autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz gairgus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. március 13. hétfő, 18:24


Sziasztok,

Új vagyok még itt, és csak hétvége óta vagyok autó/BMW tulajdonos, szóval lehet, hogy a jövőben sokszor/sok témában fogok kérdezősködni, hogy az (egyébként jó állapotú) autóból egy még jobb gépet varázsoljak.
Először is, köszöntök minden fórumozót.

Sajnos a mai napon mindjárt belefutottam egy kellemetlen hibába. Az autót (2004 E46 Compact)a hétvégén vettem, 2 immos gyári kulccsal (rombusz) + a műanyag póttal. Minden kulcs hibátlanul működött. Délelőtt használtam az autót, a kulcs rendben volt. Délután indulás, ajtó távval kinyit, még rendben, gyújtást ráadom, meg sem nyekken. Többszöri próbálkozás után semmi, a másik kulccsal azonban minden működik.

Van esetleg ötlete valakinek, mi lehet a gond? Lehetőleg nem szeretnék mindjárt az elején 1 kulccsal maradni.

Köszönöm

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 23:03


kory05 írta:
anubisz írta: Nekem azért van rajta egy ilyen, pont, hogy ne szívjam meg még egyszer.
http://www.okauto.hu/news_deta...&id=37


Jó kis szerkentyű. Kösz a tippet!


dizeleseknek mindenképpen ajánlom, indító képességet is % jelzi, meg mindent.

http://li-ion.addel.hu/product...c6ee3cd541

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 23. szerda, 23:08

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 23:00


anubisz írta: Nekem azért van rajta egy ilyen, pont, hogy ne szívjam meg még egyszer.
http://www.okauto.hu/news_deta...&id=37


Jó kis szerkentyű. Kösz a tippet!

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 22:50


YELLOW írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.


legyen úgy. de az ilyen barkács multiméterektől pontosságot sem kell várni. az a jó, hacsak ki volt lazulva valami. nem akarom irogatni, de lehetne még ott mit mérni, meg hogyan. csak már fáradt vagyok, menek is degleni. jah ha nincs segítség, akkor a műszert az ablakba kell tenni, mikor indítózól
de ha azóta megy, akkor nincs gond.


Nem vagyok se villamosságis se szerelő. Ezt pedig írni is akartam hogy az megint egy más téma hogy egy sz..r piaci utolsó utáni multiméterem van ami több mint valószínű hogy csak "közelítő" értékeket ad. Egy szó mint száz, én csak azt tudom hogy egy dízelem van ami a mínuszba is pöcc-röff (ha csak nem lazul le valami kábel ) amúgy sikerült meg mérnem tekertetés közben 11v és éjszakára fel tettem töltőre. Köszi mindenkinek a segítséget!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. január 23. szerda, 22:54

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 22:43


Nekem azért van rajta egy ilyen, pont, hogy ne szívjam meg még egyszer.
http://www.okauto.hu/news_deta...&id=37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 22:29


kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.


legyen úgy. de az ilyen barkács multiméterektől pontosságot sem kell várni. az a jó, hacsak ki volt lazulva valami. nem akarom irogatni, de lehetne még ott mit mérni, meg hogyan. csak már fáradt vagyok, menek is degleni. jah ha nincs segítség, akkor a műszert az ablakba kell tenni, mikor indítózól
de ha azóta megy, akkor nincs gond.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 22:28


kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.


csak, hogy a tied nem benzines, a miénk még beröffen, csak, csak, ha gyenge az aksi, de ha a tied meghasal, ott már cumi van. Szerintem minimum egy éjszakára dobd rá a töltőt, hátha az helyredobja.


kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 22:23


YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 22:17


YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


hiába írom neki, hogy indítás közbe mérjen. lehet hogy akkor a béka segge alá esik, de így is kevés a 11,akárhány volt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 21:59


kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 21:54


anubisz írta:
kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!


az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.


Hát a hiba nem derült ki, de mára be bírtam indítani a vasat! Egész éjjel le volt véve az akssi reggel vissza tettem a sarukat (rá se töltöttem) és működött minden a megszokott módon. A sarukat már tegnap meg tisztítottam, de akkor ez nem hozott eredményt, és nem is voltak oxidálódva. Arra tudok gondolni hogy, a negatív kábel ahol hozzá vagy csavarozva a kasznihoz ott lehetett valami érintkezési, oxidációs hibája. Mert azonkívül hogy visszatettem a sarukat csak azt mozgattam meg.


Pár napja jártam ugyan így, nekem a testkábel lazult fel. Azért mérj rá indítás közben, hogy biztos jó legyen az aksi. Már aksival is jártam úgy, hogy pillanat alatt merült le.
Gyújtáskor, már csak 9 voltot mutatott. 3 ezerért bikázott be a kihívott taxis. Zenélgettem a garázsba, aztán csak csattogott az önindító, és kész. De ha semmi nem világit az legtöbbször valami kontakt az aksinál.


Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 16:00


kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!


az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.


Hát a hiba nem derült ki, de mára be bírtam indítani a vasat! Egész éjjel le volt véve az akssi reggel vissza tettem a sarukat (rá se töltöttem) és működött minden a megszokott módon. A sarukat már tegnap meg tisztítottam, de akkor ez nem hozott eredményt, és nem is voltak oxidálódva. Arra tudok gondolni hogy, a negatív kábel ahol hozzá vagy csavarozva a kasznihoz ott lehetett valami érintkezési, oxidációs hibája. Mert azonkívül hogy visszatettem a sarukat csak azt mozgattam meg.


Pár napja jártam ugyan így, nekem a testkábel lazult fel. Azért mérj rá indítás közben, hogy biztos jó legyen az aksi. Már aksival is jártam úgy, hogy pillanat alatt merült le.
Gyújtáskor, már csak 9 voltot mutatott. 3 ezerért bikázott be a kihívott taxis. Zenélgettem a garázsba, aztán csak csattogott az önindító, és kész. De ha semmi nem világit az legtöbbször valami kontakt az aksinál.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 15:50


anubisz írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!


az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.


Hát a hiba nem derült ki, de mára be bírtam indítani a vasat! Egész éjjel le volt véve az akssi reggel vissza tettem a sarukat (rá se töltöttem) és működött minden a megszokott módon. A sarukat már tegnap meg tisztítottam, de akkor ez nem hozott eredményt, és nem is voltak oxidálódva. Arra tudok gondolni hogy, a negatív kábel ahol hozzá vagy csavarozva a kasznihoz ott lehetett valami érintkezési, oxidációs hibája. Mert azonkívül hogy visszatettem a sarukat csak azt mozgattam meg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 10:47


anubisz írta:

az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.


Amit az e46 titkos menüje mutat feszültséget az mennyire pontos?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 23. szerda, 00:24


kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!


az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.