autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 19:35


YELLOW írta:
sumi20 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: tavaly novemberben vettem a kocsit, eddig nem volt semmi probléma vele, mindig indult, télen, nyáron a 36 fokban is. Na ma leállítottam a kocsit bementem a fagyizóba, pár perc múlva megyek vissza a kocsihoz beülök, kulcs be, ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. Nagy tanakodás után hívtam a villamossági szerelőt, kijött azt mondta nem tud most vele mit csinálni, mert szét kell szedni megnézni az önindítót. Azt tanácsolta húzzuk be, menjek haza, másnap keressem meg szétszedjük. Ezt is tettem behúztuk egy röffre beindult. Hazajöttem beálltam a garázsba, leállítottam, mondom magamban rápróbálok. Mintha semmi baja nem lett volna beindult egy pöccre. Szerintetek mi lehet a probléma? Előjöhet még? Köszi előre is!! 320D 1999-es 136 lovas touringról lenne szó.



lemerült az akksi! ez tutti!

azt is elmondom miért ilyenkor megy tönkre. ugye van a gondozás mentes akksin is lélegző nyílás. nyáron a nagy melegben szépen kezd elpárologni a desztvíz belőle. nincs víz, összegyűlik a a retek az alján cellazárlat. és ennyi.
amúgy ha lemerült akksinál indítózól, akkor többet kattog és a lámpád kintről nézve villog ugyanúgy. ez jelzi.





Ez eddig rendben van, de nekem nem kattog, nem villog semmi, a műszerfal se halványul el, mint amikor eltűnik az áram. A szerelő megnézte műszerrel és amikor indítottam, akkor sem esett le a feszültség.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 19:29


sumi20 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám: tavaly novemberben vettem a kocsit, eddig nem volt semmi probléma vele, mindig indult, télen, nyáron a 36 fokban is. Na ma leállítottam a kocsit bementem a fagyizóba, pár perc múlva megyek vissza a kocsihoz beülök, kulcs be, ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. Nagy tanakodás után hívtam a villamossági szerelőt, kijött azt mondta nem tud most vele mit csinálni, mert szét kell szedni megnézni az önindítót. Azt tanácsolta húzzuk be, menjek haza, másnap keressem meg szétszedjük. Ezt is tettem behúztuk egy röffre beindult. Hazajöttem beálltam a garázsba, leállítottam, mondom magamban rápróbálok. Mintha semmi baja nem lett volna beindult egy pöccre. Szerintetek mi lehet a probléma? Előjöhet még? Köszi előre is!! 320D 1999-es 136 lovas touringról lenne szó.



lemerült az akksi! ez tutti!

azt is elmondom miért ilyenkor megy tönkre. ugye van a gondozás mentes akksin is lélegző nyílás. nyáron a nagy melegben szépen kezd elpárologni a desztvíz belőle. nincs víz, összegyűlik a a retek az alján cellazárlat. és ennyi.
amúgy ha lemerült akksinál indítózól, akkor többet kattog és a lámpád kintről nézve villog ugyanúgy. ez jelzi.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 15. csütörtök, 19:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 19:21


Sziasztok!
A következő lenne a problémám: tavaly novemberben vettem a kocsit, eddig nem volt semmi probléma vele, mindig indult, télen, nyáron a 36 fokban is. Na ma leállítottam a kocsit bementem a fagyizóba, pár perc múlva megyek vissza a kocsihoz beülök, kulcs be, ráadom a gyújtást, semmi probléma rendesen kigyulladnak a kontroll lámpák, indítanék és de kép se hang, se egy kattanás semmi. Nagy tanakodás után hívtam a villamossági szerelőt, kijött azt mondta nem tud most vele mit csinálni, mert szét kell szedni megnézni az önindítót. Azt tanácsolta húzzuk be, menjek haza, másnap keressem meg szétszedjük. Ezt is tettem behúztuk egy röffre beindult. Hazajöttem beálltam a garázsba, leállítottam, mondom magamban rápróbálok. Mintha semmi baja nem lett volna beindult egy pöccre. Szerintetek mi lehet a probléma? Előjöhet még? Köszi előre is!! 320D 1999-es 136 lovas touringról lenne szó.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 15. csütörtök, 19:22

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. augusztus 05. péntek, 07:35


vin99 írta:
Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.


