hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2021. szeptember 20. hétfő, 16:00


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Köszönöm a segítséget!
Annyit még megkérdeznék hogy ezt otthon én kicserélhetem büntetlenül mármint a szenzort?
Azért kérdezem mert nem szivesen futnék a f@szerdőbe tátott szájjal hogy nem lett programozva vagy installálva vagy stb.A motorom szerintem jó nem kattog nem csörög nem kalapál mármint a valvetronic.Fogyassztas is jó városban 7,2-7,5 el eljárok.A fulladás inkább alacsony fordulatnál jelentkezik 2000-2500 környékén de 3000-körül el kezd élni és semmi gond.
Lehet rosszul használom én nem forgatom tiltásig lehet az a baj.


néha meg lehet hajtani. nekem 2ezer felett is dinamikus azért.
ha az olaj tetet tönkre a szenzor csatiját, akkor a szivárgást is meg kell szüntetni. amúgy lehet csak kipucolni a csatlakozót alaposan, féktisztítóval.
elvileg nem kell tanítani semmit. de ha az excenter tengely kopott, akkor nem fog segíteni.


Köszönöm szépen!
Azért ha veszek bele újat azt kicserélhetem?
Veszek hozzá új tömitést is mert említették mások hogy azt nem árt cserélni időszakosan.


persze, ki tudod cserélni.

Szia,
a 2-vel jelzett a Valvetronic sensor. Ha a csatlakozónál olaj van, akkor azt hiába mosod ki onnan, jó nem lesz. Annak hibájakor a Valvetronic szükség üzemben dolgozik. A cseréjéhez le kell venni a vezérmű láckereket, mert a sensor nem fér ki tőle.
Bye: hil


igazad van. én csak a csatlakozásban gondolkoztam. mert lehet csak ott van probléma, és maga a szenzor még jó. én biztos előbb kitisztítanám a csatikat, mielőtt cserélném magát a szenzort.

Ugyanez volt az én autómmal. Kitisztítottam a csatlakozót, ami nem segített. Olaj oda csak a vezérlés felöl kerülhet és ha ott megjelenik az olaj, akkor az egész szenzor olajban úszik, tehát kuka.
Bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. szeptember 19. vasárnap, 19:36


hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Köszönöm a segítséget!
Annyit még megkérdeznék hogy ezt otthon én kicserélhetem büntetlenül mármint a szenzort?
Azért kérdezem mert nem szivesen futnék a f@szerdőbe tátott szájjal hogy nem lett programozva vagy installálva vagy stb.A motorom szerintem jó nem kattog nem csörög nem kalapál mármint a valvetronic.Fogyassztas is jó városban 7,2-7,5 el eljárok.A fulladás inkább alacsony fordulatnál jelentkezik 2000-2500 környékén de 3000-körül el kezd élni és semmi gond.
Lehet rosszul használom én nem forgatom tiltásig lehet az a baj.


néha meg lehet hajtani. nekem 2ezer felett is dinamikus azért.
ha az olaj tetet tönkre a szenzor csatiját, akkor a szivárgást is meg kell szüntetni. amúgy lehet csak kipucolni a csatlakozót alaposan, féktisztítóval.
elvileg nem kell tanítani semmit. de ha az excenter tengely kopott, akkor nem fog segíteni.


Köszönöm szépen!
Azért ha veszek bele újat azt kicserélhetem?
Veszek hozzá új tömitést is mert említették mások hogy azt nem árt cserélni időszakosan.


persze, ki tudod cserélni.

