autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Faki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 10. vasárnap, 09:30


b_imi írta:
Faki írta: Sziasztok.
Olyan problémám van, hogy nagyon fogy az olaj a motorból és azt vettem észre, hogy a turbóhoz a karter szűrő felől jön az olaj. Ott elvileg nem kellene jönnie az olajnak. Pedig új szürő van benne és kipróbáltam mindkét fajtával. És még egy másik gond, hogy hidegen ingadozik az alapjárat, nem nagyon de észre vehető.
Válaszokat előre is köszönöm



Jobb esetben csak lerakódás, rosszabb esetben kopás az oka.


Mármint mi a kopott? És hová rakódott le a cucc?


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz tmskvcs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. február 09. szombat, 11:09


Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy az aktív kormányt kicsereltem egy simára, meglehet valahogy oldani, hogy a kipörgésgátló működjön, vagy csak aktivval fog?
E60 530d 2004

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. február 09. szombat, 10:48


Faki írta: Sziasztok.
Olyan problémám van, hogy nagyon fogy az olaj a motorból és azt vettem észre, hogy a turbóhoz a karter szűrő felől jön az olaj. Ott elvileg nem kellene jönnie az olajnak. Pedig új szürő van benne és kipróbáltam mindkét fajtával. És még egy másik gond, hogy hidegen ingadozik az alapjárat, nem nagyon de észre vehető.
Válaszokat előre is köszönöm


Jobb esetben csak lerakódás, rosszabb esetben kopás az oka.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Faki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. február 09. szombat, 08:17


Sziasztok.
Olyan problémám van, hogy nagyon fogy az olaj a motorból és azt vettem észre, hogy a turbóhoz a karter szűrő felől jön az olaj. Ott elvileg nem kellene jönnie az olajnak. Pedig új szürő van benne és kipróbáltam mindkét fajtával. És még egy másik gond, hogy hidegen ingadozik az alapjárat, nem nagyon de észre vehető.
Válaszokat előre is köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz viktoriaorosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. február 08. péntek, 08:48


Bitu79 írta:
viktoriaorosz írta: Köszönöm a gyors választ. Nem, azonban a rádió kapcsolt le magától illetve amikor ki villan az ABS DSC és a kézifék visszajelző akkor a fűtés szokott lekapcsolni, az elektronikára gyanakszom.

Nem mostál véletlen motorteret?Akkor szokott ennyi minden hazavágódni...Ha nem volt ilyen,akkor is nekem eléggé beázás gyanús a dolog.Elég csapadékos az idő ugye.Írtad is,hogy legutoljára esett,mikor produkálta a hibákat......Szerintem nálad beázik az elektronika a motortérben,illetve nézz körül a kesztyűtartó felett is a biztosítéktábla környékén.





Megnézem, köszönöm



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 18:55


viktoriaorosz írta:
Bitu79 írta:
viktoriaorosz írta: Köszönöm a gyors választ. Nem, azonban a rádió kapcsolt le magától illetve amikor ki villan az ABS DSC és a kézifék visszajelző akkor a fűtés szokott lekapcsolni, az elektronikára gyanakszom.

Nem mostál véletlen motorteret?Akkor szokott ennyi minden hazavágódni...Ha nem volt ilyen,akkor is nekem eléggé beázás gyanús a dolog.Elég csapadékos az idő ugye...



Nem, nem mostam



Olvass mégegyet,mert szerkesztettem közbe.Azért csekkold le,amiket írtam...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz viktoriaorosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 18:52


Bitu79 írta:
viktoriaorosz írta: Köszönöm a gyors választ. Nem, azonban a rádió kapcsolt le magától illetve amikor ki villan az ABS DSC és a kézifék visszajelző akkor a fűtés szokott lekapcsolni, az elektronikára gyanakszom.

Nem mostál véletlen motorteret?Akkor szokott ennyi minden hazavágódni...Ha nem volt ilyen,akkor is nekem eléggé beázás gyanús a dolog.Elég csapadékos az idő ugye...



Nem, nem mostam




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 18:46


viktoriaorosz írta: Köszönöm a gyors választ. Nem, azonban a rádió kapcsolt le magától illetve amikor ki villan az ABS DSC és a kézifék visszajelző akkor a fűtés szokott lekapcsolni, az elektronikára gyanakszom.

Nem mostál véletlen motorteret?Akkor szokott ennyi minden hazavágódni...Ha nem volt ilyen,akkor is nekem eléggé beázás gyanús a dolog.Elég csapadékos az idő ugye.Írtad is,hogy legutoljára esett,mikor produkálta a hibákat......Szerintem nálad beázik az elektronika a motortérben,illetve nézz körül a kesztyűtartó felett is a biztosítéktábla környékén.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. február 07. csütörtök, 18:53

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz viktoriaorosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 17:41


Köszönöm a gyors választ. Nem, azonban a rádió kapcsolt le magától illetve amikor ki villan az ABS DSC és a kézifék visszajelző akkor a fűtés szokott lekapcsolni, az elektronikára gyanakszom.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 16:31


viktoriaorosz írta: Sziasztok, valakivel történt e már hasonló illetve valaki tudna e tanácsot adni hogy mi lehet a baj? 2003as E46 compact 316ti-ről lenne szó. Sokszor menetközben kivillan a kézifék az ABS és a DSC visszajelzője majd pármásodpercen belül abba hagyja. Meg lettek tisztítva az ABS jeladók, egy ki is lett cserélve de nem oldódott meg. A mai nap útközben szintén kivillantak a visszajelzők azonban most nem maradt abba, mellé a légzsák visszajelzője is kivillant közben az autóban alig volt erő, épp esett az eső az ablaktörlő is erőltetetten működött majd nem mért se a fordulatszámmérő se a sebességmérő lámpánal elindulva pedig ahogy feltettem másodikba alig akart menni aztán vissza 1esbe de már ott se. Aztán hirtelen eltünt az összes kis lámpa a műszerfalon, az autó pedig úgy ment mintha semmi baja se lett volna.


