valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 28. vasárnap, 07:33


Az utóbbi időben többszörösére kitolódott az új autók előírt futásteljesítményhez kötött olajcsere periódusa.
Ennek örülni kell(ene), részben mert csökkennek az üzemeltetési költségek, másrészt a környezetvédelmi szempontok sem mellékesek.
Viszont adódik némi bizonytalanság. Nem mindegy, hogy a kocsi alapvetően városban araszol, vagy autópályán fut. A városi forgalomnál ugyanolyan futásteljesítményhez esetleg négy-ötszörös üzemidő tartozik. (Ennél még fontosabb: városi forgalomban sokkal intenzívebb az olajhígulás)
Adott esetben tehát több, mint kockázatos a megengedett olajcsere intervallum akár csak felét is betartanunk. Elég csak egyszer megnézi azt a sűrű, fekete, iszapos folyadékot, amit 25.000 megtett km. után az olajteknőből leeresztenek ahhoz, hogy műszaki érdeklődésű ember radikálisan lecsökkentse az olajcsere periódust.
Ha a járművet nem használják, szinte csak áll a garázsban, akkor is ajánlott a motorolajat évente cserélni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 27. szombat, 22:37


BarG írta:
Szemy írta:
BarG írta: Jópár oka lehet, hogy egye a motor az olajat, a legegyszerűbb, legolcsóbban orvosolható, ha a karterszellőzésre fogjuk a dolgot. Ez kb 10e ft-ból megvan + munkadíj - úgyhogy egetverő költségekbe nem lovalták magukat. Egyszer egy szerelő azt mondta, hogy a szivacsos karterszűrő jobban olajleválaszt, ha több a kartergáz, akkor a szivacsossal kisebb az olajfogyasztás, az áramlástörőssel több olaj elég.

A megadott olajcsere periódust tényleg nem tudják az olajok, csatlakozok anubiszhoz, cseréld gyakrabban! Volt már rengeteg weboldalon vita arról, hogy mennyi az elfogadható olajfogyasztás, és bizony mindenki mond mindenfélét. Ökölszabályként én azt mondom, hogy egészséges motor 10-15e alatt 1 liter olajat megehet (meg is eszik, csak néhányan azt hiszik, hogy az övék ugyan dehogy - de azok a motorolajukban örülnek az égéstermékeknek, a benzinnek meg a gázolajnak) akkor pont a felső jelről az alsóra csökken a szint, de utánaönteni még nem kell. Ha ettől több a fogyásod, akkor ott valami kezdődik és csak a tűrésedtől függ, hogy meddig hagyod romlani a helyzetet. Most majd nézegetheted a szintedet és vagy 2000 km után meglátod, hogy valóban az volt-e a baj, amit cseréltek, vagy lehet tovább keresgélni.


Szeretnem ezt az olajfogyasztasos dolgot picit tisztazni. Alapvetö tervezesi kriterium minden motornal, hogy a gyar altal megadott csereperiodus alatt (15-20-25-30 ezer km) nem csökkenhet az olajszint a maximum szintröl a minimum szint ala. Maskent megfogalmazva egy csereperioduson belül nem kell utantölteni.

Masfelöl amiota megjelentek a CR dieselmotorok, azota sajnos felerösödött a motorolaj felhigulasa is. A gyartok nem szivesen foglalkoznak nyilvanosan a problemaval, de mar a nemet ADAC is vegzett emiatt tesztet: 25 autot vizsgaltak meg, mindegyiknel 8-22% volt a motorolaj üzemanyagtartalma. Szemelyes elmenyem volt, amikor az egyik csoportvezetö nalunk 15000 km megtetele utan a DEUTZ laborjaban bevizsgaltatta az autoja motorolajat (3 eves BMW 120d): 16% volt dieselolaj.

