HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:37


anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.


Uhh, írt valamit még, de csak a camshaft maradt meg bennem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:34


HGabor írta:
anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?


5 ös, és a 18 as, nem? az kettő. a főtengely jeladóból meg egy van.

elvégre 2 vez.tengely van benne, jeladónak is kettőnek kel lenni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 20:37

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:32


anubisz írta: itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?


Áhh, király. Meg van.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15

Melyik oldali? Ezen a képen csak 1 db-ot látok. Mindkét oldalon van?

Ahh, már látom.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 20:35

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:25


itt se találod?
http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/

http://bmwfans.info/parts/cata...se/engine/cylinder_head_vanos/

tudod melyik oldali ment tönkre?

az egyik
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx
a másik
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 20:31

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:23


HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


ugyan így jártam én is, nekem is kanyarodás közben állt le, majdnem lementem az útról, elment minden szervó, kormány fék, minden rá indítottam és ment tovább


Szerencse, hogy "csak" ennyi baja van. Idegeskedtem ma egy kicsit.

Tudnál abban segíteni, hogy az unixnál melyik az, ami kell nekem? Holtponti jeladó címszó alatt találtam meg, de van vagy 15 fajta és mindegyik máshogy néz ki.
Realom-en sem találtam, hogy legyen egy viszonyítási alapom.

Bárdiban pedig nincs készleten.


számát se tudod?

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:21


anubisz írta:
HGabor írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


ugyan így jártam én is, nekem is kanyarodás közben állt le, majdnem lementem az útról, elment minden szervó, kormány fék, minden rá indítottam és ment tovább


Szerencse, hogy "csak" ennyi baja van. Idegeskedtem ma egy kicsit.

Tudnál abban segíteni, hogy az unixnál melyik az, ami kell nekem? Holtponti jeladó címszó alatt találtam meg, de van vagy 15 fajta és mindegyik máshogy néz ki.
Realom-en sem találtam, hogy legyen egy viszonyítási alapom.

Bárdiban pedig nincs készleten.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:16


HGabor írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


ugyan így jártam én is, nekem is kanyarodás közben állt le, majdnem lementem az útról, elment minden szervó, kormány fék, minden rá indítottam és ment tovább


HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 20:00


HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


Vezérműtengely jeladó.

Köszönet Hil-nek és Vsop-nak!


HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 12:51


YELLOW írta:
HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


ha leáll egy henger is, azt észre fogod venni, mert darabos lesz a járás, mintha subaruban ülnél. meg akkor a check engine jelez. szerintem az izzókiszedésnek ehhez nincs köze. szerintem koszops a rendszer, egy szűrű csere lehet nem ártana az üzemanyag rendszerben. nem tudom levegőszűrő mikor volt cserélve?


Pénteken kaptam vissza az autót a szerelőtől. A galériámban van az alkatrész készlet ami cserélve lett. Olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, stb.

Lekapom 5 percre az aksit, hátha meghülyült valamitől.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 12:41


HGabor írta: Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.


ha leáll egy henger is, azt észre fogod venni, mert darabos lesz a járás, mintha subaruban ülnél. meg akkor a check engine jelez. szerintem az izzókiszedésnek ehhez nincs köze. szerintem koszops a rendszer, egy szűrű csere lehet nem ártana az üzemanyag rendszerben. nem tudom levegőszűrő mikor volt cserélve?

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 12:06


Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 12:06

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Schumacher8

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 23:16


Sziasztok!

A muszerfalon a vizhofok jelzonel van a piros es a kek negyzett tartomany, es gyujtasnal a piros felgyullad, utana elalszik,eddig nem csinalta,...az lehet?

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 21:18


LAnti írta: Sziasztok!

320i E36-os gépem olyat produkál, hogy indulás után ~ 10 km-el ránt egyet gyorsítás közben és onnastól dadogva jár a motor, gyorsításnál remeg a váltókar, lényegesen csökken a nyomaték.

Párszor csinálta eddig. Mi lehet a gond?

szia !
Szerintem húzd le te is a légtömegmérő csatiját és nézd meg úgy mit produkál de mindenképpen ki kéne olvastatni ajánlani nem tudok senkit erre mert nekem is 5 helyen is voltam hibakód kiolvasáson végül magam olvastam ki.
méress rajta levegő szállítást valami g/s minimum 160 kell legyen padlógaznál vagy több és alapjáratnál nem inoghat vagy vákuum ellenőrzés sprayével (féktisztító) és programmal olyan 21 kell legyen a vákuum ha össze vissza mozog és nem szivárog levegő a csöveknél akkor minden képen diagra kell tenni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 14:33


Sziasztok!

320i E36-os gépem olyat produkál, hogy indulás után ~ 10 km-el ránt egyet gyorsítás közben és onnastól dadogva jár a motor, gyorsításnál remeg a váltókar, lényegesen csökken a nyomaték.

Párszor csinálta eddig. Mi lehet a gond?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 20:33


YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.


értelem szerűen többet fog fogyasztani, hisz minden fordulaton középértékkel számol, annyira jól még nem is fog menni minden esetben, hisz középértékkel számol. ha megszűnt a hiba, és kisimult a fordulat, akkor ez lesz a ludas.
még esetleg ha tovább boncolgatnám a dolgot, akár lehetne üzemanyag is, hosz mondjuk jól mér a légtömegmérő, de az injektor nem tud hozzá adni annyi anyagot, amit a computer szerint kéne. de ez már csak ilyen belemászás.
javaslom, ha tudsz szerezz egyet kölcsönbe próbaképp, vagy ezt ami benen van tisztítsd meg, pl a boltban vehető féktisztító spray-vel nem kell kefélni meg ilyenek. előtte esetleg kúton fújasd ki levegővel, aztán a spray. száradjon ki, mehet vissza. ha ez nem segít, akkor új tömegmérő.


szia !

így ha lehúztam akkor is leáll de legalább húz az autó rendesen pl: piros lámpánál pumpálni kell a gázt ez azért van mert le van húzva a légtömegmérő és be áll vészüzembe ?
vagy nem áthalna le ? mit kell produkáljon ha le van húzva a légtömeg mérő ? 5-6 gáz fröccs után be áll az alapjárat 700 körül és nem mozog. ha vissza rakom akkor meg 4000-fölé nem lehet elpörgetni és nem húz az autó meg ugrál az alapjárat.
ezt azért kérdem mert nem írja sehol egy hibakód kiolvasnál sem hibaként, hogy rossz lenne a légtömegmérő.

Még egy kérdés megbeszéltük a családdal lecserélem e kocsit nem akarok már annyit költeni rá vegyek hozzá útángyártótat 13K a vevőkódommal vagy bontott gyárit.



a lehúzott légtömegmérő annyit eredményez, hogy a fordulatnak jónak kell lennie, fogyasztás megnő, illetve nehezebben pörög fel a motor, de simának kell lennie a járásnak. neked ott még valamivel lesz gond. sokszor lambda hibát dob légtömegmérő hiba esetén is.


Wallis megcsinálta..