autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz bigiboj

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2011. augusztus 15. hétfő, 06:29


bmw320d4 írta:
bigiboj írta: Ilyen a légzsák oldala!




Venned kell egy multis légzsákot vezetékekkel együtt, a kormány maradhat. Aztán kell a multi beépítőkábel és minden működni fog, a tempomat is.

Az, hogy hány indítós a légzsák, a te esetedben lényegtelen.

MÁR LEÍRTAM ITT hogy N42, M54, M47, M57,M47N, M57N, N46 motorokhoz csak vezetékelni kell, hogy legyen tempomat.

Köszönöm a válaszodat!

Annyit jegyeznék meg, hogy nekem VIN kód alapján M52 motorom van. Ebben az esetben ez lényegtelen?

Üdv!








bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. augusztus 14. vasárnap, 23:26


bigiboj írta: Ilyen a légzsák oldala!




Venned kell egy multis légzsákot vezetékekkel együtt, a kormány maradhat. Aztán kell a multi beépítőkábel és minden működni fog, a tempomat is.

Az, hogy hány indítós a légzsák, a te esetedben lényegtelen.

MÁR LEÍRTAM ITT hogy N42, M54, M47, M57,M47N, M57N, N46 motorokhoz csak vezetékelni kell, hogy legyen tempomat.










autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz bigiboj

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2011. augusztus 13. szombat, 16:11


Ilyen a légzsák oldala!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. augusztus 13. szombat, 10:07


bigiboj írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Hozzátok fordulnék, mivel van egy 1999-es évjáratú 323i sedan-om. A régi "traktor" kormány van benne (4 ágú. A kérdésem az lenne, hogy bele lehet -e tenni a négy ágú multis kormány légzsákrészét? Amennyiben igen akkor működésre lehetne kelteni a rádióvezérlést, és a tempomatot? Esetleg más alternatíva....(a kormányom nagyon jó állapotú ha nem muszáj nem vennék mást, de ha van valakinek esetleg más ajánlása szívesen venném az e39-é jó vagy nem??

Nem tudom hogy bowdenes-e a gáz vagy sem. Azt sem tudom, hogy egy vagy két indítású-e.Nem értek hozzá. Ne haragudjatok, én csak rajongó vagyok és a munkám sem közelít a műszaki dolgokhoz. Esetleg van valaki Komárom megyében aki guruja ennek a témának és segíteni tudna nekem??

Előre is köszönöm mindenki fáradozását a kérdésem vonatkozásában.
További szép napot mindenkinek.


szerintem nem kompatibilis a légzsák, bár ha olyan a kormány légzsák része, amin ott van a gombok helye, akkor kompatibilis. egy képet tudsz lőni a kormányról?

szerk.: jah várjál csak! de kompatibilis. mármint a kormánykerék megmarad, csak venned kell olyan légzsákot, aminek a szélén a gombok rajta vannak+kábel. persze függ hogy duplaindítós-e vagy sem. a tiéd pont határon van, amikor bejöttek a duplaindítósok.





Akkor azt mondod az enyém már nem bowdenes? Az hogyan tudom kideríteni hogy duplaindítós-e? Köszi!!


az a helyzet nem tudom bowdenes-e... mert 99-ben volt a váltás duplaindítós/egyindítós és a gázpedálnál is. legalábbis E39-nél tutti. e46-nál án úgy tudom, csak a kötrlégzsákos kormányok voltak duplaindítósok a facelift előttieken. facelift után mind duplaindítós. de állítólag tud működni oda-vissza, de erről majd mond neked valaki konkrétabbat. látatlanban passz.


Köszi a válaszaidat.

