Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 22:24


jons írta:
Pintyi86 írta:
Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Van ilyen. Rossz szerelőhöz mentél. Olyanhoz kellett volna aki látott már bmw-t. A DISA szelepet még én is megmondom ha rossz. Nagyon jellegzetes hangja van. A 83k az valami brutális ár... bárhonnan is van.

Az eredeti bmw diag programon mit értesz? E46-on már nem sokat frissítenek, szóval jó az INPA, DIS is hozzá. Ha csörög a DISA szelep azt nem fogja tudni kiolvasni egy diag program se. Nekem is csörög, mégsem szív fals levegőt... ott valami más is bajos volt.
És ahogy írták is az nem a forgattyúsház szellőztető, hanem az változtatja a szívócső geometriáját.



Szia !
Új 83k az mindenhol annyi meg lehet nézni bárhol külföldön is.
Azt írta ki a gyári Dis program hogy lambda szonda hiba , vettem bele egy ujjat aztán újból nem ment 3500 fölé amikor pörgettem és durrogót elöl valami a motortérben valamint a gyertyák kormosak.
Más hibakód kiolvasóval azt írja p0170 hibakód üzemanyag rendellenesség henger sor 1.
most jól húz a kocsi olyan 5 ezerig el lehet pörgetni fölé nem.
Még az van vele amióta kicseréltem a benzinszűrőt Utánagyártott (Alco) és a szívósor ház tömítést(Reinz) azóta kirakom üresbe vagy kinyomom a kuplungot le áll a kocsi pláne ha kanyarodok ez lehet trafó hiba mert a szerelő amikor vissza rakta a trafónál a vezetéket nem tekerte hanem csak rányomta és összetörte a menetet ez nem gond ? de ha megrángatom nem jön le csak ha erősen kihúzom már nem lehet tekerve leszedni csak rányomni és lehúzni.
a benzinszűrőt azért cseréltem ki mert gondoltam az a baja de a wallis azt mondta higgyem el a disa a baja.
most örülök hogy húz de van amikor le áll meg van amikor nem de az alapjárat ingadozik tovább csak a disátol jobban húz amióta kicseréltem
Megpróbálom még a benzinnyomás szabályzót kicserélni.
vagy el viszem a újból kiolvasásra.
AKI TUD VALAMI OKOSSAT IRJON

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 21:20


Pintyi86 írta:
Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Van ilyen. Rossz szerelőhöz mentél. Olyanhoz kellett volna aki látott már bmw-t. A DISA szelepet még én is megmondom ha rossz. Nagyon jellegzetes hangja van. A 83k az valami brutális ár... bárhonnan is van.

Az eredeti bmw diag programon mit értesz? E46-on már nem sokat frissítenek, szóval jó az INPA, DIS is hozzá. Ha csörög a DISA szelep azt nem fogja tudni kiolvasni egy diag program se. Nekem is csörög, mégsem szív fals levegőt... ott valami más is bajos volt.
És ahogy írták is az nem a forgattyúsház szellőztető, hanem az változtatja a szívócső geometriáját.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 28. csütörtök, 21:22

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 20:31


hil írta:
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Szia!
Már megbocsáss, de a Wallis ekkora dicsérete talán túlzó! A DISA szelep szerintem nem a forgattyúsház szellóztető szelep, mert akkor mit keres a szívó csövön? Mellesleg 8-9K körül lehet kapni tuti jót pl Kasza Mester. A különbségből nem kevés "Bambit" ihattál volna.

bye:hil



az a kertergázszelep lenne nem? lehet azt cserélték neki, csak a drágábbat (DISA) számolták fel?
mondjuk erre gondoltam, nem rég erről linkelgettek itt páran videjót

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 20:29


na igen erre a DISA szelepre gondoltam, csak marhára nem jutott eszembe a neve

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 20:24


Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Szia!
Már megbocsáss, de a Wallis ekkora dicsérete talán túlzó! A DISA szelep szerintem nem a forgattyúsház szellóztető szelep (bár lehet, hogy rosszul tudom), mert akkor mit keres a szívó csövön? Mellesleg 8-9K körül lehet kapni tuti jót pl Kasza Mester. A különbségből nem kevés "Bambit" ihattál volna.

Tán a Wallisban dolgozol????

bye:hil







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. február 28. csütörtök, 21:04

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 20:02


Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 20:56


YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


szerintem meg totál felesleges volt ezért új topic-ot nyitni, mikor ott a "Mi lehet a baj" topic.