Szia,
a 2-vel jelzett a Valvetronic sensor. Ha a csatlakozónál olaj van, akkor azt hiába mosod ki onnan, jó nem lesz. Annak hibájakor a Valvetronic szükség üzemben dolgozik. A cseréjéhez le kell venni a vezérmű láckereket, mert a sensor nem fér ki tőle.
Bye: hil


igazad van. én csak a csatlakozásban gondolkoztam. mert lehet csak ott van probléma, és maga a szenzor még jó. én biztos előbb kitisztítanám a csatikat, mielőtt cserélném magát a szenzort.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2021. szeptember 19. vasárnap, 19:33


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Köszönöm a segítséget!
Annyit még megkérdeznék hogy ezt otthon én kicserélhetem büntetlenül mármint a szenzort?
Azért kérdezem mert nem szivesen futnék a f@szerdőbe tátott szájjal hogy nem lett programozva vagy installálva vagy stb.A motorom szerintem jó nem kattog nem csörög nem kalapál mármint a valvetronic.Fogyassztas is jó városban 7,2-7,5 el eljárok.A fulladás inkább alacsony fordulatnál jelentkezik 2000-2500 környékén de 3000-körül el kezd élni és semmi gond.
Lehet rosszul használom én nem forgatom tiltásig lehet az a baj.


néha meg lehet hajtani. nekem 2ezer felett is dinamikus azért.
ha az olaj tetet tönkre a szenzor csatiját, akkor a szivárgást is meg kell szüntetni. amúgy lehet csak kipucolni a csatlakozót alaposan, féktisztítóval.
elvileg nem kell tanítani semmit. de ha az excenter tengely kopott, akkor nem fog segíteni.


Köszönöm szépen!
Azért ha veszek bele újat azt kicserélhetem?
Veszek hozzá új tömitést is mert említették mások hogy azt nem árt cserélni időszakosan.


persze, ki tudod cserélni.

Szia,
a 2-vel jelzett a Valvetronic sensor. Ha a csatlakozónál olaj van, akkor azt hiába mosod ki onnan, jó nem lesz. Annak hibájakor a Valvetronic szükség üzemben dolgozik. A cseréjéhez le kell venni a vezérmű láckereket, mert a sensor nem fér ki tőle.
Bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. szeptember 18. szombat, 19:03


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Köszönöm a segítséget!
Annyit még megkérdeznék hogy ezt otthon én kicserélhetem büntetlenül mármint a szenzort?
Azért kérdezem mert nem szivesen futnék a f@szerdőbe tátott szájjal hogy nem lett programozva vagy installálva vagy stb.A motorom szerintem jó nem kattog nem csörög nem kalapál mármint a valvetronic.Fogyassztas is jó városban 7,2-7,5 el eljárok.A fulladás inkább alacsony fordulatnál jelentkezik 2000-2500 környékén de 3000-körül el kezd élni és semmi gond.
Lehet rosszul használom én nem forgatom tiltásig lehet az a baj.


néha meg lehet hajtani. nekem 2ezer felett is dinamikus azért.
ha az olaj tetet tönkre a szenzor csatiját, akkor a szivárgást is meg kell szüntetni. amúgy lehet csak kipucolni a csatlakozót alaposan, féktisztítóval.
elvileg nem kell tanítani semmit. de ha az excenter tengely kopott, akkor nem fog segíteni.


Köszönöm szépen!
Azért ha veszek bele újat azt kicserélhetem?
Veszek hozzá új tömitést is mert említették mások hogy azt nem árt cserélni időszakosan.


persze, ki tudod cserélni.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2021. szeptember 18. szombat, 17:43


YELLOW írta:
kisskarex írta: Köszönöm a segítséget!
Annyit még megkérdeznék hogy ezt otthon én kicserélhetem büntetlenül mármint a szenzort?
Azért kérdezem mert nem szivesen futnék a f@szerdőbe tátott szájjal hogy nem lett programozva vagy installálva vagy stb.A motorom szerintem jó nem kattog nem csörög nem kalapál mármint a valvetronic.Fogyassztas is jó városban 7,2-7,5 el eljárok.A fulladás inkább alacsony fordulatnál jelentkezik 2000-2500 környékén de 3000-körül el kezd élni és semmi gond.
Lehet rosszul használom én nem forgatom tiltásig lehet az a baj.


néha meg lehet hajtani. nekem 2ezer felett is dinamikus azért.
ha az olaj tetet tönkre a szenzor csatiját, akkor a szivárgást is meg kell szüntetni. amúgy lehet csak kipucolni a csatlakozót alaposan, féktisztítóval.
elvileg nem kell tanítani semmit. de ha az excenter tengely kopott, akkor nem fog segíteni.