Szerintem az lesz a legjobb, ha lefényképezem a kormányt, és leveszem a légzsákot középről. A zsinórokat nem húzom le, remélem úgy is le tudom fotózni. A bowdent meg megnézetem valami szerelővel.



esetleg írj privit bmw320d4 user-nak, az autót pontos tipusával, esetleg alvázszámmal, és hátha utána néz neked, hogy pontosan mi milyen benne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz bigiboj

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2011. augusztus 13. szombat, 10:03


YELLOW írta:
bigiboj írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Hozzátok fordulnék, mivel van egy 1999-es évjáratú 323i sedan-om. A régi "traktor" kormány van benne (4 ágú. A kérdésem az lenne, hogy bele lehet -e tenni a négy ágú multis kormány légzsákrészét? Amennyiben igen akkor működésre lehetne kelteni a rádióvezérlést, és a tempomatot? Esetleg más alternatíva....(a kormányom nagyon jó állapotú ha nem muszáj nem vennék mást, de ha van valakinek esetleg más ajánlása szívesen venném az e39-é jó vagy nem??

Nem tudom hogy bowdenes-e a gáz vagy sem. Azt sem tudom, hogy egy vagy két indítású-e.Nem értek hozzá. Ne haragudjatok, én csak rajongó vagyok és a munkám sem közelít a műszaki dolgokhoz. Esetleg van valaki Komárom megyében aki guruja ennek a témának és segíteni tudna nekem??

Előre is köszönöm mindenki fáradozását a kérdésem vonatkozásában.
További szép napot mindenkinek.


szerintem nem kompatibilis a légzsák, bár ha olyan a kormány légzsák része, amin ott van a gombok helye, akkor kompatibilis. egy képet tudsz lőni a kormányról?

szerk.: jah várjál csak! de kompatibilis. mármint a kormánykerék megmarad, csak venned kell olyan légzsákot, aminek a szélén a gombok rajta vannak+kábel. persze függ hogy duplaindítós-e vagy sem. a tiéd pont határon van, amikor bejöttek a duplaindítósok.





Akkor azt mondod az enyém már nem bowdenes? Az hogyan tudom kideríteni hogy duplaindítós-e? Köszi!!


az a helyzet nem tudom bowdenes-e... mert 99-ben volt a váltás duplaindítós/egyindítós és a gázpedálnál is. legalábbis E39-nél tutti. e46-nál án úgy tudom, csak a kötrlégzsákos kormányok voltak duplaindítósok a facelift előttieken. facelift után mind duplaindítós. de állítólag tud működni oda-vissza, de erről majd mond neked valaki konkrétabbat. látatlanban passz.


Köszi a válaszaidat.

Szerintem az lesz a legjobb, ha lefényképezem a kormányt, és leveszem a légzsákot középről. A zsinórokat nem húzom le, remélem úgy is le tudom fotózni. A bowdent meg megnézetem valami szerelővel.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. augusztus 13. szombat, 09:44


bigiboj írta:
YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Hozzátok fordulnék, mivel van egy 1999-es évjáratú 323i sedan-om. A régi "traktor" kormány van benne (4 ágú. A kérdésem az lenne, hogy bele lehet -e tenni a négy ágú multis kormány légzsákrészét? Amennyiben igen akkor működésre lehetne kelteni a rádióvezérlést, és a tempomatot? Esetleg más alternatíva....(a kormányom nagyon jó állapotú ha nem muszáj nem vennék mást, de ha van valakinek esetleg más ajánlása szívesen venném az e39-é jó vagy nem??

Nem tudom hogy bowdenes-e a gáz vagy sem. Azt sem tudom, hogy egy vagy két indítású-e.Nem értek hozzá. Ne haragudjatok, én csak rajongó vagyok és a munkám sem közelít a műszaki dolgokhoz. Esetleg van valaki Komárom megyében aki guruja ennek a témának és segíteni tudna nekem??

Előre is köszönöm mindenki fáradozását a kérdésem vonatkozásában.
További szép napot mindenkinek.


szerintem nem kompatibilis a légzsák, bár ha olyan a kormány légzsák része, amin ott van a gombok helye, akkor kompatibilis. egy képet tudsz lőni a kormányról?

szerk.: jah várjál csak! de kompatibilis. mármint a kormánykerék megmarad, csak venned kell olyan légzsákot, aminek a szélén a gombok rajta vannak+kábel. persze függ hogy duplaindítós-e vagy sem. a tiéd pont határon van, amikor bejöttek a duplaindítósok.





