YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 21:43


SYA85 írta:
YELLOW írta:
SYA85 írta: Sziasztok!

Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.

Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.

Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.

Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.

A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.

A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.

Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.

Szerintetek mi lehet vele a gond???



nem ennél a motornál a típushiba ez, hanem az N40B16-nál. nár lehet neked ez van benne.

ezt a részt nem értem:
"a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok"


Nem értek hozzá milyen motor van benne pontosan, de azt tudom hogy ezeket anno visszahívták motorcserére olyan 2 éves korába, én használtam vettem 3 évesen.

Amit írtam úgy értem hogy ha az autó le van állítva és sebsebégben van akkor nem szabad hogy hátrafelé guruljon mert a lánc akkor átugrik a fogaskeréken és lehet megint visszaállítani.


hmmm.... én mindig sebességben hagyom, van hogy megmozdul. ha meg olyan meredek a lejtő, akkor előtte kézifék.

a forgalmiban a motorszám utolsó része megmutatja miylen motor van benne.

SYA85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz SYA85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 21:22


YELLOW írta:
SYA85 írta: Sziasztok!

Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.

Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.

Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.

Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.

A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.

A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.

Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.

Szerintetek mi lehet vele a gond???



nem ennél a motornál a típushiba ez, hanem az N40B16-nál. nár lehet neked ez van benne.

ezt a részt nem értem:
"a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok"


Nem értek hozzá milyen motor van benne pontosan, de azt tudom hogy ezeket anno visszahívták motorcserére olyan 2 éves korába, én használtam vettem 3 évesen.

Amit írtam úgy értem hogy ha az autó le van állítva és sebsebégben van akkor nem szabad hogy hátrafelé guruljon mert a lánc akkor átugrik a fogaskeréken és lehet megint visszaállítani.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 21:14


SYA85 írta: Sziasztok!

Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.

Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.

Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.

Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.

A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.

A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.

Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.

Szerintetek mi lehet vele a gond???



nem ennél a motornál a típushiba ez, hanem az N40B16-nál. nár lehet neked ez van benne.

ezt a részt nem értem:
"a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok"

SYA85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz SYA85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. május 12. szombat, 21:04


Sziasztok!

Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.

Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.

Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.

Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.

A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.

A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.

Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.

Szerintetek mi lehet vele a gond???




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 12. szombat, 21:06

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 23. hétfő, 23:05


Nos a gumigyürünek semmi köze nincs hozzá.Marad az olajnyomás tartó szelep!Jövöhéten cserélem majd irok mi ujság!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 16:27


valter320d írta:
bmw320d4 írta:
valter320d írta: Kemény de észrevettem valamit ami eddig elkerülte a figyelmemet!Van az olajszürö fedelén egy hosszukás valami amin van két gumigyürü azt kicseréltem!Még nagyon kezdeti dologban van az egész de inditás pillanatában rögtön elalszik tehát nem csak a szürö hanem az is!Ja meg 5w-40 van most benne a mai napon még irok hogy mi a helyzet!De megvettem az olajpumpához is a dolgokat,csak az egy egész napos müvelet!


3 oka lehet a problémádnak:

1. olajszűrő ház alján a szelep
2. a 2db gumigyűrű
3. láncfeszítő


Az olajszivattyúnál felesleges bármit is cserélni.


Kedves márkatárs! Az egyik társunk írta hogy cserélt láncfeszítőt és nem múlt el a problémája.Én kicseréltem a 2 db gumigyűrűt és megmaradt a probléma,nos én megvettem ezt a bizonyos dolgot az olajszivattyunál mivel ez a szelep felel az olajnyomás megtartásáért!Most nemtom nem akarok kötekedni de a láncfeszítönek mi köze az olajnyomáshoz? ÖÖÖÖ kicserélem ezt a szelepet és kiváncsi vagyok mi lesz.

Megnézem majd a szüröház alatti szelepet is kérdés az lehet külön cserélni vagy egybe kell megvenni az egész szüröházat??


Vedd úgy, hogy nem írtam semmit, és cserélj szelepet meg mittomén miket.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 15:35


bmw320d4 írta:
valter320d írta: Kemény de észrevettem valamit ami eddig elkerülte a figyelmemet!Van az olajszürö fedelén egy hosszukás valami amin van két gumigyürü azt kicseréltem!Még nagyon kezdeti dologban van az egész de inditás pillanatában rögtön elalszik tehát nem csak a szürö hanem az is!Ja meg 5w-40 van most benne a mai napon még irok hogy mi a helyzet!De megvettem az olajpumpához is a dolgokat,csak az egy egész napos müvelet!


3 oka lehet a problémádnak:

1. olajszűrő ház alján a szelep
2. a 2db gumigyűrű
3. láncfeszítő


Az olajszivattyúnál felesleges bármit is cserélni.


