztán egy idő múlva meg többet egymás után. Ak aksira rámérve 11,70V volt benne, beindìtás után mérve nem volt változás. Kiszedtem a generátort, leszedtem róla a fesszabályzót. A réz kontaktokat megcsiszoltam meg kipucoltam az egeszet. Szénkefe még jónak tűnik benne.
Ezután beindítva már 12,40-et mértem. Ez már haladás, de édes kevés. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet kideríteni melyik a szar. A generátor vagy a fesz,szab.?
Válaszokat előre is köszönöm!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2019. március 03. vasárnap, 09:37


komaromi33 írta:
hil írta:
Pocses írta:
komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

Írásomat érdektelenség miatt töröltem, mert a következő posztban látható, hogy a kérdező nem foglalkozott vele

Nagyon is érdekelne a válaszod, kérlek írd meg újra.
Köszönöm






Szia,
mivel figyelmen kívül hagytad, ezért töröltem, újra nem írom le, bocsánat!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz komaromi33

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 03. vasárnap, 07:44


hil írta:
Pocses írta:
komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

Írásomat érdektelenség miatt töröltem, mert a következő posztban látható, hogy a kérdező nem foglalkozott vele

Nagyon is érdekelne a válaszod, kérlek írd meg újra.
Köszönöm







autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz komaromi33

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 19:27


Pocses írta:
komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

2500-as fordulat felett folyamatos a csörgés, ami lánccsörgének hallatszik. Nem vagyok műszaki zseni , de én így hallom a volánnál.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 18:39


Pocses írta:
komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

Írásomat érdektelenség miatt töröltem, mert a következő posztban látható, hogy a kérdező nem foglalkozott vele







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. március 02. szombat, 20:56


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 14:54


komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz komaromi33

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 02. szombat, 14:45


Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Zsolti1121
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Zsolti1121

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. november 09. péntek, 19:37


Sziasztok!

Egy kis segítség kellene ha esetleg tudna valaki. A probléma a következő lenne adott egy E46 318i 143 lóerős n42b20a motorral, amiben haldokló félben van a motorvezérlő. Szerelőtől szerelőig végül fény az alagút végén találok egy embert aki ilyesmivel foglalkozik. Mivel az "új" motorvezérlőt már beszereztem direkt DME szám azonost kerestem (DME 7 523 838 ) már reménykedtem hogy nem kell idegeskedni hol adja be a kulcsot a vas. De hosszas utánajárás után Ő sem jutott sokra csak annyira keressek olyat ami EWS modullal illetve hozzá való gyújtás kapcsolóval és kulccsal van. Hosszas keresgélés után itthoni és külföldi oldalon is csak motor vezérlő van magában vagy max 1 kulcs hozzá. Más DME számmal viszont komplett készlet lenne de mivel az nem ugyan olyan számú így elvileg nem jó. Szóval ha valaki tud rá valami megoldást vagy esetleg elfekvőben lenne egy nekem kellő darabja vagy akármilyen segítséggel tudna szolgálni azt nagyon megköszönném!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. november 09. péntek, 19:38

Scarface2611
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Scarface2611

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. november 09. péntek, 08:14


Kis segítséget szeretnék kérni. N42B18A motorral szerelt BMW reggelente első indításnál, általában ha olyan 10fok körül van produkálja a következőt. Indítás után felpörög és egyből le esik az alapjárat 1 pillanatra és akkor ki is villan a dsc, kézifék visszajelző sárgán és a rádió is el szokott menni. Majd visszaáll azonnal normálisra és eltűnik az összes hiba. Diagnosztika nem ír hibát..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2018. november 01. csütörtök, 11:03


Dinnye11 írta: Sziasztok!

Segítség kellene!E46 fl előtti 318i-ről lenne szó!
Az autó erőtlen , torpan hidegen ,üzemmelegen,beinditásnál is és ha lassítok egy lámpához alapjárat leesik 500 körül aztán visszaáll, alapjáraton remeg a kaszni is.Hibakód nincs ,az összes vákumcső cserélve , kartergázszűrő , üzemanyagszivattyú,gyertyák,légtömegmérő....sorolhatnám még!
4 szerelőnél volt már, de nemtudnak mit kezdeni vele!
Mi lehet vele a probléma?


Próbáld ki csatlakozóval lehúzott légmennyiség mérővel.

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. november 01. csütörtök, 10:42


Sziasztok!

Segítség kellene!E46 fl előtti 318i-ről lenne szó!
Az autó erőtlen , torpan hidegen ,üzemmelegen,beinditásnál is és ha lassítok egy lámpához alapjárat leesik 500 körül aztán visszaáll, alapjáraton remeg a kaszni is.Hibakód nincs ,az összes vákumcső cserélve , kartergázszűrő , üzemanyagszivattyú,gyertyák,légtömegmérő....sorolhatnám még!
4 szerelőnél volt már, de nemtudnak mit kezdeni vele!
Mi lehet vele a probléma?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz lexx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2018. október 31. szerda, 10:30


Sziasztok
Van egy 1997/320i bömösöm. Nyilt rendszer van alatta egy sportdobbal a végén. Arrq lettem figyelmes ha járó motornál letekerem az olajbeöntőt ingadozik erősen az alapjárat. Mit tegyek? Előre is köszönömm a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Luck

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2018. október 29. hétfő, 18:18


Sziasztok

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Helyzetjelző Izzót cseréltem a bal hátsó lámpában és sikerült rövidre zárnom vh ,és azóta nem világit egyik fék lámpám se Sad Sad
Többi más működik ez a vicc, elöl a Bremselich 15amper az müxik ,de akkor merre felé keresgéljek vajon???

e36 compact 2000évi


előre is nagyon köszönöm a helpet Smile