Nekem is pont ez történt, csak annyi volt a különbség, hogy haza kellett mennem a pótkulcsért... Mikor bedugtam a főkulcsot akkor sárgán megjelent a kulcs áthúzva, egyébként rádiósan nyitja zárja az ajtókat. Ez mitől történhetett? Tolvajok? Megsérült a kulcs?

A helyzet most a következő, van a főkulcs, ami távirányítóként és mechanikusan nyitja az ajtókat, de nem indítja se rádiósan se bedugva. A pótkulcs pedig már korábban is csak mechanikusan működött, rádiósan nem. 2006 E90-es a verda. Csak márkaszervíz tudná újraprogramozni a két kulcsot?





Szia!
Hát nem tudom, hogy ez mekkora segítség neked de nálunk az volt a gond, hogy elromlott az a jeladó ami érzékeli, hogy be van nyomva a kuplung és ezért nem indította az autót. Megtörtént a cseréje és azóta rendben van.


státusz vin99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2011. augusztus 04. csütörtök, 20:58


Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.


Nekem is pont ez történt, csak annyi volt a különbség, hogy haza kellett mennem a pótkulcsért... Mikor bedugtam a főkulcsot akkor sárgán megjelent a kulcs áthúzva, egyébként rádiósan nyitja zárja az ajtókat. Ez mitől történhetett? Tolvajok? Megsérült a kulcs?

A helyzet most a következő, van a főkulcs, ami távirányítóként és mechanikusan nyitja az ajtókat, de nem indítja se rádiósan se bedugva. A pótkulcs pedig már korábban is csak mechanikusan működött, rádiósan nem. 2006 E90-es a verda. Csak márkaszervíz tudná újraprogramozni a két kulcsot?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 04. csütörtök, 21:01

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 17:19


balesz írta: Sziasztok,

van az autómban egy utólagosan beszerelt pajzs rendszer. Ha az autót egy hétnél tovább nem használom, akkor leszívja az akksit és nem indul be. 2 hónapja vettem az autóba egy új Exide premium akkumlátor, mivel a másik tönkrement. Az új akkumlátorral 1 hetet bírta az autó különösebb gond nélkül, midnig pöc-röf elindult. De most 4 nap után nem indult be. Bebikáztam és működött minden, aznap többször is leállítottam az autót, majd 2 óra után is szépen beindult. Este visszatettem a garázsba a kocsit és kivettem az akksit, és elkezdtem tölteni (egy Ctek mxs 5.0 processzor vezérelt 8 lépcsős töltőm van, ami mutotta is hogy nem elég a szufla az indításhoz). Miután az akksi teljesen feltöltődött ( a töltő tesztelte, hogy az akksi tartja-e a töltést, és tartotta )
visszaszereltem a kocsiba, zárás nyitás stb működött, de nem indult be a kocsi! Relé hang volt, lámpák egy pillanatra felgyulladtak majd kialudtak, de nem indult, próbáltuk bikázni a motortérből de nem indult arra sem, csak reléhang lámpa villanás és semmi!
Pont olyan volt mintha nem lenne elég töltés az akkumlátorban.

Ha bárkinak van valami ötlete, hogy mi lehet a baj, kérem ne tartsa magában.
Előre is köszönöm:
Bálint


Ha bikával sem indul, akkor vagy a kábel nem visz át elég áramot (pl. lelazult, eszakadt a kábel az önindítón, vagy a testkábel ami összeköti a motort a kasztnival hibás), vagy az önindítód vesz fel sok áramot. (csapágyhiba, beéget érintkezők, stb.)

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 16:58


Sziasztok,

van az autómban egy utólagosan beszerelt pajzs rendszer. Ha az autót egy hétnél tovább nem használom, akkor leszívja az akksit és nem indul be. 2 hónapja vettem az autóba egy új Exide premium akkumlátor, mivel a másik tönkrement. Az új akkumlátorral 1 hetet bírta az autó különösebb gond nélkül, midnig pöc-röf elindult. De most 4 nap után nem indult be. Bebikáztam és működött minden, aznap többször is leállítottam az autót, majd 2 óra után is szépen beindult. Este visszatettem a garázsba a kocsit és kivettem az akksit, és elkezdtem tölteni (egy Ctek mxs 5.0 processzor vezérelt 8 lépcsős töltőm van, ami mutotta is hogy nem elég a szufla az indításhoz). Miután az akksi teljesen feltöltődött ( a töltő tesztelte, hogy az akksi tartja-e a töltést, és tartotta )
visszaszereltem a kocsiba, zárás nyitás stb működött, de nem indult be a kocsi! Relé hang volt, lámpák egy pillanatra felgyulladtak majd kialudtak, de nem indult, próbáltuk bikázni a motortérből de nem indult arra sem, csak reléhang lámpa villanás és semmi!
Pont olyan volt mintha nem lenne elég töltés az akkumlátorban.

