YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. július 05. vasárnap, 08:47


akela írta: Sziasztok!
N46B20 a motor. Indul,szépen jár,de mintha eltünt volna a lovak ereje. 2000-2500 tól kezd el húzni,de ekkor is mint egy Zsiguli. Ha induláskor nem pörgetem fel kicsit,ledadog,vagy le is áll. Hibakód nincs. (volt valami szelep jeladó,de az cserélve lett,és nem javult a lustasága).Ok,hogy ez nem egy erőgép,de azért majdnem 150 Le.
Segítsetek,mert fogalmam sincs mihez kezdjek. A szervizben is csak a vállukat vonogatják.
(Nem márka,de BMW szervíz).


élő adatokat kellene nézni. így ez nehéz. lehet a valvetronic rosszalkodik, meg kellene nézni működik-e egyáltalán jő szögben áll-e stb. így ezt nem lehet kitalálni. vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz akela

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2020. július 05. vasárnap, 01:55


Sziasztok!
N46B20 a motor. Indul,szépen jár,de mintha eltünt volna a lovak ereje. 2000-2500 tól kezd el húzni,de ekkor is mint egy Zsiguli. Ha induláskor nem pörgetem fel kicsit,ledadog,vagy le is áll. Hibakód nincs. (volt valami szelep jeladó,de az cserélve lett,és nem javult a lustasága).Ok,hogy ez nem egy erőgép,de azért majdnem 150 Le.
Segítsetek,mert fogalmam sincs mihez kezdjek. A szervizben is csak a vállukat vonogatják.
(Nem márka,de BMW szervíz).

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 23:03


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom vezérlés felől számolunk. ha nem állandó hiba, tehát nincs baj, le kell tojni.
a másikról még külön nem hallottam. mármint, hogy hengerekre vetítve. ha szemben állsz az autóval, akkor bal kézre van egy motor az ablakmosó és a torony között. de annak csak hideg motor esetén van szerepe. először búg, ha csapágyas lesz, majd megáll.

Üdv.
Nem állandó hiba inkább csak hidegen csinálja beinditást követően.
Hogy mondjam neked-beinditás után úgy trappol vagy nem tudom hogy fejezzem ki magam,
tehát nem simán szépen jár a négy henger hanem trap-trap-trap- igy jár kb 5-10 mp-ig
aztán szépen lassan kisimul és egyenletes lesz.
Azt a motort azért megnézem de ez nekem is kinai "szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál".
Sajna szokott búgni de amint bemelegszik elhalkul.Az lenne az?
Kb mekkora motort keressek?


igen az lenne, olyan 10-20másodpercig megy max... ha búg, akkor csapágyas.
a másik pedig nem megy valamelyik henger. szerintem hamarosan megadja magát a trafó. ha raknál bele új gyertyát biztos kilövi pár km-en belül. ha még gyári trafó van benne, akkor nem árt cserélni mind a 4-et +gyertyákat. trafókból a Beru márkát jó szívvel ajánlom.


Köszönöm!
Gyertyákat már cseréltem asszem Beru-t vettem egypólusú iridium TT-t.
Négypólusú volt benne de néha rángatott ezért vettem bele egypólusút.Volt egy Seatom
annak jót akartam tenni vettem bele négypólusú gyertyát de köpködött vele nagyon,
vissza raktam a régit és megint járt mint az óramű.
Mekkora méretű kb ez a szekunder motor?


maga a motor nem tudom egy kerek műanyag házban van benne, a tetejéről vagy jön cső, vagy nem. leírtam hol van, kitölti ott a helyet, de ha hangja van meghallod, honnan jön.
én gyári NGK-t vettem bele 4 polusút. teljesen jó. Csak nekem attól adta meg magát a trafót, ami hasonlóan xarakodott mint a tiéd, olyan fél évente 1x 3 hengerezett hidegen.