Ettöl függetlenül sem en, sem a kollegaim köreben nem ismeretes olyan teszteredmeny, ami arra mutatna ra, hogy ha valaki betartja a gyar altal megadott csereintervallumot, akkor annak nagy valoszinüseggel tönkre fog menni a motorja. Termeszetesen ezzel senkinek nem akarok a lelki vilagaba belegazolni, ugyis mindenki ugy cserel olajat, ahogy ö maga jonak latja. Es igy is van ez jol.

Szemy


Az autógyárak kib...ul pökhendien állnak hozzá minden olyan kérdéshez, amiben sárosak valahol. Nem tudok olyan autótípust mondani, ahol valamelyik alkatrész ne lenne súlyosan alultervezve, de a gyárak csak akkor reagálnak, ha már ég a ház. Csak az olyan civil szervezetekben lehet reménykedni, akik kikutatják a problémákat és rábírják a gyárakat a cselekvésre. És mivel mindegyik autógyártó ilyen simlis, ezért a vásárló nem tud mást csinálni, mint választ egy másik simlis bandát. Bár most itt van a feltörekvő koreai ipar, akik nem tudom milyen gépeket csinálnak, de a 7 év garanciával legalább a felelőséget vállalják a szarukért. Talán ez rászorítja a tisztelt prémium európai márkákat is a felelősségvállalásra.

Jó vicc ez a szervízciklus kiterjesztés. Meg hogy a csereperiódus alatt ne kelljen utántölteni az olajat. Ez lehet, hogy elvárás, de hogy nincs teljesítve, az tuti. Sokat szoktak példálózni azzal, hogy a mai motorok, ha hagyják őket futni, akkor millio km-eken keresztül kopásmentesen tudnak menni, dehát ki tudja úgy használni az autóját, hogy sose hűljön ki, ne legyen rövid távokon is használva? A való élet nem erről szól, a motorok aztán 2-3-400e km után feladják a küzdelme, pont azért is, amit írtál. Nem azonnal, csak éppen hamarabb, mint a lehetséges maximum. Az én műszakilag azt hiszem, hogy megalapozott véleményem az volna, hogy rá lehetne szabni a motorokat a valós élet követelményeire, csak éppen a gyáraknak nem érdeke a kétszeres, vagy többszörös futásteljesítmény, meg néhányszáz €-val meg kellene toldani a gyártási költségeket, ami a mai világban elfogadhatatlan egyrészt, másrészt meg a vásárló nem is támasz ilyen követelményeket az áruval szemben, akkor meg minek? Csak a legelvetemültebbek elégedetlenkednek azzal, amit kapnak, a többieknek tökjól van minden úgy, ahogy van.


Ezt én se értem, ott a sok új BMW akkor azoknak miért eszi a kocsi az olajat,megnézném 25,30 at ki e bírnak 1 feltöltéssel főleg ha sokat jár nagy sebességgel.
a kamu fogyasztási adatokról nem is beszélve amiket megadnak a gyártók. Legalább oda írnák a hülyék kedvéért, hogy csak LABORATÓRIUMI KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT. néha olyan adatokat írnak egy 3,5 ezres motorhoz, hogy már arcpirittó pofátlanság.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. október 27. szombat, 22:21


Szemy írta:
BarG írta: Jópár oka lehet, hogy egye a motor az olajat, a legegyszerűbb, legolcsóbban orvosolható, ha a karterszellőzésre fogjuk a dolgot. Ez kb 10e ft-ból megvan + munkadíj - úgyhogy egetverő költségekbe nem lovalták magukat. Egyszer egy szerelő azt mondta, hogy a szivacsos karterszűrő jobban olajleválaszt, ha több a kartergáz, akkor a szivacsossal kisebb az olajfogyasztás, az áramlástörőssel több olaj elég.