Kedves márkatárs! Az egyik társunk írta hogy cserélt láncfeszítőt és nem múlt el a problémája.Én kicseréltem a 2 db gumigyűrűt és megmaradt a probléma,nos én megvettem ezt a bizonyos dolgot az olajszivattyunál mivel ez a szelep felel az olajnyomás megtartásáért!Most nemtom nem akarok kötekedni de a láncfeszítönek mi köze az olajnyomáshoz? ÖÖÖÖ kicserélem ezt a szelepet és kiváncsi vagyok mi lesz.

Megnézem majd a szüröház alatti szelepet is kérdés az lehet külön cserélni vagy egybe kell megvenni az egész szüröházat??

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 21. szombat, 16:00


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 14:30


valter320d írta: Kemény de észrevettem valamit ami eddig elkerülte a figyelmemet!Van az olajszürö fedelén egy hosszukás valami amin van két gumigyürü azt kicseréltem!Még nagyon kezdeti dologban van az egész de inditás pillanatában rögtön elalszik tehát nem csak a szürö hanem az is!Ja meg 5w-40 van most benne a mai napon még irok hogy mi a helyzet!De megvettem az olajpumpához is a dolgokat,csak az egy egész napos müvelet!


3 oka lehet a problémádnak:

1. olajszűrő ház alján a szelep
2. a 2db gumigyűrű
3. láncfeszítő


Az olajszivattyúnál felesleges bármit is cserélni.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 13:49


bmw320d4 írta:
pomzi írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.


Na de megtudtam egy érdekes dolgot megosztom:"Valóban, az ilyen jellegű későn felépülő olajnyomás-problémák egy része az olajszűrőre vezethető vissza, ugyanis a szűrőnek lenne az a feladata egyes modelleknél, hogy az olaj visszafolyást megakadáloyzza, így a pumpa gyorsabban fel tudja építeni a nyomást. Két eset lehetséges: vagy a szűrő nem volt belevaló, nem volt megfelelő, legfeljebb fizikai méreteiben (ez gyakran előfordul), vagy ebben a szűrőben rossz volt vagy elromlott a szelep, amely a visszafolyást hivatott megakadályozni. Ez vagy egy rugóterhelésű szelep, vagy pedig egy egyszerű gumimembrán a szűrő felső részénél, ahogy Ön is írta.

Az indítás utáni kopogás, ha az csak a szelepek felől jön akkor teljesen ártalmatlan, ha pedig csapágyhang, kemény, durva kopogás az olajhiányos üzem miatt... Hát akkor ezt mindeképpen jelezze a szerviznek, ahol az olajat cserélték. Nem biztos, hogy okoz ez problémát a későbbiekben, de jó, ha van egy munkalap, ahol Ön ezt panaszolja, hogy ha esetleg később mégis probléma lesz, akkor erre hivatkozva javítsák ki. Most szétszedetni a motort nem érdemes, márcsak azért sem, mert kicsi az esélye, hogy bármi is meghibásodott volna..." Lehet azért van mert gagyi szüröt vettem bele a multkor most mann t vettem!!És hétvégén kicserélem!


Köszi a megosztást, én is kipróbálom akkor a mann-t



Én meg pucéran rohanok délután 2-kor 3 kört a hősök terén, ha a szűrőcserétől elmúlik a hiba... (ha ELMÚLIK, nem átmeneti javulás az új olaj miatt! )


Kemény de észrevettem valamit ami eddig elkerülte a figyelmemet!Van az olajszürö fedelén egy hosszukás valami amin van két gumigyürü azt kicseréltem!Még nagyon kezdeti dologban van az egész de inditás pillanatában rögtön elalszik tehát nem csak a szürö hanem az is!Ja meg 5w-40 van most benne a mai napon még irok hogy mi a helyzet!De megvettem az olajpumpához is a dolgokat,csak az egy egész napos müvelet!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 21. szombat, 01:20


pomzi írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.


Na de megtudtam egy érdekes dolgot megosztom:"Valóban, az ilyen jellegű későn felépülő olajnyomás-problémák egy része az olajszűrőre vezethető vissza, ugyanis a szűrőnek lenne az a feladata egyes modelleknél, hogy az olaj visszafolyást megakadáloyzza, így a pumpa gyorsabban fel tudja építeni a nyomást. Két eset lehetséges: vagy a szűrő nem volt belevaló, nem volt megfelelő, legfeljebb fizikai méreteiben (ez gyakran előfordul), vagy ebben a szűrőben rossz volt vagy elromlott a szelep, amely a visszafolyást hivatott megakadályozni. Ez vagy egy rugóterhelésű szelep, vagy pedig egy egyszerű gumimembrán a szűrő felső részénél, ahogy Ön is írta.

