autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 19:51


Sziasztok.

A DPF kiiktatásakor a katalizátor bennhagyható a rendszerben? Fizikailag külön van a kettő.

Ilyen típusról van szó:

http://bmwfans.info/parts-cata...te_filter/

Azért kérdezem, mert ha eltávolítják a DPF-et, és módosítják a vezérlőszoftvert, hogy ne legyen regenerálás és hibajel a DPF nélkül, akkor ennek a katalizátorhoz is lehet köze. Jól tévedek?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 26. szerda, 20:02

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2012. május 18. péntek, 10:56


vivaladiesel írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.





Ne vegyél újat... Egy vagyon! Tisztítással töredékéért megúszod. Írtam e-mailt...


Olvastam,köszönöm!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 18. péntek, 10:23


cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.





Ne vegyél újat... Egy vagyon! Tisztítással töredékéért megúszod. Írtam e-mailt...


Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 17:56


Sziasztok! Részecskeszűrős autónál, ha van korom a kipuffacs végébe, szerintetek milyen
hibára vezethető vissza?
Esetleg sérült a szűrő, vagy valami érzékelő problémázik?

Válaszokat előre köszi.

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 13:48


jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. május 16. szerda, 13:51

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 13:36


Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 12:59


Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!


Ha nem is fél milla, de mindenképp több százezer forint, ezért szeretnék inkább először a tisztítással próbálkozni.

Ezzel a céggel van valakinek valamilyen tapasztalata:http://elesautoszerviz.ewk.hu/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 16. szerda, 13:02


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 12:53


jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 12:46


ismerős miután megvettem Off autóját, Mazda5 elkezdett utána nézni, ennek a részecskeszűrőnek. marha drága. hazsnáltan olyan 30ezer körül lehet venni darabját. de ki is iktatható. ott elvileg diaggal ki kell kapcsolni, hogy hogy ne figyelje ezt a szűrőt. gondolom van ott valami szenzor, ami érzékel valamit. abab az autba 220ezer km van, szóval már gondolkozik ha bexarik mi lesz.
gondolom BMW-nél is helyettesíthető egy közdarabbal. a zöldkártya érdekes ebből a szempontból. hallottam már olyat, hogy kat. ki volt szedve az autóból és simán teljesített. hogy ebből mennyi igaz azt nem tudom, én is csak hallottam. bár ha sokat autópályáznak, akkor nehezebben megy tönkre, mert van ideje kiégni.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 12:10


Coyote írta:
Jó, az ár alapján igaz, hogy talán megéri a tisztítás. Csak én vagyok ilyen új-alkatrész fetisiszta Belőlem élnek az importőrök.


Nézd ha nem sajnálod az emblémáért a 8000-et, vagy részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát, akkor nincs mit tenni! Vedd meg és örülj! én meg majd lediagolom, hogy jó-e


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 11:52


jons írta:
Coyote írta:
cene írta: Sziasztok!
Részecskeszűrőt tisztíttatott már valaki,és ha igen akkor hol?? Van értelme próbálkozni ilyesmivel, mik a tapasztalatok? Vagy mindenképp újat kell venni?


sztem gány dolog tisztíttatni, újat kell venni. Ez olyan, mint a levegőszűrő meg pollenszűrő kiporszívózása - bár annak még talán van értelme, ha nem papír hanem fémszálas. Ismerek olyan Suzuki Ignis tulajdonost aki ki szokta öblögetni az olajszűrőt, mondván, hogy azt még újra lehet használni 2-3 alkalommal.
Tény, hogy az autója még mindig megy de a szűrő hatékonyságát majd kb. 200000 km mutatja majd meg.


Na ja, csak amíg egy levegő-, pollen-, olajszűr 800-1000 forintos tétel és gond nélkül dobálod ki és cseréled, addig egy részecskeszűrő nem. Szóval nem egy kategória.... Szerintem nem gány dolog tisztítani. Ha nem lenne benne az lenne a legjobb. Egy buzi drága alkatrésszel kevesebb.


Jó, az ár alapján igaz, hogy talán megéri a tisztítás. Csak én vagyok ilyen új-alkatrész fetisiszta Belőlem élnek az importőrök.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 16. szerda, 11:53

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 11:11


Coyote írta:
cene írta: Sziasztok!
Részecskeszűrőt tisztíttatott már valaki,és ha igen akkor hol?? Van értelme próbálkozni ilyesmivel, mik a tapasztalatok? Vagy mindenképp újat kell venni?


sztem gány dolog tisztíttatni, újat kell venni. Ez olyan, mint a levegőszűrő meg pollenszűrő kiporszívózása - bár annak még talán van értelme, ha nem papír hanem fémszálas. Ismerek olyan Suzuki Ignis tulajdonost aki ki szokta öblögetni az olajszűrőt, mondván, hogy azt még újra lehet használni 2-3 alkalommal.
Tény, hogy az autója még mindig megy de a szűrő hatékonyságát majd kb. 200000 km mutatja majd meg.


Na ja, csak amíg egy levegő-, pollen-, olajszűr 800-1000 forintos tétel és gond nélkül dobálod ki és cseréled, addig egy részecskeszűrő nem. Szóval nem egy kategória.... Szerintem nem gány dolog tisztítani. Ha nem lenne benne az lenne a legjobb. Egy buzi drága alkatrésszel kevesebb.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 16. szerda, 11:11

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 10:24


cene írta: Sziasztok!
Részecskeszűrőt tisztíttatott már valaki,és ha igen akkor hol?? Van értelme próbálkozni ilyesmivel, mik a tapasztalatok? Vagy mindenképp újat kell venni?


sztem gány dolog tisztíttatni, újat kell venni. Ez olyan, mint a levegőszűrő meg pollenszűrő kiporszívózása - bár annak még talán van értelme, ha nem papír hanem fémszálas. Ismerek olyan Suzuki Ignis tulajdonost aki ki szokta öblögetni az olajszűrőt, mondván, hogy azt még újra lehet használni 2-3 alkalommal.
Tény, hogy az autója még mindig megy de a szűrő hatékonyságát majd kb. 200000 km mutatja majd meg.

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 09:26


Sziasztok!
Részecskeszűrőt tisztíttatott már valaki,és ha igen akkor hol?? Van értelme próbálkozni ilyesmivel, mik a tapasztalatok? Vagy mindenképp újat kell venni?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 08:57


Neo78 írta:
csbalu írta: e46 320d 150lovas 2002/11 hó. Vajon van benne részecskeszűrő?


Nézd meg a kipufogó végét, ha kormos akkor nincs, ha tiszta akkor van


"Nincs"