autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz lupusforsure

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. január 29. szerda, 13:52


YELLOW írta:
lupusforsure írta:
hil írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

Szia,
mivel a csatlakozó lehúzása és újra csatlakoztatása után néhány napig nem volt hiba, javasolnám a csatlakozó érintkezőinek erős tisztítását (nem WD40-el, hanem inkább valami jó kontakt sprayal), érdemes lenne a dugóban lévő érintkezők megvizsgálását, hátha elfáradtak. A sensor tömítésének hibája miatt ott jelentős olaj szennyeződés lehetséges, ami belefolyhatott a dugaszba. Nekem legalábbis volt ilyen gondom.
Bye: hil



Update: Lehúztam, megtisztítottam újra visszadugtam. Egy ideig ment aztán megint volt egy hosszabb indítózásom, a hiba ismét előjött. Egy biztos, csak akkor jelenik meg a hiba ha nehezen indul, különben nem. Sajnos nem jöttem rá hogy mi okozza a dolgot, semmihez sem tudom kötni.

Az ördög sajnos nem alszik, azóta több elektromos/szenzor hiba jött elő. A mai nap, sajnos többször nem tudtam bezárni az autót, hiba kiolvasása után az ajtó érzékelőre rimánkodott. Ugyancsak a mai nap a légzsák visszajelzőm is felvillant és sajnos törlés után kis idővel visszajön. Bal első oldallégzsák áramkör hiba (hibakód: 05).
Ráadásként az OBD-n is kaptam egy hibát a vezérműtengely szenzor 1-ről (hibakód P0340) ami eddig nem volt.

Egy dolog jutott eszembe, az autóba 2 éve be lett építve egy Angel Eye utólag. Hátha az zavarja a rendszerem. Eddig csak a cucc biztosítékját szedtem ki a hibák fennmaradtak (sőt újjak jöttek). Holnap kiszerelem az egészet.

Ha van bármilyen ötletetek szívesen fogadom és előre is köszönöm!


persze azért indítózik hosszan, mert nem kap jelet. ilyenkor indítózásnál, mikor a hiba van, a fordulatszám mérő jelez valamit, olyan 300 körüli értéket? ha nem, akkor a főtengely jeladó jele nincs meg.
de lehet test hiba van. érdemes megnézni a motor és kaszni közti testkábel állapotát, nincs-e eloxidálva a csatlakozásnál. generátornál szintúgy. a többi hiba is lehet azért jön elő.



Update.
Egy nap telt el. Kiépítettem az Angel eye-t, töröltem minden hibát. Találtam egy testkábelt ami teljesen rozsdás volt. Még nem sikerült leműtenem, de az lesz a soron következő. De nem múlhat el nap hiba nélkül. Ma az autóm teljesen önállóan kinyitotta magát és leengedte az összes ablakot. Öröm az ürömben hogy ma havazott, de csak akkor tette mindezt mikor kisütött a nap és elállt a hó. 2 éve mikor megvettem ugyan ez volt a hibája, akkor kicseréltettem a GM5 vezérlőt márkaszervízben 250-300 ezer és máig a hiba nem jött elő.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. január 28. kedd, 20:43


lupusforsure írta:
hil írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

Szia,
mivel a csatlakozó lehúzása és újra csatlakoztatása után néhány napig nem volt hiba, javasolnám a csatlakozó érintkezőinek erős tisztítását (nem WD40-el, hanem inkább valami jó kontakt sprayal), érdemes lenne a dugóban lévő érintkezők megvizsgálását, hátha elfáradtak. A sensor tömítésének hibája miatt ott jelentős olaj szennyeződés lehetséges, ami belefolyhatott a dugaszba. Nekem legalábbis volt ilyen gondom.
Bye: hil



Update: Lehúztam, megtisztítottam újra visszadugtam. Egy ideig ment aztán megint volt egy hosszabb indítózásom, a hiba ismét előjött. Egy biztos, csak akkor jelenik meg a hiba ha nehezen indul, különben nem. Sajnos nem jöttem rá hogy mi okozza a dolgot, semmihez sem tudom kötni.

Az ördög sajnos nem alszik, azóta több elektromos/szenzor hiba jött elő. A mai nap, sajnos többször nem tudtam bezárni az autót, hiba kiolvasása után az ajtó érzékelőre rimánkodott. Ugyancsak a mai nap a légzsák visszajelzőm is felvillant és sajnos törlés után kis idővel visszajön. Bal első oldallégzsák áramkör hiba (hibakód: 05).
Ráadásként az OBD-n is kaptam egy hibát a vezérműtengely szenzor 1-ről (hibakód P0340) ami eddig nem volt.

Egy dolog jutott eszembe, az autóba 2 éve be lett építve egy Angel Eye utólag. Hátha az zavarja a rendszerem. Eddig csak a cucc biztosítékját szedtem ki a hibák fennmaradtak (sőt újjak jöttek). Holnap kiszerelem az egészet.

