Elküldve: 2009. június 05. péntek, 09:33
tudja valaki, hogy mitõl van az, hogy folyamatosan világít az ASC visszajelzõ ikon a mûszerfalon? Egyszerûen nem lehet kikapcsolni...
Van köze annak, hogy rossz a hátsó ABS jeladó? (világít az is...)
Elküldve: 2009. június 05. péntek, 09:33
Elküldve: 2009. június 05. péntek, 07:28
Elküldve: 2009. június 01. hétfő, 15:25
hil írta:martin írta: sziasztok
nekem is hasonló a problémám vagyis hogy nem nyílik az ajtó, de nekem azzal a különbséggel hogy nekem az anyósoldali nem nyílik a távírányító és a belsõ nyitóra se a többi zár pedig nyílik gomb nyomásra, eddig is volt hasonló gondom a centrállal de akkor egy ajtó se nyílt és akkor a gond csak egy biztosíték volt. Nincs valakinek valami ötlete? Lehet az anyós oldali ajtó vezetékei rosszak és azok okozták a gondot eddig is az centrálzárral ? Amúgy egy 2005ös e90-rõl van szó. Légyszi segítsetek
Üdv
Martin
Csak meleg idõben, vagy mindig??
hil
Elküldve: 2009. június 01. hétfő, 10:42
martin írta: sziasztok
nekem is hasonló a problémám vagyis hogy nem nyílik az ajtó, de nekem azzal a különbséggel hogy nekem az anyósoldali nem nyílik a távírányító és a belsõ nyitóra se a többi zár pedig nyílik gomb nyomásra, eddig is volt hasonló gondom a centrállal de akkor egy ajtó se nyílt és akkor a gond csak egy biztosíték volt. Nincs valakinek valami ötlete? Lehet az anyós oldali ajtó vezetékei rosszak és azok okozták a gondot eddig is az centrálzárral ? Amúgy egy 2005ös e90-rõl van szó. Légyszi segítsetek
Üdv
Martin
Elküldve: 2009. május 31. vasárnap, 22:16
Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 17:55
Elküldve: 2009. május 28. csütörtök, 10:58
hil írta: Sziasztok! Még mindig a centrál zár a téma nálam. Mielõtt elkezdeném megbontani elõször gondolkoznék kicsit. Azt tapasztalatam, hogy a jelenség csak melegebb idõben fordul elõ (mármint az, hogy nyitom a vez ajtót és nem kapcsol be a belsõ világítás, mintha nem is lenne kinyitva az ajtó) Akinek van hasonló gondja, annál mikor jelentkezik ez??? Arra gondolok erõsen, hogy mégiscsak a zárszerkezetbe beforrasztott Hall érzékelõ forrasztása sikeredett rosszul, mert ugye melegben hõtágulás miatt megszûnik ezért ott a kontaktus. Az a baj azzel, hogy ez szinte bárkinél elõfordulhat idõvel, vesz bele egy másik zár szerkezetet nem kis pénzért, aztán idõvel ismét elõáll a probléma. Azért okosan oldották meg a dolgot, mert más autókban itt mikrokapcsolókra van bízva a dolog, ami elég rossz élettartam adatokkal bír, mivel mechanikus szerkezet a kapcsoló.
Dereng valami, hogy régebben olvastam, hogy többeknek is volt ajtó nyitási gondja a melegedõ idõben, lehet, hogy ott is ez lehet a baj....
hil
Elküldve: 2009. május 27. szerda, 20:50
Tano írta:szigiimi írta: Sziasztok. A vezérlés kérdés megoldódott, viszont azt még nem tudom hogy mennyi olaj kell az automata váltóba. Tud valaki segíteni? Zöld cimke van a váltó oldalán, nem tudom hogy ez jelent e valamit.
Az alábbi oldal alapján ki tudod deríteni:
http://driftbmw.blog.so-net.ne.jp/2007-6-25
Csak azt kell megnézned, hogy neked melyik típusú váltód van.
Elküldve: 2009. május 27. szerda, 19:54
Elküldve: 2009. május 26. kedd, 23:10
szigiimi írta: Sziasztok. A vezérlés kérdés megoldódott, viszont azt még nem tudom hogy mennyi olaj kell az automata váltóba. Tud valaki segíteni? Zöld cimke van a váltó oldalán, nem tudom hogy ez jelent e valamit.
Elküldve: 2009. május 26. kedd, 22:23
Elküldve: 2009. május 26. kedd, 20:35
hil írta: Az autodata megvan nekem, de a rajzon az látszik, hogy a vezetõ oldali centrálzárban 3 db kapcsoló van, amit szétszedtem, abban egy db kapcsoló sincs, csupán az a nyamvadt Hall szenzor, aminek 3 állása van: nyitott ajtó= mágnes nincs a szenzor elõtt, becsukott ajtó= mágnes félig a Hall elõtt, bezárt ajtó= mágnes teljesen a Hall elõtt. Ezt pedig valaminek érzékelni és feldolgoznia kell, de mivel a rajzon kapcsoló van, ezáltal minden megdõlt.
Elküldve: 2009. május 26. kedd, 20:25
Elküldve: 2009. május 26. kedd, 19:00
Elküldve: 2009. május 26. kedd, 18:44
hil írta: Abban kéne a segítség, hogy honnan lehet letölteni az E46 teljes kapcsi rajzát, hogy tovább lehessen menni ezügyben. Sokat olvastam a Ground modulról, nem tudom mi ez, hol foglal helyet és mit csinál. Szóval, ha valaki tud, akkor segítsen a köz érdekében is, mert tapasztalatomat nem fogom magamban tartani