ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. október 23. szerda, 14:30


YELLOW írta:
eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.


Persze,hogy nem a legolcsóbb módszert fogják neked ajánlani,abból mi hasznuk lenne!??
Legjobb tudomásom szerint 3 módszer van:
1. cseréled xx ezrenként a komplett szívócsonkot,elég drága mulatság
2. ledugóztatod
3. lecsavaroztatod,nekem ez van, meg elég sok embernek itt a fórumon,nem igazán panaszkodik rá senki.Ha érdekel tudok adni egy elérhetőséget aki megcsinálja normálisan,korrekt áron.





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. október 23. szerda, 14:06


eLevente írta: Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?


hát a google a barátod, keress rá nyugodtam menniy 20d-ről pergett be a dolog.
ereszti az olajat a dugózásnál? szarul lett megcsinálva, ennyi az egész. én konkrétan láttam, aki esztergáltatott maróztatott dugókat tömítéssel együtt. valaki csak csavart teker bele, de azt bele kell ragasztani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz eLevente

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. október 23. szerda, 13:33


Beszéltem az egyik itt ajánlott szervizzel(5er.hu), akik a következőket mondták:

Inkább a 6 hengeresekre jellemző hogy berántja, de azért érdemes megnézetni. Viszont ők már nem dugózzák, mert azóta mindenki megy vissza hozzájuk, hogy folyik az olaj ott ahol ledugózták, szóval az se túl jó módszer.

Mi a véleményetek erről?
Tudnátok ajánlani valaki mást, aki megcsinálja, lehetőleg az itt említett olajfolyás nélkül?

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 23:17


Jocc írta: Ma kaptam vissza az autót "mandula műtétről"
Isteni szerencsém volt, az egyik szelep tengelye már el volt törve és be volt billenve.

A szerelő szerint akármelyik pillanatban elpattanhatott volna...




Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. október 17. csütörtök, 20:49


Ma kaptam vissza az autót "mandula műtétről"
Isteni szerencsém volt, az egyik szelep tengelye már el volt törve és be volt billenve.

A szerelő szerint akármelyik pillanatban elpattanhatott volna...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Fecc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. október 16. szerda, 15:39


MattM325 írta:
Fecc írta: Segitsegeteket szeretnem kerni,hatha van valakinek otlete!alapjaraton a motor egyszer csak docogni kezdett,jartam meg vele tovabb,majd elugrott a lanc...gyertya csere vezerles lanc ,feszitok elugras gatlo 3gyujtotrafo csere utan megmaradt a docoges,ha pici gazt nyomok mar 1200as fordulatnal abba hagyja,nincs benne akkora ero mint eddig es lasitaskor tobbszor is lefuladt mar az auto...motor hibat nem jelez,a szerelo a folytziszelepre tippel,de 100e ft lutrira nem akarom kicsereltetni...316i e46 2002,koszonom elore a valaszokat!





Tegyétek diagra. Amiket írtál, abból azt következtetem ki, hogy a szerelőd azért cseréltetett veled trafókat, mert szerinte azért "döcögött". A hiba megmaradt, tehát fölöslegesen lettek cserélve, tehát a szerelő nem ért hozzá, ráadásul 100e-s alkatrészre TIPPEL. Mi lesz a következő, légtömegmérő, injektor? 200e-400e?
Vidd el valami normális szerelőhöz.
Fentiektől független, lehet, hogy nem jól lett összerakva a vezérlés, főtengely/vezérműtengely jeladó, bármi lehet... Az is lehet, hogy csak egy 100ft-os gumicső.


Ratette gepre es ezeket a trafokat jelezte,(gyujtaskimaradast...es a folytoszelepnel is vmi hibat de aztan azota azt mar nem jelzi a gep...



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. október 16. szerda, 14:06


Fecc írta: Segitsegeteket szeretnem kerni,hatha van valakinek otlete!alapjaraton a motor egyszer csak docogni kezdett,jartam meg vele tovabb,majd elugrott a lanc...gyertya csere vezerles lanc ,feszitok elugras gatlo 3gyujtotrafo csere utan megmaradt a docoges,ha pici gazt nyomok mar 1200as fordulatnal abba hagyja,nincs benne akkora ero mint eddig es lasitaskor tobbszor is lefuladt mar az auto...motor hibat nem jelez,a szerelo a folytziszelepre tippel,de 100e ft lutrira nem akarom kicsereltetni...316i e46 2002,koszonom elore a valaszokat!