Köszönöm megtaláltam!
Nekem mindig háromhengerezik hideginditásnál de tiz mp és elmúlik.
Ezt a szekunder cuccot szokták egyébként tisztitani vagy egyből kuka?


ez jó kérdés. nem volt még dolgom hozzá, de rémlik valami videó. asszem lehet tisztítani, de ha csapágyas, akkor mindegy... de lehet ez okozza a gondot, nem szállít elég levegőt.
amikor "3 hengerezik", ha nem villog a check engine, akkor nem trafó lesz és ehet nem gyújtásprobléma, hanem ez a szekunder téma lesz.


Nekem check lámpa nincs is csak EML ami inditás után elalszik.Azt gondoltam le van ragasztva de nincs benne.
Igaz ma még hideg volt az autó mikor rátették a gépet lehet azért mutatta hibának.Melegen egyébként semmi gáz csak néha ránt egyet kettőt és megy tovább.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 22:58


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom vezérlés felől számolunk. ha nem állandó hiba, tehát nincs baj, le kell tojni.
a másikról még külön nem hallottam. mármint, hogy hengerekre vetítve. ha szemben állsz az autóval, akkor bal kézre van egy motor az ablakmosó és a torony között. de annak csak hideg motor esetén van szerepe. először búg, ha csapágyas lesz, majd megáll.

Üdv.
Nem állandó hiba inkább csak hidegen csinálja beinditást követően.
Hogy mondjam neked-beinditás után úgy trappol vagy nem tudom hogy fejezzem ki magam,
tehát nem simán szépen jár a négy henger hanem trap-trap-trap- igy jár kb 5-10 mp-ig
aztán szépen lassan kisimul és egyenletes lesz.
Azt a motort azért megnézem de ez nekem is kinai "szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál".
Sajna szokott búgni de amint bemelegszik elhalkul.Az lenne az?
Kb mekkora motort keressek?


igen az lenne, olyan 10-20másodpercig megy max... ha búg, akkor csapágyas.
a másik pedig nem megy valamelyik henger. szerintem hamarosan megadja magát a trafó. ha raknál bele új gyertyát biztos kilövi pár km-en belül. ha még gyári trafó van benne, akkor nem árt cserélni mind a 4-et +gyertyákat. trafókból a Beru márkát jó szívvel ajánlom.


Köszönöm!
Gyertyákat már cseréltem asszem Beru-t vettem egypólusú iridium TT-t.
Négypólusú volt benne de néha rángatott ezért vettem bele egypólusút.Volt egy Seatom
annak jót akartam tenni vettem bele négypólusú gyertyát de köpködött vele nagyon,
vissza raktam a régit és megint járt mint az óramű.
Mekkora méretű kb ez a szekunder motor?


maga a motor nem tudom egy kerek műanyag házban van benne, a tetejéről vagy jön cső, vagy nem. leírtam hol van, kitölti ott a helyet, de ha hangja van meghallod, honnan jön.
én gyári NGK-t vettem bele 4 polusút. teljesen jó. Csak nekem attól adta meg magát a trafót, ami hasonlóan xarakodott mint a tiéd, olyan fél évente 1x 3 hengerezett hidegen.


Köszönöm megtaláltam!
Nekem mindig háromhengerezik hideginditásnál de tiz mp és elmúlik.
Ezt a szekunder cuccot szokták egyébként tisztitani vagy egyből kuka?


ez jó kérdés. nem volt még dolgom hozzá, de rémlik valami videó. asszem lehet tisztítani, de ha csapágyas, akkor mindegy... de lehet ez okozza a gondot, nem szállít elég levegőt.
amikor "3 hengerezik", ha nem villog a check engine, akkor nem trafó lesz és ehet nem gyújtásprobléma, hanem ez a szekunder téma lesz.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 22:38


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom vezérlés felől számolunk. ha nem állandó hiba, tehát nincs baj, le kell tojni.
a másikról még külön nem hallottam. mármint, hogy hengerekre vetítve. ha szemben állsz az autóval, akkor bal kézre van egy motor az ablakmosó és a torony között. de annak csak hideg motor esetén van szerepe. először búg, ha csapágyas lesz, majd megáll.

