ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:51


YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ha csak enyni a baj,akkor gondolom az nem oylan nagy összeg remélem jol gondolom


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:48


ateszka86 írta:
YELLOW írta:

ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani


én nem mondom, hogy rossz. attól, hogy húz, az azt jelenti, hogy a geometria vagy bármi nincs letapadva, van töltés. az aolajat azért köpi a turbó, mert mondjuk a csapágyazásnál átenged a szimering, mert neked a motorolaj keni azt is. ha jól mondom.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:45


YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi?



szerintem igen. igaz ez még levetítve 0,1 liter/1000 km kb. csak mintha azt írtad volna pont tegnap, hogy neked a turbódnak semmi baja, stb most látom kezd benned megtörni a hit
igazából ha azt vesszük 10ezer alatt 1 liter fogyás, végülis nem gáz, főleg ha azt nézem, hogy dízel, nem is a korszerűbb motor, km is van benne... áhh faxom sem tudja

ne töltsek még utánna? holnap megyek 700km akkro leviszem a szerelőhöz,h mit mond...a tubo kürl se volt olja nyom sehol...és jo értékete mutatott egy honapja kb...ha a turbo akkor az gondolom nagyon huzos összeg lesz...


ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

és ha a turbo rossz,mert huz jól, akkor bontobol evgyek vagy vmi megoldas? fleujitttani
? mert ujat semmiképp nem tudok venni



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 07. hétfő, 13:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:42


ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi?



szerintem igen. igaz ez még levetítve 0,1 liter/1000 km kb. csak mintha azt írtad volna pont tegnap, hogy neked a turbódnak semmi baja, stb most látom kezd benned megtörni a hit
igazából ha azt vesszük 10ezer alatt 1 liter fogyás, végülis nem gáz, főleg ha azt nézem, hogy dízel, nem is a korszerűbb motor, km is van benne... áhh faxom sem tudja

ne töltsek még utánna? holnap megyek 700km akkro leviszem a szerelőhöz,h mit mond...a tubo kürl se volt olja nyom sehol...és jo értékete mutatott egy honapja kb...ha a turbo akkor az gondolom nagyon huzos összeg lesz...


ha mész szerelőhöz, akkor a cooler csövét kell levenni, főleg a bemenő ágnál, ha ott áll benne az olaj, akkor annyira nem jó,ha a cooler kimenő oldalán is, akkor meg pláne

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:38


YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi?



szerintem igen. igaz ez még levetítve 0,1 liter/1000 km kb. csak mintha azt írtad volna pont tegnap, hogy neked a turbódnak semmi baja, stb most látom kezd benned megtörni a hit
igazából ha azt vesszük 10ezer alatt 1 liter fogyás, végülis nem gáz, főleg ha azt nézem, hogy dízel, nem is a korszerűbb motor, km is van benne... áhh faxom sem tudja

ne töltsek még utánna? holnap megyek 700km akkro leviszem a szerelőhöz,h mit mond...a tubo kürl se volt olja nyom sehol...és jo értékete mutatott egy honapja kb...ha a turbo akkor az gondolom nagyon huzos összeg lesz...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:36


ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi?



szerintem igen. igaz ez még levetítve 0,1 liter/1000 km kb. csak mintha azt írtad volna pont tegnap, hogy neked a turbódnak semmi baja, stb most látom kezd benned megtörni a hit
igazából ha azt vesszük 10ezer alatt 1 liter fogyás, végülis nem gáz, főleg ha azt nézem, hogy dízel, nem is a korszerűbb motor, km is van benne... áhh faxom sem tudja

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:33


YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.


ugyan igy hideg motornal volt...igy már gáz mi? azt tudom,h egyből nem szabad. de mindig mikor néztem hidegn néztem bőven...eddig maxon most igy télen lement félre,...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 07. hétfő, 13:36


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:31


ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.



nem úgy értem....
hanem amikor legutóbb nézted, akkor is hideg motornál tetted? vagy leállítás után rögtön? (amikóóó a szint felénél vóóót)
mert ugye az olajnak kell egy kis idő amíg visszacsurog. igazából üzemmeleg motor hazsnálat után 10-15 perccel kell szintet nézni, ez a kb félhivatalos megfogalmazás.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:27


YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

nem akkor ne parázzak? ne töltsek utanna? hideg motornal volt, 2 napos állás után. ezelött id hideg motorra néztem, csak akkor bőven plussz fokok voltak kint.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 07. hétfő, 13:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:24


ateszka86 írta: sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



azt ugye tudod, hogy az sem mindegy, hogy hideg motornál, egy éjszakás állás után nézed a szintet, vagy meleg motornál leállítás után rögtön...