Ha van bármilyen ötletetek szívesen fogadom és előre is köszönöm!


persze azért indítózik hosszan, mert nem kap jelet. ilyenkor indítózásnál, mikor a hiba van, a fordulatszám mérő jelez valamit, olyan 300 körüli értéket? ha nem, akkor a főtengely jeladó jele nincs meg.
de lehet test hiba van. érdemes megnézni a motor és kaszni közti testkábel állapotát, nincs-e eloxidálva a csatlakozásnál. generátornál szintúgy. a többi hiba is lehet azért jön elő.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz lupusforsure

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. január 28. kedd, 18:49


hil írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

Szia,
mivel a csatlakozó lehúzása és újra csatlakoztatása után néhány napig nem volt hiba, javasolnám a csatlakozó érintkezőinek erős tisztítását (nem WD40-el, hanem inkább valami jó kontakt sprayal), érdemes lenne a dugóban lévő érintkezők megvizsgálását, hátha elfáradtak. A sensor tömítésének hibája miatt ott jelentős olaj szennyeződés lehetséges, ami belefolyhatott a dugaszba. Nekem legalábbis volt ilyen gondom.
Bye: hil



Update: Lehúztam, megtisztítottam újra visszadugtam. Egy ideig ment aztán megint volt egy hosszabb indítózásom, a hiba ismét előjött. Egy biztos, csak akkor jelenik meg a hiba ha nehezen indul, különben nem. Sajnos nem jöttem rá hogy mi okozza a dolgot, semmihez sem tudom kötni.

Az ördög sajnos nem alszik, azóta több elektromos/szenzor hiba jött elő. A mai nap, sajnos többször nem tudtam bezárni az autót, hiba kiolvasása után az ajtó érzékelőre rimánkodott. Ugyancsak a mai nap a légzsák visszajelzőm is felvillant és sajnos törlés után kis idővel visszajön. Bal első oldallégzsák áramkör hiba (hibakód: 05).
Ráadásként az OBD-n is kaptam egy hibát a vezérműtengely szenzor 1-ről (hibakód P0340) ami eddig nem volt.

Egy dolog jutott eszembe, az autóba 2 éve be lett építve egy Angel Eye utólag. Hátha az zavarja a rendszerem. Eddig csak a cucc biztosítékját szedtem ki a hibák fennmaradtak (sőt újjak jöttek). Holnap kiszerelem az egészet.

Ha van bármilyen ötletetek szívesen fogadom és előre is köszönöm!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. január 20. hétfő, 10:57


katyus írta: Sziasztok van egy e90LCI-m ( N43B20 motorkód).
Amióta megvettem, minden hónapban vendég vagyok a márkaszervizben. Sajnos alapjáraton eléggé rángat, néha megtorpan majd elindul. Elméletileg a katalizátor elöregedését hozta hibának. A következőket cserélték: gyertyák, lamda szonda (2db), NOX szenzor, katalizátor, abs jeladó.. Egy kisebb vagyon ráköltöttünk. Gondolhatjátok, hogy mennyire boldog voltam mikor ma reggel ismét kigyulladt a motor hiba lámpa, és elkezdte a fent említett betegségeket újra produkálni..

Van valakinek valami tipp? járt már valaki így, hogy a lényegesebb dolgok ki lettek cserélve és a hiba mégsem szűnt meg?


lehet trafó probléma. ismerősnek volt ilyen motoros, neki injektort is cserélni kellett. viszont ez tud koxolódni is a szelepeknél, ami miatt nem zár jól, szűkül a keresztmetszet a direkt befecskendezés miatt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2008

státusz katyus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. január 20. hétfő, 08:28


Sziasztok van egy e90LCI-m ( N43B20 motorkód).
Amióta megvettem, minden hónapban vendég vagyok a márkaszervizben. Sajnos alapjáraton eléggé rángat, néha megtorpan majd elindul. Elméletileg a katalizátor elöregedését hozta hibának. A következőket cserélték: gyertyák, lamda szonda (2db), NOX szenzor, katalizátor, abs jeladó.. Egy kisebb vagyon ráköltöttünk. Gondolhatjátok, hogy mennyire boldog voltam mikor ma reggel ismét kigyulladt a motor hiba lámpa, és elkezdte a fent említett betegségeket újra produkálni..

Van valakinek valami tipp? járt már valaki így, hogy a lényegesebb dolgok ki lettek cserélve és a hiba mégsem szűnt meg?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. január 18. szombat, 19:09


YELLOW írta:
lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

Szia,
mivel a csatlakozó lehúzása és újra csatlakoztatása után néhány napig nem volt hiba, javasolnám a csatlakozó érintkezőinek erős tisztítását (nem WD40-el, hanem inkább valami jó kontakt sprayal), érdemes lenne a dugóban lévő érintkezők megvizsgálását, hátha elfáradtak. A sensor tömítésének hibája miatt ott jelentős olaj szennyeződés lehetséges, ami belefolyhatott a dugaszba. Nekem legalábbis volt ilyen gondom.
Bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. január 17. péntek, 16:14


lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz lupusforsure

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. január 17. péntek, 07:13


YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. január 16. csütörtök, 22:29


lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz lupusforsure

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. január 16. csütörtök, 18:57


Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz compact1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. január 05. vasárnap, 20:49


[quote="Vadasz"][quote="compact1989"]Üdv!