A megadott olajcsere periódust tényleg nem tudják az olajok, csatlakozok anubiszhoz, cseréld gyakrabban! Volt már rengeteg weboldalon vita arról, hogy mennyi az elfogadható olajfogyasztás, és bizony mindenki mond mindenfélét. Ökölszabályként én azt mondom, hogy egészséges motor 10-15e alatt 1 liter olajat megehet (meg is eszik, csak néhányan azt hiszik, hogy az övék ugyan dehogy - de azok a motorolajukban örülnek az égéstermékeknek, a benzinnek meg a gázolajnak) akkor pont a felső jelről az alsóra csökken a szint, de utánaönteni még nem kell. Ha ettől több a fogyásod, akkor ott valami kezdődik és csak a tűrésedtől függ, hogy meddig hagyod romlani a helyzetet. Most majd nézegetheted a szintedet és vagy 2000 km után meglátod, hogy valóban az volt-e a baj, amit cseréltek, vagy lehet tovább keresgélni.


Szeretnem ezt az olajfogyasztasos dolgot picit tisztazni. Alapvetö tervezesi kriterium minden motornal, hogy a gyar altal megadott csereperiodus alatt (15-20-25-30 ezer km) nem csökkenhet az olajszint a maximum szintröl a minimum szint ala. Maskent megfogalmazva egy csereperioduson belül nem kell utantölteni.

Masfelöl amiota megjelentek a CR dieselmotorok, azota sajnos felerösödött a motorolaj felhigulasa is. A gyartok nem szivesen foglalkoznak nyilvanosan a problemaval, de mar a nemet ADAC is vegzett emiatt tesztet: 25 autot vizsgaltak meg, mindegyiknel 8-22% volt a motorolaj üzemanyagtartalma. Szemelyes elmenyem volt, amikor az egyik csoportvezetö nalunk 15000 km megtetele utan a DEUTZ laborjaban bevizsgaltatta az autoja motorolajat (3 eves BMW 120d): 16% volt dieselolaj.

Ettöl függetlenül sem en, sem a kollegaim köreben nem ismeretes olyan teszteredmeny, ami arra mutatna ra, hogy ha valaki betartja a gyar altal megadott csereintervallumot, akkor annak nagy valoszinüseggel tönkre fog menni a motorja. Termeszetesen ezzel senkinek nem akarok a lelki vilagaba belegazolni, ugyis mindenki ugy cserel olajat, ahogy ö maga jonak latja. Es igy is van ez jol.

Szemy


Az autógyárak kib...ul pökhendien állnak hozzá minden olyan kérdéshez, amiben sárosak valahol. Nem tudok olyan autótípust mondani, ahol valamelyik alkatrész ne lenne súlyosan alultervezve, de a gyárak csak akkor reagálnak, ha már ég a ház. Csak az olyan civil szervezetekben lehet reménykedni, akik kikutatják a problémákat és rábírják a gyárakat a cselekvésre. És mivel mindegyik autógyártó ilyen simlis, ezért a vásárló nem tud mást csinálni, mint választ egy másik simlis bandát. Bár most itt van a feltörekvő koreai ipar, akik nem tudom milyen gépeket csinálnak, de a 7 év garanciával legalább a felelőséget vállalják a szarukért. Talán ez rászorítja a tisztelt prémium európai márkákat is a felelősségvállalásra.

Jó vicc ez a szervízciklus kiterjesztés. Meg hogy a csereperiódus alatt ne kelljen utántölteni az olajat. Ez lehet, hogy elvárás, de hogy nincs teljesítve, az tuti. Sokat szoktak példálózni azzal, hogy a mai motorok, ha hagyják őket futni, akkor millio km-eken keresztül kopásmentesen tudnak menni, dehát ki tudja úgy használni az autóját, hogy sose hűljön ki, ne legyen rövid távokon is használva? A való élet nem erről szól, a motorok aztán 2-3-400e km után feladják a küzdelme, pont azért is, amit írtál. Nem azonnal, csak éppen hamarabb, mint a lehetséges maximum. Az én műszakilag azt hiszem, hogy megalapozott véleményem az volna, hogy rá lehetne szabni a motorokat a valós élet követelményeire, csak éppen a gyáraknak nem érdeke a kétszeres, vagy többszörös futásteljesítmény, meg néhányszáz €-val meg kellene toldani a gyártási költségeket, ami a mai világban elfogadhatatlan egyrészt, másrészt meg a vásárló nem is támasz ilyen követelményeket az áruval szemben, akkor meg minek? Csak a legelvetemültebbek elégedetlenkednek azzal, amit kapnak, a többieknek tökjól van minden úgy, ahogy van.


