valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 23:59


bmw320 írta:
bmw320d4 írta:
valter320d írta:
balabanz írta:
Robinson írta:
balabanz írta: Sziasztok!

Valószínűleg meghalt a turbóm! Tünetek: Nem húz és csak zörög 1500-as fordulat felett!
Szerintetek is?


füstjelek?


Van füst is rendesen sajnos...


Hali!Nem kell megijedni a lényeg az hogy ha egy kicsit konyítasz a turbóhoz vegyél egy javítószettet és javítsd meg szerintem egy javítószett olcsóbb mint 1 bontott turbó és legalább nem használt tudod hogy te csináltad és nem áll meg fél éven belül!!!



És hogy fogja kiegyensúlyozni a tengelyt? Fúrógéppel? - Áprilistól szeptemberig belefér az is...







Türelem rózsát terem!! Súlyos!


Ki kell egyensúlyoztatni uram!!!AZ egyensúlyoztatáson kivül szinte mindent magamnak csinálok kis segitséggel!!!

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 12:37


bmw320d4 írta:
valter320d írta:
balabanz írta:
Robinson írta:
balabanz írta: Sziasztok!

Valószínűleg meghalt a turbóm! Tünetek: Nem húz és csak zörög 1500-as fordulat felett!
Szerintetek is?


füstjelek?


Van füst is rendesen sajnos...


Hali!Nem kell megijedni a lényeg az hogy ha egy kicsit konyítasz a turbóhoz vegyél egy javítószettet és javítsd meg szerintem egy javítószett olcsóbb mint 1 bontott turbó és legalább nem használt tudod hogy te csináltad és nem áll meg fél éven belül!!!



És hogy fogja kiegyensúlyozni a tengelyt? Fúrógéppel? - Áprilistól szeptemberig belefér az is...







Türelem rózsát terem!! Súlyos!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. szeptember 25. vasárnap, 23:09


valter320d írta:
balabanz írta:
Robinson írta:
balabanz írta: Sziasztok!

Valószínűleg meghalt a turbóm! Tünetek: Nem húz és csak zörög 1500-as fordulat felett!
Szerintetek is?


füstjelek?


Van füst is rendesen sajnos...


Hali!Nem kell megijedni a lényeg az hogy ha egy kicsit konyítasz a turbóhoz vegyél egy javítószettet és javítsd meg szerintem egy javítószett olcsóbb mint 1 bontott turbó és legalább nem használt tudod hogy te csináltad és nem áll meg fél éven belül!!!



És hogy fogja kiegyensúlyozni a tengelyt? Fúrógéppel? - Áprilistól szeptemberig belefér az is...







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. szeptember 25. vasárnap, 23:13

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2011. szeptember 25. vasárnap, 22:08


balabanz írta:
Robinson írta:
balabanz írta: Sziasztok!

Valószínűleg meghalt a turbóm! Tünetek: Nem húz és csak zörög 1500-as fordulat felett!
Szerintetek is?


füstjelek?


Van füst is rendesen sajnos...


Hali!Nem kell megijedni a lényeg az hogy ha egy kicsit konyítasz a turbóhoz vegyél egy javítószettet és javítsd meg szerintem egy javítószett olcsóbb mint 1 bontott turbó és legalább nem használt tudod hogy te csináltad és nem áll meg fél éven belül!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 25. vasárnap, 22:10

jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. szeptember 04. vasárnap, 23:02


BarG írta:
jrtom írta: Szia!

A füst az teljesen normális, a szerelő jólmondta. Sajna a kipufogód is telement olajjal és azt máshogy nemnagyon lehet kipucolni. Menjél vele nyugottan. Én azt javaslom, hogy városon kívül és nem túl forgalmas úton menjél vele huzamosabb ideig, hogy rendesen kitisztúljon a rendszer. A fütyülő hang az meg valszeg azért van mert a turbó lapátjának a vége cakkos és az csinálja ezt a hangot.


A fütyülést okozhatja még, hogy valahol kifúj a turbó.