Kérném az illetékest, hogy másolja oda át a dolgokat ezt meg törölje, mert totál felesleges! Danke!

ha a hangja is hülye az autónak, akkor nem lehet, hogy egy hengered nem megy? nekem akkor csinált ilyet, hogy nem lehetett pörgetni, nem ment olyan 3500 felé, de nem is akartam, hogy menjen, alapjárat ugrált. igaz nekem nem kormolt, de füst azé jött, nem vészesen.
a fekete füst általában vízre utal, ez alátámasztja a tömítés dolgot, pl hűtőfoyladék kerül az égéstérbe.
egyébként nekem ez tipikus gyújtés probléma. valóban lehet a jeladó, bár cserélve lett. akkor gyertya, trafó.
próbaképpen alapjáraton csináld már meg, hogy sorba lehúzod a gyújtókábelt, vagy a trafóból kicsatlakoztatod, vagy lehúzod a gyertyáról. de mindig csak egyről. aztán visszadugod, és mész a következőre. ne lepődj meg ha változik a motor járása. amelyik hengernél lehúzáskor nem fog változni, ott gyertya, vagy trafó gond van. egyszerű művelet. ha mindegyiknél változik, akkor gyújtásrész legalább kizárva.


Üdv!

Szerintem is a gyújtás lesz a ludas...
Annyit fűznék hozzá, hogy a fekete füst benzinre, a fehér füst vízre, a kék pedig olajra utal.


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 14:12


Pintyi86 írta: Szia !

Nekem is csinálta párszor fölég ha emelkedőn vagy lejtőn állsz meg akkor csinálj.
Meg kell tankolni rendesen mert ha kevés a benzin benne akkor nem tudja a üzemanyagot át emelni az egyik tankból a másikba.
amit csináltam hogy megjavuljon : 1., Tankolóm rendesen !
2., Holtpont jeladó vagy más néven (vezérműtengely.jeladó).
3., Üzemanyag szűrő csere.
Ezek szerintem megoldják a problémát.
Még érdemes a akkumulátor sarujának a feszességét ellenőrizni.

ha valahol le robbansz úgy , hogy pl: lejtőn vagy emelkedőn nem indul be a kocsid vontatni kell addig amíg nem lesz egyenes az út és vontatás közbe indítózni , be fog indulni nekem is így volt.



Hiba kódot kell olvasni, de valószínűleg a vez.tengely jeladó a hibás. Automatát nem lehet vontatva inditani.

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 11:43


Szia !

Nekem is csinálta párszor fölég ha emelkedőn vagy lejtőn állsz meg akkor csinálj.
Meg kell tankolni rendesen mert ha kevés a benzin benne akkor nem tudja a üzemanyagot át emelni az egyik tankból a másikba.
amit csináltam hogy megjavuljon : 1., Tankolóm rendesen !
2., Holtpont jeladó vagy más néven (vezérműtengely.jeladó).
3., Üzemanyag szűrő csere.
Ezek szerintem megoldják a problémát.
Még érdemes a akkumulátor sarujának a feszességét ellenőrizni.

ha valahol le robbansz úgy , hogy pl: lejtőn vagy emelkedőn nem indul be a kocsid vontatni kell addig amíg nem lesz egyenes az út és vontatás közbe indítózni , be fog indulni nekem is így volt.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2000

státusz kakszy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 09:01


Sziasztok!Van egy 530d bmw kombi 2000.11. havi autóm egy kérdésem lenne gondol az autó egyet és nem indul de van amikor 3 hónapig nem csinálja van amikor meg egy héten kétszer egy kis várás után meg magától pöc röff indul tesomnak is ugyanez a baja csak neki többet csinálja az övé 525d és manuális az enyém automata sztem valami típus hiba lehet csak nemtudja meg mondani senki hogy mi ez ha valaki találkozott ilyennel kérlek titeket segítsetek!Elvileg gázolaj csövek rendbe,szivatyúk is teker rendesen szóval nemtom!Kérlek titeket ha valaki tud S.O.S.-be segítsen!Előre is köszi!!!!!!!!!!!!

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. január 10. csütörtök, 21:29


Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 16:52


Szia !
Oké köszi a tippet ezt kipróbálom és írok mire jutottam mire jutottam.
YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


szerintem meg totál felesleges volt ezért új topic-ot nyitni, mikor ott a "Mi lehet a baj" topic.

