autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1999

státusz vargerasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. április 11. szombat, 20:26


YELLOW írta:
vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%
tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?


valami normális BMW spec diaggal kellene kiolvasni. de valószínű lambdaszonda bajos. van annak is egy felfűtési fázisa, ami kb addig tart, amíg az alapjárat be nem áll 700-800 fordulat körülre, de ez változó. vagy nem fűti fel a szondát, vagy csak simán rossz a katalizátor utáni. de ez nem 100%, lehet csak be van lassulva a szonda és később adja a jelet, ezért hibát generál.


köszi! amellett,hogy keresek egy bmw diagot,az életszerű hogy mindkét szonda egyszerre hervad el?(amúgy a fogyasztásom ugrott meg,azért tettük gépre)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. április 11. szombat, 19:36


vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%
tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?


valami normális BMW spec diaggal kellene kiolvasni. de valószínű lambdaszonda bajos. van annak is egy felfűtési fázisa, ami kb addig tart, amíg az alapjárat be nem áll 700-800 fordulat körülre, de ez változó. vagy nem fűti fel a szondát, vagy csak simán rossz a katalizátor utáni. de ez nem 100%, lehet csak be van lassulva a szonda és később adja a jelet, ezért hibát generál.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1999

státusz vargerasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. április 11. szombat, 17:31


üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%



tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2020. március 10. kedd, 10:53


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Pár éve szereztem be egy hibakód olvasó programot + átalakítót kábellel (BMW Scanner 1.4.0), mostanra sikeresen telepítettem a gépemre, viszont ha rádugom az autóra csak a DME menüpontot (vagy minek is nevezzem) tudom megnyitni, sikeresen jelzi, hogy nincs hiba, de a többinél csak <not found>-ot jelez: így, nálam is ezeket a hibaüzeneteket is dobja. Olvastam, hogy 7-8 pint az olvasóban össze kell forrasztani, olyat is, hogy az 1-2 és a 4-5-öt is, de olyat is, hogy rossz akksi van a kocsiban ilyenkor. Esetleg valaki tudja, hogy valóban melyik lehet a megoldás?


nekem semmit nem kellett csinálni. de a net tele van gagyi fos kábelekkel. nem csak BMW-knél.


7-8 pint összehúztam forrasztóónnal, így működik minden.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. március 09. hétfő, 22:14


Adriano98 írta: Sziasztok!
Pár éve szereztem be egy hibakód olvasó programot + átalakítót kábellel (BMW Scanner 1.4.0), mostanra sikeresen telepítettem a gépemre, viszont ha rádugom az autóra csak a DME menüpontot (vagy minek is nevezzem) tudom megnyitni, sikeresen jelzi, hogy nincs hiba, de a többinél csak <not found>-ot jelez: így, nálam is ezeket a hibaüzeneteket is dobja. Olvastam, hogy 7-8 pint az olvasóban össze kell forrasztani, olyat is, hogy az 1-2 és a 4-5-öt is, de olyat is, hogy rossz akksi van a kocsiban ilyenkor. Esetleg valaki tudja, hogy valóban melyik lehet a megoldás?


nekem semmit nem kellett csinálni. de a net tele van gagyi fos kábelekkel. nem csak BMW-knél.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2020. március 09. hétfő, 17:41


Sziasztok!
Pár éve szereztem be egy hibakód olvasó programot + átalakítót kábellel (BMW Scanner 1.4.0), mostanra sikeresen telepítettem a gépemre, viszont ha rádugom az autóra csak a DME menüpontot (vagy minek is nevezzem) tudom megnyitni, sikeresen jelzi, hogy nincs hiba, de a többinél csak <not found>-ot jelez: így, nálam is ezeket a hibaüzeneteket is dobja. Olvastam, hogy 7-8 pint az olvasóban össze kell forrasztani, olyat is, hogy az 1-2 és a 4-5-öt is, de olyat is, hogy rossz akksi van a kocsiban ilyenkor. Esetleg valaki tudja, hogy valóban melyik lehet a megoldás?

mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2019. december 02. hétfő, 16:44


Sziasztok ért valaki a rheingold programhoz a programot feltelepítettem müködik is olvassa a hibakódokat ki is írja csak hiába megyek rá nem ír ki rá semmit no fault code description xxxx ezt írja mi lehet a baj?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. november 17. vasárnap, 21:51


76mgeri írta: sziasztok.
Akkut cseréltünk egy csodálatos e90 esben. Pontosabban kivettük az akkut tölteni, majd viszaszereltük. Azóta az autó nem indul. Gyujtás okés, indításnál viszont felugrik egy service felirat. A hibakód kiolvasó allandoan hibát ir a CAS ben , törölni nem tudjuk mert mindíg viszajön. Egyik indításnál a műszerfalon megjelent egy kulcs figura, melette egy alacsony töttséget jelző ceruzaelem forma . Gondoltam a kulcsban az elem lehet gyenge de mint kiderült , nincs benne elem, hanem egy akku amit az autó tölt üzem közben. Esetleg találkoztatok már ezzel a hibával ? AMI mégjobb lenne a megoldással ?
Köszi a válaszokat előre is !