Akkor azt mondod az enyém már nem bowdenes? Az hogyan tudom kideríteni hogy duplaindítós-e? Köszi!!


az a helyzet nem tudom bowdenes-e... mert 99-ben volt a váltás duplaindítós/egyindítós és a gázpedálnál is. legalábbis E39-nél tutti. e46-nál án úgy tudom, csak a kötrlégzsákos kormányok voltak duplaindítósok a facelift előttieken. facelift után mind duplaindítós. de állítólag tud működni oda-vissza, de erről majd mond neked valaki konkrétabbat. látatlanban passz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz bigiboj

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2011. augusztus 13. szombat, 09:12


YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!

Hozzátok fordulnék, mivel van egy 1999-es évjáratú 323i sedan-om. A régi "traktor" kormány van benne (4 ágú. A kérdésem az lenne, hogy bele lehet -e tenni a négy ágú multis kormány légzsákrészét? Amennyiben igen akkor működésre lehetne kelteni a rádióvezérlést, és a tempomatot? Esetleg más alternatíva....(a kormányom nagyon jó állapotú ha nem muszáj nem vennék mást, de ha van valakinek esetleg más ajánlása szívesen venném az e39-é jó vagy nem??

Nem tudom hogy bowdenes-e a gáz vagy sem. Azt sem tudom, hogy egy vagy két indítású-e.Nem értek hozzá. Ne haragudjatok, én csak rajongó vagyok és a munkám sem közelít a műszaki dolgokhoz. Esetleg van valaki Komárom megyében aki guruja ennek a témának és segíteni tudna nekem??

Előre is köszönöm mindenki fáradozását a kérdésem vonatkozásában.
További szép napot mindenkinek.


szerintem nem kompatibilis a légzsák, bár ha olyan a kormány légzsák része, amin ott van a gombok helye, akkor kompatibilis. egy képet tudsz lőni a kormányról?

szerk.: jah várjál csak! de kompatibilis. mármint a kormánykerék megmarad, csak venned kell olyan légzsákot, aminek a szélén a gombok rajta vannak+kábel. persze függ hogy duplaindítós-e vagy sem. a tiéd pont határon van, amikor bejöttek a duplaindítósok.





Akkor azt mondod az enyém már nem bowdenes? Az hogyan tudom kideríteni hogy duplaindítós-e? Köszi!!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 21:16


bigiboj írta: Sziasztok!

Hozzátok fordulnék, mivel van egy 1999-es évjáratú 323i sedan-om. A régi "traktor" kormány van benne (4 ágú. A kérdésem az lenne, hogy bele lehet -e tenni a négy ágú multis kormány légzsákrészét? Amennyiben igen akkor működésre lehetne kelteni a rádióvezérlést, és a tempomatot? Esetleg más alternatíva....(a kormányom nagyon jó állapotú ha nem muszáj nem vennék mást, de ha van valakinek esetleg más ajánlása szívesen venném az e39-é jó vagy nem??

Nem tudom hogy bowdenes-e a gáz vagy sem. Azt sem tudom, hogy egy vagy két indítású-e.Nem értek hozzá. Ne haragudjatok, én csak rajongó vagyok és a munkám sem közelít a műszaki dolgokhoz. Esetleg van valaki Komárom megyében aki guruja ennek a témának és segíteni tudna nekem??

Előre is köszönöm mindenki fáradozását a kérdésem vonatkozásában.
További szép napot mindenkinek.


szerintem nem kompatibilis a légzsák, bár ha olyan a kormány légzsák része, amin ott van a gombok helye, akkor kompatibilis. egy képet tudsz lőni a kormányról?

szerk.: jah várjál csak! de kompatibilis. mármint a kormánykerék megmarad, csak venned kell olyan légzsákot, aminek a szélén a gombok rajta vannak+kábel. persze függ hogy duplaindítós-e vagy sem. a tiéd pont határon van, amikor bejöttek a duplaindítósok.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 12. péntek, 21:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz bigiboj

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2011. augusztus 12. péntek, 20:41


Sziasztok!

