Ez egy archivált weboldal! bővebben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Ocsi0621

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. október 13. hétfő, 07:38


Igor1885 írta: Sziasztok. Uj vagyok a forumon ès a BMW tulajodonos között is 1 hete vàsàroltam egy 320i coupe-t. M54 motorkòdù, 2001 èv vègi. Lecserèltettem az oljat benne, biztos, ami biztos alapon. Semmi bajàt nem èrzekelni, de èrdeklödnèk, hogy kell e valamire figyelni, eszi-e az olajat, ès minden èpítö jellegü hozzàszòlàst èrtèkelnèk. Köszönöm.

U.i. Bocsànat az èkezetekèrt, de sok hosszù èkezet hiànyzik a telomròl


Szia!
Én is új vagyok itt,nemrég regisztráltam erre az oldalra!Én is nemrég vásároltam egy e46 320i-t és rögtön cseréltem olajat.Már kb 3-4 ezer km mentem vele,de meglepetésemre nem eszi az olajat! Pont ott áll a szint ahol feltöltöttem!Régebben több bömösöm is volt és mindegyik csipegette az olajat!Tehát az olajszintet és a vízet időnként nézd és ha rendben van,kimegy a világból! !Még ami az e46 sorozathibája,hogy a hátsó felfüggesztés a kasztnihoz gyenge!Rengeteg e46 ot visszarendeltek és megerősítették!Az enyém az alváz anyagával van megerősítve,úgyhogy bírja! Mondjuk ez a probléma csak a nagyobb motorosoknál jelentkezik 325i,330i
Nem hinném hogy a 170 le széttekerné!
Üdv: Öcsi

Igor1885
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Igor1885

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. október 12. vasárnap, 14:17


Sziasztok. Uj vagyok a forumon ès a BMW tulajodonos között is 1 hete vàsàroltam egy 320i coupe-t. M54 motorkòdù, 2001 èv vègi. Lecserèltettem az oljat benne, biztos, ami biztos alapon. Semmi bajàt nem èrzekelni, de èrdeklödnèk, hogy kell e valamire figyelni, eszi-e az olajat, ès minden èpítö jellegü hozzàszòlàst èrtèkelnèk. Köszönöm.

U.i. Bocsànat az èkezetekèrt, de sok hosszù èkezet hiànyzik a telomròl

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 18:59


Ocsi0621 írta:
Pitykoo írta:
Ocsi0621 írta:
YELLOW írta:
Ocsi0621 írta: Sziasztok!
Nemrégvásároltam egy e46 320i bömöst és van egy problémám,amire nem tudok rájönni,hogy mi lehet a baj!
Az autót járó motornál,álló helyzetben berakom 1-be egy nagy buhhanás hallatszik hátulról!Menet közben egyik váltásnál sem hallani,csak álló helyzetben!!!!!
Szerintetek mi lehet ez?????
Difi???
Kardán???
Hallottam olyat,hogy az e46-nak,gyenge a hátsó felfüggesztése,főként nagy motoros autóknál előfordult ilyen probléma,de nem hinnem,hogy az én esetemben 170le ezt tenné!
Szóval ha valakinemók van ötlete,akkor megköszönném,ha tudna segíteni!
Üdv: Öcsi


kb 90% hogy a difi tartó szilentje lesz a rossz. a hátsó 1db közép tájon.

Ok! Köszi szépen,megnézzük!


Hali! Nekem ugyan ez a bajom és először a kardán tartóra tippeltünk! Kicseréltem és sajna ugyan azt csinálja!
Nekem is valószínű a hátsó difi szilent lesz, azt fogom majd megnézni!
Ha hamarabb cseréled és jó lesz írj már légyszi, hogy az volt e az!
Köszi!


Hali!Nem tudom mikor megyek vele szervízbe,mert napi használatban van a bömös!
Mihamarabb szeretném rendbe tenni,mert idegesít!
Ha esetleg te csináltatnád meg hamarabb,légyszi írj!
Öcsi



Oksa! Én is így vagyok vele, hogy napi használatos és nehéz lenne nélkülözni!
De lehet az egyik hétvégét rászánom...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Ocsi0621

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 06:45


Pitykoo írta:
Ocsi0621 írta:
YELLOW írta:
Ocsi0621 írta: Sziasztok!
Nemrégvásároltam egy e46 320i bömöst és van egy problémám,amire nem tudok rájönni,hogy mi lehet a baj!
Az autót járó motornál,álló helyzetben berakom 1-be egy nagy buhhanás hallatszik hátulról!Menet közben egyik váltásnál sem hallani,csak álló helyzetben!!!!!
Szerintetek mi lehet ez?????
Difi???
Kardán???
Hallottam olyat,hogy az e46-nak,gyenge a hátsó felfüggesztése,főként nagy motoros autóknál előfordult ilyen probléma,de nem hinnem,hogy az én esetemben 170le ezt tenné!
Szóval ha valakinemók van ötlete,akkor megköszönném,ha tudna segíteni!
Üdv: Öcsi


kb 90% hogy a difi tartó szilentje lesz a rossz. a hátsó 1db közép tájon.

