csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. augusztus 27. csütörtök, 11:14


flenfer írta: Sziasztok!
E46-ba mekkora munka a műszerfal,(óraegység) kiszerelése, ledesítése? Astrán, vectrán már megcsináltam, de bmw-n még nem.


Kár lenne ledesíteni, mivel gyárilag ledes Ez nem astra

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. augusztus 27. csütörtök, 10:28


Sziasztok!
E46-ba mekkora munka a műszerfal,(óraegység) kiszerelése, ledesítése? Astrán, vectrán már megcsináltam, de bmw-n még nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Cseccci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2015. augusztus 18. kedd, 13:33


Apus írta: Sziasztok
Történt tegnap hogy bal első keréknek megtetszett az úton egy csavar amit mindjárt össze is szedett.
Kerékcsere után lassan döcögök hazafelé, vészvillogó benyomva.
Egyszer csak a vészvillogó kattogása abbamaradt, működik de nem kattog az utastérbe, csak ha nincs rajta a gyújtás. Azóta az index nem jelez hogy megy , nem ad kattogó hangot a nyilacska sem villog. A többi visszajelző sem jelzi hogy indexelnék vagy reflektoroznék. Minden működik, csak a műszerfalon nem jelzi. Amint leveszem a gyújtást minden fölvillan maj elalszik.
Ennek vajon mi lehet az oka?
Egy akksilehúzással próbálkozhatok majd ?



Szia, nekem is ugyan ez a problema jelentkezett, kaptal ra megoldest?
Elere is koszi a valaszt!!!

Zoltan

Apus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Apus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. július 27. hétfő, 15:15


Sziasztok
Történt tegnap hogy bal első keréknek megtetszett az úton egy csavar amit mindjárt össze is szedett.
Kerékcsere után lassan döcögök hazafelé, vészvillogó benyomva.
Egyszer csak a vészvillogó kattogása abbamaradt, működik de nem kattog az utastérbe, csak ha nincs rajta a gyújtás. Azóta az index nem jelez hogy megy , nem ad kattogó hangot a nyilacska sem villog. A többi visszajelző sem jelzi hogy indexelnék vagy reflektoroznék. Minden működik, csak a műszerfalon nem jelzi. Amint leveszem a gyújtást minden fölvillan maj elalszik.
Ennek vajon mi lehet az oka?
Egy akksilehúzással próbálkozhatok majd ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Micka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. július 19. vasárnap, 23:13


sziasztok
a problémám a feltöltött kép jobb oldala
mindkét kép a kocsiban készült a különbség annyi, hogy ha süt a nap és meleg van akkor nincs baja a kijelzőnek és látszik minden, viszont ha nem süt annyira a nap vagy megy a klíma akkor egy idő után beáll a jobb oldali állapot
csak a hőmérsékletet látom változtató tényezőnek, úthibákra , ütögetésre sem reagál a kijelző

hogyan lehetne ezt javítani, természetesen minél egyszerűbben!?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 19. vasárnap, 23:13

carpete
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz carpete

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. július 05. vasárnap, 22:05


lantika írta:
carpete írta:
lantika írta:
carpete írta: Sziasztok!

Új vagyok még itt, ezért ha esetleg rossz helyre írtam volna, légyszi, nézzétek el nekem, ezt találtam a leginkább passzoló topiknak, pedig nézegettem egy darabig...

Szóval egy olyan probléma merült fel, hogy ha leállítom az autót egy-egy "hosszabb" (>50 km) út után, és néhány perc múlva újra szeretném indítani, aktív kormány hibát jelez, és eltűnik a szervó. Ha eleget pihen és hűl az autó (általában 15-25 perc), akkor a hiba eltűnik, a szervó ismét működik. Én valami túlmelegedésre gyanakszom (melegebb időben több idő kell neki, hogy magához térjen), érdekelne, hogy esetleg valaki szembesült-e már hasonló problémával?

