státusz djmada

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. december 31. hétfő, 17:51


Sziasztok. F30 318d 2013.06 havi 2014.02 uzembehelyezesu az auto, 62.000km (tenyleg ennyi...)
Ősszel csak ritkán, kisboltba beszaladás után indításkor, most már minden reggeli indításkor: önindító szokásosan elkezd telerni de egyből le is áll az önindító kb 1mp-re, aztán a kis kihagyás után be is indul egyből. Tehát elsőre beindul, de ez a kimaradás idegesito. Aksi feltöltve frissen ctek 5.0-val agm mode-ban. Indítás előtt multiméterrel nézve akain 12.7V, önindítózáskor lemegy 10.9V körülig, aztán alapjáraton azonnal mérve 12.3V korul. Reggeli oninditozaskor amikor az onindito kihagy akkor a fenyszoro fenyereje is elhalvanyodik. Mi lehet a ludas? Osszel volt olaj csereltetve benn (10.000km-el az utolso gyari olajcsere utan, tehat nem vartam meg az olajcsere periodust)

Babuci1987
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Babuci1987

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. december 31. hétfő, 10:47


Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz ScriptMan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. december 26. szerda, 19:31


Üdvözletem minden kedves olvasónak!
1 hete vettem egy BMW E46 320CI-t.
Amikor elmentem megvenni semmi baja nem volt a motorhangjának.
Haza hoztam, rá egy két nap és hallom, hogy a motorháztető alól ilyen szívóhang jön ki.

Ezt a hangot úgy kell elképzelni, hogy mikor gyújtást adok neki a motorral egy sebességben adja ki ezeket a hangokat.
Majd, ha leállítom a motort (Itt már nem pörög) de még hallom, hogy 1-2-3 másodpercig még mintha beszívná a levegőt.

Esetleg valakinek volt már ilyen problémája, ha igen mi okozhatta?
Előre is köszönöm a kommentárokat mindenkinek!!



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. december 26. szerda, 19:34

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. december 25. kedd, 10:56


Ajaj írta: Sziasztok,
Jol jonne egy kis segitseg...f31 316d ben termosztatot cserelt a szerelo a mult heten.
50 fokot mutat azota a visszajelzo!
Kicsit para, h a karacsonyi idoszakban mennyire hasznalhatom igy!?

Elore is koszi
J


és csere előtt mennyit mutatott? mert gondolom nem véletlen lett cserélve. ha előtte is ennyit mutatott, akkor inkább a hőfokszenzorral van gond. ha mást mutatott előtte, akkor az új termosztát rossz, és folyamatosan nyitva van, nem fog felmelegedni a vized. különösebb bajt nem csinál, a fogyasztásod emelkedhet meg és célszerű nem hajtani, túl pörgetni a motort. a hűtő elé tegyél be valami diszkrét terelőt, kartonplast. ne fed el az egészet, csak egy részét. és ne az intercooler elé tedd!
vagy esetleg még az lehet, hogy levegős maradt a rendszer.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Ajaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. december 25. kedd, 10:52


Sziasztok,
Jol jonne egy kis segitseg...f31 316d ben termosztatot cserelt a szerelo a mult heten.
50 fokot mutat azota a visszajelzo!
Kicsit para, h a karacsonyi idoszakban mennyire hasznalhatom igy!?

Elore is koszi
J

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz Zoty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. december 19. szerda, 17:33


Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném én is kérni, az alábbiakban:
BMW e46 323i (1999) autóm leállításkor fura hangot ad ki, mintha egy elefánt az ormányával dudálna. Mintha valami szelep zárna el olyankor. Pontos helyét nem tudom meghatározni. Felnyitott motorháztetőnél hallgatózva jobb oldalt hallatszik. Talán...

Ezt mi okozhatja? Járt már valaki így, vagy tapasztalt ilyet? Talán szekunder levegőszelep?


Levegőcsövek újak, légtömegmérő is, léptetőmotor valamint a Disa szelep is hibátlan. Hibakódmentes az autó.

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz Jvagusz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. december 18. kedd, 22:07


Sziasztok. Sos probléma lenne. Nem indul a gépezet. Új az aksi önindító felújítva.a hidegben jelentkezett ez a dolog a motor egy ponton meg fogja az önindítót és nem tekeri meg a motor. Fehéres szürkés hab van az olajbeontonel de azt remélem betudhatom para lecsapodasnak remélem. Víz nem hiányzik . Mi lehet a gond szerintetek?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. december 17. hétfő, 12:33


Sziasztok!

A tanácsotokat/véleményeteket szeretném kérni. Az autómnak (318D - N47D20C)valószínűleg befecskendezési problémája van. Reggel hidegindításnál pár másodpercig remeg a kasztni, picit ugrál a fordulatszám mérő... Menetközben meg picit mintha keményebben járna a motor... 1-2 hete van a probléma (https://www.youtube.com/watch?v=UnxXkHF2opw)

Szerelőhöz csak Februárban tudom vinni az autót, akkora kaptam időpontot...
Karácsonykor még bele fog menni egy ~1500 km az autóba, szerintetek mennyire kell tartanom attól hogy károsodhat a motor így? Ha hibás az injektor nagyon össze tudja rendezni a dolgokat? (Pl magasabb égéshő valamelyik hengerben, amitől az besül?)

Köszi,


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. december 15. szombat, 10:53


Istvan198691 írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Istvan198691 írta: Üdv!
Van egy Bmw e91 320d 177le N47d20a autóm, a probléma a következő lenne:
A hűtővizem nem akar felmelegedni, a kijelző szerint maximum 57-58 fokig megy(100 km után is).
A termosztátot kicseréltük már kétszer egymás után, de nem oldotta meg a problémát.
A hűtővíz jeladót is kivettem és valószínűleg jól működik.
Valakinek van ötlete, hogy mi okozhatja?
Mit lehetne még megnézni?