Ha bárkinak van valami ötlete, hogy mi lehet a baj, kérem ne tartsa magában.
Előre is köszönöm:
Bálint



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 22:29


anubisz írta:
hil írta:
anubisz írta:

és ha le dugózzák,akkor hogy megy be a kocsiba,ha mondjuk le merül az aksi,vagy valami elektromos hiba lép fel,az ajtó nyitással. Amúgy olyan cuccot is láttam,kb 70 ezer körül lehet szerezni,hogy olyan kicsi mint egy gyufás doboz,meg nyomnak egy gombot rajta és már nem tudod zárni,nyitni a kocsidat. Ha figyelmetlen vagy és mikor kiszállsz nem figyelsz,hiába nyomod az ajtó zárást nem reagál mert ki lövi a jelet,reflexből azt hiszed már zárt a kocsi,mire mész hozzá már ki is van ciánozva.


Erre van eldugva valahol egy csatlakozó, amire feszejt adva lehet nyitni az autót. Sokan alkalmazzák ezt a módszert.
Mit értesz azon, hogy: "mire mész hozzá már ki is van ciánozva"



ez nem csatlakozó,a kezébe van,mikor ki száll mondjuk egy csaj,bent hagyja a táskáját,vagy bármi értéket,mert mondjuk csak 2 percre ugrik ki a kocsiból,ott ülnek közel egy kocsiba,mikor az ember nyomja a risztó gombot hogy élesitse és zárja a kocsit,nem tudja mert ezek meg nyomják a kütyüjükön a gombot és az blokkolja a jelet,és nem kapcsol zár a csaj kocsija,aztán oda mennek ki a táska,laptop,stb. Érted azt hiszi hogy bezárta a kocsit,de mégse mert blokkolták a jelet. Ritka aki oda nyúl a kilincsre hogy biztos zárva e a kocsi.


Ki ciánozzák mi úgy mondjuk el visznek,lopnak minden mozdíthatót

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 22:20


hil írta:
anubisz írta:

és ha le dugózzák,akkor hogy megy be a kocsiba,ha mondjuk le merül az aksi,vagy valami elektromos hiba lép fel,az ajtó nyitással. Amúgy olyan cuccot is láttam,kb 70 ezer körül lehet szerezni,hogy olyan kicsi mint egy gyufás doboz,meg nyomnak egy gombot rajta és már nem tudod zárni,nyitni a kocsidat. Ha figyelmetlen vagy és mikor kiszállsz nem figyelsz,hiába nyomod az ajtó zárást nem reagál mert ki lövi a jelet,reflexből azt hiszed már zárt a kocsi,mire mész hozzá már ki is van ciánozva.


Erre van eldugva valahol egy csatlakozó, amire feszejt adva lehet nyitni az autót. Sokan alkalmazzák ezt a módszert.
Mit értesz azon, hogy: "mire mész hozzá már ki is van ciánozva"



ez nem csatlakozó,a kezébe van,mikor ki száll mondjuk egy csaj,bent hagyja a táskáját,vagy bármi értéket,mert mondjuk csak 2 percre ugrik ki a kocsiból,ott ülnek közel egy kocsiba,mikor az ember nyomja a risztó gombot hogy élesitse és zárja a kocsit,nem tudja mert ezek meg nyomják a kütyüjükön a gombot és az blokkolja a jelet,és nem kapcsol zár a csaj kocsija,aztán oda mennek ki a táska,laptop,stb. Érted azt hiszi hogy bezárta a kocsit,de mégse mert blokkolták a jelet. Ritka aki oda nyúl a kilincsre hogy biztos zárva e a kocsi.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 21:12


anubisz írta:

és ha le dugózzák,akkor hogy megy be a kocsiba,ha mondjuk le merül az aksi,vagy valami elektromos hiba lép fel,az ajtó nyitással. Amúgy olyan cuccot is láttam,kb 70 ezer körül lehet szerezni,hogy olyan kicsi mint egy gyufás doboz,meg nyomnak egy gombot rajta és már nem tudod zárni,nyitni a kocsidat. Ha figyelmetlen vagy és mikor kiszállsz nem figyelsz,hiába nyomod az ajtó zárást nem reagál mert ki lövi a jelet,reflexből azt hiszed már zárt a kocsi,mire mész hozzá már ki is van ciánozva.