Köszönöm .

megnezem úgy is,köszönom.

Vadasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Vadasz

Újonc

Elismertség: 100% (1 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. január 05. vasárnap, 20:37


compact1989 írta: Üdv!

Kérlek legyetek kedvesek megoldani mi lehet a probléma,köszönöm

Sajnos csináltam egy jó nagy hülyeséget,túl sok olajat töltöttem a motorba.
(Bmw e46 316ti compact 2002 benzin )

A n.pálcán minimum fölött voltam és töltöttem rá 1,6 liter olajat. Ekkor már 2 cm-rel a maximum fölé ért az olaj szintje.Azonnal lecsapoltam az autóból olajpumpával azt a 1,6 litert
.Ezek után sajnos olyan probléma lépett fel, ami addig nem volt ,hogy elkezdett rázni a motor összevissza,és a fordulatszámláló is ugrál.
5 percig járattam a motort, aztán mentem vele 300 métert ,a hiba ugyan úgy csak alapjáraton van.
Eltudok vele menni lábon szerv.-be? Ötlet?

Köszönöm .

Balázs

Lehetséges hogy a kartergáz szűrőd telement olajjal,ezért ingadozik az alapjárat.
Egyébként csak akkor kell ingadoznia,ha leveszed az olajbetöltő sapkát akkor jó a karterszellőztetésed.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz compact1989

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. január 05. vasárnap, 01:12


Üdv!

Kérlek legyetek kedvesek megoldani mi lehet a probléma,köszönöm

Sajnos csináltam egy jó nagy hülyeséget,túl sok olajat töltöttem a motorba.
(Bmw e46 316ti compact 2002 benzin )

A n.pálcán minimum fölött voltam és töltöttem rá 1,6 liter olajat. Ekkor már 2 cm-rel a maximum fölé ért az olaj szintje.Azonnal lecsapoltam az autóból olajpumpával azt a 1,6 litert
.Ezek után sajnos olyan probléma lépett fel, ami addig nem volt ,hogy elkezdett rázni a motor összevissza,és a fordulatszámláló is ugrál.
5 percig járattam a motort, aztán mentem vele 300 métert ,a hiba ugyan úgy csak alapjáraton van.
Eltudok vele menni lábon szerv.-be? Ötlet?

Köszönöm .

Balázs

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Barnabas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. december 22. vasárnap, 18:14


YELLOW írta:
Barnabas írta:
YELLOW írta:
Barnabas írta: Sziasztok. M54b22 motorról lenne szó, valamikor indítás után elkezd remegni az autó check lámpát bedobja,diaggal kiolvasva: 68 Variálható bütyköstengelyvezérlés vezérműtengely kipufogás, végpozíció nem elérhető.- hibát dobja ki
Autóvillamosságis bütyköstengely állító-t mondta hogy azzal van a baj, esetleg valakinek valami ötlet, illetve hol lehet ilyet szerezni?


hát ez a kipuf oldali vez.műtengely jeladó. lehet csak kontakt hiba. autósboltokban lehet rendelni.


De mechanikus hibát ír a diag.


jó. milyen diaggal lett kiolvasva? nem mindegyik fordítja be jól a hibakódot.
akkor meg maga a kipuf, oldali VANOS szelep rossz. ezt nem itt fogjuk megfejteni látatlanban. ha van szerelő, bízd rá.


Wow-al lett kiolvasva, Gödöllő környékén tudna valakit?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. december 22. vasárnap, 16:03


Barnabas írta:
YELLOW írta:
Barnabas írta: Sziasztok. M54b22 motorról lenne szó, valamikor indítás után elkezd remegni az autó check lámpát bedobja,diaggal kiolvasva: 68 Variálható bütyköstengelyvezérlés vezérműtengely kipufogás, végpozíció nem elérhető.- hibát dobja ki
Autóvillamosságis bütyköstengely állító-t mondta hogy azzal van a baj, esetleg valakinek valami ötlet, illetve hol lehet ilyet szerezni?


hát ez a kipuf oldali vez.műtengely jeladó. lehet csak kontakt hiba. autósboltokban lehet rendelni.


De mechanikus hibát ír a diag.


jó. milyen diaggal lett kiolvasva? nem mindegyik fordítja be jól a hibakódot.
akkor meg maga a kipuf, oldali VANOS szelep rossz. ezt nem itt fogjuk megfejteni látatlanban. ha van szerelő, bízd rá.