bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 21:19


nickname írta:
kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Te miért fizettél 560.000 Ft -ot ?



Mozigépész....

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 20:46


kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Te miért fizettél 560.000 Ft -ot ?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 20:08


anubisz írta:
kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Le kéne írni, kik voltak azok, hogy ezekhez a köcsögökhöz senki ne vigyen senki semmit....


Nyugodtan írd le,megérdemelnék,hogy visszakérd a munkadíj felét

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 20:06


kbalint írta: Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Le kéne írni, kik voltak azok, hogy ezekhez a köcsögökhöz senki ne vigyen senki semmit....

státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 19:49


Kiszereltem a pillangószelepeket. Ledugóztam a szívótorkot.
Most egy kicsit mintha hangosabban szívná be a levegőt a motor, vagyis a turbó mellett kicsit olyan hangja van mintha falsot tudna szívni. DE a motor gyönyörűen jár füstje nincsen, megy mint ahogy mennie kell, fogyasztása nem több. Mégis furcsa egy kicsit, mert olyan hangja van mint amikor rosszul lett vissza rakva az EGR -re a nagy gumi cső és ott tudott falsot szívni a motor, de nem olyan brutál hangos mint az volt.
Találkozott már valaki ilyennel ? Normális esetleg ez ?

4 lepkéből 2 tökéletes 2 nagyon szar volt....

Az injektor felújításom óta nem nyúltam hozzá és most vettem észre hogy a 560eft amit fizettem a szerelőknek mennyire nem volt rendes munkáért adott pénz !!!!!!!!!!!!
A szívótorok 8 lefogató felső csavarjából 1 ketté van törve és beleszakadva a hengerfejbe !!! Szerencsére ki lehet műteni mert kilóg kb.4mm-ert. Valamint az alsó 5 lefogató csavar alatt ami van gumi csillapító az kettő alól HIÁNYZIK !!!!!!!!!
Hála az égnek hogy legalább a tömítések a helyükön voltak, de ezek a trógerek összeraknak így egy motort... és ennyit el mernek kérni amiből a munkadíj 100eft.....


Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. november 19. kedd, 07:39


YELLOW írta:
Jack írta:
Jack írta: Sziasztok! Még új vagyok itt. Segítséget szeretnék kérni egy E36-os 316i-hez. A jelenség hogy a szívócsonkot és a légszűrőt összekötő cső nincs teljesen a helyén, de az autó megfelelően működik. Ám amint vissza rakom a helyére hogy ne tudjon falsot szívni, az autó azonnal leáll illetve ha megpróbálom indítani akkor puffog egyet kettőt és 1-2 másodperc alatt leáll.. Elnézést ha pontatlanul fogalmazok kicsit. Az autót nemrég vettem. Tehát a kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja a jelenséget? Esetleg légtömegmérő hiba?


Probléma megoldódott, a szívócsövön egy alig észrevehető repedés volt.. falsot szívott..


RESPECT!
mert bár nem kaptál segítséget, mégis leírtad a hiba okát, hogy mi volt.
sokan csak követelőznek a segítségért, megkapják, és lelépnek, addig nem hallani róluk, amíg újabb kínjuk nem lesz.
szóval követendő példa a tiéd!


Számomra ez így természetes. Ha kérek akkor adok is még akkor is ha nem kapok ( mert lehet azért nem kapok mert más sem tudja) így hátha másnak segíthetek.
OFF: Viszont van még egy gondom, a "Mi lehet a baj?" topicba írtam, nem tudom arra tudtok e esetleg valamit? Ma veszek egy vízpumpát, de már kifogytam az ötletekből.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 19. kedd, 07:06


Jack írta:
Jack írta: Sziasztok! Még új vagyok itt. Segítséget szeretnék kérni egy E36-os 316i-hez. A jelenség hogy a szívócsonkot és a légszűrőt összekötő cső nincs teljesen a helyén, de az autó megfelelően működik. Ám amint vissza rakom a helyére hogy ne tudjon falsot szívni, az autó azonnal leáll illetve ha megpróbálom indítani akkor puffog egyet kettőt és 1-2 másodperc alatt leáll.. Elnézést ha pontatlanul fogalmazok kicsit. Az autót nemrég vettem. Tehát a kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja a jelenséget? Esetleg légtömegmérő hiba?


Probléma megoldódott, a szívócsövön egy alig észrevehető repedés volt.. falsot szívott..


Na akkor én meg Yellow és jómagam nevében megköszönöm .