Ok! Köszi szépen,megnézzük!


Hali! Nekem ugyan ez a bajom és először a kardán tartóra tippeltünk! Kicseréltem és sajna ugyan azt csinálja!
Nekem is valószínű a hátsó difi szilent lesz, azt fogom majd megnézni!
Ha hamarabb cseréled és jó lesz írj már légyszi, hogy az volt e az!
Köszi!


Hali!Nem tudom mikor megyek vele szervízbe,mert napi használatban van a bömös!
Mihamarabb szeretném rendbe tenni,mert idegesít!
Ha esetleg te csináltatnád meg hamarabb,légyszi írj!
Öcsi



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 18:09


Ocsi0621 írta:
YELLOW írta:
Ocsi0621 írta: Sziasztok!
Nemrégvásároltam egy e46 320i bömöst és van egy problémám,amire nem tudok rájönni,hogy mi lehet a baj!
Az autót járó motornál,álló helyzetben berakom 1-be egy nagy buhhanás hallatszik hátulról!Menet közben egyik váltásnál sem hallani,csak álló helyzetben!!!!!
Szerintetek mi lehet ez?????
Difi???
Kardán???
Hallottam olyat,hogy az e46-nak,gyenge a hátsó felfüggesztése,főként nagy motoros autóknál előfordult ilyen probléma,de nem hinnem,hogy az én esetemben 170le ezt tenné!
Szóval ha valakinemók van ötlete,akkor megköszönném,ha tudna segíteni!
Üdv: Öcsi


kb 90% hogy a difi tartó szilentje lesz a rossz. a hátsó 1db közép tájon.

Ok! Köszi szépen,megnézzük!


Hali! Nekem ugyan ez a bajom és először a kardán tartóra tippeltünk! Kicseréltem és sajna ugyan azt csinálja!
Nekem is valószínű a hátsó difi szilent lesz, azt fogom majd megnézni!
Ha hamarabb cseréled és jó lesz írj már légyszi, hogy az volt e az!
Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Ocsi0621

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 10:54


YELLOW írta:
Ocsi0621 írta: Sziasztok!
Nemrégvásároltam egy e46 320i bömöst és van egy problémám,amire nem tudok rájönni,hogy mi lehet a baj!
Az autót járó motornál,álló helyzetben berakom 1-be egy nagy buhhanás hallatszik hátulról!Menet közben egyik váltásnál sem hallani,csak álló helyzetben!!!!!
Szerintetek mi lehet ez?????
Difi???
Kardán???
Hallottam olyat,hogy az e46-nak,gyenge a hátsó felfüggesztése,főként nagy motoros autóknál előfordult ilyen probléma,de nem hinnem,hogy az én esetemben 170le ezt tenné!
Szóval ha valakinemók van ötlete,akkor megköszönném,ha tudna segíteni!
Üdv: Öcsi


kb 90% hogy a difi tartó szilentje lesz a rossz. a hátsó 1db közép tájon.

Ok! Köszi szépen,megnézzük!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 10:14


Ocsi0621 írta: Sziasztok!
Nemrégvásároltam egy e46 320i bömöst és van egy problémám,amire nem tudok rájönni,hogy mi lehet a baj!
Az autót járó motornál,álló helyzetben berakom 1-be egy nagy buhhanás hallatszik hátulról!Menet közben egyik váltásnál sem hallani,csak álló helyzetben!!!!!
Szerintetek mi lehet ez?????
Difi???
Kardán???
Hallottam olyat,hogy az e46-nak,gyenge a hátsó felfüggesztése,főként nagy motoros autóknál előfordult ilyen probléma,de nem hinnem,hogy az én esetemben 170le ezt tenné!
Szóval ha valakinemók van ötlete,akkor megköszönném,ha tudna segíteni!
Üdv: Öcsi


kb 90% hogy a difi tartó szilentje lesz a rossz. a hátsó 1db közép tájon.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Ocsi0621

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 08:53


Sziasztok!
Nemrégvásároltam egy e46 320i bömöst és van egy problémám,amire nem tudok rájönni,hogy mi lehet a baj!
Az autót járó motornál,álló helyzetben berakom 1-be egy nagy buhhanás hallatszik hátulról!Menet közben egyik váltásnál sem hallani,csak álló helyzetben!!!!!
Szerintetek mi lehet ez?????
Difi???
Kardán???
Hallottam olyat,hogy az e46-nak,gyenge a hátsó felfüggesztése,főként nagy motoros autóknál előfordult ilyen probléma,de nem hinnem,hogy az én esetemben 170le ezt tenné!
Szóval ha valakinemók van ötlete,akkor megköszönném,ha tudna segíteni!
Üdv: Öcsi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2014. szeptember 30. kedd, 16:13


Sziasztok!

