John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. december 10. kedd, 15:46


Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. december 10. kedd, 16:00

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. október 07. hétfő, 22:25


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.

Igen ezt a kérdést tényleg ki kéne deríteni hogy vajon azon kívül hogy a munkahengerben a dugattyúkat megmozgatja konkrétan mire jó ez a funkció



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. október 07. hétfő, 20:34


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. október 07. hétfő, 18:14


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. október 06. vasárnap, 17:34


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. október 06. vasárnap, 17:01


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. október 06. vasárnap, 15:56


John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. október 06. vasárnap, 15:29


Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. szeptember 22. vasárnap, 18:57


panelsniper írta: Sziasztok,
akinek van tetőablak a kocsin, van ötlete, hogyan lehet karbantartani, hogy a tömítések ne menjenek benne tönkre? Láttam, hogy a Liqui Mollynak van valamilyen szilikonja, de lövésem sincs, hogy hova és mire jó.
Szerencsére nem ázik be a kocsi, de nem is szeretném, mert most már csillag garázsban áll. (eddig garázs lakó volt...)
Köszi!
Csoki, ropi, szotyi!


A BMW-nek van erre megfelelő terméke. Annál jobbat nem biztos, hogy találsz.

panelsniper
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz panelsniper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2019. szeptember 22. vasárnap, 18:08


Sziasztok,
akinek van tetőablak a kocsin, van ötlete, hogyan lehet karbantartani, hogy a tömítések ne menjenek benne tönkre? Láttam, hogy a Liqui Mollynak van valamilyen szilikonja, de lövésem sincs, hogy hova és mire jó.
Szerencsére nem ázik be a kocsi, de nem is szeretném, mert most már csillag garázsban áll. (eddig garázs lakó volt...)
Köszi!
Csoki, ropi, szotyi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. szeptember 21. szombat, 09:54


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??


szerintem azt nem lehet... csak ha a vevőnek megmaradtak a számlái. régi listaárakat lehet találni. de ugye ki mennyi extrával rendelte. olyasmi rémlik, hogy pl a 316i alapára 5.990.000.- vagy 6.990.000.- volt. de szerintem az első, full fapad klíma nélkül meg minden. a 20d-k olyan 7-8 körül indulhattak. ezt olyan tudná megmondani, aki dolgozott akkor kereskedésben. de hogy konkrétan a te autód ára mennyi volt, csak az eredeti számlából derülne ki, vagy ha hitelre vették, akkor az adott banktól.


13as évjáratu F01.az évenkénti alap és extraárakat hol találni?


szerintem max BMW szalonban fognak tudni segíteni neked...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2019. szeptember 21. szombat, 09:50


YELLOW írta:
ember84 írta: Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??


szerintem azt nem lehet... csak ha a vevőnek megmaradtak a számlái. régi listaárakat lehet találni. de ugye ki mennyi extrával rendelte. olyasmi rémlik, hogy pl a 316i alapára 5.990.000.- vagy 6.990.000.- volt. de szerintem az első, full fapad klíma nélkül meg minden. a 20d-k olyan 7-8 körül indulhattak. ezt olyan tudná megmondani, aki dolgozott akkor kereskedésben. de hogy konkrétan a te autód ára mennyi volt, csak az eredeti számlából derülne ki, vagy ha hitelre vették, akkor az adott banktól.


13as évjáratu F01.az évenkénti alap és extraárakat hol találni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. szeptember 21. szombat, 09:34


ember84 írta: Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??


szerintem azt nem lehet... csak ha a vevőnek megmaradtak a számlái. régi listaárakat lehet találni. de ugye ki mennyi extrával rendelte. olyasmi rémlik, hogy pl a 316i alapára 5.990.000.- vagy 6.990.000.- volt. de szerintem az első, full fapad klíma nélkül meg minden. a 20d-k olyan 7-8 körül indulhattak. ezt olyan tudná megmondani, aki dolgozott akkor kereskedésben. de hogy konkrétan a te autód ára mennyi volt, csak az eredeti számlából derülne ki, vagy ha hitelre vették, akkor az adott banktól.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2019. szeptember 21. szombat, 07:36


Valaki tudja hogy lehet megnézni az autók eredeti eladási árát,újonnan mennyiért lett eladva??

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. szeptember 18. szerda, 11:34


ember84 írta: Valakinek esetleg tapasztalata,68mmes felnikupakot hol érdemes venni,meg szelepsapkátami szép,és tartós is?


nekem az ebay-es kínai is bevált. semmi baja. teljesen jó. rejtett szelepem van, de kínából lehet azt is fillérekért, amilyet csak akarsz. de úgyis lelopják, ha nem hagyományos.