KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2016. január 06. szerda, 12:47


szotakdavid írta:
raul227 írta:
b_imi írta:
raul227 írta:
Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.


Komolyan nem értem, minek kutyulni a szar üzemanyagot még adalékkal, amikor itthon normális kúton, minőségi üzemanyagot lehet venni. Ráadásul minek reszkírozni egy olyan autónál, ami normál körülmények között simán elmegy 6 l-es átlaggal? Aztán meg jön a szívás, mert tönkremennek az alkatrészek, a végén meg az, hogy szar a márka...


Én azért vettem mert elvileg van benne dermedésgátló...
Változóan egyszer pöcc röff indul, egyszer meg igen nehezen. A spuri miatt e de 50 kilométer után alapjarat feltűnően ingadozik.


Leírom akkor megint ADAGOLÓ KUKA!!!!!


Adagolófelújítás ilyenkor nem opció amúgy?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 06. szerda, 07:01


raul227 írta:
b_imi írta:
raul227 írta:
Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.


Komolyan nem értem, minek kutyulni a szar üzemanyagot még adalékkal, amikor itthon normális kúton, minőségi üzemanyagot lehet venni. Ráadásul minek reszkírozni egy olyan autónál, ami normál körülmények között simán elmegy 6 l-es átlaggal? Aztán meg jön a szívás, mert tönkremennek az alkatrészek, a végén meg az, hogy szar a márka...


Én azért vettem mert elvileg van benne dermedésgátló...
Változóan egyszer pöcc röff indul, egyszer meg igen nehezen. A spuri miatt e de 50 kilométer után alapjarat feltűnően ingadozik.


Leírom akkor megint ADAGOLÓ KUKA!!!!!

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 18:26


b_imi írta:
raul227 írta:
Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.


Komolyan nem értem, minek kutyulni a szar üzemanyagot még adalékkal, amikor itthon normális kúton, minőségi üzemanyagot lehet venni. Ráadásul minek reszkírozni egy olyan autónál, ami normál körülmények között simán elmegy 6 l-es átlaggal? Aztán meg jön a szívás, mert tönkremennek az alkatrészek, a végén meg az, hogy szar a márka...


Én azért vettem mert elvileg van benne dermedésgátló...
Változóan egyszer pöcc röff indul, egyszer meg igen nehezen. A spuri miatt e de 50 kilométer után alapjarat feltűnően ingadozik.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 05. kedd, 22:24

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 17:58


raul227 írta:
Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.


Komolyan nem értem, minek kutyulni a szar üzemanyagot még adalékkal, amikor itthon normális kúton, minőségi üzemanyagot lehet venni. Ráadásul minek reszkírozni egy olyan autónál, ami normál körülmények között simán elmegy 6 l-es átlaggal? Aztán meg jön a szívás, mert tönkremennek az alkatrészek, a végén meg az, hogy szar a márka...

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 17:16


szotakdavid írta:
nickname írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



Hát nem! Egyébként meg ismertek tudjátok hogy nincs rizsa

Jeladós porlasztót felesleges cserélni mert előbb bassza tönkre az adagolót az ukrán gázolaj meg koppra járás,sajnos nem lesz ideje a rossz porlasztónak véghezvinni az alattomos tervét

Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.




Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.[/quote]

nem járok koppra, mert amikor már elkezd világítani, megyek tankolni. Elvileg azért világít, hogy jelezze, hogy még van benne 5 6 liter. Szóval gondolom ott már muszáj tankolni, de addig még nyugodtan mehetek. Nem? Az azért gondolom nem elvárás, hogy mindig tele legyen. A másik fele, ukránba se ilyen sufni kutakra járok, hanem rendes plombázott, számlát adó stb kútra. Egyébként az adagoló ha meghal akkor vége teljesen, vagy vannak tünetei? És ha igen akkor mik azok?

Most [url=spuri-adalek.hu/content/view/15/37/]
szotakdavid írta:
nickname írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



Hát nem! Egyébként meg ismertek tudjátok hogy nincs rizsa

Jeladós porlasztót felesleges cserélni mert előbb bassza tönkre az adagolót az ukrán gázolaj meg koppra járás,sajnos nem lesz ideje a rossz porlasztónak véghezvinni az alattomos tervét

Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.




Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.[/quote]

nem járok koppra, mert amikor már elkezd világítani, megyek tankolni. Elvileg azért világít, hogy jelezze, hogy még van benne 5 6 liter. Szóval gondolom ott már muszáj tankolni, de addig még nyugodtan mehetek. Nem? Az azért gondolom nem elvárás, hogy mindig tele legyen. A másik fele, ukránba se ilyen sufni kutakra járok, hanem rendes plombázott, számlát adó stb kútra. Egyébként az adagoló ha meghal akkor vége teljesen, vagy vannak tünetei? És ha igen akkor mik azok?

Most [/url]
szotakdavid írta:
nickname írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



Hát nem! Egyébként meg ismertek tudjátok hogy nincs rizsa

Jeladós porlasztót felesleges cserélni mert előbb bassza tönkre az adagolót az ukrán gázolaj meg koppra járás,sajnos nem lesz ideje a rossz porlasztónak véghezvinni az alattomos tervét

Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.




Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.[/quote]

nem járok koppra, mert amikor már elkezd világítani, megyek tankolni. Elvileg azért világít, hogy jelezze, hogy még van benne 5 6 liter. Szóval gondolom ott már muszáj tankolni, de addig még nyugodtan mehetek. Nem? Az azért gondolom nem elvárás, hogy mindig tele legyen. A másik fele, ukránba se ilyen sufni kutakra járok, hanem rendes plombázott, számlát adó stb kútra. Egyébként az adagoló ha meghal akkor vége teljesen, vagy vannak tünetei? És ha igen akkor mik azok?

Most vettem ilyet spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
60 literhez. Elvileg azt mondta a kutas, hogy ez jó dermedes ellen is. Évek óta használja. Vélemények? Bocsi nem tudok linket úgy beszurni telorol vagyok.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 05. kedd, 17:28

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 16:30


mike46 írta: Sziasztok,

Olyan gondom van, hogy folyamatosan visszatérően jelez a hűtőfolyadék szint lámpája. Ellenőriztem többször is de rendben van a folyadék szint...

Van valami tippetek, hogy mi lehet a hiba?

Más, sajnos anyós oldalon ki lett csukva véletlenül a biztonsági öv és volt rajta az a kis pont ami a csatot "rögzítette", hogy ne csússzon le, na most az kis pont szépen letört. Be lehet ilyet szerezni? Vagy másik öv kell?

Köszi a segítséget!


Levegős a rendszer,jeladó,kiegyenlítő tartàly.

Rendelhető az övre külön.

mike46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz mike46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 15:59


Sziasztok,

Olyan gondom van, hogy folyamatosan visszatérően jelez a hűtőfolyadék szint lámpája. Ellenőriztem többször is de rendben van a folyadék szint...

Van valami tippetek, hogy mi lehet a hiba?

Más, sajnos anyós oldalon ki lett csukva véletlenül a biztonsági öv és volt rajta az a kis pont ami a csatot "rögzítette", hogy ne csússzon le, na most az kis pont szépen letört. Be lehet ilyet szerezni? Vagy másik öv kell?

Köszi a segítséget!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 15:35


nickname írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



Hát nem! Egyébként meg ismertek tudjátok hogy nincs rizsa

Jeladós porlasztót felesleges cserélni mert előbb bassza tönkre az adagolót az ukrán gázolaj meg koppra járás,sajnos nem lesz ideje a rossz porlasztónak véghezvinni az alattomos tervét

Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 14:57


YELLOW írta:
raul227 írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.