Köszönöm a válaszodat, és jelentem megszűnt a füstölés kb 50km után. És hát mondanom sem kell, az autó ismét ereje teljében van! Igaz még nem nagyon mertem erőltetni, nem tudom kell e a cuccnak bejáratási idő? Meg fog szűnni ez a hang? Esetleg kopik valamennyit és abbahagyja? És ha esetleg kifúj valahol a turbo akkor azt érezném a teljesítményen?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 04. vasárnap, 23:03

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. szeptember 04. vasárnap, 17:34


jrtom írta: Szia!

A füst az teljesen normális, a szerelő jólmondta. Sajna a kipufogód is telement olajjal és azt máshogy nemnagyon lehet kipucolni. Menjél vele nyugottan. Én azt javaslom, hogy városon kívül és nem túl forgalmas úton menjél vele huzamosabb ideig, hogy rendesen kitisztúljon a rendszer. A fütyülő hang az meg valszeg azért van mert a turbó lapátjának a vége cakkos és az csinálja ezt a hangot.


A fütyülést okozhatja még, hogy valahol kifúj a turbó.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. szeptember 04. vasárnap, 14:00


Szia!

A füst az teljesen normális, a szerelő jólmondta. Sajna a kipufogód is telement olajjal és azt máshogy nemnagyon lehet kipucolni. Menjél vele nyugottan. Én azt javaslom, hogy városon kívül és nem túl forgalmas úton menjél vele huzamosabb ideig, hogy rendesen kitisztúljon a rendszer. A fütyülő hang az meg valszeg azért van mert a turbó lapátjának a vége cakkos és az csinálja ezt a hangot.


jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. szeptember 04. vasárnap, 10:26


pneurob írta:
jeges írta:
pneurob írta:
jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Ha eltört a turboban valami (ház, lapát, tengely), akkor egyértelmű csere. Ha csak fütyül, esetleg zörög, akkor profi szervizben felújítható.


Hali. Konkrétan semmi erő az ég világon, és nagyon csúnyán zörög. És egyik pillanatról a másikra.....


Itt elég profin felújítják http://www.turbolader.net/Cont...ratur.aspx
De lehet, hogy Magyarországon is van hasonló profi turbós cég.


Na helóka. Végre tegnap kész lett az autó, legalábbis úgy nézett ki. Kerítettem egy felujítótt turbot, 400 euróba került. Ki lett cserélve az olaj, az olajszúrő, levegőszűrő, és ki lett takarítva az intercooler, mivel tocsogott az is az olajtól. Van erő, úgy néz ki jól megy a gép, de van egy kis gond. Iszonyat füst.... a szerelő azt mondta, hogy a kipufogóba is került olaj rendesen, és most azt égeti ki, azért van ez a nagy füst, és hogy ha majd kiég belőle, majd elmúlik ez a probléma. Van ebben igazság? Igaz egyre kevesebb volt a füst, ahogy mentem az autóval, de azért bennem van a para... Mit szóltok ehhez? És egy másik kérdés. Akitől vettem a turbót, azt mondta hogy németországban lett felujítva a turbó, új lapátok, uj csapágy stb. De mégis elég rendesen fütyül. Ez normális? A turbó tényleg úgy nézett ki mint egy vadonat új! várom mielőbbi véleményeket, kicsit félek használni az autót.


pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 01:25




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 26. péntek, 01:27

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. augusztus 16. kedd, 20:08


Kaci írta: Sziasztok.
Szerintetek mi lehet a gond, ha az autobol egy hosszu ut soran elment fokozatosan az ero, gazadaskor "szuszogni" kezdett. Nem, nem csorog, nem zorog, "szuszog", mintha egy kompresszorbol fuvatnam a levegot ki. Erotlen, fustol, sajnos ma kellett mindenkeppen varosban hasznalnom (tegnap ejjel jelentkezett a baj), gazadaskor rangat, de stabil alapjarat, nem akar lefulladni vagy ilyenek.

