YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15116 pont) | Hozzászólások: 16310

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 13:06


CzZD írta:
YELLOW írta:
CzZD írta:
YELLOW írta:
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.


Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet


egyszerűbb ha veszel egy bontott motort
az a gond, hogy ez nagyon összetett motor. az excentertengelyhez nagyon szét kell bontani, jut eszembe ott vannak himbák, amik dedikálva vannak, lehet azok is kopottak.
alapjáraton nekem hallani melegen, amikor a kék sávot elhagyja a víz, akkor átáll valvetronic-os üzemmódra és alapjáraton klattyog, mert a kopás miatt keresi a poziciót. alapjárat nem igazán ugrál, sőt. mert korrigál folyamatosan.
egyébként elvileg az én autómnál 18ezer km-nél volt valvetronic motor vagy vezérlő cserélve.
egy 100ezer alatt nem úszod meg szerintem. most hirtelen nem tudok új árakat mondani, de olyan 300ezer körül rémlik, ha új cucccokat veszel és a szerelés költségével is számolunk.
ha nem BMW spec diaggal lett kiolvasva, akkor igazából mindegy a hibakód nem adnék rá. olyan emberhez vidd el, aki nem egy BMW-t javított már. és tudja ezen motorok kínját.


Szerelőm, is ezt 150-250e közötti árkategóriát mondota. A motorblokk vásárlása is nemrég felmerült, de mivel neki se meg nekem se volt időm még jobban beleméjedni,a bontott blokkokba így, nem tudom hol (cégnél, magánszemélynél) lenne érdemes blokkot keresgélni.Nyílván csak úgyan ilyen típusú motorblokkot érdemes venni, viszont ha jó lenne bele 318ti (143 Le) motor az mennyi plusszal járna mint költségben mint munkában? (azt tartom danszosabbank amit javasolsz, és nem vacakolok javítással hanem egy komplett blokkott kap)


hát papírozni kell az biztos.
a motorcsere előtt, előbb biztosra kellene menni, hogy mi a baja. amíg nem tudni kár motort cserélni. nagyobb motor nem annyira jó ötlet, mert futómű/fék más a nagyobb motorhoz.
ne egy mezei szerelőt keress meg, hanem aki BMW spec. mert lehet nem olyan komoly az ügy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz CzZD

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 12:21


[quote="YELLOW"]
CzZD írta:
YELLOW írta:
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.


Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet


egyszerűbb ha veszel egy bontott motort
az a gond, hogy ez nagyon összetett motor. az excentertengelyhez nagyon szét kell bontani, jut eszembe ott vannak himbák, amik dedikálva vannak, lehet azok is kopottak.
alapjáraton nekem hallani melegen, amikor a kék sávot elhagyja a víz, akkor átáll valvetronic-os üzemmódra és alapjáraton klattyog, mert a kopás miatt keresi a poziciót. alapjárat nem igazán ugrál, sőt. mert korrigál folyamatosan.
egyébként elvileg az én autómnál 18ezer km-nél volt valvetronic motor vagy vezérlő cserélve.
egy 100ezer alatt nem úszod meg szerintem. most hirtelen nem tudok új árakat mondani, de olyan 300ezer körül rémlik, ha új cucccokat veszel és a szerelés költségével is számolunk.
ha nem BMW spec diaggal lett kiolvasva, akkor igazából mindegy a hibakód nem adnék rá. olyan emberhez vidd el, aki nem egy BMW-t javított már. és tudja ezen motorok kínját.[/qu

Szerelőm, is ezt 150-250e közötti árkategóriát mondota. A motorblokk vásárlása is nemrég felmerült, de mivel neki se meg nekem se volt időm még jobban beleméjedni,a bontott blokkokba így, nem tudom hol (cégnél, magánszemélynél) lenne érdemes blokkot keresgélni.Nyílván csak úgyan ilyen típusú motorblokkot érdemes venni, viszont ha jó lenne bele 318ti (143 Le) motor az mennyi plusszal járna mint költségben mint munkában? (azt tartom danszosabbank amit javasolsz, és nem vacakolok javítással hanem egy komplett blokkott kap)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 11:27


Sziasztok,

Van egy érdekes hibajelensége az autómnak (N47D20C -100kw), csak a tippeitekre vagyok kiváncsi. Az EGR szeleppel vannak már egy ideje gondjaim, a csere nem oldotta meg a problémát.
Hibakódok csak EGR-vel kapcsolatosak, volt élő diag, kábelek ellenőrzése. MAF rendben van.

Az van hogy az EGR-t adaptálva, kb 1 hétig jó a kocsi, aztán többnyire autopályázás után megint elkezdi bedobálni a hibakódokat és torpan, de konkrétan annyira, hogy volt hogy indulásnál majdnem le is fulladtam (hideg motornál sokkal jobban torpan mint meleg motornál)...újra adaptálva megint jó egy darabig...

Van esetleg ötletetek, lehet az adaptációval van gond? Lehet hogy ECU? Azt most nem cserélnék fél milliáért ha nem muszáj, pláne hogy a DPF miatt egyedi szoftver fut rajta, de ez a hiba DPF sw modosítás előtt is fent állt ugyan így....