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 13:19


sziasztok. ma néztem a nivo pálcát és az olajszint felénél van...ezelött a maxon volt, kb 5000km-mentem vele, közbe is néztem még novemberben is maxon volt, most peidg felénél...a turbo jo értéket mutatott, oljafolyás nincs... mitől lehet szerintetek?

Holnap megyek kb 700km-t,kivancsi vagyok azalatt mit mutat. még ne töltsek utánna ugye?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 07. hétfő, 13:23

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:32


negativ0001 írta:
Laser írta:
czinege írta:
negativ0001 írta:
Laser írta:
negativ0001 írta:
Laser írta: Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser



Ennyi olazabalasnal meg a fustben nem nagyon veszed eszre. Esetleg akkor , ha nagy fordulatu motorfek utan gazt adsz, de akkor is csak aki hatul jon. Ez szelepszarszimeringre utalna.
Ami a km-t illeti, hivjal fel egy BMW szervizt es diktald be a VIN szamod utolso 7 betuket/szamokat es kerdezd meg, hogy mikor volt utoljara BMW szervizben szervizelve es hany km-ben volt.


2009-volt az utolsó bejegyezés 49.000 km-nél. Ausztriából hozták be nekem törötten. A szelepszár szimering mennyi kilométernél adja meg magát? (Az is gyanús, hogy sárgán világít a xenon lámpa, mert a foncsor tönkre van menve, így azt is fel kell újítani. 70.000 km-nél egy picit furcsa.)



Akkor azzal 9.000et mentek evente, vagy mikor volt osszetorve? Az elej a lampak is tortek, s talan regi lampakat tettek bele? De xenonnal tovabb kellene birja , mint halogennel, mert a xenon az hideg ego a halogenhez viszonyitva.
A szelepszar szimerig ki tud oregedni elegge hamar,megkemenyedik, ha nincs sokaig hasznalva, habar az en regi 31 eves E21esemben eloszor 21 evesen csereltem, na de akkor meg voltak csinalva az autok es nem csak.






Szeva!Az enyém 1000-kmen evett 1-1,5 lityo olajat!A szelepszárszimering csere szerintem kevés lesz,nekem már gyűrűsort is cserélnem kellett de neked nem biztos,nézesd meg valami szakival!


Mennyibe kerül a szelepszár szimering csere?


Az a legolcsobb, marmint az alkatresz (szimering), abbol csak 8 db kell, habar nem neztem, hogy milyen geped van. A kicserelese sem egy nagy ugy, meg te is megtudod csinalni es meg a hengerfejet sem kell levenni, viszont egyszerre csak ket hengernel lehet cserelni a szimeringet, mert ha mind a 4nel kiveszed a rugobiztositekot akkor ket hengernel beesnek a szelepek es akkor le kell venned a hengrfejet.
A lancnal a jelekre ugyelj, hogy ugyan ugy rakd vissza. A butykostengelyt total ki kell venned a himbakkal es hidrotokekkel egyutt....



Nekem 24db szelepszárszimering kellett(6henger) de darabja még a gyárinak is 200-250ft! körül van!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 19:52


Laser írta:
czinege írta:
negativ0001 írta:
Laser írta:
negativ0001 írta:
Laser írta: Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser



Ennyi olazabalasnal meg a fustben nem nagyon veszed eszre. Esetleg akkor , ha nagy fordulatu motorfek utan gazt adsz, de akkor is csak aki hatul jon. Ez szelepszarszimeringre utalna.
Ami a km-t illeti, hivjal fel egy BMW szervizt es diktald be a VIN szamod utolso 7 betuket/szamokat es kerdezd meg, hogy mikor volt utoljara BMW szervizben szervizelve es hany km-ben volt.


2009-volt az utolsó bejegyezés 49.000 km-nél. Ausztriából hozták be nekem törötten. A szelepszár szimering mennyi kilométernél adja meg magát? (Az is gyanús, hogy sárgán világít a xenon lámpa, mert a foncsor tönkre van menve, így azt is fel kell újítani. 70.000 km-nél egy picit furcsa.)



Akkor azzal 9.000et mentek evente, vagy mikor volt osszetorve? Az elej a lampak is tortek, s talan regi lampakat tettek bele? De xenonnal tovabb kellene birja , mint halogennel, mert a xenon az hideg ego a halogenhez viszonyitva.
A szelepszar szimerig ki tud oregedni elegge hamar,megkemenyedik, ha nincs sokaig hasznalva, habar az en regi 31 eves E21esemben eloszor 21 evesen csereltem, na de akkor meg voltak csinalva az autok es nem csak.






Szeva!Az enyém 1000-kmen evett 1-1,5 lityo olajat!A szelepszárszimering csere szerintem kevés lesz,nekem már gyűrűsort is cserélnem kellett de neked nem biztos,nézesd meg valami szakival!