Üdv.
Nem állandó hiba inkább csak hidegen csinálja beinditást követően.
Hogy mondjam neked-beinditás után úgy trappol vagy nem tudom hogy fejezzem ki magam,
tehát nem simán szépen jár a négy henger hanem trap-trap-trap- igy jár kb 5-10 mp-ig
aztán szépen lassan kisimul és egyenletes lesz.
Azt a motort azért megnézem de ez nekem is kinai "szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál".
Sajna szokott búgni de amint bemelegszik elhalkul.Az lenne az?
Kb mekkora motort keressek?


igen az lenne, olyan 10-20másodpercig megy max... ha búg, akkor csapágyas.
a másik pedig nem megy valamelyik henger. szerintem hamarosan megadja magát a trafó. ha raknál bele új gyertyát biztos kilövi pár km-en belül. ha még gyári trafó van benne, akkor nem árt cserélni mind a 4-et +gyertyákat. trafókból a Beru márkát jó szívvel ajánlom.


Köszönöm!
Gyertyákat már cseréltem asszem Beru-t vettem egypólusú iridium TT-t.
Négypólusú volt benne de néha rángatott ezért vettem bele egypólusút.Volt egy Seatom
annak jót akartam tenni vettem bele négypólusú gyertyát de köpködött vele nagyon,
vissza raktam a régit és megint járt mint az óramű.
Mekkora méretű kb ez a szekunder motor?


maga a motor nem tudom egy kerek műanyag házban van benne, a tetejéről vagy jön cső, vagy nem. leírtam hol van, kitölti ott a helyet, de ha hangja van meghallod, honnan jön.
én gyári NGK-t vettem bele 4 polusút. teljesen jó. Csak nekem attól adta meg magát a trafót, ami hasonlóan xarakodott mint a tiéd, olyan fél évente 1x 3 hengerezett hidegen.


Köszönöm megtaláltam!
Nekem mindig háromhengerezik hideginditásnál de tiz mp és elmúlik.
Ezt a szekunder cuccot szokták egyébként tisztitani vagy egyből kuka?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 21:00


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom vezérlés felől számolunk. ha nem állandó hiba, tehát nincs baj, le kell tojni.
a másikról még külön nem hallottam. mármint, hogy hengerekre vetítve. ha szemben állsz az autóval, akkor bal kézre van egy motor az ablakmosó és a torony között. de annak csak hideg motor esetén van szerepe. először búg, ha csapágyas lesz, majd megáll.

Üdv.
Nem állandó hiba inkább csak hidegen csinálja beinditást követően.
Hogy mondjam neked-beinditás után úgy trappol vagy nem tudom hogy fejezzem ki magam,
tehát nem simán szépen jár a négy henger hanem trap-trap-trap- igy jár kb 5-10 mp-ig
aztán szépen lassan kisimul és egyenletes lesz.
Azt a motort azért megnézem de ez nekem is kinai "szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál".
Sajna szokott búgni de amint bemelegszik elhalkul.Az lenne az?
Kb mekkora motort keressek?


igen az lenne, olyan 10-20másodpercig megy max... ha búg, akkor csapágyas.
a másik pedig nem megy valamelyik henger. szerintem hamarosan megadja magát a trafó. ha raknál bele új gyertyát biztos kilövi pár km-en belül. ha még gyári trafó van benne, akkor nem árt cserélni mind a 4-et +gyertyákat. trafókból a Beru márkát jó szívvel ajánlom.


