YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 02. szerda, 12:28


redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz redmanus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 02. szerda, 09:53


Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 08:25


Bitu79 írta:
kecsurobi írta: Üdv
E46 320d 136 lovas kocsiról van szó vìzes gàzolaj ment bele.2sarkot tudtam meni ès megàlt.kitakaritottam a tankot meg új gàzolaj szüröt tetem bele, de 120 nal nem megy jobban.mi lehet a baj?


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló probléma szokott lenni vizes üzemanyagtól,ahogy olvasom.


Akkor ki kel szedni ès megnèzni bemèretni mind a ketöt?menni lehet vele ,mert valaki meg azt mondta levan ragadva az adagoloba a lamela,valaki meg azt hogy kidolgoza a vizet,màs meg azt hogy berozsdasodik ha sokat àll.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 27. kedd, 22:47


kecsurobi írta: Üdv
E46 320d 136 lovas kocsiról van szó vìzes gàzolaj ment bele.2sarkot tudtam meni ès megàlt.kitakaritottam a tankot meg új gàzolaj szüröt tetem bele, de 120 nal nem megy jobban.mi lehet a baj?


Porlasztócsúcs ...v. üzemanyag adagoló probléma szokott lenni vizes üzemanyagtól,ahogy olvasom.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. június 26. hétfő, 20:26


Üdv
E46 320d 136 lovas kocsiról van szó vìzes gàzolaj ment bele.2sarkot tudtam meni ès megàlt.kitakaritottam a tankot meg új gàzolaj szüröt tetem bele, de 120 nal nem megy jobban.mi lehet a baj?

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2017. június 26. hétfő, 12:00


sziasztok
előre szólok, hogy nem távgyógyítást kérek, csupán tanácsot
tegnap délután beálltam a garázsba, semmi gond nem volt, ma pedig nem indult az autó. utóbbi napokban azonban észrevettem, hogy nyugtalan alapjáraton, meg kicsit kormos is a kipufogó (DPF van benne, már ezért is fura volt) gondoltam ma rádugom INPA-t, megnézem a befecskendezőket, de nem indult a kocsi, csak forgatta. jó, gondoltam légtelenítem a rendszert (rheingold-ban van erre menüpont), azután be is indult. INPA-ban a 2-es hengernél !5.40 mg/stroke a 3-as jengernél !-5.80 mg/stroke-ot ír. gyanítom ez a két befecskendező feladta a szolgálatot. leállítottam az autót, majd utána próbáltam indítani, de megint semmi, csak reszeli. az indítási hiba a két injektor hibája miatt lehet? nagyon a közelemben (Eger környékén vagyok most) nem találtam Bosch szervizt, ahol injektort javítanak/cserélnek. Mit tegyek most? trélerezzem el valahová ahol megcsinálják vagy ha megint légtelenítek és beindul közlekedhetek így vele? Egyetlen hibakódom van 4B10 Laufruheregler - Korrekturmenge zu hoch.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 12:32


YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,


jaja van ott egy vákuum pumpa.


Az a poén, hogy bárdinál nem találok hozzá semmit...
bmwfans-on sincs semmiféle vacuum -keresőszóra, csak ami elől van a DISA-nál.
Rákerestem google-el, youtube-on is, m52b20 vacuum pump remove, disassembly...semmi.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 18. vasárnap, 12:34


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 11:47


bricktopm írta: Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,


jaja van ott egy vákuum pumpa.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 11:21


Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. június 15. csütörtök, 02:03


Hirax7777 írta: Sziasztok

Egy 320d-m van a 136L-as és ma jött elő egy olyan problémám hogy egyszer csak azt vettem észre hogy nem húz az autó rendesen és amikor nyomom a gázt akkor nagy füstöt nyom a kipufogoból, üresben is ha nyomok egy gázt akkor is füstől és ezt nem csinálta eddig és semmi ereje és kicsit olyan sípólosabb hangra lettem figyelmes.
Én gondolnék egy vákumcső repedésrevagy egr szelepre vagy nem tudom

Tudna nekem valaki valami ötletet mondani a hibajelenségre?
Előre is köszönöm.


Kartergáz szűrő miatt is füstölhet mondjuk,ahogy olvastam sok helyen.Benzinesekben meg van ilyen Kartergázmembrán nevű cuccos.Ezt a membránt mikor kell cserélni?Benyásban gondolom más minden,mint a dieselekben.Ha már felhoztam a dolgot,van ugye a kartelgáz szelep(CCV).Elég szívás azt cserélni,ahogy nézem a videókat a youtubeon.A kartergázmembránt,és ezt a ccv szelepet mikor érdemes cserélni benyásban?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. június 15. csütörtök, 03:21

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. június 13. kedd, 22:16


Hirax7777 írta: Sziasztok

Egy 320d-m van a 136L-as és ma jött elő egy olyan problémám hogy egyszer csak azt vettem észre hogy nem húz az autó rendesen és amikor nyomom a gázt akkor nagy füstöt nyom a kipufogoból, üresben is ha nyomok egy gázt akkor is füstől és ezt nem csinálta eddig és semmi ereje és kicsit olyan sípólosabb hangra lettem figyelmes.
Én gondolnék egy vákumcső repedésrevagy egr szelepre vagy nem tudom

Tudna nekem valaki valami ötletet mondani a hibajelenségre?
Előre is köszönöm.


Nézd meg a motorteret mindenképp. A sípolós hang alapján szerintem lyukas turbócső gyanús a dolog. Vagy a kipuffgáz mehet még el más miatt, és akkor sincs kellő töltés. Korom illetve olajnyomokat keress.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Hirax7777

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. június 13. kedd, 22:14


Sziasztok

Egy 320d-m van a 136L-as és ma jött elő egy olyan problémám hogy egyszer csak azt vettem észre hogy nem húz az autó rendesen és amikor nyomom a gázt akkor nagy füstöt nyom a kipufogoból, üresben is ha nyomok egy gázt akkor is füstől és ezt nem csinálta eddig és semmi ereje és kicsit olyan sípólosabb hangra lettem figyelmes.
Én gondolnék egy vákumcső repedésrevagy egr szelepre vagy nem tudom

Tudna nekem valaki valami ötletet mondani a hibajelenségre?
Előre is köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 26. szerda, 19:40


barna78 írta: hello segitsen már valaki nem indul az autom csak kattogo hangokat add ki kulcsforditásnál


ha ilyen sürgős, miért nem szerelőt keresel?
leírták, az akksi lesz rossz. próbáltad már feltölteni?
ha igen, akkor valószínű az önindító lesz rossz. lehet meg kellene kalapálni.

barna78
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1995

státusz barna78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. április 26. szerda, 19:06


hello segitsen már valaki nem indul az autom csak kattogo hangokat add ki kulcsforditásnál

Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. április 26. szerda, 11:03


YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta: "S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.


Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.


hát így én sem tudok már mit mondani.


Még mindig SOS-be várnék választ a problémára!!!


ez látatlanban a leírás alapján nagyon nehéz. konkrét választ senki nem ad, csak találgatni tudunk. esetleg széthúzódott valami csatlakozó. ha nem megy, másik szerelőhöz kell vinni, aki látja élőben a dolgokat.
de várhatsz itt válaszra, nem tartom valószínűnek, hogy konkrétan meg fogja mondani valaki, vagy rajtam kívül egyáltalán valaki fog-e válaszolni.
ezt csak jóból mondom.


Az üzemanyagszűrő is cserélve lett?