Valakitol valami jotanacs? Tudom, vigyem szerelohoz, de hogy keszuljek, hogy teljesen ne nezzenek madarnak.
Koszonom




Nézd végig a levegőcsöveket a turbótól a szívócsonkig. Valahol elengedi a töltőlevegőt. Lehet csak 1 bilincs lazult le.
Ha szerelőhöz viszed, maradj ott és nézd végig mit csinál, mert az ilyen hibákkal húzzák le az embereket.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 16. kedd, 19:44


Kaci írta: Sziasztok.
Szerintetek mi lehet a gond, ha az autobol egy hosszu ut soran elment fokozatosan az ero, gazadaskor "szuszogni" kezdett. Nem, nem csorog, nem zorog, "szuszog", mintha egy kompresszorbol fuvatnam a levegot ki. Erotlen, fustol, sajnos ma kellett mindenkeppen varosban hasznalnom (tegnap ejjel jelentkezett a baj), gazadaskor rangat, de stabil alapjarat, nem akar lefulladni vagy ilyenek.

Valakitol valami jotanacs? Tudom, vigyem szerelohoz, de hogy keszuljek, hogy teljesen ne nezzenek madarnak.
Koszonom




Ahogy mondod,ha tippelnek valamit,ha nem, ez szerelő,mivel használhatatlan az autó.
Ezt Online senki nem fogja megjavítani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Kaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. augusztus 16. kedd, 19:34


Sziasztok.
Szerintetek mi lehet a gond, ha az autobol egy hosszu ut soran elment fokozatosan az ero, gazadaskor "szuszogni" kezdett. Nem, nem csorog, nem zorog, "szuszog", mintha egy kompresszorbol fuvatnam a levegot ki. Erotlen, fustol, sajnos ma kellett mindenkeppen varosban hasznalnom (tegnap ejjel jelentkezett a baj), gazadaskor rangat, de stabil alapjarat, nem akar lefulladni vagy ilyenek.

Valakitol valami jotanacs? Tudom, vigyem szerelohoz, de hogy keszuljek, hogy teljesen ne nezzenek madarnak.
Koszonom




autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. augusztus 05. péntek, 09:41


jeges írta:
pneurob írta:
jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Ha eltört a turboban valami (ház, lapát, tengely), akkor egyértelmű csere. Ha csak fütyül, esetleg zörög, akkor profi szervizben felújítható.


Hali. Konkrétan semmi erő az ég világon, és nagyon csúnyán zörög. És egyik pillanatról a másikra.....


Itt elég profin felújítják http://www.turbolader.net/Cont...ratur.aspx
De lehet, hogy Magyarországon is van hasonló profi turbós cég.



jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. augusztus 05. péntek, 09:07


pneurob írta:
jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Ha eltört a turboban valami (ház, lapát, tengely), akkor egyértelmű csere. Ha csak fütyül, esetleg zörög, akkor profi szervizben felújítható.


Hali. Konkrétan semmi erő az ég világon, és nagyon csúnyán zörög. És egyik pillanatról a másikra.....


jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. augusztus 05. péntek, 09:06


anubisz írta:
jeges írta: Na helóka. Sajnos engem is úgy néz ki elért a végzet. Egyik pillanatban még minden rendben volt, aztán elment az erő. Visszakapcsoltam kettőbe, de ott sem volt más a helyzet. Akkor már tudtam hogy baj van. És akkor meghallottam azt a szörnyű csörgést. És iszonyat füst és égett olajszag.... Turbó????
Csak a csere segít?



Szerintem ez akkor derül ki,ha megnézi egy turbós guru,bár szerintem,ha ott szétszállt minden,hogy így csattog,azt lehet egyáltalán javítani? Kérdés,meg e éri.
Lehet most sokan kifognak röhögni,de ha nekem lenne egy dízelem,és hosszútávon szeretném megtartani,és így szétesne a turbó,én biztos ujj gyárit vennék bele,azt tudom legalább ,hogy bírja majd jó sokáig,mint toldozzam,foltozzam állandóan. Aztán tökéletes,lehet soha nem lesz.


Köszi. Látod pontosan ez a gond, hogy nem tudom mit csináljak. Találtam egy céget, ahonnan fél áron lehetne kapni felújítottat egy év garanciával. Viszont kíváncsi lennék mennyiért lehetne ezt megcsináltatni, ha egyáltalán lehet. Valószínüleg eladnám az autót miután megcsináltattam. Amúgy is tervben volt az eladás!