autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz Pistike27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 22. szombat, 19:39


YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?


igen előfordulhat, hogy amiatt rossz. sőt a klíma is működhet miatta rosszul. általában ha totál halott, akkor -40°C-ot szokás mutatni, de szerintem lassan elhalódik végleg. de azt sem árt megnézni, hogy a légmennyiségmérő a beszívot levegőt milyennek méri. bár ha ott rossz lenne, akkor sokat is fogyasztana valóban vagy rángatna.


Köszi szépen a segítséget és milyen márkájút ajánlasz volt van több fajta is?


valami márkásabbat, ne a legolcsóbbat. nincs konkrét tippem. de előtte egy autóvillamosságis méregethetne is, nehogy feleslegesen cserélj. mert lehet csak vezeték probléma van.


Kicseréltem jó mutatja a hőmérségletet de sajnos nem oldotta meg a problémát mindig 39 liter ír


nullázd le. vagy próbáltad és újra 39-et mutat?


igen lenulláztam meg közbe aksi csere is volt mentem vele 8 km-t és újra azt írja!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. február 20. csütörtök, 20:08


Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?


igen előfordulhat, hogy amiatt rossz. sőt a klíma is működhet miatta rosszul. általában ha totál halott, akkor -40°C-ot szokás mutatni, de szerintem lassan elhalódik végleg. de azt sem árt megnézni, hogy a légmennyiségmérő a beszívot levegőt milyennek méri. bár ha ott rossz lenne, akkor sokat is fogyasztana valóban vagy rángatna.


Köszi szépen a segítséget és milyen márkájút ajánlasz volt van több fajta is?


valami márkásabbat, ne a legolcsóbbat. nincs konkrét tippem. de előtte egy autóvillamosságis méregethetne is, nehogy feleslegesen cserélj. mert lehet csak vezeték probléma van.


Kicseréltem jó mutatja a hőmérségletet de sajnos nem oldotta meg a problémát mindig 39 liter ír


nullázd le. vagy próbáltad és újra 39-et mutat?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz Pistike27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 20. csütörtök, 19:56


YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?


igen előfordulhat, hogy amiatt rossz. sőt a klíma is működhet miatta rosszul. általában ha totál halott, akkor -40°C-ot szokás mutatni, de szerintem lassan elhalódik végleg. de azt sem árt megnézni, hogy a légmennyiségmérő a beszívot levegőt milyennek méri. bár ha ott rossz lenne, akkor sokat is fogyasztana valóban vagy rángatna.


Köszi szépen a segítséget és milyen márkájút ajánlasz volt van több fajta is?


valami márkásabbat, ne a legolcsóbbat. nincs konkrét tippem. de előtte egy autóvillamosságis méregethetne is, nehogy feleslegesen cserélj. mert lehet csak vezeték probléma van.


Kicseréltem jó mutatja a hőmérségletet de sajnos nem oldotta meg a problémát mindig 39 liter ír



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz Pterik197912

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. február 20. csütörtök, 18:50


b_imi írta:
Pterik197912 írta: Sziasztok Tegnap cseréltünk kettőstömegűt komplett kuplunggal (Luk), főtengely szimmering stb..ami jónak is tűnik!! Vagyis jó!Dee most előjött egy olyan amit elötte nem volt!! Gyorsításnál, erős gázadásnál berázza a seggét a kocsi (e91 touring!!) Hátsó hardy tárcsát cseréltünk újra Febi! Mit rontottunk el katdánt csáposon emelve raktuk vissza..lehet a támcsapágy nem került vissza jól a helyére (nem ugyan oda..).az alvázon??
Előre is köszi


Kardáncsukló jó?


Eddig jó nak tűnt összerakás után egyből jött a hiba!!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. február 20. csütörtök, 15:07


Pterik197912 írta: Sziasztok Tegnap cseréltünk kettőstömegűt komplett kuplunggal (Luk), főtengely szimmering stb..ami jónak is tűnik!! Vagyis jó!Dee most előjött egy olyan amit elötte nem volt!! Gyorsításnál, erős gázadásnál berázza a seggét a kocsi (e91 touring!!) Hátsó hardy tárcsát cseréltünk újra Febi! Mit rontottunk el katdánt csáposon emelve raktuk vissza..lehet a támcsapágy nem került vissza jól a helyére (nem ugyan oda..).az alvázon??
Előre is köszi


Kardáncsukló jó?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz Pterik197912

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. február 20. csütörtök, 13:40


Sziasztok Tegnap cseréltünk kettőstömegűt komplett kuplunggal (Luk), főtengely szimmering stb..ami jónak is tűnik!! Vagyis jó!Dee most előjött egy olyan amit elötte nem volt!! Gyorsításnál, erős gázadásnál berázza a seggét a kocsi (e91 touring!!) Hátsó hardy tárcsát cseréltünk újra Febi! Mit rontottunk el katdánt csáposon emelve raktuk vissza..lehet a támcsapágy nem került vissza jól a helyére (nem ugyan oda..).az alvázon??
Előre is köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2020. február 19. szerda, 23:55


Sziasztok lehet ,hogy nem ide tartozik a gázolajszűrő téma de g-szűrőt akarok cserélni de nem tudom milyen márkájút szabad bele tenni . Válaszokat előre is köszi.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. február 16. vasárnap, 19:51


Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?


igen előfordulhat, hogy amiatt rossz. sőt a klíma is működhet miatta rosszul. általában ha totál halott, akkor -40°C-ot szokás mutatni, de szerintem lassan elhalódik végleg. de azt sem árt megnézni, hogy a légmennyiségmérő a beszívot levegőt milyennek méri. bár ha ott rossz lenne, akkor sokat is fogyasztana valóban vagy rángatna.