Elektromos szakinál már jártam, újraprogramozta, amit kellett, de azóta is be-beugrik a hiba. Ő azt mondta, ha nem szűnik meg, akkor könnyen lehet, hogy csak egy komplett kormánymű-csere segíthet, ugyanis az elektromos szervó külön nem igazán cserélhető.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata vagy más tippje?

Segítségeteket előre is köszönöm.

CP


En ugy tudom ez E9x szeria tipushibäja.


Köszönöm a gyors választ. Az orvoslására vonatkozóan esetleg van valami infód?


Nemet forumot olvastam onnan van az info. Szoval BMW-nel SW frissites(kb 2 ora),ha nem lesz jo akkor alkatresz csere.


Próbáltam én is bogarászni, de németből sajna eléggé minimál vagyok mindenesetre köszönöm az infót még1x!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 05. vasárnap, 21:30


carpete írta:
lantika írta:
carpete írta: Sziasztok!

Új vagyok még itt, ezért ha esetleg rossz helyre írtam volna, légyszi, nézzétek el nekem, ezt találtam a leginkább passzoló topiknak, pedig nézegettem egy darabig...

Szóval egy olyan probléma merült fel, hogy ha leállítom az autót egy-egy "hosszabb" (>50 km) út után, és néhány perc múlva újra szeretném indítani, aktív kormány hibát jelez, és eltűnik a szervó. Ha eleget pihen és hűl az autó (általában 15-25 perc), akkor a hiba eltűnik, a szervó ismét működik. Én valami túlmelegedésre gyanakszom (melegebb időben több idő kell neki, hogy magához térjen), érdekelne, hogy esetleg valaki szembesült-e már hasonló problémával?

Elektromos szakinál már jártam, újraprogramozta, amit kellett, de azóta is be-beugrik a hiba. Ő azt mondta, ha nem szűnik meg, akkor könnyen lehet, hogy csak egy komplett kormánymű-csere segíthet, ugyanis az elektromos szervó külön nem igazán cserélhető.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata vagy más tippje?

Segítségeteket előre is köszönöm.

CP


En ugy tudom ez E9x szeria tipushibäja.


Köszönöm a gyors választ. Az orvoslására vonatkozóan esetleg van valami infód?


Nemet forumot olvastam onnan van az info. Szoval BMW-nel SW frissites(kb 2 ora),ha nem lesz jo akkor alkatresz csere.


carpete
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz carpete

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. július 05. vasárnap, 21:13


lantika írta:
carpete írta: Sziasztok!

Új vagyok még itt, ezért ha esetleg rossz helyre írtam volna, légyszi, nézzétek el nekem, ezt találtam a leginkább passzoló topiknak, pedig nézegettem egy darabig...

Szóval egy olyan probléma merült fel, hogy ha leállítom az autót egy-egy "hosszabb" (>50 km) út után, és néhány perc múlva újra szeretném indítani, aktív kormány hibát jelez, és eltűnik a szervó. Ha eleget pihen és hűl az autó (általában 15-25 perc), akkor a hiba eltűnik, a szervó ismét működik. Én valami túlmelegedésre gyanakszom (melegebb időben több idő kell neki, hogy magához térjen), érdekelne, hogy esetleg valaki szembesült-e már hasonló problémával?

Elektromos szakinál már jártam, újraprogramozta, amit kellett, de azóta is be-beugrik a hiba. Ő azt mondta, ha nem szűnik meg, akkor könnyen lehet, hogy csak egy komplett kormánymű-csere segíthet, ugyanis az elektromos szervó külön nem igazán cserélhető.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata vagy más tippje?

Segítségeteket előre is köszönöm.

CP


En ugy tudom ez E9x szeria tipushibäja.


Köszönöm a gyors választ. Az orvoslására vonatkozóan esetleg van valami infód?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 05. vasárnap, 21:00


carpete írta: Sziasztok!

Új vagyok még itt, ezért ha esetleg rossz helyre írtam volna, légyszi, nézzétek el nekem, ezt találtam a leginkább passzoló topiknak, pedig nézegettem egy darabig...