Esélyes a kontakt hiba, de hogy kábel vagy csatlakozó az jó kérdés. Az ablaktörlőt tudomásom szerint a GM modul vezérli, a menetstabilizátort a mozorvezérlő, szóval ha szinte minden érintett akkor inkább a motorvezérlő környékén keresném a bajt. A kábeleket, csatlakozókat otthon is át lehet nézni ami hozzáférhetőbb helyen van. Javaslom, hogy alapjáraton mozgassatok át minden elérhető kábelkorbácsot és közben valaki figyelje, hogy előjön-e valami gond. Mi így többször is találtunk meg hasonló hibát de benne van a pakliban a vezérlő hibája is. Hogy az aztán javítható-e vagy cserés... bármi lehet. Elég komoly hiba ha ennyi mindent érint. Szervó, fékrásegítő nem ment el?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz viktoriaorosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. február 07. csütörtök, 15:56


Sziasztok, valakivel történt e már hasonló illetve valaki tudna e tanácsot adni hogy mi lehet a baj? 2003as E46 compact 316ti-ről lenne szó. Sokszor menetközben kivillan a kézifék az ABS és a DSC visszajelzője majd pármásodpercen belül abba hagyja. Meg lettek tisztítva az ABS jeladók, egy ki is lett cserélve de nem oldódott meg. A mai nap útközben szintén kivillantak a visszajelzők azonban most nem maradt abba, mellé a légzsák visszajelzője is kivillant közben az autóban alig volt erő, épp esett az eső az ablaktörlő is erőltetetten működött majd nem mért se a fordulatszámmérő se a sebességmérő lámpánal elindulva pedig ahogy feltettem másodikba alig akart menni aztán vissza 1esbe de már ott se. Aztán hirtelen eltünt az összes kis lámpa a műszerfalon, az autó pedig úgy ment mintha semmi baja se lett volna.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. február 03. vasárnap, 22:38


Sziasztok. Új hibajelenséget produkál az autó, amire nem igazán találok magyarázatot.
A lényeg az, hogy kiautóztam a tankot és elmentem tankolni. Elég gyorsan elkattant a pisztoly, olyan 28 liter környékén és nem is tudtam többet bele tankolni. Gondoltam valami miatt nem megy át a benzin a másik tankba. Nem tudtam hogy működik, hogy elektromos vagy csak simán átfolyik... nem tudom, de gondoltam majd átszívja ha ráadom a gyújtást. Hát nem, azóta mentem vele sok kilométert és ugyanaz. A műszerfal szerint a bal oldali tank teljesen üres, a jobb oldaliban 29-30L van és a mutató a felénél van.

Olyat olvastam külföldi fórumon, ha jól értettem akkor a kettő között csak egy cső van és amikor nyitva van a tankszellőztetés, akkor át kellene neki folyni. Kérdés, hogy az mikor van nyitva és ha nyitva van miért nem megy át. Hogy lehet ezt diagnosztizálni? (Van inpám és BMW scanner) Milyen értéket érdemes figyelni, vagy egyáltalán hogyan kellene ennek működnie. Annyira új a dolog nekem, hogy lehet csak én vagyok a béna.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Asciitable

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2019. január 26. szombat, 18:15


adams22 írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy tolatásnál, illetve 1-esben nyikorog a kocsi. Most a hidegebb idők beálltával kezdte el, előtte sose volt ilyen. Ha ki nyomom a kuplungot el múlik.


Szia!
Én úgy tudom az kuplung kinyomócsapágy. De ha hülyeséget mondtam bocsi. Régebben mindig az visítozott ha rossz volt. Mondjuk azt nem tudom miért csak alacsony fokozatban..


Szia!
Köszönöm a választ, többen is ezt mondták,de én is úgy tudtam, hogy olyankor a többiben is kellene. A váltásokkal egyébként semmi baj nincs, könnyen megy minden fokozat, habár nem tudom lenne-e más jele is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 26. szombat, 15:12


Asciitable írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy tolatásnál, illetve 1-esben nyikorog a kocsi. Most a hidegebb idők beálltával kezdte el, előtte sose volt ilyen. Ha ki nyomom a kuplungot el múlik.


Szia!
Én úgy tudom az kuplung kinyomócsapágy. De ha hülyeséget mondtam bocsi. Régebben mindig az visítozott ha rossz volt. Mondjuk azt nem tudom miért csak alacsony fokozatban..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Asciitable

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2019. január 25. péntek, 16:39


Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy tolatásnál, illetve 1-esben nyikorog a kocsi. Most a hidegebb idők beálltával kezdte el, előtte sose volt ilyen. Ha ki nyomom a kuplungot el múlik.