takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. március 24. hétfő, 18:23


Sziasztok!!!
Egy hete levettem a szívócsonkot,hogy megnézzem benne van a pillangószelep,vagy nincs.És hát sajnos benne van.Akkor nem volt időm kivenni és most szeretném a napokba kiszerelni.A kérdésem csak az lenne,hogy akkor én cseréltem a tömítéseket,és azok jók,vagy megint kell vennem új tömítéskészletet?
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!

Papi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Papi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 19:17


Sziasztok!
Decemberben jutottam hozzá a 2008-as 318d autómhoz. Nagyon imádom és még sokáig szeretném használni, viszont műszakilag nem vagyok a toppon.
A kérdésem az lenne, hogy pillangószelep probléma miatt kell aggódnom ennél a motornál? Köszi a választ előre is!

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. március 05. szerda, 11:34


Ez jó hír, köszönöm szépen!


YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok, itt is, és a BMW világban is
Most szerettem bele egy 2008-as 116i-be, melyet tervezek megvenni. Persze még nem biztos.

Sok cikkben, itt-ott hallottam erről a motorba szakadható pillangószelep mizériáról.
A (biztosan triviális) kérdésem az lenne, hogy ez csak dízeleknél lehet probléma, vagy konkrétan a fentebb említett 2008-as 116i-nél is veszélyforrást jelent?

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!


benyásban nincs ilyen.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. március 05. szerda, 11:29


elgeri írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok, itt is, és a BMW világban is
Most szerettem bele egy 2008-as 116i-be, melyet tervezek megvenni. Persze még nem biztos.

Sok cikkben, itt-ott hallottam erről a motorba szakadható pillangószelep mizériáról.
A (biztosan triviális) kérdésem az lenne, hogy ez csak dízeleknél lehet probléma, vagy konkrétan a fentebb említett 2008-as 116i-nél is veszélyforrást jelent?

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!


benyásban nincs ilyen.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. március 05. szerda, 11:18


Sziasztok!

Teljesen új vagyok, itt is, és a BMW világban is
Most szerettem bele egy 2008-as 116i-be, melyet tervezek megvenni. Persze még nem biztos.

Sok cikkben, itt-ott hallottam erről a motorba szakadható pillangószelep mizériáról.
A (biztosan triviális) kérdésem az lenne, hogy ez csak dízeleknél lehet probléma, vagy konkrétan a fentebb említett 2008-as 116i-nél is veszélyforrást jelent?

Előre is nagyon köszönöm a segítségeket!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 10:21


kanikz írta: Szia! Érdeklődnék,hogy hol lefet ilyen dugót beszerezni?Köszi.


Én popszegeccsel oldottam meg, ezt meg senki nem ajánlotta, de tökéletes lett kb 4FT/db...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz kanikz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 09:28


Szia! Érdeklődnék,hogy hol lefet ilyen dugót beszerezni?Köszi.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2008

státusz szferii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:52


Sziasztok !

A szívócsonk pillangószelep probléma az én motoromnál is fenn áll még ? 2008 535 D Facelift .

Ha igen tudnátok valakit aki ledugózná nekem ?

Köszi szépen a válaszokat !


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 19:14


huner írta:
minimal írta:
huner írta:

Sziasztok

Olvasgattam a lepkeszelepről és, hogy milyen cirkuszt tud csinálni és egy kicsit meg is ijedtem ezrét gyorsan szét is szedtem... volt mit látni... tele volt korommal (legalább is én így azonosítottam ) és egy szem pillangószelep sem.. de még az emlegetett gyönge tengelyek helye sem.. No mindegy, ha már le van véve kitakarítom -gondoltam és ezzel el is voltam jó pár órát.. de végül sikerült!
A kérdés viszont marad: hogy nem találtam még csak nyomát sem a szelepeknek? Gond-e ha nincs ledugózva? Van egy (a mellékelt képen látszik) membrános alkatrész amire egy pici cső csatlakozik. Mi az és mi a funkciója? Belenyúlva nem mozdult semmi, be lenne állva vagy a torkában nincs is mozgó elem?
A másik kérdés: mióta kitakarítottam az eddig szépen fütyülő turbóhangomat alapjáraton felváltotta valami huhogás.... a fordulat nem változik csak a turbóhang hol magasabb hol alacsonyabb hangon fütyül.. Valakinek van ötlete a kérdéseimre?

Előre is kösz!

Attila



ha nem automatád(e39) van akkor ne csodálkozz hogy nincs benne.




nem, sima e39 520d touring 2000 évjárat. Akkor ebben nincs is gyárilag? Ez nekem jó hír!