Tegyétek diagra. Amiket írtál, abból azt következtetem ki, hogy a szerelőd azért cseréltetett veled trafókat, mert szerinte azért "döcögött". A hiba megmaradt, tehát fölöslegesen lettek cserélve, tehát a szerelő nem ért hozzá, ráadásul 100e-s alkatrészre TIPPEL. Mi lesz a következő, légtömegmérő, injektor? 200e-400e?
Vidd el valami normális szerelőhöz.
Fentiektől független, lehet, hogy nem jól lett összerakva a vezérlés, főtengely/vezérműtengely jeladó, bármi lehet... Az is lehet, hogy csak egy 100ft-os gumicső.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Fecc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. október 16. szerda, 12:56


Segitsegeteket szeretnem kerni,hatha van valakinek otlete!alapjaraton a motor egyszer csak docogni kezdett,jartam meg vele tovabb,majd elugrott a lanc...gyertya csere vezerles lanc ,feszitok elugras gatlo 3gyujtotrafo csere utan megmaradt a docoges,ha pici gazt nyomok mar 1200as fordulatnal abba hagyja,nincs benne akkora ero mint eddig es lasitaskor tobbszor is lefuladt mar az auto...motor hibat nem jelez,a szerelo a folytziszelepre tippel,de 100e ft lutrira nem akarom kicsereltetni...316i e46 2002,koszonom elore a valaszokat!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. október 16. szerda, 12:59

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 21:54


bmw320d4 írta:
PallaszE60530DA írta:
ember84 írta:
PallaszE60530DA írta:
ember84 írta:
PallaszE60530DA írta: Helló!

2005ös 530D automata gépállatom van...
Hogy e60/e60LCI azt nem tudom, nemrég vettem még nem tudom mi a kettő között a különbség...
A lényeg, hogy szeretném a pillangó szelepeket kiherélni belőle...

A kérdésem, hogy találtam dugót, de nem tudom melyiket válasszam:

Van a fekete és az alumínium dugó???

http://www.ebay.com/itm/Set-of...232938c782

Mind a kettőből van több méret:
22mm-es
32mm-es
33mm-es

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/6-x-BM...20cc89f956

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!

Szeva!
Legolcsóbban úgy jársz,ha leveszed a szívócsonkot,megnézed milyen csavar megy bele,azzal menetrögzítővel ledugózod.Filléres megoldás,és jó.Vagy úgy csinálsz,mint márkaszervízekbe,bizonyos km után új szívócsonk,abból nem esik ki a flap.De ez a drága megoldás!


Én azt értem, hogy az az olcsóbb megoldás...
Nem tudom ezek a pillangószelepek mekkora hőhatásnak vannak kitéve, valószínűleg nem túl nagynak, ha műanyag lapkák vannak benne...
Viszont csak fűti alulról a motor és a két különböző fém a hő hatására másképp tágul, nem tudom ez mennyire okozhat benne problémát...
Valamint nem tudom, mekkora csavarral kellene helyettesíteni, mert van aki az 5*10es van aki az 5*15ös és van aki a 6*15ös csavart írta a forumon...

Köszi segítséged előre is!


Nem műanyag lapkák vannak,hanem fém,vedd ki,és késsz,ha leveszed a csonkot és kiszeded,meglátod mekkora csavar kéne,ha nem vagy múszaki beállítotságu,csináltasd meg valakivel,nem nehéz!Nem okoz problémát,amíg le nem törik.Annyi szerepe van,hogy kicsi terhelésnél változtat a levbegő áramlásán,javít a károsanyag kibocsátáson,ez számodra semmi.Dobd ki őket,ha nem akarsz venni másikat 200 ezerért.