az a gond, hogy ezt úgy érzékeli a rendszer, hogy akksi lett cserélve, ezért úgymond hozzá kell rendelni. talán lehet a műszerfalról is, de ha nem akkor géppel kell. mert a generátort és az elektromos rendszert ez alapján hangolja össze. pontosabbat én sem tudok, beszélgettünk már ezekről, de ritkán jön elő, aztán már nálam is elfelejtődött.
ha dízel, akkor a + sarunál lévő pirotechnikai patront is érdemes megnézni, lehet sarulevételnél elment valami.

státusz 76mgeri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. november 17. vasárnap, 21:29


sziasztok.
Akkut cseréltünk egy csodálatos e90 esben. Pontosabban kivettük az akkut tölteni, majd viszaszereltük. Azóta az autó nem indul. Gyujtás okés, indításnál viszont felugrik egy service felirat. A hibakód kiolvasó allandoan hibát ir a CAS ben , törölni nem tudjuk mert mindíg viszajön. Egyik indításnál a műszerfalon megjelent egy kulcs figura, melette egy alacsony töttséget jelző ceruzaelem forma . Gondoltam a kulcsban az elem lehet gyenge de mint kiderült , nincs benne elem, hanem egy akku amit az autó tölt üzem közben. Esetleg találkoztatok már ezzel a hibával ? AMI mégjobb lenne a megoldással ?
Köszi a válaszokat előre is !

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2019. november 17. vasárnap, 19:44


Sziasztok.

Nézegetem a BMW scannereket ebayen... Meg tudja valaki mondani, hogy mit jelent az, hogy unlock version?

Pl itt van egy: https://tinyurl.hu/x2BA/

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. október 02. szerda, 16:56


peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: https://kepkuldes.com/image/eZfTNZ
https://kepkuldes.com/image/eZf4SA
Én cseréltem ki az egr szelepen az egyik anyát! Ennyi képem van róla!


megvezető, lánc tutti volt cserélve. a többit nem látom.


Köszi a segítséget! Ha vissza jön a kasztnistól kicserélem! És megválok tőle!
Valakinek már nem sok gondja lesz vele!


én ha már ennyit költenék rá, nem adnám el úgy, hogy jó. pedig van vagy 2 ilyen ismerősöm akiknél e rendszeres. mire jó lesz eladja, és a rálocsolt pénz nem jön vissza.


Sajnos igazad van! De sajnos most lett elég hogy költsek rá így sajnos mennie kell amíg nem jön ki újabb baj!


túl hamar feladod. most egy 50ezres autóra is rá lehet költeni 200ezret. és ez még nem fényezés, csak úgy futómű, motor. mondjuk ha nem tervezted vele hosszúra... akkor mindegy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. október 01. kedd, 22:15


YELLOW írta:
peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: https://kepkuldes.com/image/eZfTNZ
https://kepkuldes.com/image/eZf4SA
Én cseréltem ki az egr szelepen az egyik anyát! Ennyi képem van róla!


megvezető, lánc tutti volt cserélve. a többit nem látom.


Köszi a segítséget! Ha vissza jön a kasztnistól kicserélem! És megválok tőle!
Valakinek már nem sok gondja lesz vele!


én ha már ennyit költenék rá, nem adnám el úgy, hogy jó. pedig van vagy 2 ilyen ismerősöm akiknél e rendszeres. mire jó lesz eladja, és a rálocsolt pénz nem jön vissza.


Sajnos igazad van! De sajnos most lett elég hogy költsek rá így sajnos mennie kell amíg nem jön ki újabb baj!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. október 01. kedd, 20:12


peti9577 írta:
YELLOW írta:
peti9577 írta: https://kepkuldes.com/image/eZfTNZ
https://kepkuldes.com/image/eZf4SA
Én cseréltem ki az egr szelepen az egyik anyát! Ennyi képem van róla!


megvezető, lánc tutti volt cserélve. a többit nem látom.


Köszi a segítséget! Ha vissza jön a kasztnistól kicserélem! És megválok tőle!
Valakinek már nem sok gondja lesz vele!


én ha már ennyit költenék rá, nem adnám el úgy, hogy jó. pedig van vagy 2 ilyen ismerősöm akiknél e rendszeres. mire jó lesz eladja, és a rálocsolt pénz nem jön vissza.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. október 01. kedd, 18:11


YELLOW írta:
peti9577 írta: https://kepkuldes.com/image/eZfTNZ
https://kepkuldes.com/image/eZf4SA
Én cseréltem ki az egr szelepen az egyik anyát! Ennyi képem van róla!


megvezető, lánc tutti volt cserélve. a többit nem látom.


Köszi a segítséget! Ha vissza jön a kasztnistól kicserélem! És megválok tőle!
Valakinek már nem sok gondja lesz vele!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. október 01. kedd, 18:07


peti9577 írta: https://kepkuldes.com/image/eZfTNZ
https://kepkuldes.com/image/eZf4SA
Én cseréltem ki az egr szelepen az egyik anyát! Ennyi képem van róla!


megvezető, lánc tutti volt cserélve. a többit nem látom.