Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 10. péntek, 16:39


pati írta: Hello Mindenki!

Elegem van a járgányból, mert nem akar menni az Istennek sem. Új légtömegmérõ, kitakarított AGR,turbó nyomás,vákum jó, és mégis szarakodik. Nincs nyomaték gyenge a motor, egyenetlen teljesítmény. És rendszerint befüstöl. Egy Trabi simán rámver százon és ez nem vicc. (320d 2001.05.)
Van aki tapasztalt már ilyet, mi a megoldás?


SZERINTEM!! A légtömegmérõ ha szar ha jó attól még az autó megy.Nehéz észrevenni hogy jó vagy rossz.Nem fûstõl az marhaság.A rángatás sem írható a lég t-m re.A turbó ha rossz attól csak az olajat eheti,vagy olyan szar,hogy azt már rég észrevetted volna.Akkor már alap járaton is füstölne egy jó meghajtás után.Üza szivattyú ha nem szálit eleget,ezt csak nagy sebességnél veszed észre,Megtorpan az autó vagy le is áll.Üza szûrõ dugúlás deto.De nem füstül.Hát akkor mi maradt?Nagy nyomású szivattyú Hát erre már érdemes lenne rámérni.Porlasztok?Kompjuter?Nem chipes?Szervizbe Viddel és töröltesd az agyát.Van egy olyan lehetõség,hogy ha chipelték és törlik az agyát visszaáll egy gyári beállításra.Engemis figyelmeztetek,hogyha szervizbe viszem az autómat ezt mindig mondjam el mert ki törölhetik a chipelést.Talán ez a legolcsóbb.
A többire nem is merek gondolni.Reménykedj,hogy nem ez a baja.De én is kíváncsi vagyok.Ha jó lesz kérlek írd meg.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 10. péntek, 15:48


330d írta: 06307425151 a száma




Köszönöm az információt!

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. november 10. péntek, 15:38


Hello Mindenki!

Elegem van a járgányból, mert nem akar menni az Istennek sem. Új légtömegmérõ, kitakarított AGR,turbó nyomás,vákum jó, és mégis szarakodik. Nincs nyomaték gyenge a motor, egyenetlen teljesítmény. És rendszerint befüstöl. Egy Trabi simán rámver százon és ez nem vicc. (320d 2001.05.)
Van aki tapasztalt már ilyet, mi a megoldás?

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. november 10. péntek, 00:15


06307425151 a száma

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. november 10. péntek, 00:14


tudok ûlésfûtést. nálunk gyártják. van egy srác, ott dolgozik(: vegyétek fel vele a kontaktot, én kb 1 éve sefteltem vele és akkor volt nála bmw-be való ráadásul sportûléses azaz elsõ comtámaszt külön fûtõ ûlésfûtés. nyugi szivacs/szövet bírja. ráadásul bmw-ben lehet kapni retrofit azaz utólagos ûlésfûtést--és másik szivacsot meg szövetet nem adnak hozzá... de azt persze beszerelnék a bmw szervízben, lehúzós óradíjjal...

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. november 09. csütörtök, 21:21


ducati113 írta: Kérdeztem a BMW nél mit szolnak a dologhoz.Válaszul azt mondták lehet,hogy a szövet és a szivacs nem bírja.Na milyen marhaság ez?

Mit? A gyári ülésfûtést? Böszmeség.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 09. csütörtök, 16:25


Kérdeztem a BMW nél mit szolnak a dologhoz.Válaszul azt mondták lehet,hogy a szövet és a szivacs nem bírja.Na milyen marhaság ez?


státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 08. szerda, 22:50


Szerintem a hõmérséklet nem változik, csak a fûtés intenzitása.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2006. november 08. szerda, 19:54


ducati113 írta:
Petike írta: Itt vannak a szükséges motyók:

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=95

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280

Lehet, hogy mázlid van, és olcsón megúszod a beszerelést. Az alsó link egy fûtõbetét!!!

Peti
(enyémben van, nagyon tuti, fõleg a félbõr miatt, meg egyébként is teljesen átmelegíti a testet pillanatok alatt)



Szabályozható vagy fix?Mert a vaterán láttam olcsón ülés fûtést csak nem tudom,hogy megvegyem-e így.Meg a kárpitot könnyû-e felbontani? Eladó állítása szerint 36-fok nál nem melegszik feljebb.Ez jó lehet?Bele vágjak?


Ha ez segít, 3 fokozatban szabályozható a gyári cumó, és tényleg nagyon jóóó

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 08. szerda, 18:52


Petike írta: Itt vannak a szükséges motyók:

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=95

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280

Lehet, hogy mázlid van, és olcsón megúszod a beszerelést. Az alsó link egy fûtõbetét!!!

Peti
(enyémben van, nagyon tuti, fõleg a félbõr miatt, meg egyébként is teljesen átmelegíti a testet pillanatok alatt)



Szabályozható vagy fix?Mert a vaterán láttam olcsón ülés fûtést csak nem tudom,hogy megvegyem-e így.Meg a kárpitot könnyû-e felbontani? Eladó állítása szerint 36-fok nál nem melegszik feljebb.Ez jó lehet?Bele vágjak?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2006. november 08. szerda, 06:08


Itt vannak a szükséges motyók:

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=95

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280

Lehet, hogy mázlid van, és olcsón megúszod a beszerelést. Az alsó link egy fûtõbetét!!!

Peti
(enyémben van, nagyon tuti, fõleg a félbõr miatt, meg egyébként is teljesen átmelegíti a testet pillanatok alatt)

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2006. november 07. kedd, 21:39


Hali!
Sokat nem tudok róla, de a gombja a kipörgésgátlós gombsorban van a szivargyújtós rekesz felett. Ha jól tudom akkor nem szabályozható, hanem fix hõmérsékleten mûxik, és az ülés borítása alá van behelyezve. De ez nem bizti részemrõl. A vezeték(ek) bekötését nem tom sajna, talán más.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 07. kedd, 21:37


Nekem a klíma alatt van egy tároló, azalatt helyezkedik el az ülésfûtés kapcsolói, és a DSC kapcsolója. Az ülésfûtés a két elsõ ülésben van, külön szabályozható, három fokozatban.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 07. kedd, 21:10


Sziasztok!

Érdeklõdöm.Hogyvan megoldva a BMW ben az ülés fûtés?Kapcsoló +szabályzó vagy nem szabályozható?Hová vagy mire van csatlakoztatva?A kapcsolót hol helyezték el eredetileg? Kapcsolója van valakinek?Vagy ami kell hozzá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2006. október 30. hétfő, 14:05


Hali!

Fékfolyadék csere után hogy lehet kinullázni a dátumot?Mármint hogy az új dátumot mutassa a bc.

elõre is kösz!