Biztos, hogy még a héten kiszedem belőle, mert nálam semmilyen funkciót nem tölt be , ugyanis nem létezik nálam hogy kicsi terhelés
Köszi


Tördeljetek ki belőle mindent, van egy csomó felesleges kacat benne.


Én azért, a biztonság kedvéért, néhány bedolgozó tervező mérnöküknek eltörögetném a kezét.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2006

státusz szgergo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 21:36


Sziasztok
Nekem olyan kérdésem lenne,hogy 2005 ös 118d e87-em van. 204d4 motorkóddal. Megtudná valaki mondani, hogy ebben a motorban van e pillangószelep vagy sincs?

köszönöm a segítséget!

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 23:56


bmw320d4 írta:
Tördeljetek ki belőle mindent, van egy csomó felesleges kacat benne.


10 éves gépek, és nem két évre vesszük, fő a biztonság



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 19:27


PallaszE60530DA írta:
ember84 írta:
PallaszE60530DA írta:
ember84 írta:
PallaszE60530DA írta: Helló!

2005ös 530D automata gépállatom van...
Hogy e60/e60LCI azt nem tudom, nemrég vettem még nem tudom mi a kettő között a különbség...
A lényeg, hogy szeretném a pillangó szelepeket kiherélni belőle...

A kérdésem, hogy találtam dugót, de nem tudom melyiket válasszam:

Van a fekete és az alumínium dugó???

http://www.ebay.com/itm/Set-of...232938c782

Mind a kettőből van több méret:
22mm-es
32mm-es
33mm-es

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/BMW-Sa...mp;vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/6-x-BM...20cc89f956

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!

Szeva!
Legolcsóbban úgy jársz,ha leveszed a szívócsonkot,megnézed milyen csavar megy bele,azzal menetrögzítővel ledugózod.Filléres megoldás,és jó.Vagy úgy csinálsz,mint márkaszervízekbe,bizonyos km után új szívócsonk,abból nem esik ki a flap.De ez a drága megoldás!


Én azt értem, hogy az az olcsóbb megoldás...
Nem tudom ezek a pillangószelepek mekkora hőhatásnak vannak kitéve, valószínűleg nem túl nagynak, ha műanyag lapkák vannak benne...
Viszont csak fűti alulról a motor és a két különböző fém a hő hatására másképp tágul, nem tudom ez mennyire okozhat benne problémát...
Valamint nem tudom, mekkora csavarral kellene helyettesíteni, mert van aki az 5*10es van aki az 5*15ös és van aki a 6*15ös csavart írta a forumon...

Köszi segítséged előre is!


Nem műanyag lapkák vannak,hanem fém,vedd ki,és késsz,ha leveszed a csonkot és kiszeded,meglátod mekkora csavar kéne,ha nem vagy múszaki beállítotságu,csináltasd meg valakivel,nem nehéz!Nem okoz problémát,amíg le nem törik.Annyi szerepe van,hogy kicsi terhelésnél változtat a levbegő áramlásán,javít a károsanyag kibocsátáson,ez számodra semmi.Dobd ki őket,ha nem akarsz venni másikat 200 ezerért.


Biztos, hogy még a héten kiszedem belőle, mert nálam semmilyen funkciót nem tölt be , ugyanis nem létezik nálam hogy kicsi terhelés
Köszi


Tördeljetek ki belőle mindent, van egy csomó felesleges kacat benne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 12:41


Jonerto írta: Sziasztok.
Érdeklődnék a hozzáértőktől,hogy az én aztómba 2002/10 320d -ben van-e pillangó szelep?
Esetleg a vin alaján meg tudja mondani valaki?
vinJ41696


ha az előző gazdája nem szedte ki belőle, akkor van.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 12:41


Jonerto írta: Sziasztok.
Érdeklődnék a hozzáértőktől,hogy az én aztómba 2002/10 320d -ben van-e pillangó szelep?
Esetleg a vin alaján meg tudja mondani valaki?
vinJ41696


Van benne!



Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 12:35


Sziasztok.
Érdeklődnék a hozzáértőktől,hogy az én aztómba 2002/10 320d -ben van-e pillangó szelep?
Esetleg a vin alaján meg tudja mondani valaki?
vinJ41696