keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 20:47


anubisz írta:
keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta: Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni? Vagy mit ajanlotok?

Koszi elore is a helpet!!!

Annyi a tapasztalat,hogy 50 ért 2 tank benzint lehet venni,nem valamirevaló,normális,minimum középkategóriás sport futóművet. Persze próbálkozni lehet.
Bocsánat az iróniáért. Látom még vannak olyanok akik azt hiszik 100 000 ért porig lehet tuningolni egy autót,és még bírni is fogja.
Annyiért esetleg berakják őket.


Koszi! En nem hiszem, hanem kerdeztem.


Amúgy utólag bocs,nem akartam bunkózni,nem szokások. Vagy megsérteni. De tényleg ne higgyük el,hogy 50 ezerért postaköltséggel lehet normális futóművet rakni a kocsi alá,mikor a gyárik se bírják. Azok is szarrá mennek ezeken az utakon.Németbe lehet bírnák a tükör sima utakon,de idehaza Titánból kel gyártani. Kíméld meg magad,egy olcsó futómű későbbi kellemetlenségeitől.
275000 egy szett. sovány fél milla.
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=3160
biztos van sokkal olcsóbb,és sokkal drágább is.Meg az aprólék. És illik kicserélni az összes szilentet, POLIURETÁN szilentre,legalábbis szerintem.



Hat ja, nyilvan D2 jo lenne, de most nincs futomure ennyim. Marad a 100 alatti kategoria, majd ha mar nem kellesz masra koltenem es szar lesz a futomu es lesz is penzem akkor lehet beruhazok majd...majd



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 12:38


keksz írta:
anubisz írta:
keksz írta: Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni? Vagy mit ajanlotok?

Koszi elore is a helpet!!!

Annyi a tapasztalat,hogy 50 ért 2 tank benzint lehet venni,nem valamirevaló,normális,minimum középkategóriás sport futóművet. Persze próbálkozni lehet.
Bocsánat az iróniáért. Látom még vannak olyanok akik azt hiszik 100 000 ért porig lehet tuningolni egy autót,és még bírni is fogja.
Annyiért esetleg berakják őket.


Koszi! En nem hiszem, hanem kerdeztem.


Amúgy utólag bocs,nem akartam bunkózni,nem szokások. Vagy megsérteni. De tényleg ne higgyük el,hogy 50 ezerért postaköltséggel lehet normális futóművet rakni a kocsi alá,mikor a gyárik se bírják. Azok is szarrá mennek ezeken az utakon.Németbe lehet bírnák a tükör sima utakon,de idehaza Titánból kel gyártani. Kíméld meg magad,egy olcsó futómű későbbi kellemetlenségeitől.
275000 egy szett. sovány fél milla.
http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=3160
biztos van sokkal olcsóbb,és sokkal drágább is.Meg az aprólék. És illik kicserélni az összes szilentet, POLIURETÁN szilentre,legalábbis szerintem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 06. csütörtök, 12:53

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 12:28


keksz írta:
Koszi! En nem hiszem, hanem kerdeztem.


Anubisz egy kicsit talán felkaphatta a cukrot...
Mindenesetre a helyes válasz a kérdésedre: nem

keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. október 06. csütörtök, 08:31


anubisz írta:
keksz írta: Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni? Vagy mit ajanlotok?

Koszi elore is a helpet!!!

Annyi a tapasztalat,hogy 50 ért 2 tank benzint lehet venni,nem valamirevaló,normális,minimum középkategóriás sport futóművet. Persze próbálkozni lehet.
Bocsánat az iróniáért. Látom még vannak olyanok akik azt hiszik 100 000 ért porig lehet tuningolni egy autót,és még bírni is fogja.
Annyiért esetleg berakják őket.


Koszi! En nem hiszem, hanem kerdeztem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 22:21


keksz írta: Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni? Vagy mit ajanlotok?

Koszi elore is a helpet!!!

Annyi a tapasztalat,hogy 50 ért 2 tank benzint lehet venni,nem valamirevaló,normális,minimum középkategóriás sport futóművet. Persze próbálkozni lehet.
Bocsánat az iróniáért. Látom még vannak olyanok akik azt hiszik 100 000 ért porig lehet tuningolni egy autót,és még bírni is fogja.
Annyiért esetleg berakják őket.

keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 21:06


Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni? Vagy mit ajanlotok?

Koszi elore is a helpet!!!

Kenyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Kenyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 22:07


Na, megtankoltam. Üresről telire, úgy, hogy az autó nem mozdult el (a mögöttem tankolók kicsit furán néztek, mikor nekiálltam méregetni, de hát ez van). Nálam semmit sem változott a hasmagasság..


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 21:40


Robinson írta: ménincsen egyik általatok preferált márkának sem e46-ra 40/30 rugója????

egyformát nem akarnék...


Meg egy markarol hallottam jokat: Merwede. Nekik van 40/30-as rugojuk.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 21:23


ménincsen egyik általatok preferált márkának sem e46-ra 40/30 rugója????

egyformát nem akarnék...

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 19:10


Robinson írta:
Alesi írta: Robinson: ha ez szamit vmit, nekem az Eibach rugoval, 18" kerekkel, ha nincs az ut keresztbordakkal telerakva, akkor kb gyarival megegyezo a komfort!


Pont ez a bajom. Minden nap keresztbordákon megyek át, sőt még egy kis macskakő is jutott nekem. Ezek olyan részek, amik kikerülhetetlenek számomra, hacsak nem teszek rá pár10km-t a hazaútra.


