státusz Viktroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. december 16. péntek, 22:40


e 46 318i 2004
az, hogy a motor hideg vagy meleg az már nem releváns a problémajelenségben, ugyanakkor azt megfigyeltem, hogy talán többször jön elő hidegen.
lefullad. olykor pöccre indul, máskor olyan mintha "nem kapná el jól" és már akkor visszaesik a fordulat. Egy kis gázfröccsel az ember helyre tudja tenni és van alapjárat szépen. A gond az, ha odagurulok a kereszteződéshez akkor is megáll a motor.

a légtömeg mérő és a környéke szépen ki lett pucolva, diagnosztikán volt (nem BMW-s ugyan, de a srácok azt mondják, hogy ez is ugyanolyan jó) és nem találta meg a hibáját. Menet közben is teszteltük semmi nagyon kirívó dolgot nem találtak. Következő lépésként a láncot akarják megnézni rajta, de nem akarok egy szokásos nagy értékű alkatrészcserét ami végül nem oldja meg a problémát.

Mivel sokan írtatok már ilyenekről de végül konkrét megoldást még senkitől sem olvastam, remélem mostanra megoldotta valaki ez a felettébb idegesítő gondot.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 21:58


Bero írta:
Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.


És mivan ha teszt alatt működik rendesen ?? Csak néha nem megy akkor azt honnan fogom tudni h az a szar? Egyébként erről miért nem maradt bent hibakód az autóban...vagy miért nem tárolja el h volt ilyen baja??


Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 19:20


Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Kennymayer

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. december 05. hétfő, 17:31


Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó
Köszönöm előre is!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 04:00


Livaj írta:
Livaj írta:
lantika írta:
Livaj írta: Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


Öt keresd.


Köszi, megkeresem Őt, hátha rá tud lesni.

L.


Sziasztok,

Megoldódni látszik az "égett szag a kocsiban" kérdéskör.
Szelepfedél tömítés cseréje volt a megoldás. Szotakdávid végezte a műveletet. A kicsöpögő olajnak volt égett szaga, amit a fűtés bejújt az utastérbe. Nem volt kellemes illat, de ezennel megoldva.

Hamár nála járt az autó, kértem, hogy frissítse a szoftvert, plusz nézze is át a kocsit.
Eredeti gyári motorvezérlő szoftver frissítése után sokkal jobb lett a kocsi. Eddig úgy 4000 körül indult meg igazán, most már 3000 környékétől. Mintha picit meg szebben járna a motor.
Görgők, szíjak is újra lettek cserélve.
Állított kicsit a kuplungon. Lassacskán csereérett lesz.
Néhány diaggalprogramozható dolog is beállításra került.
Engem is elért a DRL, US style világítás mizéria. Ezt élőben is megnézném programozáskor, bejöne-e a saját kocsimon vagy sem. Nem létfontosságú, de azért a kíváncsiság...

Következő körben fékolajcsere, motorolajcsere, hűtőrendszertisztítás.
Polírozás, bőr-és tetőimpregnálás. Így lesz teljes a kép.

Many thx Dávid!

Üdv, L.




Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 19:17


Livaj írta:
lantika írta:
Livaj írta: Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


Öt keresd.


Köszi, megkeresem Őt, hátha rá tud lesni.

L.


Sziasztok,

Megoldódni látszik az "égett szag a kocsiban" kérdéskör.
Szelepfedél tömítés cseréje volt a megoldás. Szotakdávid végezte a műveletet. A kicsöpögő olajnak volt égett szaga, amit a fűtés bejújt az utastérbe. Nem volt kellemes illat, de ezennel megoldva.

Hamár nála járt az autó, kértem, hogy frissítse a szoftvert, plusz nézze is át a kocsit.
Eredeti gyári motorvezérlő szoftver frissítése után sokkal jobb lett a kocsi. Eddig úgy 4000 körül indult meg igazán, most már 3000 környékétől. Mintha picit meg szebben járna a motor.
Görgők, szíjak is újra lettek cserélve.
Állított kicsit a kuplungon. Lassacskán csereérett lesz.
Néhány diaggalprogramozható dolog is beállításra került.
Engem is elért a DRL, US style világítás mizéria. Ezt élőben is megnézném programozáskor, bejöne-e a saját kocsimon vagy sem. Nem létfontosságú, de azért a kíváncsiság...

Következő körben fékolajcsere, motorolajcsere, hűtőrendszertisztítás.
Polírozás, bőr-és tetőimpregnálás. Így lesz teljes a kép.

Many thx Dávid!

Üdv, L.

Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 14:44


lantika írta:
Livaj írta: Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


Öt keresd.


Köszi, megkeresem Őt, hátha rá tud lesni.

L.



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 13:08


Livaj írta: Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


Öt keresd.

Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 12:39


Sziasztok,

Egy kis (?) gondom nekem is lenne a kocsimmal. 2004-es 330CI a jármű. Tavaly november óta van nálam. Az utóbbi 1-2 alkalommal vettem észre, hogy miután bemelegszik a motor valamiféle égett szagot érzek a kocsiban. Ha felnyitom a motorháztetőt, ott is lehet érezni. Fura, mert nem is tudom meghatározni, hogy milyen szag. Szerintem nem olaj szag ez. Olajcsöpögést nem látok a motortérben. A kocsi alatt sincsen semmiféle folyadék. (mélygarázsban alszik, így látnám, ha lenne)
Inkább műanyag, gumi szag ez. Semmi hibaüzenet nincsen (még), így csak gondolom, hogy nem vezeték ég. Aggódom a dolog miatt. Igaziból nem is az a kérdés, hogy mi a baj, hisz láttatlanban senki nem fogja tudni megmondani (max ötletelni), inkább az, hogy valaki, aki szaki rá tudna-e nézni, hogy mi lehet ez.
Egy ideje olvasgatom már a fórumot, tudom, jelen van több szaki is. Emellett persze egyéb hozzászólásokat, ötleteket is szívesen veszek.
Nem szeretném, ha egy kisebb gondból, nagyobb lenne. (így nem is használom)

Köszi a segítséget!
L.


raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 19. kedd, 11:04


szotakdavid írta:
raul227 írta:

Az milyen tétel? Egyébként első körben gázolaj szűrő cserét javasolt bmws és egyben szerelő kolléga, plusz atmosatni a rendszert tisztító szerrel egy tank gazolajba öntve. A gázolaj "tejes" színére utalok amikor arra gondolok hogy nem volt benne dermedes gátló. Vagy csak szimplán szar volt a gázolaj. Ratyi minőség.



Meg a paraffin vagy mi a fene


oké



Azóta jó, volt üzemanyag szűrő cserélve, meg üzemanyag rendszer tisztító bele öntve. Ma reggel viszont amikor indítottam, nehezen indult és mikor indítóztam olyan volt mintha alig kapott volna áramot, vagy mi, mint amikor lemerülőfélben van az akksi, és meg elővillant a ki pörgés gátló egy pillanatra meg az olaj jelző is, de beindult... Melegen pöcc röff. Valami gyújtás probléma lenne, vagy akksi? Eddig semmi baj nem volt az akksival, meg ha lenne, produkálhat ilyet? Nem tudom köthető ez a régebbi menet közben elmegy a gyújtás egy pillanatra dologhoz, azt aláírom akkor má BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!