Az összes termosztátot cseréltétek?


ebbe is több van? ezt akartam kérdezni, de nem jutottam előrébb. N47 motorkódos, abba már csak egy van nem?


Ja, tényleg. Nem figyeltem a motorkódot. Akkor lehet az új is rossz. Volt már ilyen...


ezt akartam még írni, hogy megesik, hogy az új is rossz, még a minőségi darabok is.


Sajnos igen, de egy termosztátot legalább könnyű ellenőrizni.


A termosztát volt tesztelve és működik!


akkor pedig a "valószínűleg" jó hőfokszenzor lesz rossz.
vagy levegős a rendszer.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Istvan198691

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. december 15. szombat, 10:51


b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Istvan198691 írta: Üdv!
Van egy Bmw e91 320d 177le N47d20a autóm, a probléma a következő lenne:
A hűtővizem nem akar felmelegedni, a kijelző szerint maximum 57-58 fokig megy(100 km után is).
A termosztátot kicseréltük már kétszer egymás után, de nem oldotta meg a problémát.
A hűtővíz jeladót is kivettem és valószínűleg jól működik.
Valakinek van ötlete, hogy mi okozhatja?
Mit lehetne még megnézni?


Az összes termosztátot cseréltétek?


ebbe is több van? ezt akartam kérdezni, de nem jutottam előrébb. N47 motorkódos, abba már csak egy van nem?


Ja, tényleg. Nem figyeltem a motorkódot. Akkor lehet az új is rossz. Volt már ilyen...


ezt akartam még írni, hogy megesik, hogy az új is rossz, még a minőségi darabok is.


Sajnos igen, de egy termosztátot legalább könnyű ellenőrizni.


A termosztát volt tesztelve és működik!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2018. december 15. szombat, 09:32


YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Istvan198691 írta: Üdv!
Van egy Bmw e91 320d 177le N47d20a autóm, a probléma a következő lenne:
A hűtővizem nem akar felmelegedni, a kijelző szerint maximum 57-58 fokig megy(100 km után is).
A termosztátot kicseréltük már kétszer egymás után, de nem oldotta meg a problémát.
A hűtővíz jeladót is kivettem és valószínűleg jól működik.
Valakinek van ötlete, hogy mi okozhatja?
Mit lehetne még megnézni?


Az összes termosztátot cseréltétek?


ebbe is több van? ezt akartam kérdezni, de nem jutottam előrébb. N47 motorkódos, abba már csak egy van nem?


Ja, tényleg. Nem figyeltem a motorkódot. Akkor lehet az új is rossz. Volt már ilyen...


ezt akartam még írni, hogy megesik, hogy az új is rossz, még a minőségi darabok is.


Sajnos igen, de egy termosztátot legalább könnyű ellenőrizni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. december 15. szombat, 09:30


b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Istvan198691 írta: Üdv!
Van egy Bmw e91 320d 177le N47d20a autóm, a probléma a következő lenne:
A hűtővizem nem akar felmelegedni, a kijelző szerint maximum 57-58 fokig megy(100 km után is).
A termosztátot kicseréltük már kétszer egymás után, de nem oldotta meg a problémát.
A hűtővíz jeladót is kivettem és valószínűleg jól működik.
Valakinek van ötlete, hogy mi okozhatja?
Mit lehetne még megnézni?


Az összes termosztátot cseréltétek?


ebbe is több van? ezt akartam kérdezni, de nem jutottam előrébb. N47 motorkódos, abba már csak egy van nem?


Ja, tényleg. Nem figyeltem a motorkódot. Akkor lehet az új is rossz. Volt már ilyen...


ezt akartam még írni, hogy megesik, hogy az új is rossz, még a minőségi darabok is.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2018. december 15. szombat, 08:34


YELLOW írta:
b_imi írta:
Istvan198691 írta: Üdv!
Van egy Bmw e91 320d 177le N47d20a autóm, a probléma a következő lenne:
A hűtővizem nem akar felmelegedni, a kijelző szerint maximum 57-58 fokig megy(100 km után is).
A termosztátot kicseréltük már kétszer egymás után, de nem oldotta meg a problémát.
A hűtővíz jeladót is kivettem és valószínűleg jól működik.
Valakinek van ötlete, hogy mi okozhatja?
Mit lehetne még megnézni?


Az összes termosztátot cseréltétek?


ebbe is több van? ezt akartam kérdezni, de nem jutottam előrébb. N47 motorkódos, abba már csak egy van nem?


Ja, tényleg. Nem figyeltem a motorkódot. Akkor lehet az új is rossz. Volt már ilyen...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Istvan198691

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. december 14. péntek, 22:28


Ebben már nincs egr termosztát!
Nem tudom mit lehetne még megnézni?!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. december 14. péntek, 22:09


b_imi írta:
Istvan198691 írta: Üdv!
Van egy Bmw e91 320d 177le N47d20a autóm, a probléma a következő lenne:
A hűtővizem nem akar felmelegedni, a kijelző szerint maximum 57-58 fokig megy(100 km után is).
A termosztátot kicseréltük már kétszer egymás után, de nem oldotta meg a problémát.
A hűtővíz jeladót is kivettem és valószínűleg jól működik.
Valakinek van ötlete, hogy mi okozhatja?
Mit lehetne még megnézni?


Az összes termosztátot cseréltétek?


ebbe is több van? ezt akartam kérdezni, de nem jutottam előrébb. N47 motorkódos, abba már csak egy van nem?