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. október 27. szombat, 21:40


BarG írta: Jópár oka lehet, hogy egye a motor az olajat, a legegyszerűbb, legolcsóbban orvosolható, ha a karterszellőzésre fogjuk a dolgot. Ez kb 10e ft-ból megvan + munkadíj - úgyhogy egetverő költségekbe nem lovalták magukat. Egyszer egy szerelő azt mondta, hogy a szivacsos karterszűrő jobban olajleválaszt, ha több a kartergáz, akkor a szivacsossal kisebb az olajfogyasztás, az áramlástörőssel több olaj elég.

A megadott olajcsere periódust tényleg nem tudják az olajok, csatlakozok anubiszhoz, cseréld gyakrabban! Volt már rengeteg weboldalon vita arról, hogy mennyi az elfogadható olajfogyasztás, és bizony mindenki mond mindenfélét. Ökölszabályként én azt mondom, hogy egészséges motor 10-15e alatt 1 liter olajat megehet (meg is eszik, csak néhányan azt hiszik, hogy az övék ugyan dehogy - de azok a motorolajukban örülnek az égéstermékeknek, a benzinnek meg a gázolajnak) akkor pont a felső jelről az alsóra csökken a szint, de utánaönteni még nem kell. Ha ettől több a fogyásod, akkor ott valami kezdődik és csak a tűrésedtől függ, hogy meddig hagyod romlani a helyzetet. Most majd nézegetheted a szintedet és vagy 2000 km után meglátod, hogy valóban az volt-e a baj, amit cseréltek, vagy lehet tovább keresgélni.


Szeretnem ezt az olajfogyasztasos dolgot picit tisztazni. Alapvetö tervezesi kriterium minden motornal, hogy a gyar altal megadott csereperiodus alatt (15-20-25-30 ezer km) nem csökkenhet az olajszint a maximum szintröl a minimum szint ala. Maskent megfogalmazva egy csereperioduson belül nem kell utantölteni.

Masfelöl amiota megjelentek a CR dieselmotorok, azota sajnos felerösödött a motorolaj felhigulasa is. A gyartok nem szivesen foglalkoznak nyilvanosan a problemaval, de mar a nemet ADAC is vegzett emiatt tesztet: 25 autot vizsgaltak meg, mindegyiknel 8-22% volt a motorolaj üzemanyagtartalma. Szemelyes elmenyem volt, amikor az egyik csoportvezetö nalunk 15000 km megtetele utan a DEUTZ laborjaban bevizsgaltatta az autoja motorolajat (3 eves BMW 120d): 16% volt dieselolaj.

Ettöl függetlenül sem en, sem a kollegaim köreben nem ismeretes olyan teszteredmeny, ami arra mutatna ra, hogy ha valaki betartja a gyar altal megadott csereintervallumot, akkor annak nagy valoszinüseggel tönkre fog menni a motorja. Termeszetesen ezzel senkinek nem akarok a lelki vilagaba belegazolni, ugyis mindenki ugy cserel olajat, ahogy ö maga jonak latja. Es igy is van ez jol.

Szemy

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. október 27. szombat, 15:41


anubisz írta:
mario_k írta: Sziazstok!

Előre is bocsánat ha netán úgy gondoljátok, hogy nem ide való a kérdés még új vagyok az oldalon. Olyan kérdésem lenne hogy a 2007-es 318d-m a 122lovas kb 4000km alatt evett meg egy liter olajat. Mivel vételnél egy év garanciát kaptam rá ezzel a panasszal vissza vittem a szervízbe ők saját költségükre megcsinálták, és azt állíották nekem ,hogy a karterszűrő eldugulása okozta ezt. Ezt mennyire tartjátok lehetségesnek esetleg ha nem ez mi más baj lehet? Nem füstöl az autó egyáltalán. Ja és most van benne 160.00Km.