Így is, hogy most beindult? remélem így már más volt a baj! kivettem az akksit mert sok inditastol lemerült, kb másfél órát töltöttem,mondom na hátha, enyhe az idő, és kb 1 perc inditozas után hallottam hogy akar valamit, mintha kapna naftát. Utána megint indítom, fél perc után bramm bramm. Mentem vele vagy 2 kmt most megyek a kútra, remélem jó lesz, és csak a hideg miatt csinálta. Egyébként tudnál linkelni ilyen adagolót? Csak hogy lássam mi az mert van egy tippem, egy éve mondta az autó villamossági ember hogy vmi jeladós adagoló hibát jelzett a kód olvasó rajta, de azt mondta azzal lehet menni max többet eszik pár kilométeren, mert hugyozza az anyagot.


az jeladós porlasztó, ami az 1-es hengerben van. adagoló 1db van a gépben. akkor ezek szerint volt porlasztós hibakód. ha az üzemanyag nem hozza helyre, vidd el valahova, ahol értenek is hozzá.

szerk.: "hugyozza az anyagot" és ezzel elengedett?


hát a lényeg hogy azt mondta nem nagy probléma, lehet csak 1 2 szer fordult elő,de eltarolta a computer, amíg bírja nincs vele gond, lényegében nem is volt. De mostmár cserélem is ki amint lehet azt a jeladót. Sanszos hogy emiatt állogatott le, vagy most a hideg miatt? Most pocc roff indult az előbb.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 14:48


raul227 írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.




Így is, hogy most beindult? remélem így már más volt a baj! kivettem az akksit mert sok inditastol lemerült, kb másfél órát töltöttem,mondom na hátha, enyhe az idő, és kb 1 perc inditozas után hallottam hogy akar valamit, mintha kapna naftát. Utána megint indítom, fél perc után bramm bramm. Mentem vele vagy 2 kmt most megyek a kútra, remélem jó lesz, és csak a hideg miatt csinálta. Egyébként tudnál linkelni ilyen adagolót? Csak hogy lássam mi az mert van egy tippem, egy éve mondta az autó villamossági ember hogy vmi jeladós adagoló hibát jelzett a kód olvasó rajta, de azt mondta azzal lehet menni max többet eszik pár kilométeren, mert hugyozza az anyagot.


az jeladós porlasztó, ami az 1-es hengerben van. adagoló 1db van a gépben. akkor ezek szerint volt porlasztós hibakód. ha az üzemanyag nem hozza helyre, vidd el valahova, ahol értenek is hozzá.

szerk.: "hugyozza az anyagot" és ezzel elengedett?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 05. kedd, 14:50

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 14:47


csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 14:43


csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.




Így is, hogy most beindult? remélem így már más volt a baj! kivettem az akksit mert sok inditastol lemerült, kb másfél órát töltöttem,mondom na hátha, enyhe az idő, és kb 1 perc inditozas után hallottam hogy akar valamit, mintha kapna naftát. Utána megint indítom, fél perc után bramm bramm. Mentem vele vagy 2 kmt most megyek a kútra, remélem jó lesz, és csak a hideg miatt csinálta. Egyébként tudnál linkelni ilyen adagolót? Csak hogy lássam mi az mert van egy tippem, egy éve mondta az autó villamossági ember hogy vmi jeladós adagoló hibát jelzett a kód olvasó rajta, de azt mondta azzal lehet menni max többet eszik pár kilométeren, mert hugyozza az anyagot.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 14:23


szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 14:03


YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.


és mi a teendőm?


hát tankolj bele itthon, prémium anyagot és ne 10 litereket tankolj. hanem legalább 3/4-ig legyen a tank. és cseréld ki a szűrőt. azt hittem világos lesz a teendő.


az világos, de hogyan fog beindulni?


ha tudsz állj be vele (toljátok be) egy meleg garázsba. az adagoló előtt le kéne venni az üzemanyag csövet, aztán gyújtásra működtetni a pumpát, talán kijön a levegő. nem tudom dízelnél milyen lehetőség van. majd háthamás tud valami jobb tanáccsal szolgálni.


Adagoló kuka!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 13:53


raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.


és mi a teendőm?


hát tankolj bele itthon, prémium anyagot és ne 10 litereket tankolj. hanem legalább 3/4-ig legyen a tank. és cseréld ki a szűrőt. azt hittem világos lesz a teendő.


az világos, de hogyan fog beindulni?


ha tudsz állj be vele (toljátok be) egy meleg garázsba. az adagoló előtt le kéne venni az üzemanyag csövet, aztán gyújtásra működtetni a pumpát, talán kijön a levegő. nem tudom dízelnél milyen lehetőség van. majd háthamás tud valami jobb tanáccsal szolgálni.