státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 11:07


lantika írta:
wiq írta:
lantika írta:
wiq írta: Kedves Márkatársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 1998.10. havi 320i (150 le). Szeretnék bele multikormányt és ezzel együtt tempomatot.
Az újabb modelleknél tudomásom szerint elektromos a gázpedál, itt úgy tudom, hogy még bovdenes.

A tempomat beépítése nálam hogyan kivitelezhető és kb. mennyiért?

Kormányt és ahhoz való átvezetőt hol tudnék venni? Illetve mire lenne szükségem?

Köszi


Biztos,hogy bowdenes? Ugy tudom,hogy csak az 1.6-os volt bowdenes. Kell egy multikormäny,meg egy käbelszett. Nemet video ,angol video


Szia!

Azt hogyan tudom kinyomozni h. bovdenes v. elektromos -e a fojtószelep?

Köszi


Meg kell nezni,vagy motorkod alapjän megkeresni a neten. 6 hengeresed van?


Szia!

Igen 6 hengeres. Forgalmi szerint 206s4 a motorkód... VIN szerint: M52/TU

Köszi

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 11:02


wiq írta:
lantika írta:
wiq írta: Kedves Márkatársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 1998.10. havi 320i (150 le). Szeretnék bele multikormányt és ezzel együtt tempomatot.
Az újabb modelleknél tudomásom szerint elektromos a gázpedál, itt úgy tudom, hogy még bovdenes.

A tempomat beépítése nálam hogyan kivitelezhető és kb. mennyiért?

Kormányt és ahhoz való átvezetőt hol tudnék venni? Illetve mire lenne szükségem?

Köszi


Biztos,hogy bowdenes? Ugy tudom,hogy csak az 1.6-os volt bowdenes. Kell egy multikormäny,meg egy käbelszett. Nemet video ,angol video


Szia!

Azt hogyan tudom kinyomozni h. bovdenes v. elektromos -e a fojtószelep?

Köszi


Meg kell nezni,vagy motorkod alapjän megkeresni a neten. 6 hengeresed van?

státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 10:54


lantika írta:
wiq írta: Kedves Márkatársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 1998.10. havi 320i (150 le). Szeretnék bele multikormányt és ezzel együtt tempomatot.
Az újabb modelleknél tudomásom szerint elektromos a gázpedál, itt úgy tudom, hogy még bovdenes.

A tempomat beépítése nálam hogyan kivitelezhető és kb. mennyiért?

Kormányt és ahhoz való átvezetőt hol tudnék venni? Illetve mire lenne szükségem?

Köszi


Biztos,hogy bowdenes? Ugy tudom,hogy csak az 1.6-os volt bowdenes. Kell egy multikormäny,meg egy käbelszett. Nemet video ,angol video


Szia!

Azt hogyan tudom kinyomozni h. bovdenes v. elektromos -e a fojtószelep?

Köszi

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 10:49


wiq írta: Kedves Márkatársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 1998.10. havi 320i (150 le). Szeretnék bele multikormányt és ezzel együtt tempomatot.
Az újabb modelleknél tudomásom szerint elektromos a gázpedál, itt úgy tudom, hogy még bovdenes.

A tempomat beépítése nálam hogyan kivitelezhető és kb. mennyiért?

Kormányt és ahhoz való átvezetőt hol tudnék venni? Illetve mire lenne szükségem?

Köszi


Biztos,hogy bowdenes? Ugy tudom,hogy csak az 1.6-os volt bowdenes. Kell egy multikormäny,meg egy käbelszett. Nemet video ,angol video

státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 10:23


Kedves Márkatársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 1998.10. havi 320i (150 le). Szeretnék bele multikormányt és ezzel együtt tempomatot.
Az újabb modelleknél tudomásom szerint elektromos a gázpedál, itt úgy tudom, hogy még bovdenes.

A tempomat beépítése nálam hogyan kivitelezhető és kb. mennyiért?

Kormányt és ahhoz való átvezetőt hol tudnék venni? Illetve mire lenne szükségem?

Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 15. péntek, 08:17


lantika írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.


Az újabb szériáknál már visszatértek a kormáyon lévő megoldásra, lehet pont ezért.


pont ezért mondtam, ha esetleg újat veszek valamit, mármint nekem újat, az nem E90 széria lesz, az ki fog maradni. ha mégis jönne egy jó vétel belőle, akkor csakis gyárilag tempomat-os lesz
ez a + fülecske meg olyan Ford-os, vagy japán autós. nem is tudom. nekem a Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom, de valszeg hagyomány. az E65 kormány automata váltó kapcsolója sem jön be ott felül. amcsi kocsikban is mindig zavart. már képeken is



"Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom"
Meseljek? Szerintem kivül pelül ronda az összes w/s205,x205.


a W205-öt ne is emlegesd. rosszul vagyok már tőle. nem az autótól, de köze van hozzá. egy pár hónapja megkeseríti a munkánk

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 11:46


YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.


Az újabb szériáknál már visszatértek a kormáyon lévő megoldásra, lehet pont ezért.


pont ezért mondtam, ha esetleg újat veszek valamit, mármint nekem újat, az nem E90 széria lesz, az ki fog maradni. ha mégis jönne egy jó vétel belőle, akkor csakis gyárilag tempomat-os lesz
ez a + fülecske meg olyan Ford-os, vagy japán autós. nem is tudom. nekem a Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom, de valszeg hagyomány. az E65 kormány automata váltó kapcsolója sem jön be ott felül. amcsi kocsikban is mindig zavart. már képeken is



"Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom"
Meseljek? Szerintem kivül pelül ronda az összes w/s205,x205.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 10:59


Tano írta:
YELLOW írta: jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.