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!


Azért egy kompressziót mérethettél volna, még ha ma nem is nagy divat. Ki tudja, hogy gyilkolták előtte a motort. Valamék nap mértek előttem egy kocsiba, 3 ba jó volt, 1 be még 10 se volt. Már önmagad megnyugtatása végett is.
Természetesen nem törvényszerű,ha valamiért megy az olajad, a motor kopott.
Enni mindig is fog valamennyit. Enyém is eszik,és minden hengerbe 12 felett van egyformán.
Azt mondta, semmiképpen ne várjam meg a kijelző által megadott csere periódus időt, egyszerűen az olajak nem bírnak annyit. Úgy gondolom igaza is van, mert amíg friss az olaj alig eszi, 15 ezer után már sűrűn kell töltögetni, és már fekete ( benzines ) de a műszerfal még 8 ezret ír ,hogy akkor kell cserélni. Aszem 15 ezrenként fogok cserélni.



Jópár oka lehet, hogy egye a motor az olajat, a legegyszerűbb, legolcsóbban orvosolható, ha a karterszellőzésre fogjuk a dolgot. Ez kb 10e ft-ból megvan + munkadíj - úgyhogy egetverő költségekbe nem lovalták magukat. Egyszer egy szerelő azt mondta, hogy a szivacsos karterszűrő jobban olajleválaszt, ha több a kartergáz, akkor a szivacsossal kisebb az olajfogyasztás, az áramlástörőssel több olaj elég.

A megadott olajcsere periódust tényleg nem tudják az olajok, csatlakozok anubiszhoz, cseréld gyakrabban! Volt már rengeteg weboldalon vita arról, hogy mennyi az elfogadható olajfogyasztás, és bizony mindenki mond mindenfélét. Ökölszabályként én azt mondom, hogy egészséges motor 10-15e alatt 1 liter olajat megehet (meg is eszik, csak néhányan azt hiszik, hogy az övék ugyan dehogy - de azok a motorolajukban örülnek az égéstermékeknek, a benzinnek meg a gázolajnak) akkor pont a felső jelről az alsóra csökken a szint, de utánaönteni még nem kell. Ha ettől több a fogyásod, akkor ott valami kezdődik és csak a tűrésedtől függ, hogy meddig hagyod romlani a helyzetet. Most majd nézegetheted a szintedet és vagy 2000 km után meglátod, hogy valóban az volt-e a baj, amit cseréltek, vagy lehet tovább keresgélni.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 22:38


mario_k írta: Sziazstok!

Előre is bocsánat ha netán úgy gondoljátok, hogy nem ide való a kérdés még új vagyok az oldalon. Olyan kérdésem lenne hogy a 2007-es 318d-m a 122lovas kb 4000km alatt evett meg egy liter olajat. Mivel vételnél egy év garanciát kaptam rá ezzel a panasszal vissza vittem a szervízbe ők saját költségükre megcsinálták, és azt állíották nekem ,hogy a karterszűrő eldugulása okozta ezt. Ezt mennyire tartjátok lehetségesnek esetleg ha nem ez mi más baj lehet? Nem füstöl az autó egyáltalán. Ja és most van benne 160.00Km.

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!


Azért egy kompressziót mérethettél volna, még ha ma nem is nagy divat. Ki tudja, hogy gyilkolták előtte a motort. Valamék nap mértek előttem egy kocsiba, 3 ba jó volt, 1 be még 10 se volt. Már önmagad megnyugtatása végett is.
Természetesen nem törvényszerű,ha valamiért megy az olajad, a motor kopott.
Enni mindig is fog valamennyit. Enyém is eszik,és minden hengerbe 12 felett van egyformán.
Azt mondta, semmiképpen ne várjam meg a kijelző által megadott csere periódus időt, egyszerűen az olajak nem bírnak annyit. Úgy gondolom igaza is van, mert amíg friss az olaj alig eszi, 15 ezer után már sűrűn kell töltögetni, és már fekete ( benzines ) de a műszerfal még 8 ezret ír ,hogy akkor kell cserélni. Aszem 15 ezrenként fogok cserélni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 26. péntek, 22:39

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz mario_k

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. október 26. péntek, 20:01


Sziazstok!