Gondolom a sima adagolós dieseled van. (abban nincs)

huner
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz huner

Újonc

Elismertség: 8% (1 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 19:07


minimal írta:
huner írta:

Sziasztok

Olvasgattam a lepkeszelepről és, hogy milyen cirkuszt tud csinálni és egy kicsit meg is ijedtem ezrét gyorsan szét is szedtem... volt mit látni... tele volt korommal (legalább is én így azonosítottam ) és egy szem pillangószelep sem.. de még az emlegetett gyönge tengelyek helye sem.. No mindegy, ha már le van véve kitakarítom -gondoltam és ezzel el is voltam jó pár órát.. de végül sikerült!
A kérdés viszont marad: hogy nem találtam még csak nyomát sem a szelepeknek? Gond-e ha nincs ledugózva? Van egy (a mellékelt képen látszik) membrános alkatrész amire egy pici cső csatlakozik. Mi az és mi a funkciója? Belenyúlva nem mozdult semmi, be lenne állva vagy a torkában nincs is mozgó elem?
A másik kérdés: mióta kitakarítottam az eddig szépen fütyülő turbóhangomat alapjáraton felváltotta valami huhogás.... a fordulat nem változik csak a turbóhang hol magasabb hol alacsonyabb hangon fütyül.. Valakinek van ötlete a kérdéseimre?

Előre is kösz!

Attila



ha nem automatád(e39) van akkor ne csodálkozz hogy nincs benne.




nem, sima e39 520d touring 2000 évjárat. Akkor ebben nincs is gyárilag? Ez nekem jó hír!



minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 18:11


huner írta:

Sziasztok

Olvasgattam a lepkeszelepről és, hogy milyen cirkuszt tud csinálni és egy kicsit meg is ijedtem ezrét gyorsan szét is szedtem... volt mit látni... tele volt korommal (legalább is én így azonosítottam ) és egy szem pillangószelep sem.. de még az emlegetett gyönge tengelyek helye sem.. No mindegy, ha már le van véve kitakarítom -gondoltam és ezzel el is voltam jó pár órát.. de végül sikerült!
A kérdés viszont marad: hogy nem találtam még csak nyomát sem a szelepeknek? Gond-e ha nincs ledugózva? Van egy (a mellékelt képen látszik) membrános alkatrész amire egy pici cső csatlakozik. Mi az és mi a funkciója? Belenyúlva nem mozdult semmi, be lenne állva vagy a torkában nincs is mozgó elem?
A másik kérdés: mióta kitakarítottam az eddig szépen fütyülő turbóhangomat alapjáraton felváltotta valami huhogás.... a fordulat nem változik csak a turbóhang hol magasabb hol alacsonyabb hangon fütyül.. Valakinek van ötlete a kérdéseimre?

Előre is kösz!

Attila



ha nem automatád(e39) van akkor ne csodálkozz hogy nincs benne.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 05. szerda, 18:28

huner
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz huner

Újonc

Elismertség: 8% (1 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. február 05. szerda, 18:02









Sziasztok

Olvasgattam a lepkeszelepről és, hogy milyen cirkuszt tud csinálni és egy kicsit meg is ijedtem ezrét gyorsan szét is szedtem... volt mit látni... tele volt korommal (legalább is én így azonosítottam ) és egy szem pillangószelep sem.. de még az emlegetett gyönge tengelyek helye sem.. No mindegy, ha már le van véve kitakarítom -gondoltam és ezzel el is voltam jó pár órát.. de végül sikerült!
A kérdés viszont marad: hogy nem találtam még csak nyomát sem a szelepeknek? Gond-e ha nincs ledugózva? Van egy (a mellékelt képen látszik) membrános alkatrész amire egy pici cső csatlakozik. Mi az és mi a funkciója? Belenyúlva nem mozdult semmi, be lenne állva vagy a torkában nincs is mozgó elem?
A másik kérdés: mióta kitakarítottam az eddig szépen fütyülő turbóhangomat alapjáraton felváltotta valami huhogás.... a fordulat nem változik csak a turbóhang hol magasabb hol alacsonyabb hangon fütyül.. Valakinek van ötlete a kérdéseimre?

Előre is kösz!

Attila



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 14:12


rece65 írta: Azt honnan tudom meg hogy ha ledugózzuk az egr szelepeket,akkor utána fog-e hibát jelezni a komputer?(vagy elég a pillangószelepeket kiszedni és hagyjuk az egr letömítést a francba?Jó lenne ezt a problémát is megoldani ha már megbontjuk a gépet,sztem..)
Ha hibát ír akkor mi a megoldás és mennyibe fog fájni?
Vmint műszakinál kiszúrhatják hogy ledugóztuk és emiatt nem jók az értékek?
Azt hallottam hogy ez tipus függő dolog és mielőtt ledugóznánk tudjam hogy mire készüljek!

Tudom hogy sok itt az erről szóló hsz.de nem tiszta nekem ez a dolog...


Ledugózod,égni fog a hiba lámpa miután megtöltötte a tárolót!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 14:06


Azt honnan tudom meg hogy ha ledugózzuk az egr szelepeket,akkor utána fog-e hibát jelezni a komputer?(vagy elég a pillangószelepeket kiszedni és hagyjuk az egr letömítést a francba?Jó lenne ezt a problémát is megoldani ha már megbontjuk a gépet,sztem..)
Ha hibát ír akkor mi a megoldás és mennyibe fog fájni?
Vmint műszakinál kiszúrhatják hogy ledugóztuk és emiatt nem jók az értékek?
Azt hallottam hogy ez tipus függő dolog és mielőtt ledugóznánk tudjam hogy mire készüljek!

Tudom hogy sok itt az erről szóló hsz.de nem tiszta nekem ez a dolog...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 21:31


A közelemben van szakember aki megcsinálná ezt a ledugózást?
Magam nem merek hozzáfogni!