2011 Magyarország, Budapest.


Sajnos ezzel viszont nem tudsz mit kezdeni! Par centivel rovidebb rugo ketlem, hogy dramait javitana a helyzeteden.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 17:50


Robinson írta:
Alesi írta: Robinson: ha ez szamit vmit, nekem az Eibach rugoval, 18" kerekkel, ha nincs az ut keresztbordakkal telerakva, akkor kb gyarival megegyezo a komfort!


Pont ez a bajom. Minden nap keresztbordákon megyek át, sőt még egy kis macskakő is jutott nekem. Ezek olyan részek, amik kikerülhetetlenek számomra, hacsak nem teszek rá pár10km-t a hazaútra.


2011 Magyarország, Budapest.


Én ajánlom neked a Koni rugókat! Elvileg 40-es elől hátul,de így berakva elől kicsit jobban ül! Komfortból csak minimálisan változott,pedig 18-as kerekeim vannak!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 17:26


Alesi írta: Robinson: ha ez szamit vmit, nekem az Eibach rugoval, 18" kerekkel, ha nincs az ut keresztbordakkal telerakva, akkor kb gyarival megegyezo a komfort!


Pont ez a bajom. Minden nap keresztbordákon megyek át, sőt még egy kis macskakő is jutott nekem. Ezek olyan részek, amik kikerülhetetlenek számomra, hacsak nem teszek rá pár10km-t a hazaútra.


2011 Magyarország, Budapest.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 17:10


YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Konkrétan látott E46-ban is, és szerinte nem nézett ki jól, mivel elöl-hátul ugyanannyit csüccsentett, nem volt ék alak.


nekem erről az a véleményem, hogy E36-nál még jól nézett ki az ék alak, de E46-nál nem. én azt mondom elől/hátul differencia 10mm. ez kis ék



Nyílván, én csak azt mondtam, amit nekem is mondtak.
Az viszont problémás lehet a gyári telóknak, ha nem 40mm-t ültet, hanem többet.

Sárbogárdon, ahol a szüleim laknak, van egy fekete E46, ami elöl porba ül, hátul meg sztem gyári rugók vannak. Ék alak, de rettentő furán néz ki, legkisebb mértékben sem mondanám szépnek . Meg arra is kíváncsi lennék, kanyarokban hogy viselkedik egy ilyen...




na tankoltál az autóba? amúgy ha méred a szintet, próbálj olyan felületre állni, ami nem lejt sehova... engem is tréfált már meg ilyen, azt hittem el van törve a rugóm illetve szerintem ne a sárvédőhöz nézd hanem pl a hátsó kerék előtt az emelőbakkhoz, vagy ott valamelyik ponthoz.


Nem tankoltam meg (hovege van), ha tankolok lemerem, es irok ide. Amugy a melygarazsban mertem, eleg sik terepen. Remelem neked lesz igazad!

Robinson: ha ez szamit vmit, nekem az Eibach rugoval, 18" kerekkel, ha nincs az ut keresztbordakkal telerakva, akkor kb gyarival megegyezo a komfort!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 15:44


Robinson!

Én az állítható magasságú futóművet ajánlanám. 2-10cm-t tudsz ültetni vele(rugó-patron).
Nekem az összes autóm alatt ilyen volt



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 26. péntek, 15:47

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 15:11


Robinson írta: kösz srácok a hozzászólásokat.

Valójában az van, hogy az eredetileg 45/45 rugóim már szerintem bőven 50 körül vannak. Ez egyrészt azért gáz, mert egy komolyabb bevásárlás után már beér a hátsó kerék, de leginkább a komfortot szeretném visszakapni, meguntam már a zötykölődést.
Mindezek mellett viszont az esztétikai részét is szeretném megtartani, nem szeretnék terepjárót csinálni az autóból. Leginkább az első futóműnél érdekes a dolog, az mint tudjuk mindig magasabb, ezért is szeretnék felemás megoldást.

Gondolkodtam m-tech futóban, de az 30/30, félek elől szarul mutatna, meg nem is találok sehol egy normális szettet.

A 40/30 tűnik jó megoldásnak, de azért ettől is félek, hogy nem kapok vissza komfortot, figyelembe véve, hogy 18"-os felnik vannak a kocsin, és télen pl ugyan ezzel az ültetéssel viszonylag kényelmes a kocsi, a ballonosabb 15"-os garnitúrám azért már nyel el annyit, hogy ne legyen zavaró, viszont úgy meg már nagyon alacsony a kocsi.

gampetiborral beszéltem, azt mondta neki most nagyon kényelmes, viszont neki 16"-os kerekei vannak. Ugyan ez a méret, a 40/30 lehet, hogy a 18"-os kerekekkel továbbra is kényelmetlen maradna?

Csöppet tanácstalan vagyok



Nekem Weitech 60/40 van/volt a 320d alatt. Jól néz ki. Nagyon stabil, de eléggé alacsony. Gondolkodtam az eladásán, mivel télen az autó mondhatom h. használhatatlan volt. A rugókkal együtt bekerültek a 6hengeres 30d rugói, mivel ezt az ültetést csak azzal lehet beszerelni.

A hátulján a rugózás mondhatom, hogy semmi sem volt, és így elcseréltem egy 20mm-es ta-technich-re. Azt tudni kell, hogy a kocsi komfortját a hátsó rugó rugalmassága adja.
Így a kocsi jól néz ki, és még használható, de a lökhárító toldatokat elfelejthetem... :-S


Együtt vedd meg a szettet, különösebb probléma a Weitech-el nincs, csak kicsit kemény. 18-as kerékkel nem hétköznapi lesz, az tuti.