BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 18:25


bricktopm írta:
Idézet:

Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...




Hajaj, Abból még kb 1liter olaj hiányzik. Lehet azért világít a lámpád, mert tényleg kevés az olaj. Ha nem akarsz most olajat cserélni, bár lehet érdemes lenne, hogy tudd mi és mennyi van benne, tölts még bele vagy 7-8 dl -t 5w40 tökéletes bele.

Ha úgy vetted, hogy az olajszint okés volt és azóta fogyott 5-6dl -t akkor sanszos, hogy valahol folyik belőle. Persze ha nem füstöl. Nekem 300km-en elküldött 1 litert annó.

Nyugi amúgy, én is úgy vettem, hogy minden baj előjött, de hát evvan ami olyan cserélni kell, aztán azzal nem lesz gond többet..

Az olajlámpás kérdésedre:
Ha beindítod nem ég, majd felvillan és ég kb 5-10 mp-ig majd elalszik és leállításkor nem kezd el megint világítani, akkor hibás a szenzor és így tudatja.

Ha beindítás után elkezd égni, vagy else alszik, vagy elalszik,de legállításkor ismét égve marad, akkor szint hibád van és jó a szenzorod.
A sárga jel mindig szinteket jelöl, kisebb hibákat. Ha pirosan ég, akkor azonnal állj félre. motort állítsd le, az a nyomást mutatja.


Igazából random csinálja ezt az olajlámpa felvillanást! Kb 10 indításból 3-4x jelenik meg. Megyek vele, majd gondol egyet és kiyullad. Aztán kocsi leállít, majd kis idő múlva bekapcs, és el is alszik. Mondjuk ma is mentem vele kb 2km-t, de se ma, se tegnap nem villant fel az olajlámpa.

Az, hogy eszi-e az olajat, úgy is csak olajcsere után dől el! De remélhetőleg nem fogja enni az olajat! Bízzunk benne...



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 22:01


Idézet:

Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...




Hajaj, Abból még kb 1liter olaj hiányzik. Lehet azért világít a lámpád, mert tényleg kevés az olaj. Ha nem akarsz most olajat cserélni, bár lehet érdemes lenne, hogy tudd mi és mennyi van benne, tölts még bele vagy 7-8 dl -t 5w40 tökéletes bele.

Ha úgy vetted, hogy az olajszint okés volt és azóta fogyott 5-6dl -t akkor sanszos, hogy valahol folyik belőle. Persze ha nem füstöl. Nekem 300km-en elküldött 1 litert annó.

Nyugi amúgy, én is úgy vettem, hogy minden baj előjött, de hát evvan ami olyan cserélni kell, aztán azzal nem lesz gond többet..

Az olajlámpás kérdésedre:
Ha beindítod nem ég, majd felvillan és ég kb 5-10 mp-ig majd elalszik és leállításkor nem kezd el megint világítani, akkor hibás a szenzor és így tudatja.

Ha beindítás után elkezd égni, vagy else alszik, vagy elalszik,de legállításkor ismét égve marad, akkor szint hibád van és jó a szenzorod.
A sárga jel mindig szinteket jelöl, kisebb hibákat. Ha pirosan ég, akkor azonnal állj félre. motort állítsd le, az a nyomást mutatja.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 07. hétfő, 10:17

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 22:00


John írta:
BMW0926 írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...



Olajlámpa ha csak beindítás után kb 5 másodpercig világít és csak következő indításig jelez az általában a szintjelző hibája ami 40-ezer Ft-nál kezdődik,asszem fel ajánlottam a másik fórumon hogy inaktiválon neked (olajpálcán bármikor ellenőrizheted e-nélkül is,régen se volt ilyen jelző mégis ellenőrizték pálcával időnként ) és nem fog potyára világítani de asszem messze laksz,jól emlékszem?


Ne haragudj, elkerülte afigyelmem hogy írtad a lámpa kiiktatást, de mivel messze lakunk egymástól, így tárgytalan a dolog.., Egyébként az Olajlámpa csak az olajszintet és a szint érzékelő hibát mutathatja? Más komolyabb hibát nem mutathat?


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 20:06


BMW0926 írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...



Olajlámpa ha csak beindítás után kb 5 másodpercig világít és csak következő indításig jelez az általában a szintjelző hibája ami 40-ezer Ft-nál kezdődik,asszem fel ajánlottam a másik fórumon hogy inaktiválon neked (olajpálcán bármikor ellenőrizheted e-nélkül is,régen se volt ilyen jelző mégis ellenőrizték pálcával időnként ) és nem fog potyára világítani de asszem messze laksz,jól emlékszem?



BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 18:46


BMW0926 írta:
bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel! Mindegy, holnap viszem szerelőhöz! Legalább megnyugszom...





BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 18:43


bricktopm írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Köszi szépen az infokat! Mindenképp be fogok szerezni egy ilyen kütyüt, biztos jó célt fog szolgálni! Az olajszintről pedig annyit, hogy valóban kevés volt az olaj benne, de feltöltöttük kb fél liter 5W40-es total-lal ideiglenesen. Így kb a nívópálca hegyes része végéig ér az olaj(gondolom lehet még bele bőven önteni majd)

Amúgy kezd olyan érzésem lenni, hogy beleválasztottam a kocsiba. Alig 100KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa gyulladt fel!



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 12:21


BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 06. vasárnap, 12:24


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 11:12


BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!


BMW0926 köszönöm letöltöttem a Dis-t,bár elsőnek a telepítője bonyolultnak tűnik de előbb utóbb megbírkózom vele,egyébként többet tud mint az Inpa?



BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 09:36


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa!




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 22:07


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve




Köszönöm,valami Zip file-t tölt,kíváncsi leszek



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 21:39


YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnetxt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. augusztus 05. szombat, 21:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 21:28


bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 21:21


hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 05. szombat, 21:24

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 20:18


BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 18:39


YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S


ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz?
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 05. szombat, 18:43