Szóval egy olyan probléma merült fel, hogy ha leállítom az autót egy-egy "hosszabb" (>50 km) út után, és néhány perc múlva újra szeretném indítani, aktív kormány hibát jelez, és eltűnik a szervó. Ha eleget pihen és hűl az autó (általában 15-25 perc), akkor a hiba eltűnik, a szervó ismét működik. Én valami túlmelegedésre gyanakszom (melegebb időben több idő kell neki, hogy magához térjen), érdekelne, hogy esetleg valaki szembesült-e már hasonló problémával?

Elektromos szakinál már jártam, újraprogramozta, amit kellett, de azóta is be-beugrik a hiba. Ő azt mondta, ha nem szűnik meg, akkor könnyen lehet, hogy csak egy komplett kormánymű-csere segíthet, ugyanis az elektromos szervó külön nem igazán cserélhető.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata vagy más tippje?

Segítségeteket előre is köszönöm.

CP


En ugy tudom ez E9x szeria tipushibäja.

carpete
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz carpete

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. július 05. vasárnap, 20:56


Sziasztok!

Új vagyok még itt, ezért ha esetleg rossz helyre írtam volna, légyszi, nézzétek el nekem, ezt találtam a leginkább passzoló topiknak, pedig nézegettem egy darabig...

Szóval egy olyan probléma merült fel, hogy ha leállítom az autót egy-egy "hosszabb" (>50 km) út után, és néhány perc múlva újra szeretném indítani, aktív kormány hibát jelez, és eltűnik a szervó. Ha eleget pihen és hűl az autó (általában 15-25 perc), akkor a hiba eltűnik, a szervó ismét működik. Én valami túlmelegedésre gyanakszom (melegebb időben több idő kell neki, hogy magához térjen), érdekelne, hogy esetleg valaki szembesült-e már hasonló problémával?

Elektromos szakinál már jártam, újraprogramozta, amit kellett, de azóta is be-beugrik a hiba. Ő azt mondta, ha nem szűnik meg, akkor könnyen lehet, hogy csak egy komplett kormánymű-csere segíthet, ugyanis az elektromos szervó külön nem igazán cserélhető.
Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata vagy más tippje?

Segítségeteket előre is köszönöm.

CP

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 21:47


Csabika136 írta:
lantika írta:
Csabika136 írta:
Tano írta: Win 7 32bit alatt is működik.


Jó tudni. De kell hozzá bármilyen trükk? Mármint hogy működjön 7 alatt is.


Nem kell. Eszembe se jutott,hogy 7-en is megy mert nekem 8.1 van.


Ezt hogy érted? Neked a 8.1-en is működik a progi meg a kábel, vagy pont azért, mert 8.1-ed van, meg sem próbáltad?

Elolvastam két oldalt az OBD-s topikból..Hát azért itt eléggé kódoltnak tűnik néhány párbeszéd.


8.1-en nem megy.Nekem virtualbox van fent azon egy xp.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 30. kedd, 21:48

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 20:45


lantika írta:
Csabika136 írta:
Tano írta: Win 7 32bit alatt is működik.


Jó tudni. De kell hozzá bármilyen trükk? Mármint hogy működjön 7 alatt is.


Nem kell. Eszembe se jutott,hogy 7-en is megy mert nekem 8.1 van.


Ezt hogy érted? Neked a 8.1-en is működik a progi meg a kábel, vagy pont azért, mert 8.1-ed van, meg sem próbáltad?

Elolvastam két oldalt az OBD-s topikból..Hát azért itt eléggé kódoltnak tűnik néhány párbeszéd.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 20:29


Csabika136 írta:
Tano írta: Win 7 32bit alatt is működik.


Jó tudni. De kell hozzá bármilyen trükk? Mármint hogy működjön 7 alatt is.


Nem kell. Eszembe se jutott,hogy 7-en is megy mert nekem 8.1 van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 20:21


Tano írta: Win 7 32bit alatt is működik.


Jó tudni. De kell hozzá bármilyen trükk? Mármint hogy működjön 7 alatt is.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 30. kedd, 18:30


Win 7 32bit alatt is működik.