Előre is bocsánat ha netán úgy gondoljátok, hogy nem ide való a kérdés még új vagyok az oldalon. Olyan kérdésem lenne hogy a 2007-es 318d-m a 122lovas kb 4000km alatt evett meg egy liter olajat. Mivel vételnél egy év garanciát kaptam rá ezzel a panasszal vissza vittem a szervízbe ők saját költségükre megcsinálták, és azt állíották nekem ,hogy a karterszűrő eldugulása okozta ezt. Ezt mennyire tartjátok lehetségesnek esetleg ha nem ez mi más baj lehet? Nem füstöl az autó egyáltalán. Ja és most van benne 160.00Km.

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:48


anubisz írta:
YELLOW írta:
jons írta:
anubisz írta:
Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


OFF
Nekem is olyan a hangulatom, mint egy darab szarnak... pedig szépen esik a hó, jó meleg van idebenn és mégis...
OFF



nyomás kifelé ha esik a hó


Esik ott a hó? de jó neked,én imádom. Mennék is autózni éjjel. Imádok hóba száguldozni.
Itt a sok bohóc,a dzsipókkal 30 al totyognak.Wartburg való nekik.Azokat szoktam alázni.


Majd szerdán megyek haza, kiváncsi leszek milyen lesz az út. Csütörtökön Gyula, majd megint Simi, aztán megint haza... Észnél kell lenni majd, pont azok miatt akiket te is említesz...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:45


YELLOW írta:
jons írta:
anubisz írta:
Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


OFF
Nekem is olyan a hangulatom, mint egy darab szarnak... pedig szépen esik a hó, jó meleg van idebenn és mégis...
OFF



nyomás kifelé ha esik a hó


Esik ott a hó? de jó neked,én imádom. Mennék is autózni éjjel. Imádok hóba száguldozni.
Itt a sok bohóc,a dzsipókkal 30 al totyognak.Wartburg való nekik.Azokat szoktam alázni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:39


jons írta:
anubisz írta:
Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


OFF
Nekem is olyan a hangulatom, mint egy darab szarnak... pedig szépen esik a hó, jó meleg van idebenn és mégis...
OFF



nyomás kifelé ha esik a hó

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:37


anubisz írta:
Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


OFF
Nekem is olyan a hangulatom, mint egy darab szarnak... pedig szépen esik a hó, jó meleg van idebenn és mégis...
OFF



csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:27


YELLOW írta:
csavargo írta:

ahogy quote is irta ha szivárog az olaj vagy eszi akkor a hiba okát kell megszüntetni az adalék nem megoldás soha semmire az csak tüneti kezelés és a hiba fennmarad


kijaza quote?
amúgy én vótam még a legelején, de szegény kérdező sem fogja már megtalálni


jóvan na enéztem


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:20


csavargo írta:

ahogy quote is irta ha szivárog az olaj vagy eszi akkor a hiba okát kell megszüntetni az adalék nem megoldás soha semmire az csak tüneti kezelés és a hiba fennmarad


kijaza quote?
amúgy én vótam még a legelején, de szegény kérdező sem fogja már megtalálni

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:14


anubisz írta:
hil írta:
anubisz írta:
jons írta:
Kempapa írta: Sziasztok!
Egy kérdés miatt regisztráltam igazából, remélem kapok segítséget. Az lenne a kérdésem, hogy olajszivárgás/folyás miatt próbálkoztatok-e már hasonló megoldással: http://t7.hu/oym
Elnézést, ha nem 100%-ban vág ide, de ez volt a legrelevánsabb (BMW-s) közösség.
Üdv,
Kálmán