Köszönöm!
Gyertyákat már cseréltem asszem Beru-t vettem egypólusú iridium TT-t.
Négypólusú volt benne de néha rángatott ezért vettem bele egypólusút.Volt egy Seatom
annak jót akartam tenni vettem bele négypólusú gyertyát de köpködött vele nagyon,
vissza raktam a régit és megint járt mint az óramű.
Mekkora méretű kb ez a szekunder motor?


maga a motor nem tudom egy kerek műanyag házban van benne, a tetejéről vagy jön cső, vagy nem. leírtam hol van, kitölti ott a helyet, de ha hangja van meghallod, honnan jön.
én gyári NGK-t vettem bele 4 polusút. teljesen jó. Csak nekem attól adta meg magát a trafót, ami hasonlóan xarakodott mint a tiéd, olyan fél évente 1x 3 hengerezett hidegen.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 20:48


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom vezérlés felől számolunk. ha nem állandó hiba, tehát nincs baj, le kell tojni.
a másikról még külön nem hallottam. mármint, hogy hengerekre vetítve. ha szemben állsz az autóval, akkor bal kézre van egy motor az ablakmosó és a torony között. de annak csak hideg motor esetén van szerepe. először búg, ha csapágyas lesz, majd megáll.

Üdv.
Nem állandó hiba inkább csak hidegen csinálja beinditást követően.
Hogy mondjam neked-beinditás után úgy trappol vagy nem tudom hogy fejezzem ki magam,
tehát nem simán szépen jár a négy henger hanem trap-trap-trap- igy jár kb 5-10 mp-ig
aztán szépen lassan kisimul és egyenletes lesz.
Azt a motort azért megnézem de ez nekem is kinai "szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál".
Sajna szokott búgni de amint bemelegszik elhalkul.Az lenne az?
Kb mekkora motort keressek?


igen az lenne, olyan 10-20másodpercig megy max... ha búg, akkor csapágyas.
a másik pedig nem megy valamelyik henger. szerintem hamarosan megadja magát a trafó. ha raknál bele új gyertyát biztos kilövi pár km-en belül. ha még gyári trafó van benne, akkor nem árt cserélni mind a 4-et +gyertyákat. trafókból a Beru márkát jó szívvel ajánlom.


Köszönöm!
Gyertyákat már cseréltem asszem Beru-t vettem egypólusú iridium TT-t.
Négypólusú volt benne de néha rángatott ezért vettem bele egypólusút.Volt egy Seatom
annak jót akartam tenni vettem bele négypólusú gyertyát de köpködött vele nagyon,
vissza raktam a régit és megint járt mint az óramű.
Mekkora méretű kb ez a szekunder motor?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 20:40


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom vezérlés felől számolunk. ha nem állandó hiba, tehát nincs baj, le kell tojni.
a másikról még külön nem hallottam. mármint, hogy hengerekre vetítve. ha szemben állsz az autóval, akkor bal kézre van egy motor az ablakmosó és a torony között. de annak csak hideg motor esetén van szerepe. először búg, ha csapágyas lesz, majd megáll.

Üdv.
Nem állandó hiba inkább csak hidegen csinálja beinditást követően.
Hogy mondjam neked-beinditás után úgy trappol vagy nem tudom hogy fejezzem ki magam,
tehát nem simán szépen jár a négy henger hanem trap-trap-trap- igy jár kb 5-10 mp-ig
aztán szépen lassan kisimul és egyenletes lesz.
Azt a motort azért megnézem de ez nekem is kinai "szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál".
Sajna szokott búgni de amint bemelegszik elhalkul.Az lenne az?
Kb mekkora motort keressek?


igen az lenne, olyan 10-20másodpercig megy max... ha búg, akkor csapágyas.
a másik pedig nem megy valamelyik henger. szerintem hamarosan megadja magát a trafó. ha raknál bele új gyertyát biztos kilövi pár km-en belül. ha még gyári trafó van benne, akkor nem árt cserélni mind a 4-et +gyertyákat. trafókból a Beru márkát jó szívvel ajánlom.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 20:37


YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom vezérlés felől számolunk. ha nem állandó hiba, tehát nincs baj, le kell tojni.
a másikról még külön nem hallottam. mármint, hogy hengerekre vetítve. ha szemben állsz az autóval, akkor bal kézre van egy motor az ablakmosó és a torony között. de annak csak hideg motor esetén van szerepe. először búg, ha csapágyas lesz, majd megáll.

