Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 13:02


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik...
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!


leállíthatod és megnézheted úgy. de ha újraindítod és normálisan megy, akkor lehet már nem lesz benen a hiba. nekem sem maradt benne. amikor végleg megadta magát, akkor benen volt, és csere után, kb 5 indítás után tűnt el a jelzés is, meg a hiba is. tehát nem lett törölve semmi hibakód. én sem értem, hogy miért nem tárolja el, az oké, hogy a check lámpát nem világítja, de a hibát eltárolhatná. legalábbis INPA-val nem mutatott semmit.



Hát igen, ez nekem is fura hogy úgymond nincs benne egy eseménylista ilyen esetekre, hogy mikor mivel volt gond!!
Am.... a megnézést úgy gondoltam mint a régi kocsiknál mikor nem megy 1 henger és a pipát leveszegetve járó motornál halható volt a változás, és hogy melyik a hibás!
Ennél nem lehet valami hasonló módon kideríteni??!


jah de, lehet. ugyanúgy sorba lehúzod, majd visszadugod, ahol nem változik jobban a motor járása, az a kaka. mondjuk elég csak a csatot lehúzni a trafóról, a trafó maradhat bent a hengerfejben.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 13:00


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik...
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!


leállíthatod és megnézheted úgy. de ha újraindítod és normálisan megy, akkor lehet már nem lesz benen a hiba. nekem sem maradt benne. amikor végleg megadta magát, akkor benen volt, és csere után, kb 5 indítás után tűnt el a jelzés is, meg a hiba is. tehát nem lett törölve semmi hibakód. én sem értem, hogy miért nem tárolja el, az oké, hogy a check lámpát nem világítja, de a hibát eltárolhatná. legalábbis INPA-val nem mutatott semmit.



Hát igen, ez nekem is fura hogy úgymond nincs benne egy eseménylista ilyen esetekre, hogy mikor mivel volt gond!!
Am.... a megnézést úgy gondoltam mint a régi kocsiknál mikor nem megy 1 henger és a pipát leveszegetve járó motornál halható volt a változás, és hogy melyik a hibás!
Ennél nem lehet valami hasonló módon kideríteni??!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 09:22


E46 323 manualis váltósnál, a váltó kulissza szimering méretét tudja valaki?
Szivárog az olaj, és tönkretette a hardyt és a gumi bakokat is az olaj, cserélnem kell.

Köszi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 06:47


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik...
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!


leállíthatod és megnézheted úgy. de ha újraindítod és normálisan megy, akkor lehet már nem lesz benen a hiba. nekem sem maradt benne. amikor végleg megadta magát, akkor benen volt, és csere után, kb 5 indítás után tűnt el a jelzés is, meg a hiba is. tehát nem lett törölve semmi hibakód. én sem értem, hogy miért nem tárolja el, az oké, hogy a check lámpát nem világítja, de a hibát eltárolhatná. legalábbis INPA-val nem mutatott semmit.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:41


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik...
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:37


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:34


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:28


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:27


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


Szia!

Valószínű újra előfog jönni a hibajelenség, olvastass hibát, főleg ha már állandóan jelen lesz a hibát jelző chek control.

Üdv.: Pocses


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:23


Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!

Tomiii723
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Tomiii723

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 07:35


plajoss írta:
Tomiii723 írta:
Tano írta:
Tomiii723 írta: Hali!
Ma olyan probléma jelentkezett nálam, hogy nagyobb gázadásra, füst jön fel a motor mellől, de az érdekesebb, hogy ilyenkor nem is megy rendesen. Alacsonyabb fordulaton minden rendben, egyébként füstje nincs, fogyasztás is a megszokott. Valaki találkozott már hasonlóval vagy mi lehet a hiba forrása?
Köszönöm előre is a hasznos infókat!


Szerintem valamelyik csöved elrepedt, és ott fúj ki. Keress koromnyomokat, az segíthet lokalizálni.



Rendben, köszi a segítséget, akkor ezzel kezdem most és remélem, hogy egy csővel meg is úszom.


ha nem sikerült még meglelni a hibát akkor a légszűrő beforduló műanyag idom alatti csatlakozásnál nézd meg nekem ott eresztett a kúpos csatlakozásnál tömítés, nekem hőálló szilikon megoldotta


Amit lehetett látni úgy, hogy levettem a motortakaró műanyagot megnéztem, de csak a körülbelüli helyét tudtam megállapítani, több időm meg nem volt foglalkozni vele. Tegnap délelőtt be is vittem egy szervizbe és a kipufogógáz visszavezető cső volt eltörve, ez meg gondolom az anyag fáradásából következett, mivel más okot nem láttunk erre. Ez így kb egyébként egy órámba meg 5000-be fájt.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz plajoss

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. február 19. szerda, 20:11


Tomiii723 írta:
Tano írta:
Tomiii723 írta: Hali!
Ma olyan probléma jelentkezett nálam, hogy nagyobb gázadásra, füst jön fel a motor mellől, de az érdekesebb, hogy ilyenkor nem is megy rendesen. Alacsonyabb fordulaton minden rendben, egyébként füstje nincs, fogyasztás is a megszokott. Valaki találkozott már hasonlóval vagy mi lehet a hiba forrása?
Köszönöm előre is a hasznos infókat!


Szerintem valamelyik csöved elrepedt, és ott fúj ki. Keress koromnyomokat, az segíthet lokalizálni.



Rendben, köszi a segítséget, akkor ezzel kezdem most és remélem, hogy egy csővel meg is úszom.


ha nem sikerült még meglelni a hibát akkor a légszűrő beforduló műanyag idom alatti csatlakozásnál nézd meg nekem ott eresztett a kúpos csatlakozásnál tömítés, nekem hőálló szilikon megoldotta

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz plajoss

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. február 19. szerda, 17:01


hali azt nem írtam hogy csak hideg és meleg indításnál csörög kb 2-3mp ig

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz plajoss

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. február 19. szerda, 16:34


Hali mindenkinek, van egy e46-os 136 lovas verdám automata váltóval. Kérdésem az lenne hogy hidegen és melegen is csörög egy kicsit, utána elsimul a hangja. A motor 5. sebességbe 100tól 130ig fordulat ingadozást csinál, 130 felett csak nagyon ritkán mintha kicsit elmenne az erő utána állít valamit magának utána ismét jó ezt váltakozva csinálja kisebb nagyobb idő periódusokkal, ha gyorsítok akkor nem csinálja csak egyenletes tempónál én a vákumpumpára gyanakszok hogy abba csörögnek a lapátok indításkor és a turbót se kezeli jól emiatt Szerintetek mi lehet?

GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 19. szerda, 10:34


szferii írta: Sziasztok!
2008-as E60 535d motornál a kartergázszűrő cseréjéhez le kell venni a szelepfedelet?
Nagy munka kicserélni? Esetleg tud valaki egy robbantott táblázatot vagy fényképet feltölteni, hogy hol található pontosan? Köszi a válaszokat!



http://bmwfans.info/parts-cata...ead_cover/
VIN szám alapján itt sok mindent megtalálsz.