YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 16:47


liga86 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!


nem minden esetben fogja dobni a jeladót. attól függ milyen jellegű hibája van a szenzornak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 16:07


YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 09:09


Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.

Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 08:58


Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


Szerintem:

https://www.youtube.com/watch?v=EmPM3vbuCU0

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Vik0417

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 07:36


Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 14. péntek, 07:40

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 14. péntek, 06:51


pack írta:
pack írta:
r-6-s írta:
pack írta:
YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt


Nekem is csinálta ezt, főtengely jeladó lesz ez nagy valószínűség szerint, ha az rossz beírja a jó veztengely jeladót is hibának.


Sziasztok!
Ma megint csinálta hogy nehezen indul es indulás után erőtlen gyenge nem húz megfigyeltem a fordulatszám merőt es inditozas közben kileng meg mozdul a mutaato...
Mi johet meg szoba akkor??? Help


na jó akkor kicserelem a fotengely jeladot is


Sziasztok!
Vezermutengely jelado kipufogas oldal cserelve vezermutengely jelado cserelve fotengely jelado cserelve problema tovabbra is fenn all... De most mar a napokban hideg motornal is csinalja Valaki tud egy jo szerelot azt meg koszonem.. koszi elore is...Budapest 3.ker

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 13:20


pack írta:
r-6-s írta:
pack írta:
YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt


Nekem is csinálta ezt, főtengely jeladó lesz ez nagy valószínűség szerint, ha az rossz beírja a jó veztengely jeladót is hibának.


Sziasztok!
Ma megint csinálta hogy nehezen indul es indulás után erőtlen gyenge nem húz megfigyeltem a fordulatszám merőt es inditozas közben kileng meg mozdul a mutaato...
Mi johet meg szoba akkor??? Help


na jó akkor kicserelem a fotengely jeladot is


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 13:16


r-6-s írta:
pack írta:
YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt


Nekem is csinálta ezt, főtengely jeladó lesz ez nagy valószínűség szerint, ha az rossz beírja a jó veztengely jeladót is hibának.


Sziasztok!
Ma megint csinálta hogy nehezen indul es indulás után erőtlen gyenge nem húz megfigyeltem a fordulatszám merőt es inditozas közben kileng meg mozdul a mutaato...
Mi johet meg szoba akkor??? Help

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz r-6-s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 09:48


pack írta:
YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt


Nekem is csinálta ezt, főtengely jeladó lesz ez nagy valószínűség szerint, ha az rossz beírja a jó veztengely jeladót is hibának.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 08. szombat, 12:56


YELLOW írta:
pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.


Ma nem all modomba ki probalni az autot de holnap az lesz az elso hogy megnezem ezt rajta es akkor le irom a tapasztalatomat...addig is koszi a valaszt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 08. szombat, 09:59


pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. április 08. szombat, 08:34


Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. december 23. péntek, 19:38


Sziasztok, tudom a távjavítás nem egy okos dolog, de kérdés, 320i e46 m52TUB20as motorral, dupla vasnossal. Amikor húz az autó 1500-2000es fordulaton mondjuk, kettesben, ilyen fura csörgőcsattogó hang jön előlről a motortérből.
Az a baj, hogy üresben nem csinálja, így nem tudom beazonosítani miből jöhet. Ha nem erőből megy hanem lendületből akkor nemnagyon hallom, legfeljebb ilyen 3000 3500as fordulat környékén.
Motortérben 2000es fordulaton állva a vanosom fedele alól ilyen kicsit darálós hang jön, de a csattogás mintha lentről hallatszodna menetközben.
Valami ötletetek esetleg van rá?
Szerelő leghamarabb jó ha szerdán meg tudja nézni, én meg most fosok, nehogy valami hajtókarcsapágy vagy főtengely csapágy legyen a gond.


A link neve
Ilyen a hang, csak hosszabban csinálja, meg mondom 1500 és 2500 3000 körül.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 23. péntek, 19:42

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 22. csütörtök, 19:49


Kennymayer írta:
Kennymayer írta:
Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??



Hát azt hittem megoldódott a probléma egy kesztyűtartó mögötti üzemanyag relé cserével kb egy hétig semmi gond nem volt...de tegnap fogta magát az autó és menet közben leállt kis idő után újra elindult majd a mai napon megint többször leállt...olvasgattam kicsit és kicseréltem a pótkulcsra a kulcsot mert az tűnt fel ha megkopogtatom a kulcsot akkor egyből indul az autó azzal egész délelőtt megint semmi gond majd újra elkezdte csinálni...diag semmit sem hoz hibának (már többféle progival kipróbáltuk és semmi)...most már kezd kicsit érdekessé válni a dolog..esetleg EWS vagy vevő karika csinálhat ilyen hibát..vagy üzemanyag rendszeren van máshol is relé?Esetleg tényleg üzemanyag szivattyú a baj forrása.. vagy ki mire tippel?


Sziasztok! Megoldódni látszik a probléma...elég alattomos dolog volt kinyomozni de a leállás és nem indulás 99 százalékban a főtengely jeladó hibájára vezetett vissza...
meg is van az új alkatrész most már csak ki kell cserélni...mindenesetre ha valaki hasonló problémával küzd akkor ez is lehet egy lehetséges variáció...
Közben észrevettem hogy a nívópálca cső becsatlakozásnál folyik az olaj...ez mennyire jellemző hiba ennél a motornál? Egy sima o gyűrű van ebbe ha jól látom...?Nem érdemes az új gyűrű köré esetleg valami kis tömítő pasztát tenni? (olyasmire gondolok amit a szelepfedél tömítés alá is tettem már másik autóknál a pontos nevét nem tudom sajnos)
Üdv.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 18. vasárnap, 16:03


Kennymayer írta:
Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??



Hát azt hittem megoldódott a probléma egy kesztyűtartó mögötti üzemanyag relé cserével kb egy hétig semmi gond nem volt...de tegnap fogta magát az autó és menet közben leállt kis idő után újra elindult majd a mai napon megint többször leállt...olvasgattam kicsit és kicseréltem a pótkulcsra a kulcsot mert az tűnt fel ha megkopogtatom a kulcsot akkor egyből indul az autó azzal egész délelőtt megint semmi gond majd újra elkezdte csinálni...diag semmit sem hoz hibának (már többféle progival kipróbáltuk és semmi)...most már kezd kicsit érdekessé válni a dolog..esetleg EWS vagy vevő karika csinálhat ilyen hibát..vagy üzemanyag rendszeren van máshol is relé?Esetleg tényleg üzemanyag szivattyú a baj forrása.. vagy ki mire tippel?