Erre van eldugva valahol egy csatlakozó, amire feszejt adva lehet nyitni az autót. Sokan alkalmazzák ezt a módszert.
Mit értesz azon, hogy: "mire mész hozzá már ki is van ciánozva"



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 20:57


hil írta:
anubisz írta:
az más.Mert hát éjszakába nőttem fel,úgyhogy láttam már egy s mást.Amúgy a BMW riasztók kábé annyit is érnek hogy semmit . Amúgy lehet x5 x6 akár melyik,5 perc se kell és már viszik is.Amúgy el mondom hogy csinálják. ki húzzák a zárat kb 1 perc,ajtó nyitás,riasztó már ki is kapcs,utána az 5 millióba kerülő kütyüt rá dugják a kimenetre,ahova a szervíz csatolja a gépet,másodpercek alatt ki is olvassa az algoritmust,utána át írják a nyers kulcs chipjére,ez a drágább megoldás,mert nem olcsó a nyers kulcs,inkább csak a chipet cserélik,utána kulcs beduk és köd előtte, köd utána.kb 5 perc. azt lehet M6 is 40 millióért.Meg gátolni,vagy inkább lassítani csak úgy lehet a végeredményt,hogy be szerelnek a gyári mellé egy külön inbobis riasztót,vagy valami rejtett kapcsolót hogy ha meg nyomod csak akkor indul,de persze ha már övék a kocsi,akkor ugye motorházba is bejutnak.Ha látják hogy plusz riasztó van benne inkább odébb állnak,mert van annyi másik mint a szemét.


Hiába az ugrókód, azt is megfejtik ha kell sajnos. Rendőrségnek meg nem érdeke az autótótolvaj, meg egyéb tolvaj bandák elfogása, mert pénzüknél vannak úgy is a sok "bolond, szabálytalankodó, gyorshajtó autós" jóvoltából, akiket sokkal könnyebb megkopasztani (pl: szándélosan kintfelejtett indokolatlan sebesség korlátozó tábla, stb) Lopás ellen szoktak úgy is védekezni, hogy ledugózzák az ajtó zárját, a dugó alá tesznek egy bádog lemezt és ha ki is húzzák a dugót, onnan nem jutnak tovább. Viszont így marad a távnyitó jel leszedése. Én kétes helyeken mindig kulccsal zárom az autót, nem távirányítóval.
Ha olyan törvények lennének, ami nincs, hogy a tolvajnak levágják a kezét, majd ismételt lopás esetén a másikat, majd a lábát, fütyijét, akkor annak talán lenne visszatartó ereje, dehát..... hagyjuk. Ez ilyen ország. Ha kell az autó, akkor viszik trélerrel.



és ha le dugózzák,akkor hogy megy be a kocsiba,ha mondjuk le merül az aksi,vagy valami elektromos hiba lép fel,az ajtó nyitással. Amúgy olyan cuccot is láttam,kb 70 ezer körül lehet szerezni,hogy olyan kicsi mint egy gyufás doboz,meg nyomnak egy gombot rajta és már nem tudod zárni,nyitni a kocsidat. Ha figyelmetlen vagy és mikor kiszállsz nem figyelsz,hiába nyomod az ajtó zárást nem reagál mert ki lövi a jelet,reflexből azt hiszed már zárt a kocsi,mire mész hozzá már ki is van ciánozva.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 17:29