Az indítás utáni kopogás, ha az csak a szelepek felől jön akkor teljesen ártalmatlan, ha pedig csapágyhang, kemény, durva kopogás az olajhiányos üzem miatt... Hát akkor ezt mindeképpen jelezze a szerviznek, ahol az olajat cserélték. Nem biztos, hogy okoz ez problémát a későbbiekben, de jó, ha van egy munkalap, ahol Ön ezt panaszolja, hogy ha esetleg később mégis probléma lesz, akkor erre hivatkozva javítsák ki. Most szétszedetni a motort nem érdemes, márcsak azért sem, mert kicsi az esélye, hogy bármi is meghibásodott volna..." Lehet azért van mert gagyi szüröt vettem bele a multkor most mann t vettem!!És hétvégén kicserélem!


Köszi a megosztást, én is kipróbálom akkor a mann-t



Én meg pucéran rohanok délután 2-kor 3 kört a hősök terén, ha a szűrőcserétől elmúlik a hiba... (ha ELMÚLIK, nem átmeneti javulás az új olaj miatt! )

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 10:22


valter320d írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.


Na de megtudtam egy érdekes dolgot megosztom:"Valóban, az ilyen jellegű későn felépülő olajnyomás-problémák egy része az olajszűrőre vezethető vissza, ugyanis a szűrőnek lenne az a feladata egyes modelleknél, hogy az olaj visszafolyást megakadáloyzza, így a pumpa gyorsabban fel tudja építeni a nyomást. Két eset lehetséges: vagy a szűrő nem volt belevaló, nem volt megfelelő, legfeljebb fizikai méreteiben (ez gyakran előfordul), vagy ebben a szűrőben rossz volt vagy elromlott a szelep, amely a visszafolyást hivatott megakadályozni. Ez vagy egy rugóterhelésű szelep, vagy pedig egy egyszerű gumimembrán a szűrő felső részénél, ahogy Ön is írta.

Az indítás utáni kopogás, ha az csak a szelepek felől jön akkor teljesen ártalmatlan, ha pedig csapágyhang, kemény, durva kopogás az olajhiányos üzem miatt... Hát akkor ezt mindeképpen jelezze a szerviznek, ahol az olajat cserélték. Nem biztos, hogy okoz ez problémát a későbbiekben, de jó, ha van egy munkalap, ahol Ön ezt panaszolja, hogy ha esetleg később mégis probléma lesz, akkor erre hivatkozva javítsák ki. Most szétszedetni a motort nem érdemes, márcsak azért sem, mert kicsi az esélye, hogy bármi is meghibásodott volna..." Lehet azért van mert gagyi szüröt vettem bele a multkor most mann t vettem!!És hétvégén kicserélem!


Köszi a megosztást, én is kipróbálom akkor a mann-t



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 21:51


valter320d írta:
valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.


Na de megtudtam egy érdekes dolgot megosztom:"Valóban, az ilyen jellegű későn felépülő olajnyomás-problémák egy része az olajszűrőre vezethető vissza, ugyanis a szűrőnek lenne az a feladata egyes modelleknél, hogy az olaj visszafolyást megakadáloyzza, így a pumpa gyorsabban fel tudja építeni a nyomást. Két eset lehetséges: vagy a szűrő nem volt belevaló, nem volt megfelelő, legfeljebb fizikai méreteiben (ez gyakran előfordul), vagy ebben a szűrőben rossz volt vagy elromlott a szelep, amely a visszafolyást hivatott megakadályozni. Ez vagy egy rugóterhelésű szelep, vagy pedig egy egyszerű gumimembrán a szűrő felső részénél, ahogy Ön is írta.

Az indítás utáni kopogás, ha az csak a szelepek felől jön akkor teljesen ártalmatlan, ha pedig csapágyhang, kemény, durva kopogás az olajhiányos üzem miatt... Hát akkor ezt mindeképpen jelezze a szerviznek, ahol az olajat cserélték. Nem biztos, hogy okoz ez problémát a későbbiekben, de jó, ha van egy munkalap, ahol Ön ezt panaszolja, hogy ha esetleg később mégis probléma lesz, akkor erre hivatkozva javítsák ki. Most szétszedetni a motort nem érdemes, márcsak azért sem, mert kicsi az esélye, hogy bármi is meghibásodott volna..." Lehet azért van mert gagyi szüröt vettem bele a multkor most mann t vettem!!És hétvégén kicserélem!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 21:14


valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 12. csütörtök, 23:13


Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 12. csütörtök, 23:20

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. április 12. csütörtök, 23:10


viktor írta: Mind ilyen. Nem kell betojni. Csak a hidrotõkék szólnak, amíg nem megfelelõ az olajnyomás. Türelmesen várd, meg amíg elalszik a lámpa.

Csaó!


Hello igen ez igy van ahogy mondod viktor az enyém is ezt csinálja,sokan mondták hogy ez ilyen. DE! Ha valakit nyugtalanít a dolog méressen egy olajnyomást rögtön kiderül ha gáz van!Hamarosan megméretem!