autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2017. december 05. kedd, 21:14


Igen, ez lehetséges. Saját maga sem talált így frissítést, szóval lehet hogy úgy kivágom, ahogy van kábelestől, CD-stől együtt......Esetleg tudtok olyat, ami nektek működött?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 05. kedd, 21:15

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. december 05. kedd, 21:11


Adriano98 írta: Köszi!!
Az eszköznek az illesztőprogramjával van a probléma. Telepítettem a linken szereplőt, de így sem jó.


sajnos jellemző a kínai cuccokra, hogy hamis chip-esek. így csak a saját driver-ük jó, amit mellékelnek hozzá.
ha rádugod a laptop-ra és az csatlakozik a netre, netán az automata frissítés is engedélyezve van, akkor a netről lehúzza hozzá az eredeti driver-t, csak az ki is nyírja.
csak azért mondom, hogy erre is lehet számítani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2017. december 05. kedd, 18:55


Köszi!!
Az eszköznek az illesztőprogramjával van a probléma. Telepítettem a linken szereplőt, de így sem jó, sehogy sem akarja felismerni az illesztőprogit sem.














Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2017. december 05. kedd, 21:10

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. december 05. kedd, 18:36


Adriano98 írta: Sziasztok!
Vettem egy BMW Scanner 1.4.0-t E46-hoz. BMW Scanner
Pár hozzászólással lejjebb olvastam hasonlót, igaz ott OBD2-ről volt szó.
Tehát telepítettem a progit a CD-ről, majd amikor megnyitottam, ezzel a szöveggel a piros jelzés mellett...
Utána a CD-n az egyik mappában volt egy FTDIUNIN nevű alkalmazás, azt is futtattam, de akkor meg ezt kaptam...
A kábelt nem érzékeli a gép, a probléma. Ez esetben tudtok javasolni valamit? Vagy az a fájl hiányzik amit kiírt és azért nem érzékeli? Vagy csak én vagyok kezdőként hülye ehhez?

Forrasztgatni kell: A link neve Ezen a linken a 184. hozzászólás.Google fordítóval érthető,amit ír.
De ebben nem is obd 2 van ha jól értem.Akkor lehet csak driver gond.Itt egy másik link.Töltsd le a drivert...Itt is használd a google fordítót. A link neve
Itt a driver: A link neve
A driver lesz a gond valószínűleg csak.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. december 05. kedd, 18:46

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2017. december 05. kedd, 15:45


Sziasztok!
Vettem egy BMW Scanner 1.4.0-t E46-hoz. BMW Scanner

Pár hozzászólással lejjebb olvastam hasonlót, igaz ott OBD2-ről volt szó.
Tehát telepítettem a progit a CD-ről, majd amikor megnyitottam, ezzel a szöveggel a piros jelzés mellett...

Utána a CD-n az egyik mappában volt egy FTDIUNIN nevű alkalmazás, azt is futtattam, de akkor meg ezt kaptam...

A kábelt nem érzékeli a gép, a probléma. Ez esetben tudtok javasolni valamit? Vagy az a fájl hiányzik amit kiírt és azért nem érzékeli? Vagy csak én vagyok kezdőként hülye ehhez?







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. december 05. kedd, 17:00

Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. november 30. csütörtök, 17:35


YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.


nem fogja törölni. esetleg INPA-ban lehetne egy DTC törlést csinálni, de az sem garancia. nem aktuális hiba.



Oké akkor meg nyugodtam köszi INPA még nincs de majd beszerzek azt is

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. november 30. csütörtök, 17:23


Phonixboy írta: Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.


nem fogja törölni. esetleg INPA-ban lehetne egy DTC törlést csinálni, de az sem garancia. nem aktuális hiba.


Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. november 30. csütörtök, 17:03


Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.


flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2017. november 19. vasárnap, 21:14


YELLOW írta:
flenfer írta:
14,15,19,20-as lábak vannak bekötve. A 7-8 as összezárva.


he de nem érted... elmondtam, hogy a 7-8 zárlatot nem a körcsatiban kell!!!!
hanem INPA kábelen kellene. ez a vacak, amid van az egy ELM327-es (gyanítom) BT-s modul. azzal nem fog menni INPA és egyebek. csak ez utólag derült ki, hogy szemetet vettél.
ettől egyértelműbben nem lehet elmondani. ha nem érted, inkább hagyd a pitsába az egészet, mert hamarosan egy nem működő autód lesz.