Köszi szépen a segítséget és milyen márkájút ajánlasz volt van több fajta is?


valami márkásabbat, ne a legolcsóbbat. nincs konkrét tippem. de előtte egy autóvillamosságis méregethetne is, nehogy feleslegesen cserélj. mert lehet csak vezeték probléma van.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz Pistike27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 16. vasárnap, 19:31


YELLOW írta:
Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?


igen előfordulhat, hogy amiatt rossz. sőt a klíma is működhet miatta rosszul. általában ha totál halott, akkor -40°C-ot szokás mutatni, de szerintem lassan elhalódik végleg. de azt sem árt megnézni, hogy a légmennyiségmérő a beszívot levegőt milyennek méri. bár ha ott rossz lenne, akkor sokat is fogyasztana valóban vagy rángatna.


Köszi szépen a segítséget és milyen márkájút ajánlasz volt van több fajta is?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. február 11. kedd, 20:44


Pistike27 írta:
YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?


igen előfordulhat, hogy amiatt rossz. sőt a klíma is működhet miatta rosszul. általában ha totál halott, akkor -40°C-ot szokás mutatni, de szerintem lassan elhalódik végleg. de azt sem árt megnézni, hogy a légmennyiségmérő a beszívot levegőt milyennek méri. bár ha ott rossz lenne, akkor sokat is fogyasztana valóban vagy rángatna.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kiskiru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. február 11. kedd, 17:36


YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam nem rossz ötlet
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?


akár előfordulhat, de akkor nem indulna be... meg eleve rossz lenne. egy ismerősöm járt ilyen motorral nagyon rosszul. mert balfac szerelőkhöz vitte.aztán már végül az adagoló elektronikája is behalt. 2x fizetett adagolósnál, aztán kiderült rosszul rakták vissza. mondjuk voltam ott a szervizben, nekem totál az jött lett nincsenek képben.
de netről még nehezebb mondani valamit. tutti van Kecskemét, Szolnok körül valaki, aki ért a BMW-hez. általános szerelő nem jó, mert mindent kicseréltet. az a gond, hogy nálad alaposan át kellene nézni mindent. nem tudom mennyi a valós km, mennyire lehet ki a motor. én is csak egy tippet mondtam, amit elképzelhetőnek tartok. de nem 100%.



Annyival kiegészül még a tünetegyüttes, hogy néha menet közbe egyszer csak erő elmegy, szép fehéres szürke füstöt ontja magából 0 erő mellet, menet közbe (90-100 km/h) gyújtás le-fel és mintha mi se történ volna füst 0 erő 100%, normális BMW szerelő meg egyse a környéken, ilyenekkel jönnek hogy még nekem kompressziót stb..... Normáliiiiiis?



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz Pistike27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 11. kedd, 13:39


YELLOW írta:
Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.


a külső hőmérsékletet nem mutatja mindig jól mivel plusz fokba is -15 C fokot ír akkor azt kellene meg nézni ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. február 10. hétfő, 16:54


Pistike27 írta: Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm


valamilyen jelet nem kap meg, vagy rossz értéket kap. nem tudom a tds-nél miből dolgozik... de ha a sebesség jó, a km-t jól méri, az üzemanyag szintjelző jó, légmennyiségmérő jó, akkor passzolom. nem tudom valamilyen hőfokszenzor lehet-e köze hozzá, de ha jó külső hőmérsékletet mutat,a motor is bemelegszik rendesen, akkor passz.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz Pistike27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2020. február 10. hétfő, 12:37


Üdvözlet Tagok

Segítséget szeretnék kérni van nekem egy e39 525tds az átlag fogyasztás mérő / nem a fordulat szám alatti mérőre gondolok/ 30-35 litert ír pedig nem eszik annyit a kocsi! mi lehet a baj mert már idegesít egy kicsit!

előre is köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. február 09. vasárnap, 08:27


kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam nem rossz ötlet
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?


akár előfordulhat, de akkor nem indulna be... meg eleve rossz lenne. egy ismerősöm járt ilyen motorral nagyon rosszul. mert balfac szerelőkhöz vitte.aztán már végül az adagoló elektronikája is behalt. 2x fizetett adagolósnál, aztán kiderült rosszul rakták vissza. mondjuk voltam ott a szervizben, nekem totál az jött lett nincsenek képben.
de netről még nehezebb mondani valamit. tutti van Kecskemét, Szolnok körül valaki, aki ért a BMW-hez. általános szerelő nem jó, mert mindent kicseréltet. az a gond, hogy nálad alaposan át kellene nézni mindent. nem tudom mennyi a valós km, mennyire lehet ki a motor. én is csak egy tippet mondtam, amit elképzelhetőnek tartok. de nem 100%.