anubisz írta:
az más.Mert hát éjszakába nőttem fel,úgyhogy láttam már egy s mást.Amúgy a BMW riasztók kábé annyit is érnek hogy semmit . Amúgy lehet x5 x6 akár melyik,5 perc se kell és már viszik is.Amúgy el mondom hogy csinálják. ki húzzák a zárat kb 1 perc,ajtó nyitás,riasztó már ki is kapcs,utána az 5 millióba kerülő kütyüt rá dugják a kimenetre,ahova a szervíz csatolja a gépet,másodpercek alatt ki is olvassa az algoritmust,utána át írják a nyers kulcs chipjére,ez a drágább megoldás,mert nem olcsó a nyers kulcs,inkább csak a chipet cserélik,utána kulcs beduk és köd előtte, köd utána.kb 5 perc. azt lehet M6 is 40 millióért.Meg gátolni,vagy inkább lassítani csak úgy lehet a végeredményt,hogy be szerelnek a gyári mellé egy külön inbobis riasztót,vagy valami rejtett kapcsolót hogy ha meg nyomod csak akkor indul,de persze ha már övék a kocsi,akkor ugye motorházba is bejutnak.Ha látják hogy plusz riasztó van benne inkább odébb állnak,mert van annyi másik mint a szemét.


Hiába az ugrókód, azt is megfejtik ha kell sajnos. Rendőrségnek meg nem érdeke az autótótolvaj, meg egyéb tolvaj bandák elfogása, mert pénzüknél vannak úgy is a sok "bolond, szabálytalankodó, gyorshajtó autós" jóvoltából, akiket sokkal könnyebb megkopasztani (pl: szándélosan kintfelejtett indokolatlan sebesség korlátozó tábla, stb) Lopás ellen szoktak úgy is védekezni, hogy ledugózzák az ajtó zárját, a dugó alá tesznek egy bádog lemezt és ha ki is húzzák a dugót, onnan nem jutnak tovább. Viszont így marad a távnyitó jel leszedése. Én kétes helyeken mindig kulccsal zárom az autót, nem távirányítóval.
Ha olyan törvények lennének, ami nincs, hogy a tolvajnak levágják a kezét, majd ismételt lopás esetén a másikat, majd a lábát, fütyijét, akkor annak talán lenne visszatartó ereje, dehát..... hagyjuk. Ez ilyen ország. Ha kell az autó, akkor viszik trélerrel.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 16:38


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.


Vagy az ajtó bezárásnál meg nyitásnál is le tudják másolni a jelet,és amikor elmész csak ugyanazt a jelet kell leadniuk és már nyílik is az autó


kár hogy ugrókódos a riasztó.Megint be indult a fantáziailyen egyszerű lenne egy TESCÓ parkolóba sem maradna BMW mire ki jönnének a boltból.


Nem írtam,hogy BMW-nél


az más.Mert hát éjszakába nőttem fel,úgyhogy láttam már egy s mást.Amúgy a BMW riasztók kábé annyit is érnek hogy semmit . Amúgy lehet x5 x6 akár melyik,5 perc se kell és már viszik is.Amúgy el mondom hogy csinálják. ki húzzák a zárat kb 1 perc,ajtó nyitás,riasztó már ki is kapcs,utána az 5 millióba kerülő kütyüt rá dugják a kimenetre,ahova a szervíz csatolja a gépet,másodpercek alatt ki is olvassa az algoritmust,utána át írják a nyers kulcs chipjére,ez a drágább megoldás,mert nem olcsó a nyers kulcs,inkább csak a chipet cserélik,utána kulcs beduk és köd előtte, köd utána.kb 5 perc. azt lehet M6 is 40 millióért.Meg gátolni,vagy inkább lassítani csak úgy lehet a végeredményt,hogy be szerelnek a gyári mellé egy külön inbobis riasztót,vagy valami rejtett kapcsolót hogy ha meg nyomod csak akkor indul,de persze ha már övék a kocsi,akkor ugye motorházba is bejutnak.Ha látják hogy plusz riasztó van benne inkább odébb állnak,mert van annyi másik mint a szemét.

Bero
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 16:18


anubisz írta:
Bero írta:
Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.


Vagy az ajtó bezárásnál meg nyitásnál is le tudják másolni a jelet,és amikor elmész csak ugyanazt a jelet kell leadniuk és már nyílik is az autó


kár hogy ugrókódos a riasztó.Megint be indult a fantáziailyen egyszerű lenne egy TESCÓ parkolóba sem maradna BMW mire ki jönnének a boltból.


Nem írtam,hogy BMW-nél

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 16:06


Bero írta:
Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.


Vagy az ajtó bezárásnál meg nyitásnál is le tudják másolni a jelet,és amikor elmész csak ugyanazt a jelet kell leadniuk és már nyílik is az autó


kár hogy ugrókódos a riasztó.Megint be indult a fantáziailyen egyszerű lenne egy TESCÓ parkolóba sem maradna BMW mire ki jönnének a boltból.