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 19. kedd, 06:53


Jack írta:
Jack írta: Sziasztok! Még új vagyok itt. Segítséget szeretnék kérni egy E36-os 316i-hez. A jelenség hogy a szívócsonkot és a légszűrőt összekötő cső nincs teljesen a helyén, de az autó megfelelően működik. Ám amint vissza rakom a helyére hogy ne tudjon falsot szívni, az autó azonnal leáll illetve ha megpróbálom indítani akkor puffog egyet kettőt és 1-2 másodperc alatt leáll.. Elnézést ha pontatlanul fogalmazok kicsit. Az autót nemrég vettem. Tehát a kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja a jelenséget? Esetleg légtömegmérő hiba?


Probléma megoldódott, a szívócsövön egy alig észrevehető repedés volt.. falsot szívott..


RESPECT!
mert bár nem kaptál segítséget, mégis leírtad a hiba okát, hogy mi volt.
sokan csak követelőznek a segítségért, megkapják, és lelépnek, addig nem hallani róluk, amíg újabb kínjuk nem lesz.
szóval követendő példa a tiéd!

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 21:03


Jack írta: Sziasztok! Még új vagyok itt. Segítséget szeretnék kérni egy E36-os 316i-hez. A jelenség hogy a szívócsonkot és a légszűrőt összekötő cső nincs teljesen a helyén, de az autó megfelelően működik. Ám amint vissza rakom a helyére hogy ne tudjon falsot szívni, az autó azonnal leáll illetve ha megpróbálom indítani akkor puffog egyet kettőt és 1-2 másodperc alatt leáll.. Elnézést ha pontatlanul fogalmazok kicsit. Az autót nemrég vettem. Tehát a kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja a jelenséget? Esetleg légtömegmérő hiba?


Probléma megoldódott, a szívócsövön egy alig észrevehető repedés volt.. falsot szívott..

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. november 07. csütörtök, 07:16


Sziasztok! Még új vagyok itt. Segítséget szeretnék kérni egy E36-os 316i-hez. A jelenség hogy a szívócsonkot és a légszűrőt összekötő cső nincs teljesen a helyén, de az autó megfelelően működik. Ám amint vissza rakom a helyére hogy ne tudjon falsot szívni, az autó azonnal leáll illetve ha megpróbálom indítani akkor puffog egyet kettőt és 1-2 másodperc alatt leáll.. Elnézést ha pontatlanul fogalmazok kicsit. Az autót nemrég vettem. Tehát a kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja a jelenséget? Esetleg légtömegmérő hiba?

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 21:09


ember84 írta:
eLevente írta:
ember84 írta:
eLevente írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.





Persze, értem én, csak itt ajánlotta őket valaki
Küldd el légyszi azt az elérhetőséget!

Köszönöm!


Hát nagyon könnyű megcsinálni,gyere megcsinálomHol laksz?


Bp. XI. ker.


Az igen,én zalában,de ezt nagyon könnyű megcsinálni,olvass vissza,képek is vannak,de ha tényleg nem tudod,valakit kérjél meg itt fórumról,aki pesti,és megcsinálja!


Nálam ez bevált


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 18:09


eLevente írta:
ember84 írta:
eLevente írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.





Persze, értem én, csak itt ajánlotta őket valaki
Küldd el légyszi azt az elérhetőséget!

Köszönöm!


Hát nagyon könnyű megcsinálni,gyere megcsinálomHol laksz?


Bp. XI. ker.


Az igen,én zalában,de ezt nagyon könnyű megcsinálni,olvass vissza,képek is vannak,de ha tényleg nem tudod,valakit kérjél meg itt fórumról,aki pesti,és megcsinálja!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz eLevente

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 16:34


ember84 írta:
eLevente írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.





Persze, értem én, csak itt ajánlotta őket valaki
Küldd el légyszi azt az elérhetőséget!

Köszönöm!


Hát nagyon könnyű megcsinálni,gyere megcsinálomHol laksz?


Bp. XI. ker.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 11:44


eLevente írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.





Persze, értem én, csak itt ajánlotta őket valaki
Küldd el légyszi azt az elérhetőséget!

Köszönöm!


Hát nagyon könnyű megcsinálni,gyere megcsinálomHol laksz?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz eLevente

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. október 25. péntek, 01:27


ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.





Persze, értem én, csak itt ajánlotta őket valaki
Küldd el légyszi azt az elérhetőséget!

Köszönöm!