Értem. Hagyom a fenébe. Szerencsére ezt a szart nem vettem, kaptam. Kuka.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. november 19. vasárnap, 20:20


flenfer írta:
14,15,19,20-as lábak vannak bekötve. A 7-8 as összezárva.


he de nem érted... elmondtam, hogy a 7-8 zárlatot nem a körcsatiban kell!!!!
hanem INPA kábelen kellene. ez a vacak, amid van az egy ELM327-es (gyanítom) BT-s modul. azzal nem fog menni INPA és egyebek. csak ez utólag derült ki, hogy szemetet vettél.
ettől egyértelműbben nem lehet elmondani. ha nem érted, inkább hagyd a pitsába az egészet, mert hamarosan egy nem működő autód lesz.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2017. november 19. vasárnap, 19:34


bricktopm írta:
flenfer írta:
bricktopm írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény


Az lesz. Kuka.
De az aksi miért merült le? Eddig semmi gond nem volt vele.




Ha dobsz egy képet, hogy mid van meg mit zártál össze megprobalom kitalalni. 7 8 korul amugy az akku plusz meg a generatorrol jovo fesz vez plusz szokott lenni. Az enyemen ha osszezarom nem tortenik semmi, de ez nalad lehet mashogy.


14,15,19,20-as lábak vannak bekötve. A 7-8 as összezárva.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. november 15. szerda, 18:11


flenfer írta:
bricktopm írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény


Az lesz. Kuka.
De az aksi miért merült le? Eddig semmi gond nem volt vele.




Ha dobsz egy képet, hogy mid van meg mit zártál össze megprobalom kitalalni. 7 8 korul amugy az akku plusz meg a generatorrol jovo fesz vez plusz szokott lenni. Az enyemen ha osszezarom nem tortenik semmi, de ez nalad lehet mashogy.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. november 15. szerda, 18:12

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. november 15. szerda, 17:57


flenfer írta:
bricktopm írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény


Az lesz. Kuka.
De az aksi miért merült le? Eddig semmi gond nem volt vele.


de most hol csináltál rövidzárat?
amúgy kb. azzal kellett volna kezdened, hogy mid is van... ne utólag derüljön már ki, mikor hülyeséget csinálsz.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2017. november 15. szerda, 16:39


bricktopm írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény


Az lesz. Kuka.
De az aksi miért merült le? Eddig semmi gond nem volt vele.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. november 15. szerda, 16:41

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. november 15. szerda, 16:20


flenfer írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Vettem egy OBD 2 hibakód olvasót, és egy körcsatis 20-as átalakítót
Valamiért sikertelen a csatlakozás. Azt írja ki, hogy nincs válasz az elektronikus vezérlőtől. Mi lehet a gond?


lehet rá kellene adni a gyújtást


Ennyire azért amatőr nem vagyok. Ráadtam.


Az obd2 egy 2000-es évjáratú 320d-t felismer?


fel.
akkor az lesz a gond, hogy az OBD2-es csatiban a 7-8 lábakat rövidre kell zárni. anélkül csak a motor diagnosztikát tudsz olvasni. vagy azt sem tudtál?

Semmit.


másik gondolat. nem lehet, hogy amikor az OBD-s kábelt a gépre dugtad laptop, vagy PC, akkor annak a driver-ért frissítette a netről? mert ez általában kinyírja ezeket a hamis chip-es kábeleket.
vagy a 20PIN-es átalakító vezetékelése sem jó. hallottam már olyat, hogy nem voltak a PIN-ekre forrasztva a vezetékek.

Ez egy bluetoot-os kiolvasó. Kapcsolódásnál elkezdi a beolvasást, majd kb 2 perc után kiírja hogy nincs csatlakozás.

Szétszedtem az átalakítót, de ezen csak 4 vezeték van. Nem kevés ez egy kicsit?


Összekötöttem a 7-es 8-as lábakat a csatlakozón, és totál leszívta az akkumat.Szerintem ez így nem az igazi.



Szia, dobd ki. Ezek a BT-os cuccok, csak CAN bust tudnak kiolvasni 1érpáron. A BMW CAN+ K-CAN + D-BUS on kommunikáls tehát minimum 3 érpárod kéne legyen. BMW scanner, vagy INKPA kábel. Mindkettőnek van előnye és hátránya legjobb ha van mind a kettő.

BUS felépítmény



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. november 15. szerda, 16:22