Az újabb szériáknál már visszatértek a kormáyon lévő megoldásra, lehet pont ezért.


pont ezért mondtam, ha esetleg újat veszek valamit, mármint nekem újat, az nem E90 széria lesz, az ki fog maradni. ha mégis jönne egy jó vétel belőle, akkor csakis gyárilag tempomat-os lesz
ez a + fülecske meg olyan Ford-os, vagy japán autós. nem is tudom. nekem a Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom, de valszeg hagyomány. az E65 kormány automata váltó kapcsolója sem jön be ott felül. amcsi kocsikban is mindig zavart. már képeken is



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 14. csütörtök, 11:00

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 10:24


YELLOW írta: jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.


Az újabb szériáknál már visszatértek a kormáyon lévő megoldásra, lehet pont ezért.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 07:39


jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.

Vadasz69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Vadasz69

Újonc

Elismertség: 22% (2 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 06:17


szotakdavid írta:
lantika írta:
Vadasz69 írta:
lantika írta:
Vadasz69 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy e90-be lehet-e utólag
tempomatot rakni,ha igen akkor kb mennyibe kerülne?

Előre is köszönöm a segítséget.



Lehet.
2 evvel ezelött ismerösömnek 120000 ft-ert raktäk be hivatalos BMW szervizben.


Köszönöm.
Ennél akkor ezek szerint plusz kar kerül be,nem lehet ugyan úgy kormány gombokra rakni mint az e46-nál?



Hät ugy nem megy. Bontott cuccokkal meg lehet olcson oldani. De E90-be nem jo az E91-es alkatresze. Csak E90,E92,E93,illetve a 6-hengeres nem jo 4 hengeresbe,illetve forditva. Az esöszenzorra is figyelni kell. Vagy egy ilyen kell neked:



vagy csak egy külön kar amit bele kell tenni a mostaniba. Es persze uj burkolat kell,mert +1 kar az +1 lyuk.


Kell egy màsik Kombi,kapcsoló,modul és programozàs.


Köszönöm a segítséget.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 02:14


lantika írta:
Vadasz69 írta:
lantika írta:
Vadasz69 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy e90-be lehet-e utólag
tempomatot rakni,ha igen akkor kb mennyibe kerülne?

Előre is köszönöm a segítséget.



Lehet.
2 evvel ezelött ismerösömnek 120000 ft-ert raktäk be hivatalos BMW szervizben.


Köszönöm.
Ennél akkor ezek szerint plusz kar kerül be,nem lehet ugyan úgy kormány gombokra rakni mint az e46-nál?



Hät ugy nem megy. Bontott cuccokkal meg lehet olcson oldani. De E90-be nem jo az E91-es alkatresze. Csak E90,E92,E93,illetve a 6-hengeres nem jo 4 hengeresbe,illetve forditva. Az esöszenzorra is figyelni kell. Vagy egy ilyen kell neked:



vagy csak egy külön kar amit bele kell tenni a mostaniba. Es persze uj burkolat kell,mert +1 kar az +1 lyuk.


Kell egy màsik Kombi,kapcsoló,modul és programozàs.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 13. szerda, 21:17


Vadasz69 írta:
lantika írta:
Vadasz69 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy e90-be lehet-e utólag
tempomatot rakni,ha igen akkor kb mennyibe kerülne?

Előre is köszönöm a segítséget.


Lehet.
2 evvel ezelött ismerösömnek 120000 ft-ert raktäk be hivatalos BMW szervizben.


Köszönöm.
Ennél akkor ezek szerint plusz kar kerül be,nem lehet ugyan úgy kormány gombokra rakni mint az e46-nál?



Hät ugy nem megy. Bontott cuccokkal meg lehet olcson oldani. De E90-be nem jo az E91-es alkatresze. Csak E90,E92,E93,illetve a 6-hengeres nem jo 4 hengeresbe,illetve forditva. Az esöszenzorra is figyelni kell. Vagy egy ilyen kell neked:



vagy csak egy külön kar amit bele kell tenni a mostaniba. Es persze uj burkolat kell,mert +1 kar az +1 lyuk.

Vadasz69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Vadasz69

Újonc

Elismertség: 22% (2 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. január 13. szerda, 21:02


lantika írta:
Vadasz69 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy e90-be lehet-e utólag
tempomatot rakni,ha igen akkor kb mennyibe kerülne?

Előre is köszönöm a segítséget.


Lehet.
2 evvel ezelött ismerösömnek 120000 ft-ert raktäk be hivatalos BMW szervizben.


Köszönöm.
Ennél akkor ezek szerint plusz kar kerül be,nem lehet ugyan úgy kormány gombokra rakni mint az e46-nál?



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 13. szerda, 20:55


Vadasz69 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy e90-be lehet-e utólag
tempomatot rakni,ha igen akkor kb mennyibe kerülne?

Előre is köszönöm a segítséget.


Lehet.
2 evvel ezelött ismerösömnek 120000 ft-ert raktäk be hivatalos BMW szervizben.