Kérném az illetékest, hogy másolja oda át a dolgokat ezt meg törölje, mert totál felesleges! Danke!

ha a hangja is hülye az autónak, akkor nem lehet, hogy egy hengered nem megy? nekem akkor csinált ilyet, hogy nem lehetett pörgetni, nem ment olyan 3500 felé, de nem is akartam, hogy menjen, alapjárat ugrált. igaz nekem nem kormolt, de füst azé jött, nem vészesen.
a fekete füst általában vízre utal, ez alátámasztja a tömítés dolgot, pl hűtőfoyladék kerül az égéstérbe.
egyébként nekem ez tipikus gyújtés probléma. valóban lehet a jeladó, bár cserélve lett. akkor gyertya, trafó.
próbaképpen alapjáraton csináld már meg, hogy sorba lehúzod a gyújtókábelt, vagy a trafóból kicsatlakoztatod, vagy lehúzod a gyertyáról. de mindig csak egyről. aztán visszadugod, és mész a következőre. ne lepődj meg ha változik a motor járása. amelyik hengernél lehúzáskor nem fog változni, ott gyertya, vagy trafó gond van. egyszerű művelet. ha mindegyiknél változik, akkor gyújtásrész legalább kizárva.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 07:23


Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


szerintem meg totál felesleges volt ezért új topic-ot nyitni, mikor ott a "Mi lehet a baj" topic.

Kérném az illetékest, hogy másolja oda át a dolgokat ezt meg törölje, mert totál felesleges! Danke!

ha a hangja is hülye az autónak, akkor nem lehet, hogy egy hengered nem megy? nekem akkor csinált ilyet, hogy nem lehetett pörgetni, nem ment olyan 3500 felé, de nem is akartam, hogy menjen, alapjárat ugrált. igaz nekem nem kormolt, de füst azé jött, nem vészesen.
a fekete füst általában vízre utal, ez alátámasztja a tömítés dolgot, pl hűtőfoyladék kerül az égéstérbe.
egyébként nekem ez tipikus gyújtés probléma. valóban lehet a jeladó, bár cserélve lett. akkor gyertya, trafó.
próbaképpen alapjáraton csináld már meg, hogy sorba lehúzod a gyújtókábelt, vagy a trafóból kicsatlakoztatod, vagy lehúzod a gyertyáról. de mindig csak egyről. aztán visszadugod, és mész a következőre. ne lepődj meg ha változik a motor járása. amelyik hengernél lehúzáskor nem fog változni, ott gyertya, vagy trafó gond van. egyszerű művelet. ha mindegyiknél változik, akkor gyújtásrész legalább kizárva.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 20:35


hil írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/

Sziasztok!
Már bocsánat, hogy belevau, senkit nem szeretnék megjegyzésemmel megsérteni és tiszteletben tartom a segítő szándékot, de: a google fordítót mindenki ismeri, tudja használni. Az eredmény értelmezhetetlen szöveg, ezért szerintem ide azt bekopizni teljesen felesleges. A jobb segítséget az jelentené, ha korrekt fordítás lenne betéve a válaszba.
Mégegyszer: a megsértés legcsekélyebb szándéka nélkül írtam megjegyzésemet.

Sajna mostanában a fordítás nélküli magyar szöveg is hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól, nehezen értelmezhető. Lehet, hogy ez az új divat, csak lemaradtam?





Most nem ütöm le a feldobott lasztit. No Cemment ( ATV )


Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 20:22


Ezt én is tudtam de azért köszi én is megkerestem a hibakódot és azért cseréltem ki a összes vákuumcsőt, mert írja a levegőt.
hil írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/

Sziasztok!
Már bocsánat, hogy belevau, senkit nem szeretnék megjegyzésemmel megsérteni és tiszteletben tartom a segítő szándékot, de: a google fordítót mindenki ismeri, tudja használni. Az eredmény értelmezhetetlen szöveg, ezért szerintem ide azt bekopizni teljesen felesleges. A jobb segítséget az jelentené, ha korrekt fordítás lenne betéve a válaszba.
Mégegyszer: a megsértés legcsekélyebb szándéka nélkül írtam megjegyzésemet.

Sajna mostanában a fordítás nélküli magyar szöveg is hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól, nehezen értelmezhető. Lehet, hogy ez az új divat, csak lemaradtam?