Adalék helyett inkább ezt próbáld meg:
Valvoline MaxLife Synthetic SAE 5W-40


Már a kérdés se releváns. Olaj szivárgás,folyás általánosan értelmezve,valahol szivárog az olaj ( karter,szelepfedél,látható szivárgás ,olajos motorblokk,olajszűrő stb..) ott meg tömítést kel cserélni,nem adalékot rakni a motorba.
Persze ha zabálja a motor az olajat, az is egyfajta szivárgás,de a kettő nem mindegy.
Akkor azt írd,hogy eszi az olajat,ne azt higgye az ember,hogy valahol olajos a blokkod aztán kész.Na mindegy,hosszú...
Tényleg sokan kérdezni se tudnak értelmesen. Nem mindegy befelé szivárog valami,vagy kifelé,és ezt hol teszi.Főleg a folyás,hamar elmenne a 8 liter olaj,ha már folyna befelé,vagy kifelé?
Elnézést,ha kicsit nyers voltam.




Szia!
Azért egy frissen regisztráltnak az első kérdésére talán nem ilyen választ kéne adni!
Bocs, ha durva voltam....... Ha visszaolvasol kezdő korodig, akkor ott is lehetne találni értelmetlen kérdést.
Szerintem az adalék semmit nem ér, ki kell cserélni az eresztő tömítést, szimmeringet. Ha meg nagyobb a baj, akkor a hibás alkatrész. Én azt az adalékot nem tenném bele.






Igazad van.Írtam is hogy elnézést,de már nem akartam az első gondolatom,manikűrözni utána.Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


ahogy quote is irta ha szivárog az olaj vagy eszi akkor a hiba okát kell megszüntetni az adalék nem megoldás soha semmire az csak tüneti kezelés és a hiba fennmarad

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:01


hil írta:
anubisz írta:
jons írta:
Kempapa írta: Sziasztok!
Egy kérdés miatt regisztráltam igazából, remélem kapok segítséget. Az lenne a kérdésem, hogy olajszivárgás/folyás miatt próbálkoztatok-e már hasonló megoldással: http://t7.hu/oym
Elnézést, ha nem 100%-ban vág ide, de ez volt a legrelevánsabb (BMW-s) közösség.
Üdv,
Kálmán


Adalék helyett inkább ezt próbáld meg:
Valvoline MaxLife Synthetic SAE 5W-40


Már a kérdés se releváns. Olaj szivárgás,folyás általánosan értelmezve,valahol szivárog az olaj ( karter,szelepfedél,látható szivárgás ,olajos motorblokk,olajszűrő stb..) ott meg tömítést kel cserélni,nem adalékot rakni a motorba.
Persze ha zabálja a motor az olajat, az is egyfajta szivárgás,de a kettő nem mindegy.
Akkor azt írd,hogy eszi az olajat,ne azt higgye az ember,hogy valahol olajos a blokkod aztán kész.Na mindegy,hosszú...
Tényleg sokan kérdezni se tudnak értelmesen. Nem mindegy befelé szivárog valami,vagy kifelé,és ezt hol teszi.Főleg a folyás,hamar elmenne a 8 liter olaj,ha már folyna befelé,vagy kifelé?
Elnézést,ha kicsit nyers voltam.




Szia!
Azért egy frissen regisztráltnak az első kérdésére talán nem ilyen választ kéne adni!
Bocs, ha durva voltam....... Ha visszaolvasol kezdő korodig, akkor ott is lehetne találni értelmetlen kérdést.
Szerintem az adalék semmit nem ér, ki kell cserélni az eresztő tömítést, szimmeringet. Ha meg nagyobb a baj, akkor a hibás alkatrész. Én azt az adalékot nem tenném bele.






Igazad van.Írtam is hogy elnézést,de már nem akartam az első gondolatom,manikűrözni utána.Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.