Hozzátok fordulnék, mivel van egy 1999-es évjáratú 323i sedan-om. A régi "traktor" kormány van benne (4 ágú. A kérdésem az lenne, hogy bele lehet -e tenni a négy ágú multis kormány légzsákrészét? Amennyiben igen akkor működésre lehetne kelteni a rádióvezérlést, és a tempomatot? Esetleg más alternatíva....(a kormányom nagyon jó állapotú ha nem muszáj nem vennék mást, de ha van valakinek esetleg más ajánlása szívesen venném az e39-é jó vagy nem??

Nem tudom hogy bowdenes-e a gáz vagy sem. Azt sem tudom, hogy egy vagy két indítású-e.Nem értek hozzá. Ne haragudjatok, én csak rajongó vagyok és a munkám sem közelít a műszaki dolgokhoz. Esetleg van valaki Komárom megyében aki guruja ennek a témának és segíteni tudna nekem??

Előre is köszönöm mindenki fáradozását a kérdésem vonatkozásában.
További szép napot mindenkinek.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. augusztus 09. kedd, 21:51


Robinson írta:
YELLOW írta: ma végre bekerült a multi M-es kormány.
Köszönet még1x bmw320d4-nek (Miki-nek)! és persze örülök, hogy megismerhettem, hála istennek most is pozitívan csalódtam, így tudom már, hogy lehet értelmezni azt amit ír. én mondom sokat jelent a személyes tali.
ráadásul kicseréltük a gyertyákat is, mintha jobban menne. arról nem is beszélve, hogy a tempomat-ot nyomkodva mintha jobban gyorsulna. szokni kell, mert furcsa, hogy nem nyomom a gázt
és végre zárásra villan is az index
ja és persze kiderült, hogy valóban 85ezer km van az autóban

hazafelé jövet, nem gyenge eső kapott el, kb 50-el kellett jönnöm, alig láttam valamit.

nagyon remélem nemsokára lesz erre is tali, és találkozhatok másokkal is.


Voltál annál a huligánnál? Be kéne tiltani azt a csávót.

Tempomattal meg tényleg jobban gyorsul a verda alacsonyabb fordulatról is, ezt én sem értem


Még te huligánozol?
Te szöktél el egy nővel...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. augusztus 09. kedd, 21:26


Robinson írta:
YELLOW írta: ma végre bekerült a multi M-es kormány.
Köszönet még1x bmw320d4-nek (Miki-nek)! és persze örülök, hogy megismerhettem, hála istennek most is pozitívan csalódtam, így tudom már, hogy lehet értelmezni azt amit ír. én mondom sokat jelent a személyes tali.
ráadásul kicseréltük a gyertyákat is, mintha jobban menne. arról nem is beszélve, hogy a tempomat-ot nyomkodva mintha jobban gyorsulna. szokni kell, mert furcsa, hogy nem nyomom a gázt
és végre zárásra villan is az index
ja és persze kiderült, hogy valóban 85ezer km van az autóban

hazafelé jövet, nem gyenge eső kapott el, kb 50-el kellett jönnöm, alig láttam valamit.

nagyon remélem nemsokára lesz erre is tali, és találkozhatok másokkal is.


Voltál annál a huligánnál? Be kéne tiltani azt a csávót.

Tempomattal meg tényleg jobban gyorsul a verda alacsonyabb fordulatról is, ezt én sem értem


tényleg örülök, hogy pozitívan csalódok általában.
az hagyján, de gyertya csere is volt, komolyan mondom még durvábban megy, mondjuk már ideje volt cserélni, porcelán repedezett volt már. azé gyári gyertya 85ezerrel...