Üdv.
Nem állandó hiba inkább csak hidegen csinálja beinditást követően.
Hogy mondjam neked-beinditás után úgy trappol vagy nem tudom hogy fejezzem ki magam,
tehát nem simán szépen jár a négy henger hanem trap-trap-trap- igy jár kb 5-10 mp-ig
aztán szépen lassan kisimul és egyenletes lesz.
Azt a motort azért megnézem de ez nekem is kinai "szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál".
Sajna szokott búgni de amint bemelegszik elhalkul.Az lenne az?
Kb mekkora motort keressek?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 17:18


kisskarex írta: Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!


én úgy tudom vezérlés felől számolunk. ha nem állandó hiba, tehát nincs baj, le kell tojni.
a másikról még külön nem hallottam. mármint, hogy hengerekre vetítve. ha szemben állsz az autóval, akkor bal kézre van egy motor az ablakmosó és a torony között. de annak csak hideg motor esetén van szerepe. először búg, ha csapágyas lesz, majd megáll.


kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. június 02. kedd, 12:54


Sziasztok márkatársak.
Kis segitség kellene mert ma voltak kiolvasni a hibakódokat.
1.)
N42-es motornál honnan számozzák a hengereket az utastér felől vagy a hűtő felől tehát melyik lesz az egyes?
Olyasmi hibakódot dobott ki hogy 1-3-as hengernél gyujtáskimaradás valamint szekunder levegő befecskendezés a kettes hengersornál.
2.)
Hol keressem ezt a szekunder levegő akármit és mi lehet a hibája?
A válaszokat előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kaszas2006

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2020. május 30. szombat, 19:23


Sziasztok.

motor: N42B20A

Régóta szenvedek egy hibával (2731 chamsaft control inlet - vanos). Ez a hiba azt eredményezi, hogy meleg motornál alapjáraton leesik a fordulat majd visszahozza magát, de van amikor lefullad. A solenoid szelepek jók, szenzorok is jók, a vezérlés is jól van beállítva. A mai olajcserénél egy kompresszorral megfújkáltam az olajjáratokat és egy helyen a szívó oldali szolenoidnál lévő olajjáraton érezhetően nem megy át a levegő míg a kipufogó oldali szolenoidnál befújva szépen kijön a levegő az olajszűrőház felöl. Az a gyanúm, hogy a szívó oldali szolenoid szelepnél az olajjárat el van tömődve. Van ötletetek, hogy lehetne kitisztítani? Hengerfejet le kellene venni? Csatolok képet. A jelölésnél van gond.

https://drive.google.com/file/...sp=sharing




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. május 30. szombat, 19:26

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Szabi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. március 18. szerda, 13:11


Sziasztok.

Adott egy N42B20A a hiba jelenség az, hogy beindítás után tökéletes minden beáll az alapjárat szépen egyenletesen jár, de ahogy gázt adok neki és 2500 fölé pörgetem a motort elkezd remegni az autó, motornak csúnya hangja lesz majd a fordulat annyira leesik, hogy le is fullad a kocsi. Egyből beinditani utána nehezen lehet sokáig teker és gázt is igényel.


Mi lehet a probléma?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 19:41


YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziaztok!

Ma jelentkezett egy probléma a kocsimnál, N42B18 típusú a motor.
Elindulás után pár percel motorhiba lámpa villog, üresben alapjáraton a motor rángatja a karosszériát, nem egyenletes a hangja mint kellene, hanem inkább ilyen szaggatott (ahhoz hasonló mint amikor le akar fulladni), magasabb fordulaton is szaggat. Talán kihagy egy henger? Én először erre tippeltem. Csak kicsit érezni gyengébbnek a kocsit.
Itt egy hangfelvétel, kicsit torz, de a szaggatás hallatszik: https://drive.google.com/open?...CSXjEIA-yx

Valaki esetleg tapasztalt már ilyen problémát?


Gyújtótrafó hiba.
Ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve, akkor 4db gyertya (NGK) és 4db trafó (pl. Beru) lesz. Célszerű így cserélni. Így jó darabig nem lesz gond ezzel a résszel.
Valószínű a kipufogó is marha büdös és füstöl. Azért villog a check engine, mert próbálja indítani a hengert, de ugye nincs szikra nincs robbanás.