Mennyibe kerül a szelepszár szimering csere?


Az a legolcsobb, marmint az alkatresz (szimering), abbol csak 8 db kell, habar nem neztem, hogy milyen geped van. A kicserelese sem egy nagy ugy, meg te is megtudod csinalni es meg a hengerfejet sem kell levenni, viszont egyszerre csak ket hengernel lehet cserelni a szimeringet, mert ha mind a 4nel kiveszed a rugobiztositekot akkor ket hengernel beesnek a szelepek es akkor le kell venned a hengrfejet.
A lancnal a jelekre ugyelj, hogy ugyan ugy rakd vissza. A butykostengelyt total ki kell venned a himbakkal es hidrotokekkel egyutt....



Laser
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz Laser

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 18:34


czinege írta:
negativ0001 írta:
Laser írta:
negativ0001 írta:
Laser írta: Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser



Ennyi olazabalasnal meg a fustben nem nagyon veszed eszre. Esetleg akkor , ha nagy fordulatu motorfek utan gazt adsz, de akkor is csak aki hatul jon. Ez szelepszarszimeringre utalna.
Ami a km-t illeti, hivjal fel egy BMW szervizt es diktald be a VIN szamod utolso 7 betuket/szamokat es kerdezd meg, hogy mikor volt utoljara BMW szervizben szervizelve es hany km-ben volt.


2009-volt az utolsó bejegyezés 49.000 km-nél. Ausztriából hozták be nekem törötten. A szelepszár szimering mennyi kilométernél adja meg magát? (Az is gyanús, hogy sárgán világít a xenon lámpa, mert a foncsor tönkre van menve, így azt is fel kell újítani. 70.000 km-nél egy picit furcsa.)



Akkor azzal 9.000et mentek evente, vagy mikor volt osszetorve? Az elej a lampak is tortek, s talan regi lampakat tettek bele? De xenonnal tovabb kellene birja , mint halogennel, mert a xenon az hideg ego a halogenhez viszonyitva.
A szelepszar szimerig ki tud oregedni elegge hamar,megkemenyedik, ha nincs sokaig hasznalva, habar az en regi 31 eves E21esemben eloszor 21 evesen csereltem, na de akkor meg voltak csinalva az autok es nem csak.






Szeva!Az enyém 1000-kmen evett 1-1,5 lityo olajat!A szelepszárszimering csere szerintem kevés lesz,nekem már gyűrűsort is cserélnem kellett de neked nem biztos,nézesd meg valami szakival!


Mennyibe kerül a szelepszár szimering csere?

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 17:44


negativ0001 írta:
Laser írta:
negativ0001 írta:
Laser írta: Sziasztok!

2003 E46 318D-be 6000 km alatt elfogyott max-ról min-re az olaj.
Olajcsöpögést nem látok, a motor rendesen húz. 80.000 km van benne (ha igaz).
Jövő héten viszem szervizbe.
Járhatok vele addig? Soknak számít az olajfogyás?

Üdv. Laser



Ennyi olazabalasnal meg a fustben nem nagyon veszed eszre. Esetleg akkor , ha nagy fordulatu motorfek utan gazt adsz, de akkor is csak aki hatul jon. Ez szelepszarszimeringre utalna.
Ami a km-t illeti, hivjal fel egy BMW szervizt es diktald be a VIN szamod utolso 7 betuket/szamokat es kerdezd meg, hogy mikor volt utoljara BMW szervizben szervizelve es hany km-ben volt.


2009-volt az utolsó bejegyezés 49.000 km-nél. Ausztriából hozták be nekem törötten. A szelepszár szimering mennyi kilométernél adja meg magát? (Az is gyanús, hogy sárgán világít a xenon lámpa, mert a foncsor tönkre van menve, így azt is fel kell újítani. 70.000 km-nél egy picit furcsa.)



Akkor azzal 9.000et mentek evente, vagy mikor volt osszetorve? Az elej a lampak is tortek, s talan regi lampakat tettek bele? De xenonnal tovabb kellene birja , mint halogennel, mert a xenon az hideg ego a halogenhez viszonyitva.
A szelepszar szimerig ki tud oregedni elegge hamar,megkemenyedik, ha nincs sokaig hasznalva, habar az en regi 31 eves E21esemben eloszor 21 evesen csereltem, na de akkor meg voltak csinalva az autok es nem csak.






Szeva!Az enyém 1000-kmen evett 1-1,5 lityo olajat!A szelepszárszimering csere szerintem kevés lesz,nekem már gyűrűsort is cserélnem kellett de neked nem biztos,nézesd meg valami szakival!