Tudtok esetleg valakit, aki automata váltó, pontosabban wandler felujítással vagy cserével foglalkozik. Remeg az autó terhelésnél mint atom, (egyébként ez leszámítva szépen vált)

köszönöm

bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. szeptember 24. szerda, 17:47


YELLOW írta:
bozokizs írta: Sziasztok!

a Problémám a következö lenne. Vettem egy 2002es 530d-t minden szuper örültem neki stb. Majd tegnap délután hazafelé menet éreztem hogy 110 körül az auto meg meg torpan és a visszapillantóba nézve láttam hogy nagyon füstöl fehér füstöt eregetett. Hazaérve felnyitottam a motorház tetőt majd letekertem az olajbetöltő tetejét és ez a látvány fogadott.kép
Gondolom hengerfejes lett.?


azta qrva... kb jah. valószínű. ha szerencséd van, hengerfejtömítés csere, ha nem, és mondjuk balsetes volt az autó, akkor könnyen megrepedhetett a blokk. sok ilyen van.


Helló. Eltelt 2 hónap is és az autó is kész lett nagy tortúra volt az egész, mint kiderült nem lett hengerfejes hanem a bal oldali pollenszűrő alatt van a vákum dob, az megtelt vízzel valami miatt nem tudott kifolyni és a vákum pumpa benyomta a vizet a motorba. Az első szervízben volt a kocsi 2 hónapig nem tudták elindítani mert azt mondták hogy nem ua. a motor hanme az uj motor 2,5d a régi 3,0d. Aztán azt mondták hogy fel kell programozni a motort, ez tartott egy hétig 4szer jött ki a nagy bmw szervizes csávó de nem jött rá mi a baja. Aztán a kereskedő átvitte egy másik szervízbe ott a fószer 3 perc alatt rájött a hiba okára és kb 3 nap alatt ment a verda. 5* kellet olajat cserélni mert az uj motort is probálták az előző szervizben beinditani de a viz még mindig benne volt a vákumban, igy ebbe a motorba is benyomta a vizet de mivel nem indult be igy ne okozott kárt azt mondta a második emberke. csak ugye ki kellett tisztítani ezért kellett az 5 olajcsere. Most jó a verda de szerintem nem a 193 lovas motor van benne mert kicsit gyengébbnek érzem. Meg tudom azt valahogy nézetni hogy ez melyik motor amit beletettek?
Hát így jártam nem kívánom senkinek ezt, de remélem nem lesz több gond és mindenki figyeljen a fent említett dologra nehogy belefusson más is.

Üdv.





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. szeptember 24. szerda, 17:49

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz Rolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 22:51


gfeco írta:
Rolly írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt....

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


Mennyi vizet kell utánaönteni és kb mennyit mész egy héten?
Nem kell mindjárt hengerfejre gondolni.


Olyan 70km-ert és kb. olyan 1 decit...


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 19:52


Rolly írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt....

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


Mennyi vizet kell utánaönteni és kb mennyit mész egy héten?
Nem kell mindjárt hengerfejre gondolni.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz Rolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 17:18


Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt....

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 07:05


gfeco írta:
M-packet írta:
YELLOW írta:
M-packet írta: Lenne egy e36 compactom.16i 98 as
Azt szeretném tudni milyen olaj megy a váltóba?cimke nincs a váltó oldalán!


nekem az E36 ismerősöm is ATF olajat használ manuális váltóba


Háthhh sztem atf az para.az lényegébe a korai e36 hoz ajálják.de aztsem értem miért?mert ugye az atf olajak szervo AT váltó stb.fölraktam csápra aztán megnèztem a cimkét a váltó oldalán,mert ugye a ZF mellèkeli a matricát.hogy mit tegyèl bele.Hát nekem a matrica a kirakatba.Akkor meg az van hogy utánanèztem ès ez sem egyèrtelmű,ha nincs matrica akkor:api gl-4 SAE 80.ez gondolom 80W90...de javasolják a fullszintetikus 75-80 is....úgy hogy passz.váltót nem akarom szétcseszni vlmi nem belevaló cuccal.


Szia
A castrol olajválasztó Atf drex II multivechilét hoz a tiédre,
De én felhívnék egy márkaszervizt,alvázszám alapján megmondják neked milyen ès mennyi kell.


Atf D2 a gyárija


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 06:29


M-packet írta:
YELLOW írta:
M-packet írta: Lenne egy e36 compactom.16i 98 as
Azt szeretném tudni milyen olaj megy a váltóba?cimke nincs a váltó oldalán!


nekem az E36 ismerősöm is ATF olajat használ manuális váltóba


Háthhh sztem atf az para.az lényegébe a korai e36 hoz ajálják.de aztsem értem miért?mert ugye az atf olajak szervo AT váltó stb.fölraktam csápra aztán megnèztem a cimkét a váltó oldalán,mert ugye a ZF mellèkeli a matricát.hogy mit tegyèl bele.Hát nekem a matrica a kirakatba.Akkor meg az van hogy utánanèztem ès ez sem egyèrtelmű,ha nincs matrica akkor:api gl-4 SAE 80.ez gondolom 80W90...de javasolják a fullszintetikus 75-80 is....úgy hogy passz.váltót nem akarom szétcseszni vlmi nem belevaló cuccal.


Szia
A castrol olajválasztó Atf drex II multivechilét hoz a tiédre,
De én felhívnék egy márkaszervizt,alvázszám alapján megmondják neked milyen ès mennyi kell.