Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. április 26. kedd, 20:53


gampetibor írta: Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.


mint mondottam, az elféréssel neked ugyan nem lesz gondod 40/30-hoz még szvsz nem kell cserélni telót se mást. annyi, hogy az orra miatt a 40/30 már fekvőrendőrön kacsázós.

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2011. április 26. kedd, 20:42


Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. április 26. kedd, 20:33


Sziasztok,
Hány mm-es ültetés után érdemes cserélni a "kutyacsontot" Ha nem akarom nagyon leültetni, jó a gyári? Vagy egyáltalán annak mi a szerepe? Bocsi ha láma a kérdés, de nem vagyok otthon ebben a témában

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. április 26. kedd, 19:56


YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Erről kérnék véleményt: http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=95336 Ez jó az autómba és mennyire minőségi? És még 1: Az FK ültető rugók nagyon szarok? Köszi!



nem akarlak rábeszélni semmire, de ha rámhallgatsz, akkor Weitec ültető rugót veszel.
FK felejtsd el. Koni jó, de csak futóművel együtt. H&R rugót érdemes még önmagában venni.
A Weitec jó árban, és ha jól tudom akkor a Bilstein-hez tartozik.



Köszöntem


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. április 26. kedd, 18:31


Bero írta: Hali! Erről kérnék véleményt: http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=95336 Ez jó az autómba és mennyire minőségi? És még 1: Az FK ültető rugók nagyon szarok? Köszi!



nem akarlak rábeszélni semmire, de ha rámhallgatsz, akkor Weitec ültető rugót veszel.
FK felejtsd el. Koni jó, de csak futóművel együtt. H&R rugót érdemes még önmagában venni.
A Weitec jó árban, és ha jól tudom akkor a Bilstein-hez tartozik.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. április 26. kedd, 15:27


Hali! Erről kérnék véleményt: http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=95336 Ez jó az autómba és mennyire minőségi? És még 1: Az FK ültető rugók nagyon szarok? Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 26. kedd, 15:34

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. április 13. szerda, 15:47


Majti írta: Ha már itt tartunk, akkor kérdezek én is.
Vélemény? rugó


Nekem az előző autómba volt H&R (VW Polo), és én nagyon szerettem. Alig volt keményebb a gyárinál (a 17-es felnik miatt már annál inkább), és hibátlan volt, amíg használtam, pedig a budapesti utakat kellett kibírnia.



Majti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Majti

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2011. április 12. kedd, 21:25


Ha már itt tartunk, akkor kérdezek én is.
Vélemény? rugó

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. április 12. kedd, 20:22


Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ta-Technix futóművel van esetleg valakinek tapasztalata?
Tervezek egy kisebb ültetést.


hát ültetéshez elég rugó. szerintem alacsonyabb árkategóriában van a TA, ami a kivitelezésen látszik is. Ha szerencséd van, akkor mindig a gari előtt fog tönkre menni és cserélik gariba, vagy javítják. hamar ki tudja nyomni az olajat a szimeringek nem a legjobbak benne. viszont könnyű javítani. az árát éppen megéri.

az állítható magasságú TA már picit jobb.

én azt mondom inkább szerezz egy megfelelő ültetésű rugót, ha kell cserélj kutyacsontot és gyári gátlókat használj egy olyan trükkel, hogy pl ha 4 hengeres az autó, akkor hathengereshez valót rendelsz, az keményebb lesz.



Hmm, köszi, akkor szerintem indítok majd egy egyszerű ültetőrugóval, aztán majd meglátjuk.


Nekem 2,5 éve állítható futómű van benne (Szupersport)és a mai napig teljesen hibátlan.
Nem sokkal keményebb mint a gyári.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. április 12. kedd, 14:21


YELLOW írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Ta-Technix futóművel van esetleg valakinek tapasztalata?
Tervezek egy kisebb ültetést.


hát ültetéshez elég rugó. szerintem alacsonyabb árkategóriában van a TA, ami a kivitelezésen látszik is. Ha szerencséd van, akkor mindig a gari előtt fog tönkre menni és cserélik gariba, vagy javítják. hamar ki tudja nyomni az olajat a szimeringek nem a legjobbak benne. viszont könnyű javítani. az árát éppen megéri.

az állítható magasságú TA már picit jobb.

én azt mondom inkább szerezz egy megfelelő ültetésű rugót, ha kell cserélj kutyacsontot és gyári gátlókat használj egy olyan trükkel, hogy pl ha 4 hengeres az autó, akkor hathengereshez valót rendelsz, az keményebb lesz.



Hmm, köszi, akkor szerintem indítok majd egy egyszerű ültetőrugóval, aztán majd meglátjuk.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. április 11. hétfő, 21:31


Alesi írta: Sziasztok!

