anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:40


YELLOW írta: ha azt mondom anubisz, akkor leesik? múltkor le tudtál baxni miatta.
egítek. piramis a kód neve.


Én egyet írtam oda a többiek 10 et

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:37


ha azt mondom anubisz, akkor leesik? múltkor le tudtál baxni miatta.
egítek. piramis a kód neve.

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:29


anubisz írta:
andrew írta:
andrew írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.

de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak

tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.

világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.

lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?



Helló ismét. a fenti probléma megoldódott.

olajlecsapató szelep cserélve de olajat zabálja még mindig.

hengerfej felújításon gondolkodom hogy belevágok. Kértem egy maszek szerelőtől árajánlatot csak munkadíjra 90 000et mondott mert hogy szét kell bontani az elejét teljesen hogy látszódjon a vezérlés, ezért ennyi mondta ő.

nos kérdés hogy valóban szétkel bontani a motor előtt is?
e46 320ci m54 226 s2



Ha Vanoszos arra figyelj, mert ha pancser akkor nem tudja beállítani !! Nekem volt levéve, teljes tömítés készlet kell hozzá, aztán a szimeringek, szelepvezetők, stb
Gondolhatod hogy szét kell bontani mindent. Szétszedni nem gond, összerakni, és beállítani a vezérlést, közben persze törik ez a vízcső,az a vízcső mert szarrá van öregedve, járulékos költségek meg az apró


ja vágom de hűtőt mér kel kiszedni?
a vezérlést egészen a főtengelyig szét kell szedni? nem lehet csak a vanosig szétszedni és úgy leemelni a hengerfejet?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:15


andrew írta:
andrew írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.

de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak

tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.

világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.

lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?



Helló ismét. a fenti probléma megoldódott.

olajlecsapató szelep cserélve de olajat zabálja még mindig.

hengerfej felújításon gondolkodom hogy belevágok. Kértem egy maszek szerelőtől árajánlatot csak munkadíjra 90 000et mondott mert hogy szét kell bontani az elejét teljesen hogy látszódjon a vezérlés, ezért ennyi mondta ő.

nos kérdés hogy valóban szétkel bontani a motor előtt is?
e46 320ci m54 226 s2



Ha Vanoszos arra figyelj, mert ha pancser akkor nem tudja beállítani !! Nekem volt levéve, teljes tömítés készlet kell hozzá, aztán a szimeringek, szelepvezetők, stb
Gondolhatod hogy szét kell bontani mindent. Szétszedni nem gond, összerakni, és beállítani a vezérlést, közben persze törik ez a vízcső,az a vízcső mert szarrá van öregedve, járulékos költségek meg az apró

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 15:09


andrew írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.

de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak

tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.

világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.

lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?



Helló ismét. a fenti probléma megoldódott.

olajlecsapató szelep cserélve de olajat zabálja még mindig.

hengerfej felújításon gondolkodom hogy belevágok. Kértem egy maszek szerelőtől árajánlatot csak munkadíjra 90 000et mondott mert hogy szét kell bontani az elejét teljesen hogy látszódjon a vezérlés, ezért ennyi mondta ő.

nos kérdés hogy valóban szétkel bontani a motor előtt is?
e46 320ci m54 226 s2



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 11. csütörtök, 15:09

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. szeptember 02. kedd, 19:51


andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.

de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak

tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.

világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.

lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?



státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. szeptember 01. hétfő, 17:40


szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. augusztus 31. vasárnap, 12:47


andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. augusztus 29. péntek, 15:45


minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. augusztus 29. péntek, 11:17


andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?



státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. augusztus 29. péntek, 08:13


szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. augusztus 28. csütörtök, 19:52


andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. augusztus 28. csütörtök, 13:45


csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. augusztus 28. csütörtök, 13:10


andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2014. augusztus 28. csütörtök, 12:26


sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1