Köszönöm szépen!
Azért ha veszek bele újat azt kicserélhetem?
Veszek hozzá új tömitést is mert említették mások hogy azt nem árt cserélni időszakosan.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. szeptember 17. péntek, 18:29


kisskarex írta: Köszönöm a segítséget!
Annyit még megkérdeznék hogy ezt otthon én kicserélhetem büntetlenül mármint a szenzort?
Azért kérdezem mert nem szivesen futnék a f@szerdőbe tátott szájjal hogy nem lett programozva vagy installálva vagy stb.A motorom szerintem jó nem kattog nem csörög nem kalapál mármint a valvetronic.Fogyassztas is jó városban 7,2-7,5 el eljárok.A fulladás inkább alacsony fordulatnál jelentkezik 2000-2500 környékén de 3000-körül el kezd élni és semmi gond.
Lehet rosszul használom én nem forgatom tiltásig lehet az a baj.


néha meg lehet hajtani. nekem 2ezer felett is dinamikus azért.
ha az olaj tetet tönkre a szenzor csatiját, akkor a szivárgást is meg kell szüntetni. amúgy lehet csak kipucolni a csatlakozót alaposan, féktisztítóval.
elvileg nem kell tanítani semmit. de ha az excenter tengely kopott, akkor nem fog segíteni.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2021. szeptember 17. péntek, 12:17


Köszönöm a segítséget!
Annyit még megkérdeznék hogy ezt otthon én kicserélhetem büntetlenül mármint a szenzort?
Azért kérdezem mert nem szivesen futnék a f@szerdőbe tátott szájjal hogy nem lett programozva vagy installálva vagy stb.A motorom szerintem jó nem kattog nem csörög nem kalapál mármint a valvetronic.Fogyassztas is jó városban 7,2-7,5 el eljárok.A fulladás inkább alacsony fordulatnál jelentkezik 2000-2500 környékén de 3000-körül el kezd élni és semmi gond.
Lehet rosszul használom én nem forgatom tiltásig lehet az a baj.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. szeptember 16. csütörtök, 17:30


kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kicsi kérdésem lenne n42-es motorral kapcsolatban.
Az autostart.hu oldalon 2017 márc.22 keltezéssel megjelent egy cikk "Használt teszt:BMW318 compact (2000-2004)cimmel.
Abban emlitenek egy szenzort ami az iró szerint 100ezer környékén meg szokott halni,(belefolyik az olaj)ezért ingadozik az alapjárat,befullad és rántgathat az autó.
Nos nekem ugyan ez a problémám a kocsival és szeretném tudni melyik szenzorra gondolt a szerző mert ezt nem taglalja.
Talán valaki jobban vágja ezt a témát és tudja a szenzor pontos nevét elhelyezkedését a motorban és tudni fogom mit kell esetlegesen cserélnem!
Előre is nagy köszönet mindenkinek!


az 1-es henger előtt van. a Valvetronic excenter tengelyének az érzékelője. de azért ez nem úgy van teljesen. tönkre mehet, ha olaj kerül oda.
képen a 2-es. az 1-es a Valvetronic állítómotorja. azzal is lehet gond.


kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2021. szeptember 16. csütörtök, 17:04


Sziasztok fanok!
Kicsi kérdésem lenne n42-es motorral kapcsolatban.
Az autostart.hu oldalon 2017 márc.22 keltezéssel megjelent egy cikk "Használt teszt:BMW318 compact (2000-2004)cimmel.
Abban emlitenek egy szenzort ami az iró szerint 100ezer környékén meg szokott halni,(belefolyik az olaj)ezért ingadozik az alapjárat,befullad és rántgathat az autó.
Nos nekem ugyan ez a problémám a kocsival és szeretném tudni melyik szenzorra gondolt a szerző mert ezt nem taglalja.
Talán valaki jobban vágja ezt a témát és tudja a szenzor pontos nevét elhelyezkedését a motorban és tudni fogom mit kell esetlegesen cserélnem!
Előre is nagy köszönet mindenkinek!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2021. augusztus 31. kedd, 15:44


Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...
Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.
[img]http://static.bmwfanatics.hu/u...391800.jpg[/img
Igazad van, kicsit kusza az írásom, sajnos minden miatt meg tudok ijedni a kocsival kapcsolatban, viszont nem akarom folyton a szerelőt zargatni. De én is érzem hogy feleslegesen írtam ezzel kapcsolatban.
Gondoltam hátha pont valaki tapasztalt már ilyet, de ha nem hát nem.
Egyébiránt 1 éve kb meg lett nézve vanos, akkor annyi infót kaptam hogy igen picit már hangosabb a kipufogó oldal, de szépen működik még. Lehet lassan jelzi most már hogy cserélni kell. Amúgy volt elég dolog amit javítani / cserélni kellett a kocsin az elmúlt időszakban, ne haragudj hogy nem számoltam be róla tételesen
Az utolsó amúgy a kettőstömegű volt kuplunggal együtt, de említhetném a komplett fékcserét vagy az összes hütővízcső cseréjét. Az elmúlt 1 évben össze sem merem számolni mennyit költöttem ra, mondom ezt úgy hogy igen kedvezményes áron jutok az alkatrészekhez.
Sajnos viszont egyszerre mindent kicserélni nincs kapacitásom
Mégis írok egy választ,hogy mi volt a problémám ezzel.Ma például állok ki a garázsból,és a garázs ajtó becsukásánál feltűnt,h. picit fehéren füstöl a kocsim...Most sikítva rohanhattam volna a fórumra segítséget kérni,hogy hengerfejes a kocsim...De jó lett volna.Ehelyett átgondoltam az egészet,és az csak pára volt,és tényleg az is volt...Te is kicsit túlgondolod a dolgokat.De látom ezt te is beláttad utólag. Amúgy írj nyugodtan azért van a fórum.Nem én vagyok itt a góré csak leírtam a véleményem... Mostanában egyre több a "zagyva" kérdés,az a bajom amúgy,amiknek semmi értelme sincs. Csak ennyit akartam még hozzáfűzni a dologhoz.Én is túl szoktam aggódni a dolgokat,és még mások is innét.Nem te vagy az egyetlen.Legközelebb gondold át,hogy egyáltalán érdemes e feltenni a kérdésed a fórumban.Néha az ember egyedül is tudja a válaszokat... Azt látom viszont,hogy jó gazdája vagy a gépnek. Nekem az utóbbi kérdéseimre nem jött semmilyen válasz(kormánnyal kapcsolatban például),de már nem is érdekel.Utánajártam saját magam a dolognak.Amúgy meg már nem vagyok olyan gyagya,mint mikor friss volt a kocsi nálam. Már nem ijedek meg mindentől,illetve sok dolgok megoldok saját magam amikben a fórum amúgy sem tudna segíteni.A valvetronic és a vanos hangokról Yt-on találsz elég sok videót feltöltve.Párat nézz meg azt javaslom,esetleg tölts fel a fórumra videót a tiedről.Akkor esélyesebb,hogy valaki tud segíteni,javaslatot tenni esetlegesen a témában.De elég kihalt a fórum sajnos mostanában,sok válaszra ne nagyon számíts innét.

Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2021. augusztus 31. kedd, 15:59

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2021. augusztus 29. vasárnap, 14:17


PTamas7894 írta:
Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...
Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.
[img]http://static.bmwfanatics.hu/u...391800.jpg[/img
Igazad van, kicsit kusza az írásom, sajnos minden miatt meg tudok ijedni a kocsival kapcsolatban, viszont nem akarom folyton a szerelőt zargatni. De én is érzem hogy feleslegesen írtam ezzel kapcsolatban.
Gondoltam hátha pont valaki tapasztalt már ilyet, de ha nem hát nem.
Egyébiránt 1 éve kb meg lett nézve vanos, akkor annyi infót kaptam hogy igen picit már hangosabb a kipufogó oldal, de szépen működik még. Lehet lassan jelzi most már hogy cserélni kell. Amúgy volt elég dolog amit javítani / cserélni kellett a kocsin az elmúlt időszakban, ne haragudj hogy nem számoltam be róla tételesen
Az utolsó amúgy a kettőstömegű volt kuplunggal együtt, de említhetném a komplett fékcserét vagy az összes hütővízcső cseréjét. Az elmúlt 1 évben össze sem merem számolni mennyit költöttem ra, mondom ezt úgy hogy igen kedvezményes áron jutok az alkatrészekhez.
Sajnos viszont egyszerre mindent kicserélni nincs kapacitásom


PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2021. augusztus 29. vasárnap, 11:43


Bitu79 írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...
de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...

Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.
Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.





Igazad van, kicsit kusza az írásom, sajnos minden miatt meg tudok ijedni a kocsival kapcsolatban, viszont nem akarom folyton a szerelőt zargatni. De én is érzem hogy feleslegesen írtam ezzel kapcsolatban.
Gondoltam hátha pont valaki tapasztalt már ilyet, de ha nem hát nem.
Egyébiránt 1 éve kb meg lett nézve vanos, akkor annyi infót kaptam hogy igen picit már hangosabb a kipufogó oldal, de szépen működik még. Lehet lassan jelzi most már hogy cserélni kell. Amúgy volt elég dolog amit javítani / cserélni kellett a kocsin az elmúlt időszakban, ne haragudj hogy nem számoltam be róla tételesen
Az utolsó amúgy a kettőstömegű volt kuplunggal együtt, de említhetném a komplett fékcserét vagy az összes hütővízcső cseréjét. Az elmúlt 1 évben össze sem merem számolni mennyit költöttem ra, mondom ezt úgy hogy igen kedvezményes áron jutok az alkatrészekhez.

Sajnos viszont egyszerre mindent kicserélni nincs kapacitásom




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2021. augusztus 29. vasárnap, 11:48

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2021. augusztus 28. szombat, 11:27


PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,Az alábbi jelenségre keresem a választ:Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...
de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...

Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.
Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?
Saját magadnak írod az ellentmondásokat:Gyengülés nem nagy mértékű,illetve más észre sem venné feltétlenül...A vanos vagy rossz vagy nem.Ugyanúgy a valvetronic is.Lehet a láncod zörög,ki tudja(azt cseréltetted azt írtad,erre talán kevesebb az esély)...Vidd el megnézetni,távgyógyítani nem tud senki. Néztem a hsz-eidet,és már 1 éve is írtad ezt a vanos topikban...Ennyi idő alatt már megnézethetted volna a vanost ha az xar. Szerintem te nem is akarsz pénzt költeni rá... De vicces azért h.így használod Tipikus magyar hozzáállás.Használjuk amíg szét nem hullik.




Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2021. augusztus 28. szombat, 14:07

PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2021. augusztus 27. péntek, 22:58


YELLOW írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alábbi jelenségre keresem a választ:
Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.


nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...
de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...


Megy mindegyik henger az tuti, illetve a gyengülés sem nagy mértékű.
Kicsit olyan, mint ha a vanos haldokolna olyankor. Beindítás után pár percig semmi különbség nincs, majd néha csinálja, néha nem.
Szerintem más lehet észre sem venné feltétlenül, csak már használom annyi ideje hogy feltűnjön. Kicsit kerregősebb hang illetve gyengébbnek érződik.

A vanos vagy a valvetronic csinálhat ilyet ?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. augusztus 27. péntek, 20:55


PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alábbi jelenségre keresem a választ:
Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.


nem rángatózik a motor, mintha 3 hengerezne? mondjuk azt nagyon éreznéd...
de nekem inkább arra utal a dolog... vagy fellevegősödik a rendszer...