Ta-Technix futóművel van esetleg valakinek tapasztalata?
Tervezek egy kisebb ültetést.


hát ültetéshez elég rugó. szerintem alacsonyabb árkategóriában van a TA, ami a kivitelezésen látszik is. Ha szerencséd van, akkor mindig a gari előtt fog tönkre menni és cserélik gariba, vagy javítják. hamar ki tudja nyomni az olajat a szimeringek nem a legjobbak benne. viszont könnyű javítani. az árát éppen megéri.

az állítható magasságú TA már picit jobb.

én azt mondom inkább szerezz egy megfelelő ültetésű rugót, ha kell cserélj kutyacsontot és gyári gátlókat használj egy olyan trükkel, hogy pl ha 4 hengeres az autó, akkor hathengereshez valót rendelsz, az keményebb lesz.



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. április 11. hétfő, 21:26


Alesi írta: Sziasztok!

Ta-Technix futóművel van esetleg valakinek tapasztalata?
Tervezek egy kisebb ültetést.


állítólag jó! én is gondolkodtam rajta.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. április 11. hétfő, 21:15


Sziasztok!

Ta-Technix futóművel van esetleg valakinek tapasztalata?
Tervezek egy kisebb ültetést.

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 23:39


e46320d írta: Köszönöm a választ!
Megkérdezhetem, hány cm-t ültettél, és hány ezer km-nél kellett cserélni?
Az enyémben 110ezer van, nem tudom, mikorra várható kb, hogy cserélni kelljen. Valamint gondolom, minél több cm-t ültetsz, annál előbb halnak meg a lengéscsillapitók.

lbalog írta:
e46320d írta: Sziasztok!

E46 320d 2003as tulajdonosa vagyok. Eltört a jobb hátsó rugó, ki kéne cserélni a hátsó kettőt. Arra gondoltam, akkor már mind a 4-et cserélem, és 4 cm-rel rövidebbet teszek rá.
Az érdekelne, van-e valakinek tapasztalata, tudja-e valaki, hogy 4 cm ültetés esetén elég-e a rugót cserélni, vagy ekkor már szükséges a lengéscsillapítók cserélése is?
Előre is köszönöm!

Üdv

RP


én ültetés után még gyárit használtam, csak azután cseréltem a gyári csillapítókat sportra, hogy kezdték megadni magukat /elméletileg a rövidebb rugó miatt hamarabb eljött ez az idő/...
ha meglenne a 4 gyári rugód + a 4 jó állapotú csillapító, akkor pl: eladásnál lehetne opció a visszaemelés, vagy olyan helyre jársz ahova ültetve nem tudsz, na akkor van mihez nyúlni, szóval volna értelme a cserének de így szvsz, használd amíg ki nem purcannak és cserénél már mehet a sport cucc...



háát, pontosan nem emlékszem /a profilomnál a fehér Bömi volt az alany/, minimum 4cm-volt, de inkább 6 /Weitec rugók/, mivel a hátsó dob és a kerék közé nem fért be a kezem, 60 ezernél raktam bele és talán 80K-nál már mehetett is a lengéscsillapító a kukába
mondjuk ez éppen lehetett a magyar utaktól a 17" felni miatt is /a kerék is akkor lett cserélve/
üdv


e46320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz e46320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 14:44


Köszönöm a választ!
Megkérdezhetem, hány cm-t ültettél, és hány ezer km-nél kellett cserélni?
Az enyémben 110ezer van, nem tudom, mikorra várható kb, hogy cserélni kelljen. Valamint gondolom, minél több cm-t ültetsz, annál előbb halnak meg a lengéscsillapitók.

lbalog írta:
e46320d írta: Sziasztok!

E46 320d 2003as tulajdonosa vagyok. Eltört a jobb hátsó rugó, ki kéne cserélni a hátsó kettőt. Arra gondoltam, akkor már mind a 4-et cserélem, és 4 cm-rel rövidebbet teszek rá.
Az érdekelne, van-e valakinek tapasztalata, tudja-e valaki, hogy 4 cm ültetés esetén elég-e a rugót cserélni, vagy ekkor már szükséges a lengéscsillapítók cserélése is?
Előre is köszönöm!

Üdv

RP


én ültetés után még gyárit használtam, csak azután cseréltem a gyári csillapítókat sportra, hogy kezdték megadni magukat /elméletileg a rövidebb rugó miatt hamarabb eljött ez az idő/...
ha meglenne a 4 gyári rugód + a 4 jó állapotú csillapító, akkor pl: eladásnál lehetne opció a visszaemelés, vagy olyan helyre jársz ahova ültetve nem tudsz, na akkor van mihez nyúlni, szóval volna értelme a cserének de így szvsz, használd amíg ki nem purcannak és cserénél már mehet a sport cucc...