Köszi,





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. január 16. kedd, 14:18

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15116 pont) | Hozzászólások: 16310

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 09:48


CzZD írta:
YELLOW írta:
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.


Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet


egyszerűbb ha veszel egy bontott motort
az a gond, hogy ez nagyon összetett motor. az excentertengelyhez nagyon szét kell bontani, jut eszembe ott vannak himbák, amik dedikálva vannak, lehet azok is kopottak.
alapjáraton nekem hallani melegen, amikor a kék sávot elhagyja a víz, akkor átáll valvetronic-os üzemmódra és alapjáraton klattyog, mert a kopás miatt keresi a poziciót. alapjárat nem igazán ugrál, sőt. mert korrigál folyamatosan.
egyébként elvileg az én autómnál 18ezer km-nél volt valvetronic motor vagy vezérlő cserélve.
egy 100ezer alatt nem úszod meg szerintem. most hirtelen nem tudok új árakat mondani, de olyan 300ezer körül rémlik, ha új cucccokat veszel és a szerelés költségével is számolunk.
ha nem BMW spec diaggal lett kiolvasva, akkor igazából mindegy a hibakód nem adnék rá. olyan emberhez vidd el, aki nem egy BMW-t javított már. és tudja ezen motorok kínját.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz CzZD

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 09:01


YELLOW írta:
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.


Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15116 pont) | Hozzászólások: 16310

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 08:03


CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz CzZD

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 00:39


Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz HJozsef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. január 06. szombat, 20:26


Sziasztok!
Valaki találkozott már az alábbi hibával?:
3F31 3F31 (0192) commen rail sensor
P0192 Fuel Rail Pressure Sensor 'A' Circuit Low
Ha igen mi volt a baj? Egyébként azért lett diagra téve mert egyenletlen volt az alapjárat, 500-1000 között ugrált üzem meleg közeli állapotban. Aztán már be sem indult, ha pedig véletlenül elindult akkor kb 20 másodpercenként valami koppanás-reccsenés szerű hang hallatszott a motorból. Valaki jár már hasonlóan?

drherczeg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz drherczeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. január 03. szerda, 13:41


YELLOW írta:
drherczeg írta: Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?


hát ez érdekes, ha lekötöd az akksit rögtön kinullázza.
amit te írsz az csak akkor lehetséges, vagyis akkor tartom lehetségesnek, elképzelhetőnek, ha az autóban valami nagy hifi van és a mélynyomóhoz van egy nagy kondi.
úgy gondolnám hifi vonalon indulnék el, az zavarhat be.
már ha arról az autóról van szó, ami szerepel az adatlapodon.


Az az autó igen, de nincsen benne hi-fi...gyári hangszórók egy alap kenwood fejegységgel és ennyi...én is furcsálltam, mert a régi akksit egyszer kivettük, mert meghülyült a ventilátor, ment éjjel-nappal és teljesen leszívta. Szóval akkor az akksi kiszedése lenullázta a computert...most nem, hanem csak "megállította"

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15116 pont) | Hozzászólások: 16310

Elküldve: 2018. január 02. kedd, 20:12


drherczeg írta: Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?


hát ez érdekes, ha lekötöd az akksit rögtön kinullázza.
amit te írsz az csak akkor lehetséges, vagyis akkor tartom lehetségesnek, elképzelhetőnek, ha az autóban valami nagy hifi van és a mélynyomóhoz van egy nagy kondi.
úgy gondolnám hifi vonalon indulnék el, az zavarhat be.
már ha arról az autóról van szó, ami szerepel az adatlapodon.

drherczeg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz drherczeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. január 02. kedd, 19:14


Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Rolando

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. december 29. péntek, 11:12


Sziasztok!
olyan gondom lenne srácok van egy e36 compotom (316i)fedélzeti computerem,benzinszint,höfokméröm ezeket folyamatosan kicsapja a biztositékomat (kék 15A peres) valaki találkozott mar valami hasonlo problémával?

Válaszotokat elöre is köszönöm!

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2017. december 29. péntek, 06:47


Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!


A kettő hiba teljesen külön kezelendő. A "Swirl flaps" az a beömlőben lévő pillangószelepek, ezeknek vákuumos/elektromos szelepes a vezérlése. A hibajeled erre vonatkozik. Lásd még itt.


Köszönöm! A pillangószelepek ki vannak szedve,de a működtető mechanizmus és elektronika nincs kiiktatva,ezek benne vannak. Akkor ennek a vezérlése hibás. Kell valamit csináljak vele,vagy így már nincs jelentősége?
Közben meg is találtam a hibát,csak a csatlakozót felejtettem el visszadugni!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 29. péntek, 17:08

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (725 pont) | Hozzászólások: 3546

Elküldve: 2017. december 28. csütörtök, 22:45


Jani69 írta: Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!


A kettő hiba teljesen külön kezelendő. A "Swirl flaps" az a beömlőben lévő pillangószelepek, ezeknek vákuumos/elektromos szelepes a vezérlése. A hibajeled erre vonatkozik. Lásd még itt.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2017. december 28. csütörtök, 11:23


Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!