Amióta nálam van a kocsi (3 év/50 000km) nem volt cserélve. Köszi, csere lesz belőle.
Kipufogós dolgot nem tapasztaltam bár nem is figyeltem, meg alig mentem így vele.


Ha akarsz bizonyosodni róla, akkor leszeded a motorról a burkoaltot, amin a BMW felirat van, de nem jön le, csak ha leveszed a pollenszűrő tartó házat egészben.
Aztán járó motornál, sorban elkezded lehúzni a trafókat de egyesével. lehúzod az elsőt, majd fülelsz, majd visszadugod és mész a következőre. Amelyik lehúzásnál nem lesz rosszabb, hanem ugyanolyan rossz marad, annál a hengernél van gyújtás probléma. Ezzel megnézhető, hogy biztos szikra baja van.
De ahogy írtam én javaslom a teljes cserét. mert sorra fog tönkre menni. ha meg 50ezret elment a gyertya minimum, nem árt azt sem cserélni.
Nekem annak idején fél halott volt az egyik trafóm. majd új gyertya után 120km múlva meg halt a trafó. Ha még a gyári van benne, akkor tutti kinyírná az új gyertya. Szóval tök mindegy konkrétan a trafó vagy a gyertya rossz, érdemes cserélni. ha jó helyen vásárolsz 35-40ezerből meg van minden.


Köszi, mindegyiket cserélni fogom a biztonság kedvéért.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. február 27. csütörtök, 17:50


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziaztok!

Ma jelentkezett egy probléma a kocsimnál, N42B18 típusú a motor.
Elindulás után pár percel motorhiba lámpa villog, üresben alapjáraton a motor rángatja a karosszériát, nem egyenletes a hangja mint kellene, hanem inkább ilyen szaggatott (ahhoz hasonló mint amikor le akar fulladni), magasabb fordulaton is szaggat. Talán kihagy egy henger? Én először erre tippeltem. Csak kicsit érezni gyengébbnek a kocsit.
Itt egy hangfelvétel, kicsit torz, de a szaggatás hallatszik: https://drive.google.com/open?...CSXjEIA-yx

Valaki esetleg tapasztalt már ilyen problémát?


Gyújtótrafó hiba.
Ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve, akkor 4db gyertya (NGK) és 4db trafó (pl. Beru) lesz. Célszerű így cserélni. Így jó darabig nem lesz gond ezzel a résszel.
Valószínű a kipufogó is marha büdös és füstöl. Azért villog a check engine, mert próbálja indítani a hengert, de ugye nincs szikra nincs robbanás.


Amióta nálam van a kocsi (3 év/50 000km) nem volt cserélve. Köszi, csere lesz belőle.
Kipufogós dolgot nem tapasztaltam bár nem is figyeltem, meg alig mentem így vele.


Ha akarsz bizonyosodni róla, akkor leszeded a motorról a burkoaltot, amin a BMW felirat van, de nem jön le, csak ha leveszed a pollenszűrő tartó házat egészben.
Aztán járó motornál, sorban elkezded lehúzni a trafókat de egyesével. lehúzod az elsőt, majd fülelsz, majd visszadugod és mész a következőre. Amelyik lehúzásnál nem lesz rosszabb, hanem ugyanolyan rossz marad, annál a hengernél van gyújtás probléma. Ezzel megnézhető, hogy biztos szikra baja van.
De ahogy írtam én javaslom a teljes cserét. mert sorra fog tönkre menni. ha meg 50ezret elment a gyertya minimum, nem árt azt sem cserélni.
Nekem annak idején fél halott volt az egyik trafóm. majd új gyertya után 120km múlva meg halt a trafó. Ha még a gyári van benne, akkor tutti kinyírná az új gyertya. Szóval tök mindegy konkrétan a trafó vagy a gyertya rossz, érdemes cserélni. ha jó helyen vásárolsz 35-40ezerből meg van minden.