lassan találkozok mindenkivel

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. augusztus 09. kedd, 21:20


YELLOW írta: ma végre bekerült a multi M-es kormány.
Köszönet még1x bmw320d4-nek (Miki-nek)! és persze örülök, hogy megismerhettem, hála istennek most is pozitívan csalódtam, így tudom már, hogy lehet értelmezni azt amit ír. én mondom sokat jelent a személyes tali.
ráadásul kicseréltük a gyertyákat is, mintha jobban menne. arról nem is beszélve, hogy a tempomat-ot nyomkodva mintha jobban gyorsulna. szokni kell, mert furcsa, hogy nem nyomom a gázt
és végre zárásra villan is az index
ja és persze kiderült, hogy valóban 85ezer km van az autóban

hazafelé jövet, nem gyenge eső kapott el, kb 50-el kellett jönnöm, alig láttam valamit.

nagyon remélem nemsokára lesz erre is tali, és találkozhatok másokkal is.


Voltál annál a huligánnál? Be kéne tiltani azt a csávót.

Tempomattal meg tényleg jobban gyorsul a verda alacsonyabb fordulatról is, ezt én sem értem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. augusztus 02. kedd, 19:25


ma végre bekerült a multi M-es kormány.
Köszönet még1x bmw320d4-nek (Miki-nek)! és persze örülök, hogy megismerhettem, hála istennek most is pozitívan csalódtam, így tudom már, hogy lehet értelmezni azt amit ír. én mondom sokat jelent a személyes tali.
ráadásul kicseréltük a gyertyákat is, mintha jobban menne. arról nem is beszélve, hogy a tempomat-ot nyomkodva mintha jobban gyorsulna. szokni kell, mert furcsa, hogy nem nyomom a gázt
és végre zárásra villan is az index
ja és persze kiderült, hogy valóban 85ezer km van az autóban

hazafelé jövet, nem gyenge eső kapott el, kb 50-el kellett jönnöm, alig láttam valamit.

nagyon remélem nemsokára lesz erre is tali, és találkozhatok másokkal is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. július 26. kedd, 20:28


tschikosch írta:
YELLOW írta: na megjött a kormányom. vegyesek az érzelmeim. azt hiszem életem legnagyobb bizniszét buktam de legalább a lelkiismeretem tiszta.
történt ugyanis, hogy a futár srác, kapásból aláíratta velem azt a papert, amin szerepelt, hogy 80ezer utánvét. mentünk hátra, mondja 2940 Ft. látom a szállítási számla. nem is akart többet kérni. most ha nem vagyok becsületes, nem fizetek többet, a papír aláírva, így olyan mintha kifizettem volna. szerencsétlen futáron verték volna le.

van egy kis légzsák csati sérülés, ami az átvezetőbe megy, bár nem tűnik funkciós szerepűnek, illetve a kormány hátoldalán körbe ilyen hasítás jellegű felületi téma. majd Plasti Dip megoldja.



Legalább nem kell lehánynod a tükröt este.Azért futár ingyér hajtott volna majd egy hónapig.



fiatal gyerek volt, szerintem totál nem volt képben. na meg én sem olyan vagyok. a legdurvább másik dolog, hogy félórával később hívott egy haver a devil-től, hogy kapható a lámpa, amit 1,5 éve megrendeltem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. július 26. kedd, 20:12


YELLOW írta: na megjött a kormányom. vegyesek az érzelmeim. azt hiszem életem legnagyobb bizniszét buktam de legalább a lelkiismeretem tiszta.
történt ugyanis, hogy a futár srác, kapásból aláíratta velem azt a papert, amin szerepelt, hogy 80ezer utánvét. mentünk hátra, mondja 2940 Ft. látom a szállítási számla. nem is akart többet kérni. most ha nem vagyok becsületes, nem fizetek többet, a papír aláírva, így olyan mintha kifizettem volna. szerencsétlen futáron verték volna le.

van egy kis légzsák csati sérülés, ami az átvezetőbe megy, bár nem tűnik funkciós szerepűnek, illetve a kormány hátoldalán körbe ilyen hasítás jellegű felületi téma. majd Plasti Dip megoldja.



Legalább nem kell lehánynod a tükröt este.Azért futár ingyér hajtott volna majd egy hónapig.